Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Απρ 2014, 23:31:10 Θέμα δημοσίευσης: Αγορα μεταχειρησμενου και διαγνωση καμμενης φλάτζας - :( |
|
|
Γεια σας παιδια προ ενος μηνος αγορασα ενα 206 1.4 2000
Στην αλλαγη λαδιών μου ειπαν οτι εχω διαρροη και εχει καψει φλατζα το αμαξι .
Μου εδειξαν με το χερι και εβγαζαν μεσα απο το παγουρακι του παραφλου ενα πραμα σα βουτυρο ...
Δεν αφηνω λαδια στο δρομο , δεν πεφτει η σταθμη λαδιου .. απλα φοβαμαι τον ιμαντα χρονισμου που τον αλλαξα πριν ενα μηνα ... εκει βεβαια ο μαστορας μου ειπε ειναι μονο το καπακι το πανω ..20 -25 ευρω .. αυτοι μου ειπαν φλατζα κεφαλησ 400 ευρω ολα μαζι ...
Τι να κανω ρε παιδια ???
Μου ειπαν δεν επηγει η φλατζα απλα να την ξαναουμε σε 5 - 10 χιλαιδες χλμ μην επηρεαστει ο ιμαντας και γινει ζημια ..
Τι προτεινετε ?
Δεν υπαρχει σαλιο για φλατζα τωρα ..
Ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christos_99 (Christos) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC
Ένταξη: 14 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 431 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Απρ 2014, 23:59:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αναθεμα κι αν ηξερα τι μαστορας ειναι αυτος που σου ειπε να αφησεις φλαντζα κεφαλης 10k χλμ. τι σχολη εχει βγαλει ξερουμε??
το καλυτερο που μπορεις να κανεις, ακινητοποιεις το αυτοκινητο μεχρι να μαζεψεις το ποσο, ή αν γνωριζεστε καλα, εχετε φιλικες σχεσεις δλδ να σου το φτιαξει με πιστωση. μ αυτα δεν παιζουνε, ποσα χλμ εχει το μοτερ?? αν εχει πολλα παρε καινουριο μοτερ, αλλα δεν θα εισαι σιγουρος αν βγαλει κι εκεινο.
υγ αν ανοιξεις την πανω ταπα λαδιου θα δεις κι εκει φυσαλιδες
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 00:36:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christos_99 έγραψε: | αναθεμα κι αν ηξερα τι μαστορας ειναι αυτος που σου ειπε να αφησεις φλαντζα κεφαλης 10k χλμ. τι σχολη εχει βγαλει ξερουμε??
το καλυτερο που μπορεις να κανεις, ακινητοποιεις το αυτοκινητο μεχρι να μαζεψεις το ποσο, ή αν γνωριζεστε καλα, εχετε φιλικες σχεσεις δλδ να σου το φτιαξει με πιστωση. μ αυτα δεν παιζουνε, ποσα χλμ εχει το μοτερ?? αν εχει πολλα παρε καινουριο μοτερ, αλλα δεν θα εισαι σιγουρος αν βγαλει κι εκεινο.
υγ αν ανοιξεις την πανω ταπα λαδιου θα δεις κι εκει φυσαλιδες |
Αυτο που μου ειπε ειναι οτι δεν θελει αμμεσα αλλαγη μιας και δεν εχω μεγαλη διαρροη .
Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..
Εχει 127.000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 00:52:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πrεζάκιας έγραψε: |
Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..
Εχει 127.000 |
Ζονγκ
Ο ιμαντας δεν εχει κανενα προβλημα! Προβλημα θα εχει ο κινητηρας,αν περασουν,παραφλου στο λαδι...
Καλο ειναι να την αλλαξεις συντομα
Απ'οτι βλεπω ειναι 1.4 8v,η φλατζα κεφαλης,ειναι σχετικα συνηθες φαινομενο(σε αυτα τα χλμ),καθως ηταν κακοσχεδιασμενη,στο σημειο του αγωγου λαδιου,ευτυχως οι φλατζες αντικαταστασης,ειναι πιο καλης ποιοτητος.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 01:26:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Πrεζάκιας έγραψε: |
Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..
Εχει 127.000 |
Ζονγκ
Ο ιμαντας δεν εχει κανενα προβλημα! Προβλημα θα εχει ο κινητηρας,αν περασουν,παραφλου στο λαδι...
Καλο ειναι να την αλλαξεις συντομα
Απ'οτι βλεπω ειναι 1.4 8v,η φλατζα κεφαλης,ειναι σχετικα συνηθες φαινομενο(σε αυτα τα χλμ),καθως ηταν κακοσχεδιασμενη,στο σημειο του αγωγου λαδιου,ευτυχως οι φλατζες αντικαταστασης,ειναι πιο καλης ποιοτητος. |
Πω ρε γα**το ...
Τα 400 ευρω καλα ειναι που μου ειπε ?
Εχει καποιος προταση αλλη ?
... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kospapad Μόλις έγραψα

