PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αγορα μεταχειρησμενου και διαγνωση καμμενης φλάτζας - :(
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Πrεζάκιας (Γιαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2000

Ένταξη: 09 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Απρ 2014, 23:31:10    Θέμα δημοσίευσης: Αγορα μεταχειρησμενου και διαγνωση καμμενης φλάτζας - :( Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδια προ ενος μηνος αγορασα ενα 206 1.4 2000

Στην αλλαγη λαδιών μου ειπαν οτι εχω διαρροη και εχει καψει φλατζα το αμαξι .

Μου εδειξαν με το χερι και εβγαζαν μεσα απο το παγουρακι του παραφλου ενα πραμα σα βουτυρο ...

Δεν αφηνω λαδια στο δρομο , δεν πεφτει η σταθμη λαδιου .. απλα φοβαμαι τον ιμαντα χρονισμου που τον αλλαξα πριν ενα μηνα ... εκει βεβαια ο μαστορας μου ειπε ειναι μονο το καπακι το πανω ..20 -25 ευρω .. αυτοι μου ειπαν φλατζα κεφαλησ 400 ευρω ολα μαζι ...

Τι να κανω ρε παιδια ???

Μου ειπαν δεν επηγει η φλατζα απλα να την ξαναουμε σε 5 - 10 χιλαιδες χλμ μην επηρεαστει ο ιμαντας και γινει ζημια ..

Τι προτεινετε ?

Δεν υπαρχει σαλιο για φλατζα τωρα ..

Ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Απρ 2014, 23:59:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αναθεμα κι αν ηξερα τι μαστορας ειναι αυτος που σου ειπε να αφησεις φλαντζα κεφαλης 10k χλμ. τι σχολη εχει βγαλει ξερουμε??

το καλυτερο που μπορεις να κανεις, ακινητοποιεις το αυτοκινητο μεχρι να μαζεψεις το ποσο, ή αν γνωριζεστε καλα, εχετε φιλικες σχεσεις δλδ να σου το φτιαξει με πιστωση. μ αυτα δεν παιζουνε, ποσα χλμ εχει το μοτερ?? αν εχει πολλα παρε καινουριο μοτερ, αλλα δεν θα εισαι σιγουρος αν βγαλει κι εκεινο.

υγ αν ανοιξεις την πανω ταπα λαδιου θα δεις κι εκει φυσαλιδες


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Πrεζάκιας (Γιαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2000

Ένταξη: 09 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 00:36:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
αναθεμα κι αν ηξερα τι μαστορας ειναι αυτος που σου ειπε να αφησεις φλαντζα κεφαλης 10k χλμ. τι σχολη εχει βγαλει ξερουμε??

το καλυτερο που μπορεις να κανεις, ακινητοποιεις το αυτοκινητο μεχρι να μαζεψεις το ποσο, ή αν γνωριζεστε καλα, εχετε φιλικες σχεσεις δλδ να σου το φτιαξει με πιστωση. μ αυτα δεν παιζουνε, ποσα χλμ εχει το μοτερ?? αν εχει πολλα παρε καινουριο μοτερ, αλλα δεν θα εισαι σιγουρος αν βγαλει κι εκεινο.

υγ αν ανοιξεις την πανω ταπα λαδιου θα δεις κι εκει φυσαλιδες


Αυτο που μου ειπε ειναι οτι δεν θελει αμμεσα αλλαγη μιας και δεν εχω μεγαλη διαρροη .

Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..

Εχει 127.000
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 00:52:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πrεζάκιας έγραψε:


Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..

Εχει 127.000

Ζονγκ Shocked

Ο ιμαντας δεν εχει κανενα προβλημα! Προβλημα θα εχει ο κινητηρας,αν περασουν,παραφλου στο λαδι...
Καλο ειναι να την αλλαξεις συντομα Wink
Απ'οτι βλεπω ειναι 1.4 8v,η φλατζα κεφαλης,ειναι σχετικα συνηθες φαινομενο(σε αυτα τα χλμ),καθως ηταν κακοσχεδιασμενη,στο σημειο του αγωγου λαδιου,ευτυχως οι φλατζες αντικαταστασης,ειναι πιο καλης ποιοτητος.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Πrεζάκιας (Γιαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2000

Ένταξη: 09 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 01:26:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Πrεζάκιας έγραψε:


Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..

