Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
akis_d (akis) Μόλις έγραψα

peugeot 206 1.6 16v
Ένταξη: 07 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2013, 09:12:43 Θέμα δημοσίευσης: 206 τουρμπισμα |
|
|
ξερει καποιος ποσα bar μπορει να δουλεψει ενα 206 1,6 16v χωρις σφυριλατα πιστονια και μπιελες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 10:47:40 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 τουρμπισμα |
|
|
Εξαρτάται από την τουρμπίνα και τα άλογα που θα βγάλει στην πίεση που θα δουλέψεις. Πρακτικά για 0.8 και Garett28-60 ειναι οκ γύρω στα 180-200hp. Αν βάλεις π.χ 28-60rs στην ίδια πίεση θα είναι 200-240hp k.o.k αλλα......
προσωπικά αν αγαπάς το αμαξάκι σου μην μπεις σε αυτο το τρυπάκι γιατι θα το σπάσεις στα σίγουρα. Τέτοιες λύσεις του ποδαριού μόνο καταστροφικα αποτελέσματα θα έχει για το μοτερ σου αργά ή γρήγορα ,ανάλογα πόσο βαρύ είναι το πόδι σου.......το σπάσιμο όμως είναι σίγουρο. Φιλικά! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo206GT (Θοδωρης) Μέλος

 peugeot 206 GT (2000) peugeot 207 rallye
Ένταξη: 01 Μάϊ 2011 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καισαριανη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 13:00:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω το μονο που μπορω να πω ακη ειναι οτι σου απαντησε το πιο καταλληλο ατομο γι αυτο το θεμα., που εχει ενα απ τα δυνατοτερα τουρμπατα 206 1600cc οχι μονο στην ελλαδα. Και κατα τη γνωμη μου αν θες σωστη δουλεια να κανεις τα σφυρηλατα ειναι must. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis_d (akis) Μόλις έγραψα

peugeot 206 1.6 16v
Ένταξη: 07 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2013, 12:24:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αυτο το ξερω και εγω απλα ελεγα να εκανα κατι πιο φθηνο και αργοτερα να εβαζα και μεταλλα.. αλλα καλυτερα να γινουν ολα μαζι αν ειναι να κανω κατι τελικα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis_d (akis) Μόλις έγραψα

peugeot 206 1.6 16v
Ένταξη: 07 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2013, 12:26:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποσα αλογα ειναι το δικο σου λαμπρο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2013, 08:35:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
460. Κάντα όλα μαζί, γιατι αλλιώς θα απογοητευτής ψυχολογικά αλλα και οικονομικά πριν φτάσεις στην Ιθάκη.....Όποτε το αποφασίσεις εδώ είμαι να σε βοηθήσω σε ότι θές. Καλημέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2013, 11:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσο μπορεί να κοστίσει ένα τέτοιο project στις μέρες μας?

Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Δεκ 2013, 11:48:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.
Παράδειγμα με τούρμπισμα 1400αρη 16βαλβιδου ΕΤ3 έχουμε?
Δεν μιλάμε για μεγάλο πουσάρισμα, απλά καμια 30αρια άλογα παραπάνω όσο έχει ένα τυπικό τούρμπο 1400αρι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 00:32:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παραδειγμα τουρμπισμενου et3 δεν εχω,αλλα χωρις να ειμαι κανενας ειδικος,πιστευω πως ειναι δυσκολο μοτερ για τουρμπισμα,περισοτερο λογω της ηλεκτρονικης διαχειρισης του κινητηρα...τουλαχιστον απ'οσα εχω ακουσει-διαβασει
Δημητρη,σχετικα με τον tu5jp4,φιλος μου που ειχε ρωτησει για saxo με j4 κινητηρα του ειχαν πει,αν θυμαμαι καλα(παει αρκετος καιρος) κοντα στα 3000ε κομπλε,με μαμα εντοσθια...και ολ'αυτα για πιεση στο 0,5-0,8 και περιπου 200hp 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 13:22:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M έγραψε: | Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.
Παράδειγμα με τούρμπισμα 1400αρη 16βαλβιδου ΕΤ3 έχουμε?
Δεν μιλάμε για μεγάλο πουσάρισμα, απλά καμια 30αρια άλογα παραπάνω όσο έχει ένα τυπικό τούρμπο 1400αρι. |
καλυτερα να το πουλησεις (ή να το ανταλλαξεις με το THP) αν θες τουρμπομοτερ. Οσο μπουρδελο και αν εχει βγει O THP σε ορισμενους, θα ειναι πιο αξιοπιστο απο ενα τουρμπισμενο 1400 (που ο θεος ξερει τι δουλεια θα γινει) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manos206 Moderator


Ένταξη: 02 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 860 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 14:22:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Driver ///M έγραψε: | Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.
Παράδειγμα με τούρμπισμα 1400αρη 16βαλβιδου ΕΤ3 έχουμε?
Δεν μιλάμε για μεγάλο πουσάρισμα, απλά καμια 30αρια άλογα παραπάνω όσο έχει ένα τυπικό τούρμπο 1400αρι. |
καλυτερα να το πουλησεις (ή να το ανταλλαξεις με το THP) αν θες τουρμπομοτερ. Οσο μπουρδελο και αν εχει βγει O THP σε ορισμενους, θα ειναι πιο αξιοπιστο απο ενα τουρμπισμενο 1400 (που ο θεος ξερει τι δουλεια θα γινει) |
++
http://www.facebook.com/sarakinikorooms |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 15:39:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Driver ///M έγραψε: | Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.
Παράδειγμα με τούρμπισμα 1400αρη 16βαλβιδου ΕΤ3 έχουμε?
Δεν μιλάμε για μεγάλο πουσάρισμα, απλά καμια 30αρια άλογα παραπάνω όσο έχει ένα τυπικό τούρμπο 1400αρι. |
καλυτερα να το πουλησεις (ή να το ανταλλαξεις με το THP) αν θες τουρμπομοτερ. Οσο μπουρδελο και αν εχει βγει O THP σε ορισμενους, θα ειναι πιο αξιοπιστο απο ενα τουρμπισμενο 1400 (που ο θεος ξερει τι δουλεια θα γινει) |
Ναι αυτό το ξέρω, απλά ήθελα να δω σαν project αν το έχει τολμήσει κανείς, γιατί tu5 και tu3 έχω ακούσει κάμποσα, et3 πάλι όχι και ήθελα να δω τον λόγο αφού ουσιαστικά ο ίδιος κινητήρας με τον tu3 είναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|