Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kostas 405 (Κωστας) Μόλις έγραψα

Peugeot 305 GL
Ένταξη: 18 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 21:24:16 Θέμα δημοσίευσης: Κινητηρες τυπου XU και XUD PEUGEOT |
|
|
Καλησπερα σε ολα τα μελη,ειμαι νεος στην ομαδα και εχω να κανω το εξης ερωτημα στους γνωστες,εχω ενα peugeot 305 με μοτερ απο 405 βενζινα και επειδη εχει κολλησει το μοτερ βρηκα ενα αλλο που ειναι για peugeot 405 αλλα πετρελαιοκινητο τυπου XUD εγω αυτο που εχω τωρα ειναι XU,το ερωτημα λοιπον ειναι το XU με το XUD εχουν ιδιες βασεις η διαφορετικες??
Το XU πλησιαζει καθολου το XUD ενοοω στο σασμαν,στο δυναμο,στις βασεις μοτερ?? γιατι ετσι σε φωτογραφια που το ειδα παρατηρησα οτι εχουν ιδιο καπακι κεφαλης και ιδιο σχεδιο κορμου και ιδιο σασμαν,με το ματι φαινονται ιδια ομως μπορει να υπαρχει μια λεπτομερια χιλιοστου και να μην ταιριαζει στο δικο μου σασι
Έχει επεξεργασθεί από τον/την kostas 405 στις Πεμ 19 Νοέ 2015, 23:30:02, 4 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kostaswannabe (Κωστας) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 Rallye 2010 F/L
Ένταξη: 02 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 408 Τόπος: νοτια προαστια περιξ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 21:54:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αλλαγή τύπου καυσίμου είναι παράνομο σε περίπτωση που δεν το ξες και παίζει ξεσκις σε ανάλογη περίπτωση. Εκτός αν το γνωρίζεις κ απλά το αγνοεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas 405 (Κωστας) Μόλις έγραψα

Peugeot 305 GL
Ένταξη: 18 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 22:15:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kostaswannabe έγραψε: | Η αλλαγή τύπου καυσίμου είναι παράνομο σε περίπτωση που δεν το ξες και παίζει ξεσκις σε ανάλογη περίπτωση. Εκτός αν το γνωρίζεις κ απλά το αγνοεις. |
Προς το παρον με απασχολει το τεχνικο κομματι,για το νομικο κομματι θα ασχοληθω αργοτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Νοέ 2015, 23:45:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σασμαν δεν υπάρχει περίπτωση να ταιριάζει απο βενζινατο σε πετρέλαιο. Ναι μεν θα κουμπωνει αλλά οι σχέσεις θα είναι οτι να ναι. Πολύ πιο κοντό το βενζινοκίνητο.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikos Kal (Νίκος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 08 Οκτ 2015 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Αθηνα πλεον
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Νοέ 2015, 22:57:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για μενα επειδη το ψαχνω ακομα το θεμα αλλαγης κινητηρα με ντιζελ εχω να σου πω οτι
η ολη μετατροπη θα ειναι ασυμφορη ακομα και αν ταιριαζει( που δεν το κοβω)
ο νομος δεν το προβλεπει οπως ειπε και ο φιλος ποιο πανω. αυτο συνεπαγεται οτι δεν θα μπορεις να το κυκλοφορεις( εκτος κιαν εισαι επαρχια που εκει γνωριζονται ολοι μεταξυ τους οποτε δεν παιζει να εχεις καποιο προβλημα)
αλλα. θα εχεις αν σε σταματησουν κ δεν εχεις κτεο( που για να περασει θες πολυ κονε και πολλα φραγκα που συνεπαγεται παλι με το ασυμφορο)
αν παλι ζεις σε μεγαλη πολη σκεψου οτι μπορεις να φας απο προστιμο βαρβατο μεχρι κατασχεση
ξανασκεψου το λοιπον πριν το επιχειρισεις και κοιτα πρωτα το νομικο κοματι γιατι μαυτο δεν βγαζεις ακρη
φιλικα παντα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Νοέ 2015, 21:55:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα, δεν γνωρίζω τί γίνεται με τις βάσεις και πολύ δύσκολα θα μπορέσεις να βρείς κάποιον που να ξέρει να σου απαντήσει αυτό που ρωτάς. Λίγοι έχουν ασχοληθεί με αυτό το μοντέλο και ένας απο τους λόγους είναι ότι οι επιλογές αναβάθμισης ήταν εξαιρετικά λίγες,για παράδειγμα για τα τριμπούλονα 1.3lt η μόνη επιλογή ήταν αποκλειστικά το 1.5lt και για τα τετραμπούλονα υπήρχαν οι επιλογές σε 1.5lt-1.6lt και 1.9lt – απ’ότι καταλαβαίνω για να έχεις βάλει 1.6lt απο 405 τότε έχεις τετραμπούλονο και λογικά όχι 1.3lt ή 1.5lt γιατί αυτά ήταν με το σασμάν ενσωματωμένο ενώ το 405 το είχε χώρια και η τοποθέτησή του θα ήταν δύσκολη ή αδύνατη-σίγουρα θέλει άλλες βάσεις και ποιός ξέρει τί άλλο.
