Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 11:10:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gorilas 2O7 (stavros) Μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 03 Φεβ 2012 Δημοσιεύσεις: 129 Τόπος: χαλκιδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 21:53:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωστα δουλευει η να κανω προγραμα.στα μαμα σημαδια να τους βαλω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danny Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16v 2002.
Ένταξη: 09 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: Θεσσαλονίκη.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιαν 2013, 23:29:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες εχω 3 ερωτήσεις
1)
274-10mm out 274-10mm , 1.65mm LTDC του μπουμπη θελουν πιστονια και αν βγαινουν ακομα
278-10.7mm out 278-10.7mm , 1.75mm LTDC του μπουμπη θελουν πιστονια και αν βγαινουν ακομα επισης
αν εχει δοκιμασει καποιος τα παραπανω προφιλ εντυπωσεις.
2)
εντυπωσεις απο PS και cat 715 σε ΤΡΙΦΥΣΟ 106 χωρις πιστονια.
3)
προτασεις εκκεντροφόρων για 106 με μαμα πιστονια-κεφαλή ωστε να παει οσο γινεται μακρυτερα απ τα 150 αλογα.
Τnx εκ των προτέρων  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ) Μέλος


Ένταξη: 31 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 12:18:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να πω μονο για κει που ειμαι σιγουρος
ps εκκεντρα σε τριφυσο(ναι μεν δεν θελουν πιστονια),αλλα δεν βλεπω να κανεις δουλεια,γιατι η πεζω για μονοφυσα τους εβγαλε,θα πρεπει να φτιαξεις ps προγραμμα στον τριφυσο εγκεφαλο και εχω αμφιβολιες κατα ποσο θα πετυχει.
εκκεντρα για μαμα πιστονι καπακι και να περασεις τα 150(πραγματικα οχι ψοφια) αλογα ξεχασε το
για να περασεις τα 150 θες σκαψιμο πιστονια και εκκεντρα PT52 επιπεδου,και σωστο μοτερ γενικοτερα με σωστη εισαγωγη μπουζι κτλπ
τωρα για τα μπουμπακια γενικοτερα,εγω δεν ειμαι φαν,σε βολτισιο αυτοκινητο με ζητουμενο γραμμικη λειτουργια και αποδοση δεν τα βαζα.τωρα σε κανα Α6 με μηχανικα ωστηρια ροικες κτλπ,εκει εβαζα μπαμπουλες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
m_r_c (Γιάννης) Μόλις έγραψα

saxo vts 16v
Ένταξη: 28 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Πειραιάς-Μήλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 13:08:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάλε cat 708 και θα έχεις 150-155 αλογάκια με ωραίες καμπύλες. Αλλά θέλεις φλάτζα και το χρόνισμα θα είναι οριακό με τα μαμά πιστόνια. Επίσης έχουν απότομες ράμπες και θα έχεις αυξημένες φθορές στα ωστήρια. Αλλά είπες ότι θέλεις με μαμά πιστόνια να βγάλεις όσο το δυνατόν περισσότερα άλογα, γι αυτό σου προτείνω αυτούς. Διάβασε όλο το topic, θα μάθεις πολλά πράγματα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danny Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16v 2002.
Ένταξη: 09 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: Θεσσαλονίκη.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 16:45:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καπακι εννοείται θα ανοιχτεί και θα έρθει η συμπίεση όσο το δυνατόν ψηλότερα.
Μπουζί,σκούπα,εξάτμιση εννοούνται.
Επίσης το πιθανότερο έιναι οτι θα γίνει πρόγραμμα το αμάξι εφόσον θέλω τόσο ψηλά νούμερα.
Γενικά μια σύγκριση 708 με 715 πιο θεωρείτε καλυτέρο?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
m_r_c (Γιάννης) Μόλις έγραψα

