Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:52:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rallaki-1 έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: | Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!
285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..
Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!! |
Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:
saikoe_39 έγραψε: |
Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα.. |
Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες.. |
Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...
εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...
με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....
Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 16:04:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Εγω χαμηλα νιωθω οτι δεν εχασα κατι ισα ισα κερδισα. Κανε μια δυναμομετρηση και τσεκαρε και τις καμπυλες του saikou. Φυσικα παντα με εκκεντρα ίδια με saikou το setup της k04 |
Πουθενα δεν εχεις χασει...
Βαλε ενα bc....θα μπορεις να παιζεις με κλειστη πιεση..χωρις ροπη...και λειτουργια να θυμιζει ατμοσφαιρικού..
Στο δικο μου με το τελευταίο update...καταφερα να φυγω πανω απο 340+ αλογα....και με σιγουρια κανενα 207 big turbo με στοκ μπεκ...δεν με εβλεπε για κανενα λογο....
Πλεον το τουρμπο μου το εχεις ο Παρης.... αλλα με διαφορετικη συμπιεση μοτερ...αλλα εκκεντρα κλπ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 16:21:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: |
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...
|
Αρχικά σορρυ για το μιας και Κωστα εχεις φτιαξει ενα ωραιο θεμα, θελω να σταθω ομως σε μια διαπιστωση που σιγουρα δεν την εχω κανει μονο εγω κι εσυ. Εαν οχι σε αυτο το θεμα θα ηθελα πραγματικα καπου να συζητησουμε το εν λογω ζητημα, οσα μα οσα μοτερ εχω ακουσε να σπανε (μιλαμε για THP παντα) ειναι όλα στο 3ο, τι φταιει? Η πολλαπλη? η γεωμετρια του μπλοκ? Εαν πιστευεις πως εχεις την απαντηση πιστευω πως κι αλλοι θα θελαν να την ακουσουν.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 18:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | rallaki-1 έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: | Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!
285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..
Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!! |
Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:
saikoe_39 έγραψε: |
Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα.. |
Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες.. |
Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...
εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...
με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....
Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος... |
Με RC turbo δεν θα δουλεύει οριακά για 250 άλογα; και η μέση ιπποδύναμη θεωρώ (έχει ειπωθεί πάλι) πως θα είναι πολύ μικρότερη ενός RC turbo με ένα υβρίδιο GT turbo. Άρα, θα είναι και πιο αργό..
Εγώ θέλω να βγάζει 250 άλογα όχι μόνο όταν το αυτοκίνητο δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και όταν τα αστέρια είναι ευθυγραμμισμένα, τα ζώδια στους σωστούς πλανήτες και ο Ερμής να μην είναι ανάδρομος..
Γιατί από ότι έχω διαβάσει εδώ για να φτάσει με RC Turbo τα 250-260 πρέπει "να το θέλει και ο Θεός"!! 
Peugeotναυτης..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 19:36:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: |
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...
|
Αρχικά σορρυ για το μιας και Κωστα εχεις φτιαξει ενα ωραιο θεμα, θελω να σταθω ομως σε μια διαπιστωση που σιγουρα δεν την εχω κανει μονο εγω κι εσυ. Εαν οχι σε αυτο το θεμα θα ηθελα πραγματικα καπου να συζητησουμε το εν λογω ζητημα, οσα μα οσα μοτερ εχω ακουσε να σπανε (μιλαμε για THP παντα) ειναι όλα στο 3ο, τι φταιει? Η πολλαπλη? η γεωμετρια του μπλοκ? Εαν πιστευεις πως εχεις την απαντηση πιστευω πως κι αλλοι θα θελαν να την ακουσουν. |
πολλαπλη εξαγωγης
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 20:13:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rallaki-1 έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: | rallaki-1 έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: | Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!
285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..
Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!! |
Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:
saikoe_39 έγραψε: |
Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα.. |
Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες.. |
Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...
εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...
με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....
Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος... |
Με RC turbo δεν θα δουλεύει οριακά για 250 άλογα; και η μέση ιπποδύναμη θεωρώ (έχει ειπωθεί πάλι) πως θα είναι πολύ μικρότερη ενός RC turbo με ένα υβρίδιο GT turbo. Άρα, θα είναι και πιο αργό..
