Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 09:01:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κουκλακι johny 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 13:19:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | κουκλακι johny  |
Kι ας είναι μπλε ε?
Ναι Θοδωρή, κατάλαβα ποιός είσαι
Θέλω να επισημάνω κάποιες διαφορές που είδα με τα νέα φανάρια όσον αφορά το φωτισμό που παρέχουν. Όπως έγραψα, τα φώτα πορείας είναι με xenon 35W 6000K ενώ προβολείς καθώς και στα φανάρια μακράς εμβέλειας (στον προφυλακτήρα) φοράω nightbreaker.
Στα φανάρια και οι προβολείς και τα πορείας χρησιμοποιούν κάτοπτρα τύπου projector.
Το "πρόβλημα" (ή μάλλον το αρνητικό κατ'εμέ) που παρουσιάζουν είναι:
Α) τα πορείας, φωτίζουν από μιά έντονη γραμμή και κάτω. Αυτό σημαίνει ότι από τη γραμμή και πάνω δε βλέπεις κυριολεκτικά τίποτα! Θα μπορούσα να τα σηκώσω ώστε να βλέπω και μακρύτερα αλλά δε θέλω να στραβώνω τους προπορευόμενους αλλά και αυτούς απ'το αντίθετο. Οπότε τα έχω ρυθμίσει έτσι ώστε η γραμμή (το ανώτατο σημείο φωτισμού τους) να βρίσκεται στο ύψος της πινακίδας ενός προπορευόμενου 206 με απόσταση περί τα 10m (για να καταλάβετε χονδρικά). Ένα επιπλέον πρόβλημα είναι ότι ο φωτισμος είναι αρκετά χαμηλής έντασης, οπότε ακόμα κι εκεί που φωτίζουν, είναι ορισμένες φορές δύσκολο να διακρίνεις λακούβες κλπ επικίνδυνα σημεία του δρόμου.
Β) οι προβολείς, με λάμπες Η3 nigtbreaker, έχουν μεγάλη εμβέλεια αλλά οι δέσμες τους είναι πολύ εστιασμένες, δεν υπάρχει αρκετή διάχυση δηλαδή με αποτέλεσμα στο πλάι να μη βλέπεις σχεδόν τίποτα. Κάτι το οποιο κουράζει και δημιουργεί ανασφάλεια κυρίως στις στροφές. Ίσως πρέπει να παίξω λίγο με το θέμα απόκλισής τους. Τέλος, παρόλο που χρησιμοποιώ nightbreaker, το χρώμα τους είναι πολύ πιό κίτρινο από τις αντίστοιχες Η4 που φορούσα στα μαμά.
Το τελευταίο πρόβλημα που έχω έχει να κάνει με τη καθυστέρηση που έχουν τα xenon μέχρι να αποκτήσουν τη μέγιστη φωτεινότητά τους. Mιλάμε για 2-3sec. Όμως σε περίπτωση που έχεις ανάψει προβολείς σε άδειο δρόμο χωρίς φωτισμό και έρθει κάποιος απ'το αντίθετο, οπότε αναγκαστικά ρίχνεις σε πορείας, μένεις για 2-3sec ουσιαστικά χωρίς φώτα! Κάτι ιδιαίτερα επικίνδυνο!
Όποιος έχει κάποια παρατήρηση/λύση για τα παραπάνω, ας ρίξει καμιά ιδέα. Γιατί ειλικρινά, ενώ μου αρέσουν πολύ, θα αναγκαστώ να τα βγάλω και να επιστρέψω στα μαμά. Ένα φανάρι μπορεί να "μεταμορφώνει" το look ενός αμαξιού αλλά τι να το κάνεις εάν δεν πληρεί το σκοπό για τον οποίο υπάρχει?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thodwrhs (thodwrhs) Τρελλαμένο μέλος

 2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967
Ένταξη: 19 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 678 Τόπος: πατρα-ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 17:50:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρωτον επειδη ειχα το ιδιο προβλημα θα σου πω το εξης
εγω εβαλα ξενον 8000 και το χω ρυθμισει τα ξενον να ειναι ακριβως κατω απο τους καθρεφτες προπορευομενου οχηματος φυσιολογικου υψους.
δυο τα προβολακια οπως ξερεις ρυθμιζονται τα χω ρυθμισει πριν βγαλω τα μαμα φαναρια να πεφτουν οπου επεφτε η μεσαια σκαλα τους 2εκατοστα ππιο κατω.
αν το κανεις αυτο θα σε ευχαριστημενος.
ελπιζω να βοηθησα εγω αυτο εκανα και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος παντως. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 17:57:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thodwrhs έγραψε: | [...] το χω ρυθμισει τα ξενον να ειναι ακριβως κατω απο τους καθρεφτες προπορευομενου οχηματος φυσιολογικου υψους. [...] |
Πολύ ψηλά μου ακούγεται αυτό ρε Θοδωρή... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thodwrhs (thodwrhs) Τρελλαμένο μέλος