Σε diesel υπήρχε το 1.9lt αλλά απ’ότι ξέρω δεν μπαίνουν όλοι οι τύποι αυτού του μοτέρ απο 205 και 405 σε 305 – αυτά τα μοντέλα είχαν 3 μοτέρ κοινά,το 1.6lt Β1Α και Β1Ε, το 1.9lt DFZ και το 1.9lt diesel D9A. Βγαίνανε και με διαφορετικούς κωδικούς για κάθε μοντέλο στα ίδια κυβικά αλλά δεν ήταν κοινά..
Σαν λύση το 1.9lt diesel απόφυγέ το. Αρχικά πρέπει να είσαι 100% σίγουρος ότι μπαίνει-κάτι που με σιγουριά δεν μπορεί να στο πεί κανένας-δές πάντως τί κωδικό γράφει πάνω του. Μετά είναι το θέμα της νομοθεσίας όπως αναφέρθηκε πρίν και να ξέρεις ότι τα diesel δεκαετίας ’80 κάνανε αρκετό θόρυβο οπότε είναι σχεδόν απίθανο να περάσεις απαρατήρητος..... Ακόμα σκέψου ότι αφού είχες μέχρι τώρα το 1.6lt ήσουν ονομαστικά στους 80 ίππους, το diesel 1.9lt ίσα που βγάζει 65 οπότε θα έρθει και το ανάλογο ξενέρωμα...
Είχα κάποτε το 1.3lt με τους 65hp οι οποίοι ήταν πολύ λίγοι για τα 950 κιλά του 305. Σκέψου επίσης ότι μετά από τόσα χρόνια είναι σχεδόν απίθανο να έχουν παραμείνει 65......να ξέρεις ότι diesel μοτέρ μπορεί να είναι και απο ταξί με 1.000.000 χιλιόμετρα....
Αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι ψάξε να βρείς μοτέρ απο 405 που φόραγες ή ακόμα καλύτερα ψάξε για 1.9lt (DFZ) με τους 105hp απο το 305 GTX το οποίο το φοράγανε και τα 205/405 και είναι σαφώς λιγότερο φορεμένο-δουλεμένο απο τα diesel και ακόμα και απο τα 1.6lt γιατί δεν είχε κυκλοφορήσει πολύ.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas 405 (Κωστας) Μόλις έγραψα

Peugeot 305 GL
Ένταξη: 18 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Νοέ 2015, 02:58:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sotos 106xs έγραψε: | Καλησπέρα, δεν γνωρίζω τί γίνεται με τις βάσεις και πολύ δύσκολα θα μπορέσεις να βρείς κάποιον που να ξέρει να σου απαντήσει αυτό που ρωτάς. Λίγοι έχουν ασχοληθεί με αυτό το μοντέλο και ένας απο τους λόγους είναι ότι οι επιλογές αναβάθμισης ήταν εξαιρετικά λίγες,για παράδειγμα για τα τριμπούλονα 1.3lt η μόνη επιλογή ήταν αποκλειστικά το 1.5lt και για τα τετραμπούλονα υπήρχαν οι επιλογές σε 1.5lt-1.6lt και 1.9lt – απ’ότι καταλαβαίνω για να έχεις βάλει 1.6lt απο 405 τότε έχεις τετραμπούλονο και λογικά όχι 1.3lt ή 1.5lt γιατί αυτά ήταν με το σασμάν ενσωματωμένο ενώ το 405 το είχε χώρια και η τοποθέτησή του θα ήταν δύσκολη ή αδύνατη-σίγουρα θέλει άλλες βάσεις και ποιός ξέρει τί άλλο.
Σε diesel υπήρχε το 1.9lt αλλά απ’ότι ξέρω δεν μπαίνουν όλοι οι τύποι αυτού του μοτέρ απο 205 και 405 σε 305 – αυτά τα μοντέλα είχαν 3 μοτέρ κοινά,το 1.6lt Β1Α και Β1Ε, το 1.9lt DFZ και το 1.9lt diesel D9A. Βγαίνανε και με διαφορετικούς κωδικούς για κάθε μοντέλο στα ίδια κυβικά αλλά δεν ήταν κοινά..
