Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
trs (Κωστάκης) Νέος χρήστης

 206 Dynamic
Ένταξη: 05 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2014, 20:20:02 Θέμα δημοσίευσης: 206 1.4 |
|
|
Καταρχην καλησπερα..Επειδη μου εχει περασει αρκετες φορες απο το μυαλο η αλλαγη μηχανης σε 1.6, θα ηθελα να ρωτησω εκτως απο την C2 VTS ποια αλλη θα μπορουσε να κουμπωσει ανετα πανω χωρις πολλες μετατροπες?
(σε 206 Dynamic 1.4) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2014, 22:52:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλό θα ήταν να πεις τι χρονολογίας, με τι εγκέφαλο είναι, πόσες βαλβιδες έχει,πολυπλεξικό ή όχι κλπ για το αυτοκίνητό σου αυτή τη στιγμή ώστε να μπορέσουμε να σου πούμε την γνώμη μας σχετικά με το τι αξίζει και συμφέρει.
Γενικά μπορείς να κάνεις πολλά αλλά εξαρτάται από τι ποσό θες να διαθέσεις, ποιος είναι ο στόχος και για τέτοια δουλειά χρειάζεσαι άλλο κιβώτιο, φρένα, ανάρτηση κλπ.
Γενικά επιλογές για 1.6 αρκετές 8ν-16ν ντιζάτο-ηλεκτρόγκαζο κλπ κλπ
Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει μηχανή από C2 VTS αυτούσια ψάξε αν μπορεί να δηλωθεί...
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
trs (Κωστάκης) Νέος χρήστης

 206 Dynamic
Ένταξη: 05 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 19:02:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ουπς σορρυ 16v του 2005 με τα 90αλογα
Εχει μπρος πισω δισκοφρενα οποτε δεν νομιζω να θελω κατι καλυτερο γιατι δεν θελω πολλα αλογα, τα 120 οπως ειναι τα 106, vts κλπ μου αρκουν..
Τα παρελκομενα που θα χρειαστουν τα γνωριζω, απλα δεν θελω να πεσει πατεντα σε βασεις και τετοια πραγματα.
Απλα κατι λιγο πιο "δυνατο"... οι διαφορες στην βενζινη και στα τελη ειναι ελαχιστες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 21:19:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηχανικα δεν εχεις προβλημα
μπαινει ειτε ντιζατπ εοτε ηλακτρογκαζο....τα ηλεκτρικα ειναι το θεμα....στη περιπτωση του ντιζατου θες να μπει πραλληλα και εγκεφαλος του μαζι με αυτον που εχεις τωρα ηδη πανω.....στην περηπτωση του ηλεκτρογκαζου αλαζεις εγκεφαλο που ειτε τον ξεκλειδωνεις ειτε παιρνεις πακετο και την bsm και την μεσα bsi οπως επισης και το ιμομπιλαιζερ που εχει μαζι με το κλειδι....πρωσοπικα αν δεν σε νοιαζει να δειχνει εργοστασιο το αποτελεσμα θα εκανα το πρωτο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
trs (Κωστάκης) Νέος χρήστης