saxo vts 16v
Ένταξη: 28 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Πειραιάς-Μήλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιαν 2013, 14:27:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danny έγραψε: | Το καπακι εννοείται θα ανοιχτεί και θα έρθει η συμπίεση όσο το δυνατόν ψηλότερα.
Μπουζί,σκούπα,εξάτμιση εννοούνται.
Επίσης το πιθανότερο έιναι οτι θα γίνει πρόγραμμα το αμάξι εφόσον θέλω τόσο ψηλά νούμερα.
Γενικά μια σύγκριση 708 με 715 πιο θεωρείτε καλυτέρο?  |
Oι 715 θέλουν πιστόνια. Έχε υπόψη σου ότι τα περισσότερα άλογα δε θα σε κάνουν και πιο γρήγορο, ειδικά όταν μιλάμε για μαμά πιστόνια. Ας πούμε ότι με ένα normal προφίλ μπορείς να βγάζεις 145-150 άλογα. Επειδή εσύ θέλεις πιο πολλά όμως, επιλέγεις πιο άγριους εκκεντροφόρους. Με τα μαμά πιστόνια όμως δε μπορέσεις να χρονίσεις σωστά, με αποτέλεσμα να βγάλεις ίσως πιο πολλά, αλλά με πολύ χειρότερες καμπύλες. Δες ένα παράδειγμα για να καταλάβεις.
Η δυναμομέτρηση είναι απο το 206 του Volvou απο το club, 147 άλογα. Έχω βάλει πάνω σε αυτήν την δυναμομέτρηση απο το παλιο μου μοτέρ και φαίνεται καθαρά ότι είναι πιο πολλά άλογα. Εσύ πιο μοτέρ θα προτιμούσες? Αν υποθέσουμε ότι είχαμε 2 αυτοκίνητα, ίδια ακριβώς, με μόνη διαφορά στο μοτέρ, να είσαι σίγουρος ότι αυτό με τα λιγότερα άλογα, θα ήταν πολύ πιο γρήγορο.
Το παράδειγμα είναι λίγο ακραίο βέβαια, καθώς του Volvou ήταν με μοτέρ 206 που έχει καλύτερο καπάκι και μεταλική εισαγωγή απο c2.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2013, 13:15:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μεχρι pt51 παιρνει με μαμα πιστονια και φλατζα 206 χωρις φλατζα βαζεις και 708 αλλα τι να το κανεις...για μενα για δρομισιο σαξοραλλο σκαβεις πιστονια φλατζα 206 2 δεκατα το καπακι κατ 708 η τα 10αρια του μπουμπη προγραμμα εξατμιση και εισαι κορυφη.ο καλυτερος συνδιασμος ειναι και δουλευει σχεδον παντα...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2013, 18:27:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ PT51 έχω βάλει με φλάντζα από 206
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
amonas999 (chris) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 16 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2013, 12:33:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια εχω βρει απο φιλο τους newman ph3 απο 206 ομως που ειναι 264/8,7 ειμαι με φλατζα 206,εξατμιση ολοσωμη ,προγραμμα,σκουπα τα εκκεντρα αυτα μοιαζουν πολυ με τα fia group n για 106 της cat επειδη το αμαξι το εδωσε και μου τα χαριζει να τα βαλω τι λετε?αξιζει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
amonas999 (chris) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 16 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιούλ 2013, 22:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα πειρα μπουμπακια και βλεπουμε!!!!!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
periklis7 Μόλις έγραψα

106 16V
Ένταξη: 07 Ιούλ 2013 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιούλ 2013, 15:24:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια αυτη την στιγμη εχω σκουπα εξατμιση και φλατζα. Αν βάλω το κλασικο προφιλ μπουμπακια(williams) και με προγραμμα αλλα χωρις ροικη μεχρι ποια αλογα μπορω βγάλω. Θα έχω αισθητη διαφορά απο ΦΠΕ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιούλ 2013, 21:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μονόφυσο είναι? Θα ανασάνει κάπως ψηλά αν όλα δουλεύουν, συνεργάζονται σωστά και χρονιστεί κατάλληλα, αλλά μη νομίζεις πως θα πάρεις και αυτά που θα μπορούσες από έτοιμα μασούρια...
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2013, 09:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα!
Οι Peugeot Sport Mini Group A εκκεντροφόροι, μπαίνουν με μαμά πιστόνια? Από θέμα προγράμματος τι θέλουν για να δουλέψουν σωστά? Το "απλό" PS πρόγραμμα?
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|