Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Samer (SAM) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207GT GTX
Ένταξη: 04 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 573
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Μάϊ 2013, 00:05:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | puglover έγραψε: | skoda rapid 1,6 tdi απο 15000 €. Γενικα οταν το παρεις αποφαση,μονο πετρελαιο. Αλλιως οπως λεει ο φιλος μια καλαισθητη μπαγαζιερα οροφης και εισαι αρχοντας. Ασε που θα δυσκολευτεις αρκετα να πουλησεις το rallye αυτη την περιοδο σε αξιοπρεπη τιμη,οποτε το budjet κατεβαινει δραματικα για μια value for money επιλογη. |
Ισχυει δυστυχως αυτο που λες με την τιμη του rallye. Ακομα και στον μαντρα να παω και να το ανταλλαξω, θα το κοστολογισει 6000 με βια 7000 |
Αν εισαι τυχερος 6,000 δυστυχως. Πιο πολυ 5,000 με 5,500 σε μαντραδες εκτος αν ειναι γνωστος
"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
superbike1977 (Antonis) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 16V (2001)
Ένταξη: 20 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Μάϊ 2013, 11:06:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη οπως ανεφεραν και οι προλαλησαντες δεν ειναι καιρος για να χανεις χρηματα αλλαζοντας αμαξι σκεψου οτι αν παρεις ενα μεταχειρισμενο βενζινοκινητο θα χρειαστεις service το οποιο για να χεις το κεφαλι σου ησυχο ειναι ενα αξιοσεβαστο κοστος ειδικα αν κανεις αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου-λουρι δυναμο κτλ.Μην ξεχνας οτι ολα τα αυτοκινητα βγαζουν βλαβες και φθειρονται.Diesel μεταχειρισμενο ειναι μια συμφερουσα επιλογη.Παντως εγω θα εκανα το εξης εφοσων εχω ενα αυτοκινητο που ειναι στην πενα και καλοσυντηρημενο.
1)Μπαγαζιερα οροφης για χωρους
2)Υγραεριο 5ης γενιας (υγρου τυπου)που θα δουλεψει καλυτερα μιας και το μοτερ σου ειναι αμεσου ψεκασμου και τουρμπο.Κοστος εγκαταστασης 1600 ευρω.Υπολογισε καταναλωση οτι καις σε βενζινη+1 λιτρο .Αν καις 8 λιτρα βενζινη θα πας στα 9 λιτρα υγραεριο αρα 9Χ0,87=7,83 ευρω.Το κιτ το φοραει ο father σε S3 εδω και 60000 χιλιομετρα και δεν εχει κανει κιχ ποτε αν και το αμαξι ειναι στα 250 αλογα
3)Γυρισμα σε εργοστασιακες ρυθμισεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gew_ponos (ΠΑΡΗΣ) Νέος χρήστης

207 Rallye & 208 HDI
Ένταξη: 30 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 89
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Μάϊ 2013, 12:47:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγέλη σε rallye-rc έχουν βάλει αέριο με επιτυχία? Εχεις βγει έτοιμο kit? Γιατί όπου έχω διαβάσει, σε ελληνικά και ξένα forum (αν κάνω λάθος διορθώστε με) όλο για ρεταρίσματα και missfires συζητάνε..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Μάϊ 2013, 16:42:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε ξερω,καποια παιδια ηθελαν να το κανουν απο εδω μεσα,αλλα τους πηραμε στο "δουλεμα" κ δε ξερω τι κ πως 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostasvti (kost@s) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 25 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 316 Τόπος: Περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Σεπ 2013, 14:11:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως αν αναλογιστείς το πλήθος των προβλημάτων που βγάζει το 207, κάψιμό λαδιών, αντικαταστάσεις αντλιών βενζίνης (πολλές φορές εγώ προσωπικά), αισθητήρες εκκεντροφόρων, κλπ κλπ φαντάσου να πάρεις 208 ντιζελ και να σου βγάλει αντλία πετρελαίου εκτός εγγύησης.... νομίζω ένας γνώστης δεν το ρισκάρει. Στα οικονομικα diesel νομίζω ιαπωνικα-κορεάτικα είναι μονόδρομος....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|