 206 Dynamic
Ένταξη: 05 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 22:16:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξερω οτι ντιζατο ειναι κλασεις καλυτερο
Εξαρταται τι θα μπορεσω να βρω κιολας!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2014, 22:22:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο σαξοραλλο πολυ ευκολ και με λιγα....εξαλλου δεν θες πολλα....θες οπωςδηποτε μοτερ κομπλε (εισαγωγη εξαγωγη βασεις δυναμο και ac τηνπλεξουδα και μονοφυσο εγκεφαλλο ξεκλειδωτο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 13:10:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σορρυ αλλα για πιο λογο απο σαξοραλλο?
αφου εχει σκοπο να το κρατησει χρονια.
θα μπλεξει με επιστροφες βενζινες πλακακια στην εισαγωγη.
εξατμιση δε κανει αρα παλι θα φτιαξει
μπορεις να παρεις ενα 1.6 απο 206 κλπ
με πολυ λιγα λεφτα.
αν φορας 7,44-7.45 δε χρειαζεσαι καν εγκεφαλο κρατας δικο σου και προγραμματιζεις.
εξατμιση θα φτιαξεις αναγκαστικα απο την αρχη με χταποδι αλλο (μπορεις βεβαια να βαλεις και μαμα χταποδι 206 στην αρχη αν δεν εχεις λεφτα)
και εισαγωγη στη πορεια θα βαλεις απο c2
το θεμα ειναι οτι θα δωσεις λιγοτερα λεφτα απο του 106 το μοτερ
θα παρεις 10 αλογα λιγοτερο αλλα θα εχεις ενα εργοστασιακο αμαξι σχεδον
με απειρο μελλον για βελτιωση και πολυ καλυτερη υποδομη σα μοτερ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 14:29:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε 207 1.4 με τον ίδιο κινητήρα (ΕΤ3), τι χρειάζεται για να μπει ο ΤU5 από 207 και πάλι?
Εγκέφαλος (με προγραμματισμό) και σασμάν κάνουν τα ίδια ή χρειάζονται του 1600αριού? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2014, 05:46:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η καλυτερη επιλογη ειναι του C2 VTS λογω καλυτερης εισαγωγης κτλ γνωστα...
Επομενη καλυτερη επιλογη ειναι ο TU5JP4 (206,307,Xsara κτλ) λογω καλυτερης κεφαλης απο του Rallye-saxo).Οπως ειπε και ο Volvos θα εχεις 10 αλογα λιγοτερα αλλα το μοτερ ειναι καλυτερο στις μεσαιες και με λιγες επεμβασεις (χταποδι Rallye,εκκεντρα rallye,εξατμιση,προγραμμα,εισαγωγη) φτανεις τα 130+ αλογα...
Σε καθε περιπτωση θελεις πλεξουδα-εγκεφαλο (εκτος και αν φορας τον 7.44 - 7.45 που το βλεπω λιγο απιθανο)
Δεν θα εβαζα μοτερ rallye λογω καπακιου...θα τον προτιμουσα μονο στην περιπτωση που εβρισκα τροπετακι κομπλε και βελτιωμενο (λιγα ειναι τα rallye "μαμα" )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2014, 22:04:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορεις να πειραξεις το υπαρχον μοτερ με μια καλη εξατμιση.χταποδι μεχρι πισω μια καλη εισαγωγη ενα καλο γυαλισμα στο καπακι.ενα ελαφρωμα στο βολαν.εναν καλυτερο δισκο.και ενα προγραμματακι στο τελος.αν οχι μπορεις να το τουρμπισεις.χαμηλες πολυ πιεσεις ομως.
μπορεις να βαλεις απο 307 κινητηρα αλλα και εκει δε θα κρατηθεις και θα το πειραξεις πιστευω.συν οτι πρεπει ο κινηττηρας να ειναι σε καλη κατασταση αλλιως ανοιγεις και εκει με ανακατασκευη.
σε ολες τις περιτωσεις πρεπει ο μαστορας να ειναι αστερι.αλλιως θα εχεις προβληματα.παντως και τον ιδιο να πειραξεις οπως σου προανεφερα,εχεις ελαφρυ σασι,και θα παει ωραια.αλλα με σωστη δουλεια σε χταποδια και εξατμισεις.οτι και να κανεις ειναι επιλογη σου.παντως απο τη στιγμη που θα θελησεις να το πειραξεις πειραζεις και εξατμιση..οση την εξαγωγη..και την εισαγωγη..
γνωμη μου.ολα γινονται.αρκει να ξερεις ποτε να σταματησεις.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2014, 22:06:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M έγραψε: | Σε 207 1.4 με τον ίδιο κινητήρα (ΕΤ3), τι χρειάζεται για να μπει ο ΤU5 από 207 και πάλι?
Εγκέφαλος (με προγραμματισμό) και σασμάν κάνουν τα ίδια ή χρειάζονται του 1600αριού? |
ο κινητηρας του 1.6 16ν 110 αλογα του πρωτου 207 που ειναι ο ιδιος με του 307,το εκανε να παει πολυ καλα το 207.το ειχε ο αδερφος μου.και πηγαινε πολυ καλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|