PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207-hybrid turbo
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:52:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallaki-1 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:

saikoe_39 έγραψε:

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..



Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...

εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...

με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....

Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 16:04:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAKIS-LEMANS έγραψε:
Εγω χαμηλα νιωθω οτι δεν εχασα κατι ισα ισα κερδισα. Κανε μια δυναμομετρηση και τσεκαρε και τις καμπυλες του saikou. Φυσικα παντα με εκκεντρα ίδια με saikou το setup της k04


Πουθενα δεν εχεις χασει...

Βαλε ενα bc....θα μπορεις να παιζεις με κλειστη πιεση..χωρις ροπη...και λειτουργια να θυμιζει ατμοσφαιρικού..

Στο δικο μου με το τελευταίο update...καταφερα να φυγω πανω απο 340+ αλογα....και με σιγουρια κανενα 207 big turbo με στοκ μπεκ...δεν με εβλεπε για κανενα λογο....
Πλεον το τουρμπο μου το εχεις ο Παρης.... αλλα με διαφορετικη συμπιεση μοτερ...αλλα εκκεντρα κλπ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 16:21:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:

το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...


Αρχικά σορρυ για το Off Topic μιας και Κωστα εχεις φτιαξει ενα ωραιο θεμα, θελω να σταθω ομως σε μια διαπιστωση που σιγουρα δεν την εχω κανει μονο εγω κι εσυ. Εαν οχι σε αυτο το θεμα θα ηθελα πραγματικα καπου να συζητησουμε το εν λογω ζητημα, οσα μα οσα μοτερ εχω ακουσε να σπανε (μιλαμε για THP παντα) ειναι όλα στο 3ο, τι φταιει? Η πολλαπλη? η γεωμετρια του μπλοκ? Εαν πιστευεις πως εχεις την απαντηση πιστευω πως κι αλλοι θα θελαν να την ακουσουν.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 18:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
rallaki-1 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:

saikoe_39 έγραψε:

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..



Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...

εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...

με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....

Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος...


Με RC turbo δεν θα δουλεύει οριακά για 250 άλογα; και η μέση ιπποδύναμη θεωρώ (έχει ειπωθεί πάλι) πως θα είναι πολύ μικρότερη ενός RC turbo με ένα υβρίδιο GT turbo. Άρα, θα είναι και πιο αργό..

Εγώ θέλω να βγάζει 250 άλογα όχι μόνο όταν το αυτοκίνητο δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και όταν τα αστέρια είναι ευθυγραμμισμένα, τα ζώδια στους σωστούς πλανήτες και ο Ερμής να μην είναι ανάδρομος.. Razz

Γιατί από ότι έχω διαβάσει εδώ για να φτάσει με RC Turbo τα 250-260 πρέπει "να το θέλει και ο Θεός"!! Laughing


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 19:36:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

marios_207_GT έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:

το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...


Αρχικά σορρυ για το Off Topic μιας και Κωστα εχεις φτιαξει ενα ωραιο θεμα, θελω να σταθω ομως σε μια διαπιστωση που σιγουρα δεν την εχω κανει μονο εγω κι εσυ. Εαν οχι σε αυτο το θεμα θα ηθελα πραγματικα καπου να συζητησουμε το εν λογω ζητημα, οσα μα οσα μοτερ εχω ακουσε να σπανε (μιλαμε για THP παντα) ειναι όλα στο 3ο, τι φταιει? Η πολλαπλη? η γεωμετρια του μπλοκ? Εαν πιστευεις πως εχεις την απαντηση πιστευω πως κι αλλοι θα θελαν να την ακουσουν.

πολλαπλη εξαγωγης



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 20:13:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallaki-1 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
rallaki-1 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:

saikoe_39 έγραψε:

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..



Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...

εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...

με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....

Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος...


Με RC turbo δεν θα δουλεύει οριακά για 250 άλογα; και η μέση ιπποδύναμη θεωρώ (έχει ειπωθεί πάλι) πως θα είναι πολύ μικρότερη ενός RC turbo με ένα υβρίδιο GT turbo. Άρα, θα είναι και πιο αργό..

