PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 1.4

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
trs (Κωστάκης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 Dynamic

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2014, 20:20:02    Θέμα δημοσίευσης: 206 1.4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην καλησπερα..Επειδη μου εχει περασει αρκετες φορες απο το μυαλο η αλλαγη μηχανης σε 1.6, θα ηθελα να ρωτησω εκτως απο την C2 VTS ποια αλλη θα μπορουσε να κουμπωσει ανετα πανω χωρις πολλες μετατροπες?
(σε 206 Dynamic 1.4)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2014, 22:52:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλό θα ήταν να πεις τι χρονολογίας, με τι εγκέφαλο είναι, πόσες βαλβιδες έχει,πολυπλεξικό ή όχι κλπ για το αυτοκίνητό σου αυτή τη στιγμή ώστε να μπορέσουμε να σου πούμε την γνώμη μας σχετικά με το τι αξίζει και συμφέρει.
Γενικά μπορείς να κάνεις πολλά αλλά εξαρτάται από τι ποσό θες να διαθέσεις, ποιος είναι ο στόχος και για τέτοια δουλειά χρειάζεσαι άλλο κιβώτιο, φρένα, ανάρτηση κλπ.
Γενικά επιλογές για 1.6 αρκετές 8ν-16ν ντιζάτο-ηλεκτρόγκαζο κλπ κλπ
Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει μηχανή από C2 VTS αυτούσια ψάξε αν μπορεί να δηλωθεί...


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
trs (Κωστάκης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 Dynamic

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 19:02:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ουπς σορρυ 16v του 2005 με τα 90αλογα
Εχει μπρος πισω δισκοφρενα οποτε δεν νομιζω να θελω κατι καλυτερο γιατι δεν θελω πολλα αλογα, τα 120 οπως ειναι τα 106, vts κλπ μου αρκουν..
Τα παρελκομενα που θα χρειαστουν τα γνωριζω, απλα δεν θελω να πεσει πατεντα σε βασεις και τετοια πραγματα.
Απλα κατι λιγο πιο "δυνατο"... οι διαφορες στην βενζινη και στα τελη ειναι ελαχιστες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 21:19:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηχανικα δεν εχεις προβλημα
μπαινει ειτε ντιζατπ εοτε ηλακτρογκαζο....τα ηλεκτρικα ειναι το θεμα....στη περιπτωση του ντιζατου θες να μπει πραλληλα και εγκεφαλος του μαζι με αυτον που εχεις τωρα ηδη πανω.....στην περηπτωση του ηλεκτρογκαζου αλαζεις εγκεφαλο που ειτε τον ξεκλειδωνεις ειτε παιρνεις πακετο και την bsm και την μεσα bsi οπως επισης και το ιμομπιλαιζερ που εχει μαζι με το κλειδι....πρωσοπικα αν δεν σε νοιαζει να δειχνει εργοστασιο το αποτελεσμα θα εκανα το πρωτο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
trs (Κωστάκης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 Dynamic

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2014, 22:16:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξερω οτι ντιζατο ειναι κλασεις καλυτερο Smile
Εξαρταται τι θα μπορεσω να βρω κιολας!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2014, 22:22:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο σαξοραλλο πολυ ευκολ και με λιγα....εξαλλου δεν θες πολλα....θες οπωςδηποτε μοτερ κομπλε (εισαγωγη εξαγωγη βασεις δυναμο και ac τηνπλεξουδα και μονοφυσο εγκεφαλλο ξεκλειδωτο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 13:10:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σορρυ αλλα για πιο λογο απο σαξοραλλο?
αφου εχει σκοπο να το κρατησει χρονια.

θα μπλεξει με επιστροφες βενζινες πλακακια στην εισαγωγη.
εξατμιση δε κανει αρα παλι θα φτιαξει

μπορεις να παρεις ενα 1.6 απο 206 κλπ
με πολυ λιγα λεφτα.
αν φορας 7,44-7.45 δε χρειαζεσαι καν εγκεφαλο κρατας δικο σου και προγραμματιζεις.

