PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

προβλημα με πιανολα σε 106

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kostas8v (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 8v 1998

Ένταξη: 23 Οκτ 2014
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2014, 22:50:06    Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με πιανολα σε 106 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σας και απο μενα σαν καινουργιο μελος.θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σε ενα προβλημα που αντιμετωπιζω.εχω ενα 106 ραλυ 1600 8v turbo το αυτοκινητο ειναι αρκετα δυνατο αλλα εχω ενα θεμα με την πιανολα-κοκορακια,κοβονται η σπανε.Μου ειπαν οτι καποια πιανολα απο αλλο μικροτερο πεζο ειναι ποιο ενισχυμενη,γνωριζει καποιος απο ποιο μοντελο να ψαξω? Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 01:06:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπάρχει πιο ενισχυμένη από αυτές που φοράνε τα μαυροκάπακα 8V.

Φαίνεται ότι κάτι προκαλεί μεγάλεις τάσεις στην πιανόλα. Εκεί πρέπει να αναζητήσεις το πρόβλημα και όχι στην πιανόλα την ίδια. Wink

Τι ελατήρια βαλβίδων έχεις; Εκκεντροφόρο; διάκενο;

Επίσης παίζει να είναι παρασφιγμένη ή ασύμμετρα σφιγμένη η κεφαλή ή ακόμα και στραβή προς κάποια κατεύθυνση (ασχέτως πλανίσματος).


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas8v (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 8v 1998

Ένταξη: 23 Οκτ 2014
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 17:55:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πετρο ελατηρια φοραω cat cams εκκεντρο της ιδιας εταιριας 300+μοιρες με διακενο 25-25 εισαγωγη εξαγωγη λογω εκκεντρου,ριτεινερς piper,με τερμα πατημενο το ελατηριο στην βαλβιδα αφηνει απο σπιρα σε σπιρα 100 ανετα αποτε δεν τερματιζουν τα ελατηρια.Το καπακι ειναι σφιγμενο με μπουζονια και παταει πανω σε ατσαλινα δαχτυλιδια,επισης το καπακι ειναι σωστο και τσεκαρισμενο απλα δεν αντεχουν τα κοκορακια,μετα απο μια ερευνα ειδα οτι απο το 1300 ειναι ποιο ενισχυμενα.Αν το εχει ψαξει καποιος αλλος μακαρι να μου δωσει απαντηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 21:12:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι κάπως extreme το setup σου, σίγουρα δέχονται μεγάλα φορτία τα κοκοράκια, αλλά και πάλι, ακόμη και φουλ γκρουπ Α κεφαλές, με αντίστοιχους εκκεντροφόρους, χρησιμοποιούν τη μαμά πιανόλα χωρίς προβλήματα.

Κόφτη στις πόσεις rpm έχεις;

Υγ. Και του 1300 η ίδια είναι (έχω μία τέτοια στο ράφι για ένα μοτέρ που θα φτιάξω), οπότε ούτε με αυτή θα δεις διαφορά.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas8v (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 8v 1998

Ένταξη: 23 Οκτ 2014
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 21:36:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι οντως λιγο ακραιο set up..του 1300 εχει διαφορα στο παχος και τις ενισχυσεις σε 2-3 σημεια παντως,μια τετοια πηρα να δοκιμασω τωρα.κοφτη το εχω safe προς το παρων 8400.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 22:02:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas8v έγραψε:
κοφτη το εχω safe προς το παρων 8400.


Shocked

Η αλήθεια είναι ότι τα έρμα τα κοκοράκια τρώνε πολλές δυνατές σφαλιάρες ανά λεπτό... Laughing


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2014, 23:12:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως να κατέβαζες λιγο κόφτη? Έστω και 200 στροφές?



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas8v (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 8v 1998

Ένταξη: 23 Οκτ 2014
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2014, 12:54:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι τα κοκορακια η αληθεια ειναι οτι εχουν καποιες αντοχες Confused το θεμα γιωργο ειναι οτι και 8700 να το εχω ειναι ωφελιμες Cool και με βολευει και για τους αγωνες...αν δεν βρω καποια λυση σαφως θα κατεβασω τον κοφτη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0824s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on