Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 15:33:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Εχουμε τοπικο αγωνιζομενο που εχει DS3R3 εδω και χρονια και μαλιστα φετος το εκανε και Max(235 αλογα) οπότε λεω οτι ξερω τι διαφορες εχει...
Περι αλογων,το ειχα γραψει και παλιοτερα αλλά οι περισσοτεροι πετουσατε χαρταετο...
Αν στο παλιο R3 των 215 αλογων,βγει το στομιο και μεινει οπως ειναι η τουρμπινα παραγωγης(γιατι το 215αρι μοτερ ειναι με παραγωγης turbo),τοτε φλερταρετε επικινδυνα με τα 300...
Δεν ειπα για το wrc που παρά το τραγικο στομιο και αυτο(33αρι εχει),βγαζει 300 με πολλά διαφορετικα πραγματα,αναφερθηκα αποκλειστικα στο R3 γιατι περα απο τα πιστονια και τους εκκεντροφορους,το υπολοιπο μοτερ ειναι ουσιαστικα παραγωγης,λογο κανονισμου παντα. |
Δεν ειπα οτι δεν ξερεις.
Απ οσο εχω δει στο max αλλαζει πολλαπλη εξαγωγης εντελως.Παει το τουρμπο στο πλαι γι αυτο το ειπα.Πραγμα που απο μονο του λυνει τα χερια για πιεσεις πυρομτερα δυναμη...Τι πιεσεις εχει αυτο το μοτερ(σκαστρα γιοκ ν75 εντελως διαφορετικα συνδεδεμενη) τι μειγματα λειτουργει?Αναλογικα δικιο εχεις φλερταρει με τα 300..αν βαλετε ενα μαμα τουρμπο με στομιο 40(rc) πιστευεις θα τα βγαλει?
εχεις σκεφτει οτι το τουρμπο του rallye θες δε θες λογο χαρτη δε βγαζει τοσα αλογα??Ισως αν βγει το στομιο να φτασει τα 230 και να τελειωσει το τουρμπο.Επιτυχια και παλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 17:34:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το παλιο των 215 δουλευει απο 1,6 εως 1,8 περιπου.
Οπότε χωρις το στομιο,υπολογισε αλογα.
Ενημερωτικά,το 215αρι ειχε peak λιγο μετα τις 5μιση και το 235αρι στις 4750.
Οπότε φαινεται ξεκαθαρα το ποση πιεση σηκωνουν προκειμενου να βγουνε τα αναλογα αλογα σε τοσο χαμηλες στροφες και ποσο σημαντικο ρολο παιζουν οι εκκεντροφοροι σε αυτο,μιας και απο οτι καταλαβαινεις,οταν δεν εχεις αερα απο στροφαρισμα,δεν εχεις και αλογα.
Φυσικα Ν75 και τετοια "εξωτικα" πραγματα,δεν υπαρχουν...
Τεσπα,εσεις πληρωνετε,εσεις αποφασιζετε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 13:02:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο εγω δεν σε καταλαβα ακριβως
θες να πεις να βαλουμε το καπακι του R3?
κι αν ναι, ποσο εχει?
επισης βλεπω εχει και αλλη πολλαπλη εξαγωγης
το ds3 R3 ποια τουρμπινα εχει? την 150αρα?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 14:36:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | Στελιο εγω δεν σε καταλαβα ακριβως
θες να πεις να βαλουμε το καπακι του R3?
κι αν ναι, ποσο εχει?
επισης βλεπω εχει και αλλη πολλαπλη εξαγωγης
το ds3 R3 ποια τουρμπινα εχει? την 150αρα? |
ξεχνα τα ολα αυτα...δε μπαινουν πανω στο δικο μας.τα εκκεντρα μονο.το καπακι αν εχει και μεταβλητο εξαγωγης δε διαφερει σε κατι απο το 200αρι μοτερ..τωρα για την πολλαπλη απλα δεν μπανει για πολλουσ λογους και αναφερομαι στου max |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 15:18:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα εκκεντρα αυτα ποσο εχουν δλδ, ξερουμε?
επισης ειναι ασφαλη ή λιγο αν χασει χρονισμα θα καρφωσει βαλβιδες? 
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 16:55:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | Στελιο εγω δεν σε καταλαβα ακριβως
θες να πεις να βαλουμε το καπακι του R3?
κι αν ναι, ποσο εχει?
επισης βλεπω εχει και αλλη πολλαπλη εξαγωγης
το ds3 R3 ποια τουρμπινα εχει? την 150αρα? |
Οχι ρε,ποιο καπακι,μονον τους εκκεντροφορους με τα ωστηρια/ελατηρια/κλπ για οσους το σκεφτονται σοβαρα και κυνηγανε πολυ μεγαλα νουμερα.