εξατμιση θα φτιαξεις αναγκαστικα απο την αρχη με χταποδι αλλο (μπορεις βεβαια να βαλεις και μαμα χταποδι 206 στην αρχη αν δεν εχεις λεφτα)
και εισαγωγη στη πορεια θα βαλεις απο c2

το θεμα ειναι οτι θα δωσεις λιγοτερα λεφτα απο του 106 το μοτερ
θα παρεις 10 αλογα λιγοτερο αλλα θα εχεις ενα εργοστασιακο αμαξι σχεδον
με απειρο μελλον για βελτιωση και πολυ καλυτερη υποδομη σα μοτερ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2014, 14:29:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε 207 1.4 με τον ίδιο κινητήρα (ΕΤ3), τι χρειάζεται για να μπει ο ΤU5 από 207 και πάλι?
Εγκέφαλος (με προγραμματισμό) και σασμάν κάνουν τα ίδια ή χρειάζονται του 1600αριού?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2014, 05:46:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η καλυτερη επιλογη ειναι του C2 VTS λογω καλυτερης εισαγωγης κτλ γνωστα...
Επομενη καλυτερη επιλογη ειναι ο TU5JP4 (206,307,Xsara κτλ) λογω καλυτερης κεφαλης απο του Rallye-saxo).Οπως ειπε και ο Volvos θα εχεις 10 αλογα λιγοτερα αλλα το μοτερ ειναι καλυτερο στις μεσαιες και με λιγες επεμβασεις (χταποδι Rallye,εκκεντρα rallye,εξατμιση,προγραμμα,εισαγωγη) φτανεις τα 130+ αλογα...

Σε καθε περιπτωση θελεις πλεξουδα-εγκεφαλο (εκτος και αν φορας τον 7.44 - 7.45 που το βλεπω λιγο απιθανο)

Δεν θα εβαζα μοτερ rallye λογω καπακιου...θα τον προτιμουσα μονο στην περιπτωση που εβρισκα τροπετακι κομπλε και βελτιωμενο (λιγα ειναι τα rallye "μαμα" )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2014, 22:04:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπορεις να πειραξεις το υπαρχον μοτερ με μια καλη εξατμιση.χταποδι μεχρι πισω μια καλη εισαγωγη ενα καλο γυαλισμα στο καπακι.ενα ελαφρωμα στο βολαν.εναν καλυτερο δισκο.και ενα προγραμματακι στο τελος.αν οχι μπορεις να το τουρμπισεις.χαμηλες πολυ πιεσεις ομως.
μπορεις να βαλεις απο 307 κινητηρα αλλα και εκει δε θα κρατηθεις και θα το πειραξεις πιστευω.συν οτι πρεπει ο κινηττηρας να ειναι σε καλη κατασταση αλλιως ανοιγεις και εκει με ανακατασκευη.
σε ολες τις περιτωσεις πρεπει ο μαστορας να ειναι αστερι.αλλιως θα εχεις προβληματα.παντως και τον ιδιο να πειραξεις οπως σου προανεφερα,εχεις ελαφρυ σασι,και θα παει ωραια.αλλα με σωστη δουλεια σε χταποδια και εξατμισεις.οτι και να κανεις ειναι επιλογη σου.παντως απο τη στιγμη που θα θελησεις να το πειραξεις πειραζεις και εξατμιση..οση την εξαγωγη..και την εισαγωγη..
γνωμη μου.ολα γινονται.αρκει να ξερεις ποτε να σταματησεις. Smile Smile Smile Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2014, 22:06:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
Σε 207 1.4 με τον ίδιο κινητήρα (ΕΤ3), τι χρειάζεται για να μπει ο ΤU5 από 207 και πάλι?
Εγκέφαλος (με προγραμματισμό) και σασμάν κάνουν τα ίδια ή χρειάζονται του 1600αριού?

ο κινητηρας του 1.6 16ν 110 αλογα του πρωτου 207 που ειναι ο ιδιος με του 307,το εκανε να παει πολυ καλα το 207.το ειχε ο αδερφος μου.και πηγαινε πολυ καλα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0854s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on