Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kostas8v (kostas) Μόλις έγραψα

peugeot 106 8v 1998
Ένταξη: 23 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 22:50:06 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με πιανολα σε 106 |
|
|
γεια σας και απο μενα σαν καινουργιο μελος.θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σε ενα προβλημα που αντιμετωπιζω.εχω ενα 106 ραλυ 1600 8v turbo το αυτοκινητο ειναι αρκετα δυνατο αλλα εχω ενα θεμα με την πιανολα-κοκορακια,κοβονται η σπανε.Μου ειπαν οτι καποια πιανολα απο αλλο μικροτερο πεζο ειναι ποιο ενισχυμενη,γνωριζει καποιος απο ποιο μοντελο να ψαξω?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 01:06:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει πιο ενισχυμένη από αυτές που φοράνε τα μαυροκάπακα 8V.
Φαίνεται ότι κάτι προκαλεί μεγάλεις τάσεις στην πιανόλα. Εκεί πρέπει να αναζητήσεις το πρόβλημα και όχι στην πιανόλα την ίδια.
Τι ελατήρια βαλβίδων έχεις; Εκκεντροφόρο; διάκενο;
Επίσης παίζει να είναι παρασφιγμένη ή ασύμμετρα σφιγμένη η κεφαλή ή ακόμα και στραβή προς κάποια κατεύθυνση (ασχέτως πλανίσματος).
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas8v (kostas) Μόλις έγραψα

peugeot 106 8v 1998
Ένταξη: 23 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 17:55:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πετρο ελατηρια φοραω cat cams εκκεντρο της ιδιας εταιριας 300+μοιρες με διακενο 25-25 εισαγωγη εξαγωγη λογω εκκεντρου,ριτεινερς piper,με τερμα πατημενο το ελατηριο στην βαλβιδα αφηνει απο σπιρα σε σπιρα 100 ανετα αποτε δεν τερματιζουν τα ελατηρια.Το καπακι ειναι σφιγμενο με μπουζονια και παταει πανω σε ατσαλινα δαχτυλιδια,επισης το καπακι ειναι σωστο και τσεκαρισμενο απλα δεν αντεχουν τα κοκορακια,μετα απο μια ερευνα ειδα οτι απο το 1300 ειναι ποιο ενισχυμενα.Αν το εχει ψαξει καποιος αλλος μακαρι να μου δωσει απαντηση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 21:12:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι κάπως extreme το setup σου, σίγουρα δέχονται μεγάλα φορτία τα κοκοράκια, αλλά και πάλι, ακόμη και φουλ γκρουπ Α κεφαλές, με αντίστοιχους εκκεντροφόρους, χρησιμοποιούν τη μαμά πιανόλα χωρίς προβλήματα.
Κόφτη στις πόσεις rpm έχεις;
Υγ. Και του 1300 η ίδια είναι (έχω μία τέτοια στο ράφι για ένα μοτέρ που θα φτιάξω), οπότε ούτε με αυτή θα δεις διαφορά.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas8v (kostas) Μόλις έγραψα

peugeot 106 8v 1998
Ένταξη: 23 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 21:36:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι οντως λιγο ακραιο set up..του 1300 εχει διαφορα στο παχος και τις ενισχυσεις σε 2-3 σημεια παντως,μια τετοια πηρα να δοκιμασω τωρα.κοφτη το εχω safe προς το παρων 8400. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 22:02:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas8v έγραψε: | κοφτη το εχω safe προς το παρων 8400. |
Η αλήθεια είναι ότι τα έρμα τα κοκοράκια τρώνε πολλές δυνατές σφαλιάρες ανά λεπτό... 
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 23:12:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως να κατέβαζες λιγο κόφτη? Έστω και 200 στροφές?
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas8v (kostas) Μόλις έγραψα

peugeot 106 8v 1998
Ένταξη: 23 Οκτ 2014 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2014, 12:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι τα κοκορακια η αληθεια ειναι οτι εχουν καποιες αντοχες το θεμα γιωργο ειναι οτι και 8700 να το εχω ειναι ωφελιμες και με βολευει και για τους αγωνες...αν δεν βρω καποια λυση σαφως θα κατεβασω τον κοφτη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|