307
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 08:21:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε 307
Φλάντζα λένε συχνά την εμφανή διαρροή λαδιών που φαίνεται κάτω αριστερά δίπλα από την πολλαπλά
Η σάλτσα στα νερά αν είναι πολύ είναι σοβαρό, αν είναι απλά σαν κρούστα και μένει σταθερή, μην σε απασχολεί
Είμαι σε αυτή την κατάσταση πάνω από 30.000 χωρις πρόβλημα (έχω 150.000)
όσο για τον ιμάντα , άσχετο οπότε καλύτερα να αλλάξεις μηχανικό, πάει να σε ψαρώσει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 16:53:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
trs (Κωστάκης) Νέος χρήστης

 206 Dynamic
Ένταξη: 05 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 19:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 20:03:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SpyrosA έγραψε: | Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά. |
Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;
Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.
trs έγραψε: | Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος. |
Είναι δυνατόν να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής και να μην κάνεις ανακατασκευή της μηχανής; Τόσο εύκολα δηλαδή εμφανίζεται πρόβλημα στη φλάντζα; Πόσο θα πήγαινε δηλαδή μόνο η αντικατάστασή της;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 20:57:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | SpyrosA έγραψε: | Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά. |
Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;
Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.
|
Ναι με 150 euro έκανε ότι έγραψα παραφλού, λάδια , πλάνισμα, σετ φλάντζας και τα εργατικά. Ήμουν εκεί και ότι γράφω το έκανε. Η αντικατάσταση ιμάντα και τρόμπα νερού είχε γίνει περίπου πριν 5000 χιλιόμετρα οπότε ήταν κομπλέ από αυτήν την άποψη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2014, 23:48:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kospapad έγραψε: | Έχω τον ίδιο κινητήρα σε 307
Φλάντζα λένε συχνά την εμφανή διαρροή λαδιών που φαίνεται κάτω αριστερά δίπλα από την πολλαπλά
Η σάλτσα στα νερά αν είναι πολύ είναι σοβαρό, αν είναι απλά σαν κρούστα και μένει σταθερή, μην σε απασχολεί
Είμαι σε αυτή την κατάσταση πάνω από 30.000 χωρις πρόβλημα (έχω 150.000)
όσο για τον ιμάντα , άσχετο οπότε καλύτερα να αλλάξεις μηχανικό, πάει να σε ψαρώσει |
Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις
Στο δοχειο το βουτυρο ηταν στα τοιχοματα του δοχειου του παραλου
Μηπως μπορει ο φιλος που του κοστησε 150 ευρω να μου δωσει το τηλεφωνο του μαστορα του να παω ?
Ειμαι στην ιδια φαση πριν 1000 χλμ αλλαξα Ιμαντα και τρομπα νερου .
Ευχαριστω ολους για την απαντηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kospapad Μόλις έγραψα

307
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 06:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην ασχολείσαι αν είναι μόνο στα τοιχώματα
Έτσι είμα εγώ για πολύ καιρό
Άλλα συμπώματα έχεις , γιατί η καμμένη φλάντζα έχει και άλλα συμπτώματα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
trs (Κωστάκης) Νέος χρήστης