Εγώ θέλω να βγάζει 250 άλογα όχι μόνο όταν το αυτοκίνητο δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και όταν τα αστέρια είναι ευθυγραμμισμένα, τα ζώδια στους σωστούς πλανήτες και ο Ερμής να μην είναι ανάδρομος.. Razz

Γιατί από ότι έχω διαβάσει εδώ για να φτάσει με RC Turbo τα 250-260 πρέπει "να το θέλει και ο Θεός"!! Laughing


Το τι διαβάζεις εδώ..Είναι σχετικό....δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο....
Την τσεπη σου δες....μέχρι που σε φτάνει ..Εγώ δεν μπορώ να σου πω βάλε works....γράφω αρνητικα θετικά και γενικές εντυπώσεις....
Η επιλογή είναι δικιά σου...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 21:29:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο Κώστας!

Γιατί το turbo του 208gti δεν το αναφέρουμε καθόλου? Μήπως ειναι ακριβό ακομα? Λογικά και αυτό θα είναι plug n play επιλογή χωρις καμία μετατροπή..

Και στα Astra OPC αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα στον 3ο κύλινδρο:
http://www.powermag.gr/el/opel-astra-opc-340ps.html


Peugeotναυτης..


Έχει επεξεργασθεί από τον/την rallaki-1 στις Κυρ 25 Ιαν 2015, 00:38:34, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 22:45:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά όσοι έχετε μικρά μαντεμια με μικρές τουρμπίνες και υψηλές πιέσεις, επιδεινώνετε το πρόβλημα του backpressure που ούτως ή άλλως υπάρχει στο γαμοτριτο αυλο της εξαγωγής.
Όσοι πάλι έχετε μαμά πολλαπλή και bt είναι κάπως καλύτερα μέχρι τη στιγμή που θα πιεσετε παραπάνω. Όσοι πάλι έχετε κάνει ισομηκες η τουλάχιστον μακρύ χταποδακι τότε αυτό το πρόβλημα με τον 3ο πάει περίπατο. Παραδείγματα αποδεδειγμένα πολλά.
Για μένα μια από τις καλύτερες βελτιώσεις απόδοσης και αξιοπιστίας ταυτόχρονα είναι μια καλή πολλαπλή εξαγωγής. Εκεί να δείτε πόσο ροίκο και δυνατό γίνεται ψηλά. Και σε συνδιασμο με εκκεντρα γίνεται πανηγύρι.
Το συμπέρασμα είναι πως όσοι θέλουν να κάνουν υβρίδιο και να έχουν δύναμη σε συνδυασμό με αξιοπιστία, τότε το σφυρί είναι μονόδρομος. Αλλιώς καθηστε στ αυγά σας ή κάντε ένα light bt με χαμηλές πιέσεις με ότι πλεονεκτήματα και μειωνεκτηματα συνεπάγεται αυτό.


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 23:02:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνδυασμούς υβριδικών θα βρείτε άπειρους γιατί καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα στα μέτρα του.
Αλλά αυτό που λέει ο Λευτέρης ισχύει για όλους. Όσο μεγαλύτερο backpressure έχεις τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργηθεί πρόβλημα όταν πιέζεις το μοτέρ. Και 3ο κύλινδρο και 2ο θα δείτε σπασμένους γιατί είναι οι κύλινδροι με το μεγαλύτερο φορτίο.

Για αυτό το λόγο δεν φτάνει να δεις τί χάνεις αν βαλεις big turbo σε σχέση με μια υβριδική. Χάνεις τη ροπή στις χαμηλές στροφές, αυτό το γνωρίζουμε, ακριβώς επειδή είναι μεγάλο.
Με τις λύσεις που υπάρχουν σήμερα μπορείς να έχεις τα ίδια άλογα σχεδόν σε ένα εργοστασιακό κινητήρα με υβριδική τουρμπίνα ή μεγάλη τουρμπίνα.

Η διαφορά είναι στο πόσο ξεκούραστα λειτουργεί ο κινητήρας για να βγάλει την ίδια ισχύ. Γιατί οι μεγάλες τουρμπίνες έχουν και μεγάλα μαντέμια στα μέτρα τους, κάτι που καμία υβριδική δεν μπορεί να βρει. Μόλις φτάσουν στην πίεση που είναι αποδοτικές, η διαφορά αρχίζει να φαίνεται και είναι μεγάλη.