Εγώ θέλω να βγάζει 250 άλογα όχι μόνο όταν το αυτοκίνητο δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και όταν τα αστέρια είναι ευθυγραμμισμένα, τα ζώδια στους σωστούς πλανήτες και ο Ερμής να μην είναι ανάδρομος..
Γιατί από ότι έχω διαβάσει εδώ για να φτάσει με RC Turbo τα 250-260 πρέπει "να το θέλει και ο Θεός"!!  |
Το τι διαβάζεις εδώ..Είναι σχετικό....δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο....
Την τσεπη σου δες....μέχρι που σε φτάνει ..Εγώ δεν μπορώ να σου πω βάλε works....γράφω αρνητικα θετικά και γενικές εντυπώσεις....
Η επιλογή είναι δικιά σου...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 21:29:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστός ο Κώστας!
Γιατί το turbo του 208gti δεν το αναφέρουμε καθόλου? Μήπως ειναι ακριβό ακομα? Λογικά και αυτό θα είναι plug n play επιλογή χωρις καμία μετατροπή..
Και στα Astra OPC αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα στον 3ο κύλινδρο:
http://www.powermag.gr/el/opel-astra-opc-340ps.html
Peugeotναυτης..

Έχει επεξεργασθεί από τον/την rallaki-1 στις Κυρ 25 Ιαν 2015, 00:38:34, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 22:45:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά όσοι έχετε μικρά μαντεμια με μικρές τουρμπίνες και υψηλές πιέσεις, επιδεινώνετε το πρόβλημα του backpressure που ούτως ή άλλως υπάρχει στο γαμοτριτο αυλο της εξαγωγής.
Όσοι πάλι έχετε μαμά πολλαπλή και bt είναι κάπως καλύτερα μέχρι τη στιγμή που θα πιεσετε παραπάνω. Όσοι πάλι έχετε κάνει ισομηκες η τουλάχιστον μακρύ χταποδακι τότε αυτό το πρόβλημα με τον 3ο πάει περίπατο. Παραδείγματα αποδεδειγμένα πολλά.
Για μένα μια από τις καλύτερες βελτιώσεις απόδοσης και αξιοπιστίας ταυτόχρονα είναι μια καλή πολλαπλή εξαγωγής. Εκεί να δείτε πόσο ροίκο και δυνατό γίνεται ψηλά. Και σε συνδιασμο με εκκεντρα γίνεται πανηγύρι.
Το συμπέρασμα είναι πως όσοι θέλουν να κάνουν υβρίδιο και να έχουν δύναμη σε συνδυασμό με αξιοπιστία, τότε το σφυρί είναι μονόδρομος. Αλλιώς καθηστε στ αυγά σας ή κάντε ένα light bt με χαμηλές πιέσεις με ότι πλεονεκτήματα και μειωνεκτηματα συνεπάγεται αυτό.
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 23:02:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνδυασμούς υβριδικών θα βρείτε άπειρους γιατί καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα στα μέτρα του.
Αλλά αυτό που λέει ο Λευτέρης ισχύει για όλους. Όσο μεγαλύτερο backpressure έχεις τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργηθεί πρόβλημα όταν πιέζεις το μοτέρ. Και 3ο κύλινδρο και 2ο θα δείτε σπασμένους γιατί είναι οι κύλινδροι με το μεγαλύτερο φορτίο.
Για αυτό το λόγο δεν φτάνει να δεις τί χάνεις αν βαλεις big turbo σε σχέση με μια υβριδική. Χάνεις τη ροπή στις χαμηλές στροφές, αυτό το γνωρίζουμε, ακριβώς επειδή είναι μεγάλο.
Με τις λύσεις που υπάρχουν σήμερα μπορείς να έχεις τα ίδια άλογα σχεδόν σε ένα εργοστασιακό κινητήρα με υβριδική τουρμπίνα ή μεγάλη τουρμπίνα.
Η διαφορά είναι στο πόσο ξεκούραστα λειτουργεί ο κινητήρας για να βγάλει την ίδια ισχύ. Γιατί οι μεγάλες τουρμπίνες έχουν και μεγάλα μαντέμια στα μέτρα τους, κάτι που καμία υβριδική δεν μπορεί να βρει. Μόλις φτάσουν στην πίεση που είναι αποδοτικές, η διαφορά αρχίζει να φαίνεται και είναι μεγάλη.