Εχει 127.000

Ζονγκ Shocked

Ο ιμαντας δεν εχει κανενα προβλημα! Προβλημα θα εχει ο κινητηρας,αν περασουν,παραφλου στο λαδι...
Καλο ειναι να την αλλαξεις συντομα Wink
Απ'οτι βλεπω ειναι 1.4 8v,η φλατζα κεφαλης,ειναι σχετικα συνηθες φαινομενο(σε αυτα τα χλμ),καθως ηταν κακοσχεδιασμενη,στο σημειο του αγωγου λαδιου,ευτυχως οι φλατζες αντικαταστασης,ειναι πιο καλης ποιοτητος.



Πω ρε γα**το ...

Τα 400 ευρω καλα ειναι που μου ειπε ?

Εχει καποιος προταση αλλη ?

...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kospapad 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 08:21:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω τον ίδιο κινητήρα σε 307
Φλάντζα λένε συχνά την εμφανή διαρροή λαδιών που φαίνεται κάτω αριστερά δίπλα από την πολλαπλά
Η σάλτσα στα νερά αν είναι πολύ είναι σοβαρό, αν είναι απλά σαν κρούστα και μένει σταθερή, μην σε απασχολεί
Είμαι σε αυτή την κατάσταση πάνω από 30.000 χωρις πρόβλημα (έχω 150.000)
όσο για τον ιμάντα , άσχετο οπότε καλύτερα να αλλάξεις μηχανικό, πάει να σε ψαρώσει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SpyrosA (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 71

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 16:53:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
trs (Κωστάκης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 Dynamic

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 19:52:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 20:03:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SpyrosA έγραψε:
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά.


Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;

Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.

trs έγραψε:
Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος.


Είναι δυνατόν να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής και να μην κάνεις ανακατασκευή της μηχανής; Τόσο εύκολα δηλαδή εμφανίζεται πρόβλημα στη φλάντζα; Πόσο θα πήγαινε δηλαδή μόνο η αντικατάστασή της;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SpyrosA (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 71

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 20:57:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
SpyrosA έγραψε:
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά.


Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;

Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.

Ναι με 150 euro έκανε ότι έγραψα παραφλού, λάδια , πλάνισμα, σετ φλάντζας και τα εργατικά. Ήμουν εκεί και ότι γράφω το έκανε. Η αντικατάσταση ιμάντα και τρόμπα νερού είχε γίνει περίπου πριν 5000 χιλιόμετρα οπότε ήταν κομπλέ από αυτήν την άποψη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Πrεζάκιας (Γιαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2000

Ένταξη: 09 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 23:48:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kospapad έγραψε:
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε 307
Φλάντζα λένε συχνά την εμφανή διαρροή λαδιών που φαίνεται κάτω αριστερά δίπλα από την πολλαπλά
Η σάλτσα στα νερά αν είναι πολύ είναι σοβαρό, αν είναι απλά σαν κρούστα και μένει σταθερή, μην σε απασχολεί
Είμαι σε αυτή την κατάσταση πάνω από 30.000 χωρις πρόβλημα (έχω 150.000)
όσο για τον ιμάντα , άσχετο οπότε καλύτερα να αλλάξεις μηχανικό, πάει να σε ψαρώσει


Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις

Στο δοχειο το βουτυρο ηταν στα τοιχοματα του δοχειου του παραλου

Μηπως μπορει ο φιλος που του κοστησε 150 ευρω να μου δωσει το τηλεφωνο του μαστορα του να παω ?
Ειμαι στην ιδια φαση πριν 1000 χλμ αλλαξα Ιμαντα και τρομπα νερου .

Ευχαριστω ολους για την απαντηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kospapad 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 06:43:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην ασχολείσαι αν είναι μόνο στα τοιχώματα
Έτσι είμα εγώ για πολύ καιρό
Άλλα συμπώματα έχεις , γιατί η καμμένη φλάντζα έχει και άλλα συμπτώματα Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
trs (Κωστάκης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 Dynamic

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 09:23:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
SpyrosA έγραψε:
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά.


Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;

Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.

trs έγραψε:
Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος.