 206 Dynamic
Ένταξη: 05 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 09:23:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | SpyrosA έγραψε: | Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά. |
Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;
Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.
trs έγραψε: | Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος. |
Είναι δυνατόν να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής και να μην κάνεις ανακατασκευή της μηχανής; Τόσο εύκολα δηλαδή εμφανίζεται πρόβλημα στη φλάντζα; Πόσο θα πήγαινε δηλαδή μόνο η αντικατάστασή της; |
Δηλαδη αν ανοιξεις τη μηχανη ειναι 100% σιγουρο οτι θα αλλαξεις πιστονια,μπιελες,βαλβιδες κλπ?
Δεν νομιζω, οποτε ειναι πιθανο να αλλαξεις μονο μια φλατζα.(τις περισσοτερες φορες λογο χρηματικου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 09:50:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πrεζάκιας έγραψε: |
Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις
Στο δοχειο το βουτυρο ηταν στα τοιχοματα του δοχειου του παραλου
Μηπως μπορει ο φιλος που του κοστησε 150 ευρω να μου δωσει το τηλεφωνο του μαστορα του να παω ?
Ειμαι στην ιδια φαση πριν 1000 χλμ αλλαξα Ιμαντα και τρομπα νερου .
Ευχαριστω ολους για την απαντηση |
Σου έστειλα πμ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 10:27:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλο πραμα ανοιγω καπακι - δηλαδη βγαζω απο πανω το καπακι και αλλαζω φλαντζα κοιτωντας μεσα τι παιζει
και
αλλο πραμα ανοιγω μοτερ - δηλαδη το κατεβαζω και το λυνω ολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
trs (Κωστάκης) Νέος χρήστης

 206 Dynamic
Ένταξη: 05 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 11:19:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν αναφερεσαι σε εμενα...
Μιλησα για τα χρηματα, δηλαδη οτι 400 ευρω ειναι πολλα μονο για μια αλλαγη φλατζας.Ειπα οτι με αυτα τα χρηματα ΣΧΕΔΟΝ μπορεις να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη.
Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο πραγμα..ξερω ποια ειναι η διαφορα του ενος και ποια του αλλου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 11:49:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
I know
απλα δε ξερω αν μιλατε μαζι και λετε το ιδιο πραμα.
εγω παντως καπακι εδωσα παραπανω και το εκανα ολο καινουργιο (τσιμουχακια βαλβιδες οδηγοι καθαρισμα κλπ κλπ κλπ)
σε ενα αμαξι 10++ετων πρεπει να εισαι βλακας να κατεβασεις καπακι για φλαντζα και να μη το καθαρισεις (ναι οκ τοτε ειναι πολυ λιγοτερα απο 400) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
trs (Κωστάκης) Νέος χρήστης

 206 Dynamic
Ένταξη: 05 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 67
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 13:07:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως ειμαι της αποψης, απο της στιγμη που θα ανοιχτει η μηχανη (για οποιοδηποτε λογο) ειδικα αν εχει και πολλα χιλιομετρα ή ειναι πολλων ετων καλυτερα ειναι να γινεται μια ανακατασκευη καλου κακου, επειδη δεν εχεις και πολλα περιθωρια για πλανιαρισματα...
Βεβαια μπορεις να δωσεις και λιγοτερα λεφτα να παρεις μια μηχανη αλλα και παλι δεν ξερεις αν ειναι καλυτερη η χειροτερη απο τη δικη σου.
Παντως τα 400 ευρω μονο για αλλαγη φλατζας κεφαλης ειναι παρα πολλα λεφτα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πrεζάκιας (Γιαννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 8V 2000
Ένταξη: 09 Μάρ 2014 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 17:08:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kospapad έγραψε: | Μην ασχολείσαι αν είναι μόνο στα τοιχώματα
Έτσι είμα εγώ για πολύ καιρό
Άλλα συμπώματα έχεις , γιατί η καμμένη φλάντζα έχει και άλλα συμπτώματα  |
Φιλε δεν εχω κανενα αλλο συμπτωμα
Ουτε θερμοκρασιες ουτε κατι
Οσο για τις τιμες παιδα θα περασω παλι να ρωτησω συγκερκιμενα να μου πει τι θα μου αλλαζε με τα 400 να σας πω . Αναλυτικες τιμες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Απρ 2014, 11:12:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχεις πμ
Τακη αλλο 200 αλλο 400 με αλαγη τσιμουχακια φρζαρισματα κλπ....μακαρι οι καιροι ναηταν τετοιοι που να επετρεπαν να κανεις τα παντα αλλα δυατηχως δεν ειναι.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|