Για να κάνετε μια δοκιμή, βρείτε ένα 207 με υβριδική τουρμπίνα που να λειτουργεί στο 1.45bar κόφτη με 95άρα βενζίνη, να βγάζει πάνω από 270 άλογα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα το μοτέρ από προβλήματα, με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους.
Το δοκίμασα στο δικό μου με υβριδική, ήταν μεγάλο fail. Τα πυράκια τα άκουγα μέσα από την καμπίνα.
Δοκιμάστε να πάτε μια Αθήνα->Θεσσαλονίκη με 180+ σταθερά και κοιτάξτε πυρόμετρο στα δύο setup. Η διαφορά είναι τεράστια.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 23:54:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντως γενικά θα αναφέρω πως σε όσα μοτέρ (με μαμά πολλαπλή )η πίεση ξεπερνούσε το 1.4 άρχιζαν τα προβλήματα του backpressure (πυρακια, πυρομετρο, σπασμένα μπουζί κλπ. ).
Γι αυτό βασικό μας μέλημα ως προς τη βελτίωση θα πρέπει να είναι το ριξιμο της πίεσης,δλδ να καταφέρουμε να έχουμε ίδιο αποτέλεσμα με μικρότερη πίεση και αυτό γίνεται κυρίως με ροικοτερη εξαγωγή από τις βαλβίδες εξαγωγής έως και το τέλος της εξατμισης .και φυσικά σ αυτό συμπεριλαμβάνεται και η μεγαλύτερη τουρμπίνα.
Γι αυτό όσοι σκέφτεστε να κάνετε υβρίδιο και να ανοίξετε ΜΌΝΟ εισαγωγή, μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείτε.Είστε σε επικίνδυνα λιμερια αν ζητήσετε από το μοτέρ να βγάλει δύναμη. Τουλάχιστον κάντε και την εξαγωγή μπας και καλυτερέψουν τα πράγματα
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 00:58:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω σε ποια κατηγορια ειμαι?? η βελτιωση ζηταει συνεχεια χρημμα,με οτι συνεπαγεται αυτο(συντηρηση,ζημιες κτλ).
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 14:55:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Συνδυασμούς υβριδικών θα βρείτε άπειρους γιατί καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα στα μέτρα του.
Αλλά αυτό που λέει ο Λευτέρης ισχύει για όλους. Όσο μεγαλύτερο backpressure έχεις τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργηθεί πρόβλημα όταν πιέζεις το μοτέρ. Και 3ο κύλινδρο και 2ο θα δείτε σπασμένους γιατί είναι οι κύλινδροι με το μεγαλύτερο φορτίο.
Για αυτό το λόγο δεν φτάνει να δεις τί χάνεις αν βαλεις big turbo σε σχέση με μια υβριδική. Χάνεις τη ροπή στις χαμηλές στροφές, αυτό το γνωρίζουμε, ακριβώς επειδή είναι μεγάλο.
Με τις λύσεις που υπάρχουν σήμερα μπορείς να έχεις τα ίδια άλογα σχεδόν σε ένα εργοστασιακό κινητήρα με υβριδική τουρμπίνα ή μεγάλη τουρμπίνα.
Η διαφορά είναι στο πόσο ξεκούραστα λειτουργεί ο κινητήρας για να βγάλει την ίδια ισχύ. Γιατί οι μεγάλες τουρμπίνες έχουν και μεγάλα μαντέμια στα μέτρα τους, κάτι που καμία υβριδική δεν μπορεί να βρει. Μόλις φτάσουν στην πίεση που είναι αποδοτικές, η διαφορά αρχίζει να φαίνεται και είναι μεγάλη.
Για να κάνετε μια δοκιμή, βρείτε ένα 207 με υβριδική τουρμπίνα που να λειτουργεί στο 1.45bar κόφτη με 95άρα βενζίνη, να βγάζει πάνω από 270 άλογα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα το μοτέρ από προβλήματα, με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους.
Το δοκίμασα στο δικό μου με υβριδική, ήταν μεγάλο fail. Τα πυράκια τα άκουγα μέσα από την καμπίνα.