Είναι δυνατόν να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής και να μην κάνεις ανακατασκευή της μηχανής; Τόσο εύκολα δηλαδή εμφανίζεται πρόβλημα στη φλάντζα; Πόσο θα πήγαινε δηλαδή μόνο η αντικατάστασή της;




Δηλαδη αν ανοιξεις τη μηχανη ειναι 100% σιγουρο οτι θα αλλαξεις πιστονια,μπιελες,βαλβιδες κλπ?
Δεν νομιζω, οποτε ειναι πιθανο να αλλαξεις μονο μια φλατζα.(τις περισσοτερες φορες λογο χρηματικου)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SpyrosA (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 71

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 09:50:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πrεζάκιας έγραψε:


Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις

Στο δοχειο το βουτυρο ηταν στα τοιχοματα του δοχειου του παραλου

Μηπως μπορει ο φιλος που του κοστησε 150 ευρω να μου δωσει το τηλεφωνο του μαστορα του να παω ?
Ειμαι στην ιδια φαση πριν 1000 χλμ αλλαξα Ιμαντα και τρομπα νερου .

Ευχαριστω ολους για την απαντηση

Σου έστειλα πμ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 10:27:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αλλο πραμα ανοιγω καπακι - δηλαδη βγαζω απο πανω το καπακι και αλλαζω φλαντζα κοιτωντας μεσα τι παιζει
και
αλλο πραμα ανοιγω μοτερ - δηλαδη το κατεβαζω και το λυνω ολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
trs (Κωστάκης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 Dynamic

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 11:19:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν αναφερεσαι σε εμενα...
Μιλησα για τα χρηματα, δηλαδη οτι 400 ευρω ειναι πολλα μονο για μια αλλαγη φλατζας.Ειπα οτι με αυτα τα χρηματα ΣΧΕΔΟΝ μπορεις να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη.
Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο πραγμα..ξερω ποια ειναι η διαφορα του ενος και ποια του αλλου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 11:49:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

I know

απλα δε ξερω αν μιλατε μαζι και λετε το ιδιο πραμα.


εγω παντως καπακι εδωσα παραπανω και το εκανα ολο καινουργιο (τσιμουχακια βαλβιδες οδηγοι καθαρισμα κλπ κλπ κλπ)
σε ενα αμαξι 10++ετων πρεπει να εισαι βλακας να κατεβασεις καπακι για φλαντζα και να μη το καθαρισεις (ναι οκ τοτε ειναι πολυ λιγοτερα απο 400)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
trs (Κωστάκης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 Dynamic

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 67

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 13:07:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως ειμαι της αποψης, απο της στιγμη που θα ανοιχτει η μηχανη (για οποιοδηποτε λογο) ειδικα αν εχει και πολλα χιλιομετρα ή ειναι πολλων ετων καλυτερα ειναι να γινεται μια ανακατασκευη καλου κακου, επειδη δεν εχεις και πολλα περιθωρια για πλανιαρισματα...
Βεβαια μπορεις να δωσεις και λιγοτερα λεφτα να παρεις μια μηχανη αλλα και παλι δεν ξερεις αν ειναι καλυτερη η χειροτερη απο τη δικη σου.

Παντως τα 400 ευρω μονο για αλλαγη φλατζας κεφαλης ειναι παρα πολλα λεφτα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Πrεζάκιας (Γιαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2000

Ένταξη: 09 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 17:08:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kospapad έγραψε:
Μην ασχολείσαι αν είναι μόνο στα τοιχώματα
Έτσι είμα εγώ για πολύ καιρό
Άλλα συμπώματα έχεις , γιατί η καμμένη φλάντζα έχει και άλλα συμπτώματα Question


Φιλε δεν εχω κανενα αλλο συμπτωμα

Ουτε θερμοκρασιες ουτε κατι

Οσο για τις τιμες παιδα θα περασω παλι να ρωτησω συγκερκιμενα να μου πει τι θα μου αλλαζε με τα 400 να σας πω . Αναλυτικες τιμες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2014, 11:12:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχεις πμ

Τακη αλλο 200 αλλο 400 με αλαγη τσιμουχακια φρζαρισματα κλπ....μακαρι οι καιροι ναηταν τετοιοι που να επετρεπαν να κανεις τα παντα αλλα δυατηχως δεν ειναι....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1355s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on