Περι πολλαπλης,ΔΕΝ ειναι διαφορετικη,η μαμα ειναι απλά βιδωνει αναποδα η τουρμπινα.
Αυτο το υπαγορευει ο κανονισμος της κατηγοριας R οπότε και να θελουν να αλλαξουν,δεν μπορουν.
Μονον στα ατμοσφαιρικα που ειχαν χταποδι με ενσωματομενο προκαταλυτη εδωσαν το ΟΚ για άλλα χταποδια,για τους ευνοητους λογους αποδοσης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 17:39:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Οχι ρε,ποιο καπακι,μονον τους εκκεντροφορους με τα ωστηρια/ελατηρια/κλπ για οσους το σκεφτονται σοβαρα και κυνηγανε πολυ μεγαλα νουμερα. |
ποσο να εχουν? κανα 3,000€??
Pughell έγραψε: | Περι πολλαπλης,ΔΕΝ ειναι διαφορετικη,η μαμα ειναι απλά βιδωνει αναποδα η τουρμπινα.
| απο το λινκ που εβαλες ( http://www.citroenracing.com/en/client-competition/citroen-ds3-r3/ )
λεει
The most visible changes are in the specially-designed exhaust manifold and the relocated turbocharger.
τελικα τι τουρμπινα εχει ? την 150αρα?
γενικα τι διαφορες εχει απο ενα μοτερ παραγωγης?
καπακι,εισαγωγη, εξαγωγη, προγραμμα
αλλο?
η peugeot sport δεν εχει αντισοιχο μοτερ σε αγωνιστικο 207 ή 208 ?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 19:25:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex αυτό ειναι από Τομ Max,εγω αναφέρομαι στο προηγούμενο μοτερ.
Το max όντως εχει διαφορετική εξαγωγή και την τουρμπινα σε άλλο σημείο.
Σαν μοτερ,εχει διάφορες αλλά εχει ως βάση μαμά ανταλλακτικά.
Δηλαδη σε εκκεντροφορους και valvetrain ειναι αλλαγμενα.
Πιστονια,το ίδιο.
Μπιελες όμως,όπως και στροφαλο και κεφαλη,επιτρέπουν τα παραγωγής αλλά με ανάλογες εργασίες,δηλαδη ζυγισμα,ελαφρωμα,γυαλισμα,ροικη,κλπ...
Από εγκεφαλο/ηλεκτρικα,καμια σχεση με παραγωγής.
Σε 207 υπαρχει το αντιστοιο R3 αλλά καμια σχεση σε εξελικη οπότε και δεν υπαρχει μέτρο συγκρισης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 21:15:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτοι οι εκκεντροφοροι με το valvetrain μπαινουν σε μοτερ παραγωγης?
ποσο να εχουν?
αυτο με τα 215 αλογα την μαμα 150αρα τουρμπινα εχει ή την 175αρα ?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 21:23:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Από εγκεφαλο/ηλεκτρικα,καμια σχεση με παραγωγής.
. |
Εκει ειναι ολο το ζουμι
Οπως και δε θα ναι οι ρυθμισεις για καθημερινο αμαξι και μακροζωια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 22:27:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex,εκτος ασυμβατοτητας μεταξυ κεφαλων DS3 και 207,τοτε μπαινουν.
Γιωργο μακαρι να εβγαινε η δυναμη μονον απο τον εγκεφαλο αλλά δεεεεν...
Περι μακροζωιας και καθημερινοτητας,σιγουρα οχι,καθε 2000 αγωνιστικα χλμ αυτα τα μοτερ τα φτιαχνουν απο το μηδεν.Λογικο ειναι αλλωστε μιας και υπο αλλες συνθηκες θα απεδιδαν νουμερα ασυλληπτα...
Ενδεικτικα,το wrc εχει 33αρι στομιο οπότε βγαλτε συμπερασμα τι περιθωρια θα ειχε αν δεν υπηρχε το περιοριστικο στομιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 22:37:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελευταια φορα σε ρωταω , μετα ερχομαι να σε γ@μησω
το R3 με τα 215 αλογα, την μαμα 150αρα τουρμπινα εχει ή την 175αρα ?
DS3 και 207 ιδιες κεφαλες εχουν στα μοτερ παραγωγης
το wrc που κολλαει ρε ? 1,6 thp ειναι?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2015, 00:15:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την μαμα του DS3 Racing φοραει βρε καφρε,πως να το πω;
Αν ειναι ιδια με του 207 RC,τοτε ναι,ιδια ειναι με του DS3...
Σαν του 150αριου παντως,δεν ειναι σιγουρα...
Και το wrc,ναι,thp ειναι αλλά με καμποσες διαφοροποιησεις.