Δοκιμάστε να πάτε μια Αθήνα->Θεσσαλονίκη με 180+ σταθερά και κοιτάξτε πυρόμετρο στα δύο setup. Η διαφορά είναι τεράστια. |
Στελιο μου σορρυ...αλλα οταν καποιος θελει αποδοση αλογα και δεν ξερω τι αλλο...δεν μπορει να ζηταει 95αρα και μαμα συμπιεση...αυτα ειναι κατι που δεν δενουν...
Το πυρομετρο στο υβριδιο ειναι γεγονος...ΑΛΛΑ το θεμα ειναι σε πιο υβριδιο...
Λεύτερη...υβριδια με φτερα mps -20vt μουρη..με οτι φτερο εξαγωγης και να βαλεις θα εχεις θεμα με πυρομετρο...ειναι νομος-κανονας.
Μονο με του works γλυτωνεις το πυρομετρο...
Για πυρακια κλπ...δεν μπορω να σχολιασω...δεν ειχα θεμα ποτε....το ελυσα μια για παντα οταν εφτιαχνα το μοτερ...
Και τελος ο βαγγος εχει δικιο..η βελτιωση ζηταει χρημα...μα συνεχεια ομως..

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 20:46:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την πουλάω 350 ευρώ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 20:48:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιχάλη, η πολλαπλή έχει σημασία όταν προσπαθείς να βγάλεις ισχύ από μια υβριδική τουρμπίνα.
Εδώ που τα λέμε, οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει την ήδη δύσκολη ροικότητά της στο κομμάτι των καυσαερίων, προσθέτει άλογα.
Κώστα συμφωνούμε σε όλα! Δε μπορεί να θελεις υβρίδιο και 300 άλογα και 95άρα και ροπή σε χαμηλές στροφές, αυτό δεν γίνεται. Αλλά εγώ τα θέλω όλα και ακόμα περισσότερα.
Δυστυχώς για μένα, επειδή με έχουν φάει οι δρόμοι με το 207 σε περίεργα μέρη που αν μείνω θα με φάνε και οι λύκοι, μια φορά έκανα το λάθος να βάλω περίεργη βενζίνη όσο είχα υβρίδιο. Το αποτέλεσμα ήταν ότι δε μπορούσα να πατήσω ούτε το μισό γκάζι χωρίς να νιώθω και να βλέπω ότι θα ανατιναχτώ.
Άλλη μια φορά πήγα μέχρι την Ισπανία και πίσω και όταν γύρισα το υβρίδιο ήταν ένα ρημάδι. Για αυτό είπα ουστ. Αν βάλω ποτέ υβριδική θα είναι εξαρχής τέτοια και όχι εκ των υστέρων μετατροπή. Σε λίγο καιρό θα σας πω και ποια. Αλλά έχοντας ως βάση πάντοτε ένα εργοστασιακό κινητήρα γιατί ο μέσος ιδιοκτήτης δεν έχει στον προυπολογισμό την αναβάθμισή του με έμβολα και μπιέλες.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 23:53:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω σε ποια κατηγορια ειμαι?? η βελτιωση ζηταει συνεχεια χρημμα,με οτι συνεπαγεται αυτο(συντηρηση,ζημιες κτλ).
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jonathan RC (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 207rc
Ένταξη: 01 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Αργυρούπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2015, 01:11:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδιά Καλησπέρα μπορεί κάποιος που φοράει την td 05-06 σε στοκ μοτέρ φουλ πρώτο στάδιο να μου στείλει σε μήνυμα πόσο κόστισε πάνω κάτω η αγορά και η τοποθέτηση γιατί ενδιαφέρομαι ευχαριστώ και συγνώμη αν είμαι off topic |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2015, 01:30:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάτσε στ'αυγά σου Γιάνννν θα μπλέξεις

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasilispug (Vasilis) Μόλις έγραψα

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 15 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2015, 02:59:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη ειμαι κ εγω για αλλαγη τουρμπινας κ ειμαι αναμεσα σε υβριδιο και td σε τι επιπεδα κυμαινεται η διαφορα σε euro αλλα και σε αποδοση των 2 set up?σε κλειστο μοτερ και σε σχετικα safe ρυθμισεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|