 2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967
Ένταξη: 19 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 678 Τόπος: πατρα-ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Δεκ 2010, 18:35:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | thodwrhs έγραψε: | [...] το χω ρυθμισει τα ξενον να ειναι ακριβως κατω απο τους καθρεφτες προπορευομενου οχηματος φυσιολογικου υψους. [...] |
Πολύ ψηλά μου ακούγεται αυτό ρε Θοδωρή...  |
με βαση ενα 206 για ρυθμιση καλα δεν ειναι? δεν μ παιζουν φωτα οπως παλια παντως :Ρ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Atmovat (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 207 Rallye 1.6T
Ένταξη: 30 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 135 Τόπος: Στοκχόλμη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2013, 19:18:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα,γνωρίζει κάποιος αν τα γνήσια φανάρια του 1300R είναι τα valeo ή τα Kamello-Karello (κάπως έτσι)
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2013, 21:34:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνήσια είναι και τα Valeo και τα Carello για τα 106 s1, απλά νομίζω σαν πρώτη τοποθέτηση ήταν τα Carello. Κατασκευαστικά πάντως τα Carello είναι κάπως καλύτερα.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Atmovat (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 207 Rallye 1.6T
Ένταξη: 30 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 135 Τόπος: Στοκχόλμη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Σεπ 2013, 09:51:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnis (johhis) Νέος χρήστης

pegeot 106 1.4 (8v) xs
Ένταξη: 11 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 98
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 10:55:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξερεις κανεις πως βγαινει η λαμπα του φλας μπροστα απο τ φαναρι..η λαμπα απο τα φλας τα πλαινα.και η εσωτερικι η λαμπα μεσα στιν καμπινα του αυτοκινιτου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
str_m (Stratos) Μόλις έγραψα

106 gti
Ένταξη: 23 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Οκτ 2016, 13:01:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γεια χαρα σε ολους
ειμαι κατοχος ενος 106 gti 2003 μοντελο
και εχω βαλει angel eyes (http://www.ctd.gr/product/20694/proionta-eidi-aytokinitoy-fanaria--fota-fanaria-mprostina-angel-eyes-peugeot-fanaria-dectane-angel-eyes-peugeot-106-96-03-mayro-/)
εχω αλλαξει τα δαχτυλιδια με led.
το τελευταιο καιρο ειναι καμμενο το δεξι φαναρι..δηλαδη τα δαχτυλιδια δεν φωτιζουν
ενω δουλευει κανονικα η μεσαια κ μεγαλη σκαλα...
ψαχνω ηλεκτρολογο ο οποιος να γνωριζει απο αυτα..
αν εχετε καποιον να μου συστησεται θα ημουν υποχρεος...
Ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Οκτ 2016, 15:11:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειμαι ηλεκτρολογος και δεν εχω ιδεα απο αυτα αλλα νομιζω εχουν ενα πυκνωτακι αυτα απο πισω λογικα αυτοβθα σου χει καει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
str_m (Stratos) Μόλις έγραψα

106 gti
Ένταξη: 23 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Οκτ 2016, 17:01:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδη δεν χερω κ εγω για αυτο ψαχνω καποιον να ξερει.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2016, 13:21:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεις πίσω το φανάρι πρέπει να έχει ένα μικρό κουτάκι, από το οποίο περνάν τα καλώδια για τα δύο λεντ. Μέσα εκεί είναι μια αντίσταση αν θυμάμαι καλά, ώστε να είναι δυνατή η λειτουργία των λέντ με 12V. Μπορείς να πας σε έναν ηλεκτρονικό ώστε να σου φτιάξει δύο καλώδια με τις αντιστάσεις τους και να καταργήσεις το μαύρο κουτάκι εντελώς ( εγώ έτσι το έχω κάνει).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
str_m (Stratos) Μόλις έγραψα

106 gti
Ένταξη: 23 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2016, 16:28:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok φιλε!ευχαριστω για την απαντηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
notis1313 (notis) Μέλος

 Citroen saxo vts
Ένταξη: 02 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 185
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2016, 18:47:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχεις p.m. στρατο
Τελικα για το ξεματιασμα Ελαιολαδο ή Αγουρελαιο??
to car.gr εγραψε:έχει <σφυρήλατα> |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|