Τι σκατa,ουτε αυτο δεν ξερετε πια;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2015, 00:59:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Την μαμα του DS3 Racing φοραει βρε καφρε,πως να το πω;
Αν ειναι ιδια με του 207 RC,τοτε ναι,ιδια ειναι με του DS3...
Σαν του 150αριου παντως,δεν ειναι σιγουρα... |
στο λινκ με το DS3 R3 MAX λεει ENGINE Type EP6 CDT (ο οποιος ειναι 150αρης)
εγω φταιω που ειναι ολα σαλατα?
καλα ρε το DS3 Racing βγαζει 200 αλογα και μας καμαρωνεις για το R3 που βγαζει 15 παραπανω ??
Pughell έγραψε: |
Και το wrc,ναι,thp ειναι αλλά με καμποσες διαφοροποιησεις.
Τι σκατa,ουτε αυτο δεν ξερετε πια;  |
που να το ξερουμε? εγω εχω μεινει στο οτι τα wrc ηταν 2λιτρα 
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2015, 13:39:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διατηρω μια μικρη επιφυλαξη για το αν το ομολογκαρισμενο μοτερ ειναι του 150αριου ή του Racing,μιας και δεν εχω στα χερια μου την ομολογκασιον για να σας πω σιγουρα.
Απλά ειτε φοραει την μια τουρμπινα,ειτε την αλλη,δεν νομιζω οτι εχει τοσο μεγαλη σημασια μιας και το περιοριστικο στομιο ειναι 29αρι και στις δυο περιπτωσεις.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2015, 06:58:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Διατηρω μια μικρη επιφυλαξη για το αν το ομολογκαρισμενο μοτερ ειναι του 150αριου ή του Racing,μιας και δεν εχω στα χερια μου την ομολογκασιον για να σας πω σιγουρα.
Απλά ειτε φοραει την μια τουρμπινα,ειτε την αλλη,δεν νομιζω οτι εχει τοσο μεγαλη σημασια μιας και το περιοριστικο στομιο ειναι 29αρι και στις δυο περιπτωσεις.  |
Έχουν μεγάλη διαφορά στο φτερό Από τη μεριά του μαντεμιου(ds3 με ds3r )τώρα και 29μμ περιοριστη να βάλεις το ραλλυ ds3 έχει 35μμ νομίζω φτερό μπροστά το ds3r Έχει 41. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2015, 13:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεκτο,απλά και προπελα να βαλεις στον συμπιεστη,αμα το στομιο ειναι φυσοκαλαμο,τοτε @@ δυναμη θα βγαλεις...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2015, 17:35:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Δεκτο,απλά και προπελα να βαλεις στον συμπιεστη,αμα το στομιο ειναι φυσοκαλαμο,τοτε @@ δυναμη θα βγαλεις...  |
Δε το ΠΑ για τη δύναμη αλλά όσο για τη ροπή και τη δύναμη ψηλά.και το λέω για το φτερό στη μεριά καυσαερίων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2015, 19:22:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν γινεται να βγαλεις ροπη χωρις δυναμη ρε,αλληλενδετα ειναι αυτα τα δυο.
Για την φτερωτη στο μαντεμι,ναι,ΟΚ,εστω οτι εβαλες παλι πολυ μεγαλη,αμα απο την αλλη πλευρα του αξονα δεν μπορεις να εχεις αναλογη αναρροφηση,γιατι ουσιαστικα για δυνατοτητα αναρροφησης προκειται,παλι το ιδιο αποτελεσμα εχεις,ασε που σε καποια ιδιομορφη περιπτωση,μπορει να εχεις και επιπλεον lag απο αδρανεια,λογο μαζας της φτερωτης.
Τεσπα,η ουσια ειναι οτι αν δεν μπορει να περασει αερας στον στροβιλο,οσο μεγαλη και να ειναι η φτερωτη στο αλουμινιο,το αποτελεσμα λιγο-πολυ ειναι το ιδιο,χωρις ουσιαστικο πλεονεκτημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2015, 19:29:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδιά όλα αυτά καλά αλλα ο περιοριστής δουλεύει στο υψηλό φάσμα στροφών...στις 3.000 και στις 4.000 πάνω κάτω τα ίδια θα έχουν με και χωρίς......ίσα ίσα που παίζει χαμηλά να βγάζει πιο πολύ ροπή απ'ότι χωρίς τον περιοριστή λόγω της επιτάχυνσης του αέρα απο το βεντούρι.. ψηλά (>4500?) είναι άλλου παπά ευαγγέλιο αφού η παροχή είναι αρκετά μειωμένη λόγω του περιοριστή γιαυτό φυσικά και η peak δύναμη είναι τόσο χαμήλά (4750).. αν είχε παροχή για να δουλέψει πιο ψηλά θα έβγαζε αρκετά παραπάνω δύναμη
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|