Σαν λύση το 1.9lt diesel απόφυγέ το. Αρχικά πρέπει να είσαι 100% σίγουρος ότι μπαίνει-κάτι που με σιγουριά δεν μπορεί να στο πεί κανένας-δές πάντως τί κωδικό γράφει πάνω του. Μετά είναι το θέμα της νομοθεσίας όπως αναφέρθηκε πρίν και να ξέρεις ότι τα diesel δεκαετίας ’80 κάνανε αρκετό θόρυβο οπότε είναι σχεδόν απίθανο να περάσεις απαρατήρητος..... Ακόμα σκέψου ότι αφού είχες μέχρι τώρα το 1.6lt ήσουν ονομαστικά στους 80 ίππους, το diesel 1.9lt ίσα που βγάζει 65 οπότε θα έρθει και το ανάλογο ξενέρωμα...
Είχα κάποτε το 1.3lt με τους 65hp οι οποίοι ήταν πολύ λίγοι για τα 950 κιλά του 305. Σκέψου επίσης ότι μετά από τόσα χρόνια είναι σχεδόν απίθανο να έχουν παραμείνει 65......να ξέρεις ότι diesel μοτέρ μπορεί να είναι και απο ταξί με 1.000.000 χιλιόμετρα....
Αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι ψάξε να βρείς μοτέρ απο 405 που φόραγες ή ακόμα καλύτερα ψάξε για 1.9lt (DFZ) με τους 105hp απο το 305 GTX το οποίο το φοράγανε και τα 205/405 και είναι σαφώς λιγότερο φορεμένο-δουλεμένο απο τα diesel και ακόμα και απο τα 1.6lt γιατί δεν είχε κυκλοφορήσει πολύ. | Καλησπερα,σε ευχαριστω για την απαντηση σου με βοηθησες πολυ απλα ελεγα μηπως επειδη ειναι και οι δυο κινητηρες xu και ο ενας απλα εχει και το d μπροστα δηλαδη diesel μηπως ηταν ιδιοι,ο κινητηρας που ηθελα να βαλω εγω ηταν ο XUD9A,δηλαδη εσυ πιστευεις οτι θα ταιριαξει το μοτετ απο το gtx ??? Και κατι ακομα τον τυπο η τον αριθμο μοτερ που μπορω να τους βρω πανω στον κινητηρα??Πετρελαιου μοτερ για το 305 εβγαινε ο κινητηρας με αριθμο XUD9 λες για ενα A να στραβωσει η δουλεια?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Νοέ 2015, 12:48:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μοτέρ απο το GTX μπαίνει μόνο στην περίπτωση που το 305 είναι τετραμπούλονο καθώς είχε ξεχωριστό σασμάν και μοτέρ, στο τριμπούλονο θέλει πολύ δουλειά και άν.......Τώρα ακόμα και στο τετραμπούλονο αν χρειαστεί κάποια μετατροπή δεν το ξέρω αλλά σίγουρα μπαίνει,όπως σου ανέφερα και πρίν οι μετατροπές σε αυτό το αμάξι ήταν σπάνιες και λίγοι τις έκαναν, ακόμα και όταν είχα το δικό μου δεν είχα ασχοληθεί γιατί οι επιλογές ήταν περιορισμένες και με υψηλό κόστος για την εποχή – μιλάμε για 20 και χρόνια πίσω....
Τον αριθμό μοτέρ δεν ξέρω που τον έχει γιατί πολύ απλά το δικό μου δεν......είχε. Πολλά 305 πρώτης γενιάς τριμπούλονα 1.3lt κυρίως αλλά και κάποια 1.5lt δεν είχαν κωδικό, τα μεταγενέστερα είχαν αλλά δεν ξέρω πού. Μπορεί να τον έχουνε μπροστά και χαμηλά στο ύψος του σασμάν όπως είναι στα TU αλλά δεν είμαι και σίγουρος, λογικά απο εκεί που θα το πάρεις θα στον δείξουν.
Δεν σού προτείνω για άλλη μία φορά να ασχοληθείς με το diesel για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω, τώρα απο ‘κεί και πέρα αν επιμένεις θα πρέπει να βρείς κάποιον παλιό μηχανικό που να έχει ασχοληθεί με αυτό το μοντέλο που να μπορεί να σε κατατοπίσει-κυκλοφορήσανε αρκετά ταξί 305. Άν βρίσκεσαι Αθήνα υπάρχουν κάποιες επιλογές.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|