Για να κάνετε μια δοκιμή, βρείτε ένα 207 με υβριδική τουρμπίνα που να λειτουργεί στο 1.45bar κόφτη με 95άρα βενζίνη, να βγάζει πάνω από 270 άλογα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα το μοτέρ από προβλήματα, με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους.
Το δοκίμασα στο δικό μου με υβριδική, ήταν μεγάλο fail. Τα πυράκια τα άκουγα μέσα από την καμπίνα.
Δοκιμάστε να πάτε μια Αθήνα->Θεσσαλονίκη με 180+ σταθερά και κοιτάξτε πυρόμετρο στα δύο setup. Η διαφορά είναι τεράστια.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 23:54:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πάντως γενικά θα αναφέρω πως σε όσα μοτέρ (με μαμά πολλαπλή )η πίεση ξεπερνούσε το 1.4 άρχιζαν τα προβλήματα του backpressure (πυρακια, πυρομετρο, σπασμένα μπουζί κλπ. ).
Γι αυτό βασικό μας μέλημα ως προς τη βελτίωση θα πρέπει να είναι το ριξιμο της πίεσης,δλδ να καταφέρουμε να έχουμε ίδιο αποτέλεσμα με μικρότερη πίεση και αυτό γίνεται κυρίως με ροικοτερη εξαγωγή από τις βαλβίδες εξαγωγής έως και το τέλος της εξατμισης .και φυσικά σ αυτό συμπεριλαμβάνεται και η μεγαλύτερη τουρμπίνα.
Γι αυτό όσοι σκέφτεστε να κάνετε υβρίδιο και να ανοίξετε ΜΌΝΟ εισαγωγή, μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείτε.Είστε σε επικίνδυνα λιμερια αν ζητήσετε από το μοτέρ να βγάλει δύναμη. Τουλάχιστον κάντε και την εξαγωγή μπας και καλυτερέψουν τα πράγματα


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 00:58:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω σε ποια κατηγορια ειμαι?? Laughing Laughing η βελτιωση ζηταει συνεχεια χρημμα,με οτι συνεπαγεται αυτο(συντηρηση,ζημιες κτλ).


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 14:55:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Συνδυασμούς υβριδικών θα βρείτε άπειρους γιατί καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα στα μέτρα του.
Αλλά αυτό που λέει ο Λευτέρης ισχύει για όλους. Όσο μεγαλύτερο backpressure έχεις τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργηθεί πρόβλημα όταν πιέζεις το μοτέρ. Και 3ο κύλινδρο και 2ο θα δείτε σπασμένους γιατί είναι οι κύλινδροι με το μεγαλύτερο φορτίο.

Για αυτό το λόγο δεν φτάνει να δεις τί χάνεις αν βαλεις big turbo σε σχέση με μια υβριδική. Χάνεις τη ροπή στις χαμηλές στροφές, αυτό το γνωρίζουμε, ακριβώς επειδή είναι μεγάλο.
Με τις λύσεις που υπάρχουν σήμερα μπορείς να έχεις τα ίδια άλογα σχεδόν σε ένα εργοστασιακό κινητήρα με υβριδική τουρμπίνα ή μεγάλη τουρμπίνα.

Η διαφορά είναι στο πόσο ξεκούραστα λειτουργεί ο κινητήρας για να βγάλει την ίδια ισχύ. Γιατί οι μεγάλες τουρμπίνες έχουν και μεγάλα μαντέμια στα μέτρα τους, κάτι που καμία υβριδική δεν μπορεί να βρει. Μόλις φτάσουν στην πίεση που είναι αποδοτικές, η διαφορά αρχίζει να φαίνεται και είναι μεγάλη.

Για να κάνετε μια δοκιμή, βρείτε ένα 207 με υβριδική τουρμπίνα που να λειτουργεί στο 1.45bar κόφτη με 95άρα βενζίνη, να βγάζει πάνω από 270 άλογα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα το μοτέρ από προβλήματα, με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους.
Το δοκίμασα στο δικό μου με υβριδική, ήταν μεγάλο fail. Τα πυράκια τα άκουγα μέσα από την καμπίνα.
Δοκιμάστε να πάτε μια Αθήνα->Θεσσαλονίκη με 180+ σταθερά και κοιτάξτε πυρόμετρο στα δύο setup. Η διαφορά είναι τεράστια.


Στελιο μου σορρυ...αλλα οταν καποιος θελει αποδοση αλογα και δεν ξερω τι αλλο...δεν μπορει να ζηταει 95αρα και μαμα συμπιεση...αυτα ειναι κατι που δεν δενουν...


Το πυρομετρο στο υβριδιο ειναι γεγονος...ΑΛΛΑ το θεμα ειναι σε πιο υβριδιο...

Λεύτερη...υβριδια με φτερα mps -20vt μουρη..με οτι φτερο εξαγωγης και να βαλεις θα εχεις θεμα με πυρομετρο...ειναι νομος-κανονας.

Μονο με του works γλυτωνεις το πυρομετρο...

Για πυρακια κλπ...δεν μπορω να σχολιασω...δεν ειχα θεμα ποτε....το ελυσα μια για παντα οταν εφτιαχνα το μοτερ...




Και τελος ο βαγγος εχει δικιο..η βελτιωση ζηταει χρημα...μα συνεχεια ομως..

Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 20:29:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλαπλή εξαγωγής από JCW..:

http://www.minitorque.com/forum/f13/r56-exhaust-manifold-info-39609/

Δείτε και εδώ τι λέει για την πολλαπλή εξαγωγής (στην μέση του άρθρου):

http://www.brrperformance.com/project_cars.php?project=MINI_Cooper_S_R56_-_Track_Attack_11


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 20:46:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την πουλάω 350 ευρώ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 20:48:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιχάλη, η πολλαπλή έχει σημασία όταν προσπαθείς να βγάλεις ισχύ από μια υβριδική τουρμπίνα.

Εδώ που τα λέμε, οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει την ήδη δύσκολη ροικότητά της στο κομμάτι των καυσαερίων, προσθέτει άλογα.

Κώστα συμφωνούμε σε όλα! Δε μπορεί να θελεις υβρίδιο και 300 άλογα και 95άρα και ροπή σε χαμηλές στροφές, αυτό δεν γίνεται. Αλλά εγώ τα θέλω όλα και ακόμα περισσότερα.

Δυστυχώς για μένα, επειδή με έχουν φάει οι δρόμοι με το 207 σε περίεργα μέρη που αν μείνω θα με φάνε και οι λύκοι, μια φορά έκανα το λάθος να βάλω περίεργη βενζίνη όσο είχα υβρίδιο. Το αποτέλεσμα ήταν ότι δε μπορούσα να πατήσω ούτε το μισό γκάζι χωρίς να νιώθω και να βλέπω ότι θα ανατιναχτώ.
Άλλη μια φορά πήγα μέχρι την Ισπανία και πίσω και όταν γύρισα το υβρίδιο ήταν ένα ρημάδι. Για αυτό είπα ουστ. Αν βάλω ποτέ υβριδική θα είναι εξαρχής τέτοια και όχι εκ των υστέρων μετατροπή. Σε λίγο καιρό θα σας πω και ποια. Αλλά έχοντας ως βάση πάντοτε ένα εργοστασιακό κινητήρα γιατί ο μέσος ιδιοκτήτης δεν έχει στον προυπολογισμό την αναβάθμισή του με έμβολα και μπιέλες.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2015, 23:53:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω σε ποια κατηγορια ειμαι?? Laughing Laughing η βελτιωση ζηταει συνεχεια χρημμα,με οτι συνεπαγεται αυτο(συντηρηση,ζημιες κτλ).


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jonathan RC (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207rc

Ένταξη: 01 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Αργυρούπολη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2015, 01:11:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιά Καλησπέρα μπορεί κάποιος που φοράει την td 05-06 σε στοκ μοτέρ φουλ πρώτο στάδιο να μου στείλει σε μήνυμα πόσο κόστισε πάνω κάτω η αγορά και η τοποθέτηση γιατί ενδιαφέρομαι ευχαριστώ και συγνώμη αν είμαι off topic
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2015, 01:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάτσε στ'αυγά σου Γιάνννν θα μπλέξεις
Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vasilispug (Vasilis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 15 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2015, 02:59:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη ειμαι κ εγω για αλλαγη τουρμπινας κ ειμαι αναμεσα σε υβριδιο και td σε τι επιπεδα κυμαινεται η διαφορα σε euro αλλα και σε αποδοση των 2 set up?σε κλειστο μοτερ και σε σχετικα safe ρυθμισεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2015, 12:53:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα εδω ειναι για υβριδια παιδια....ρωτηστε σε αυτο καλυτερα
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12469&start=540


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,289s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on