PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307cc 1.6 (2005) "κοκκαλώνει" το τιμόνι

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
avirex (Sakis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307cc 1.6 (16V) (2005)

Ένταξη: 26 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2011, 20:48:57    Θέμα δημοσίευσης: 307cc 1.6 (2005) "κοκκαλώνει" το τιμόνι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω ένα 307cc του 2005 1.6 και έχει 1 μήνα που κάθε μέρα τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα (κυρίως όταν είναι κρύο) κοκκαλώνει το τιμόνι (προφανώς κάτι γίνεται με την αντλία τιμονιού) με αποτέλεσμα να γίνεται πιο βαρύ και από μηχανικό τιμόνι. Τα υγρά του τιμονιού είναι ΟΚ και κάνενα διαγνωστικό δεν αναγνωρίζει τη βλάβη.
Το περίεργο είναι πως μόλις σβήσω τον κινητήρα και τον ξαναεκκινήσω το τιμόνι επανέρχεται.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται σε τελείως τυχαίες στιγμές.... μπορεί με το που ξεκινήσω το πρωί, μπορεί μετά από 20 λεπτά....
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία γιατί τον τελευταίο μήνα γενικώς έχει χαμηλές θερμοκρασίες.
Θα χαρώ πολύ να βρεθεί κάποιος που να ξέρει τη λύση γιατί μερικές φορές είναι και επικίνδυνο όταν πας να πάρεις μια κλειστή στροφή και εκείνη την ώρα το τιμόνι κοκκαλώνει!!!!
Ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2011, 23:06:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το μοντελο διαθετει υδραυλικο τιμονι με ηλεκτρικη υποβοηθηση. Ακομα και να σβησει ο κινητηρας υπαρχει το μοτερ που βοηθα στον ελεγχο του οχηματος (δε το λεω εγω, η μαμα εταιρια).

Εχεις θεμα, πηγαινε συνεργειο


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
avirex (Sakis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307cc 1.6 (16V) (2005)

Ένταξη: 26 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2011, 13:42:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vamvakoolas έγραψε:
το μοντελο διαθετει υδραυλικο τιμονι με ηλεκτρικη υποβοηθηση. Ακομα και να σβησει ο κινητηρας υπαρχει το μοτερ που βοηθα στον ελεγχο του οχηματος (δε το λεω εγω, η μαμα εταιρια).

Εχεις θεμα, πηγαινε συνεργειο


Oti exw thema einai to sigouro giayto grafw edw....
Apla sta synergeia den kseroun ti mporei na einai akrivos kai an arxisw na allazw ena ena ta eksartimata tha mou vgei "o koukos aidoni".
Oti exei ilektriki ypovoithisi kai ayto to gnwrizw alla otan lew pws kokkalwnei simainei ginetai PETRA....
OUTE ena palio aytokinito den einai etsi...

Γραφε με Ελληνικα, αλλιως τα ποστς σου θα διαγραφουν!
Εκ της MOD - Team
Ghost Dog
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2011, 15:06:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικό είναι να γίνεται πάρα πολύ σκληρό, παλιά είχαν κουκουρούκου γεωμετρίες ώστε να μπορεί να τα στρίβει κανείς.

Τσέκαρε την φύσα της αντλίας του τιμονιού, είναι μπροστά από τον δεξί θόλο.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
avirex (Sakis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307cc 1.6 (16V) (2005)

Ένταξη: 26 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2011, 21:56:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Λογικό είναι να γίνεται πάρα πολύ σκληρό, παλιά είχαν κουκουρούκου γεωμετρίες ώστε να μπορεί να τα στρίβει κανείς.

Τσέκαρε την φύσα της αντλίας του τιμονιού, είναι μπροστά από τον δεξί θόλο.


Σε ευχαριστώ.... θα το κάνω.... αν και σε όποιο θόλο και να εννοείς θα το ψάξω αν δεν έχεις προλάβει να μου απαντήσεις αλλά εννοείς από του συνοδηγού τη πλευρά????
Θα σας πω και το αποτέλεσμα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2011, 12:46:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mεριά του συνοδηγού, ναι. Κάτω από το στόμιο πλήρωσης των υγρών για το τιμόνι.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AndreasΚο (Ανδρέας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 cc 2005

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2012, 11:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Re: 307cc 1.6 (2005) "κοκκαλώνει" το τιμόνι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

avirex έγραψε:
Έχω ένα 307cc του 2005 1.6 και έχει 1 μήνα που κάθε μέρα τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα (κυρίως όταν είναι κρύο) κοκκαλώνει το τιμόνι (προφανώς κάτι γίνεται με την αντλία τιμονιού) με αποτέλεσμα να γίνεται πιο βαρύ και από μηχανικό τιμόνι. Τα υγρά του τιμονιού είναι ΟΚ και κάνενα διαγνωστικό δεν αναγνωρίζει τη βλάβη.
Το περίεργο είναι πως μόλις σβήσω τον κινητήρα και τον ξαναεκκινήσω το τιμόνι επανέρχεται.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται σε τελείως τυχαίες στιγμές.... μπορεί με το που ξεκινήσω το πρωί, μπορεί μετά από 20 λεπτά....
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία γιατί τον τελευταίο μήνα γενικώς έχει χαμηλές θερμοκρασίες.
Θα χαρώ πολύ να βρεθεί κάποιος που να ξέρει τη λύση γιατί μερικές φορές είναι και επικίνδυνο όταν πας να πάρεις μια κλειστή στροφή και εκείνη την ώρα το τιμόνι κοκκαλώνει!!!!
Ευχαριστώ



Έχω εδώ κ μια εβδομάδα το ίδιο πρόβλημα.
Όταν αρχίζει να κυλάει το αμάξι μετά από λίγο επανέρχεται η υποβοήθηση.

Βρήκες τελικά την αιτία?
Δεν είναι η πρίζα της αντλίας.

Σ΄ευχαριστώ


M.Bak
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
diokast (Διονύσης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 SW 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 14:08:34    Θέμα δημοσίευσης: Μάλλον έχω ίδιο πρόβλημα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω ένα 307SW 1.6 του 2005 και το περασμένο καλοκαίρι μου πρωτοεμφάνισε το εξής φαινόμενο: Ξαφνικά το τιμόνι γινόταν "κούτσουρο", χειρότερο και από απλό μηχανικό. Το φαινόμενο συνεχίζεται έως σήμερα, συνήθως όταν είμαι αρκετή ώρα σε κίνηση. Τι περισσότερες φορές με ένα σβήσιμο-άνοιγμα του μοτέρ η υποβοήθηση επανέρχεται στα φυσιολογικά. Κάποιες φορές χρειάστηκε να περιμένω μερικά λεπτά σβηστός, για να επανέρθει μετά. Αρχικά, πίστευα ότι οφείλεται σε υπερβολική ζέστη, που επηρεάζει την αντλία, όμως συνεχίζεται σε άσχετες μέρες/ώρες και το χειμώνα. Τέλος, να αναφέρω ότι τον περασμένο Μάιο έκανε μεγάλο service, όπου άλλαξα και ιμάντες χρονισμού κλπ. Καμία ένδειξη ή διαγνωστικό μήνυμα δεν ανάβει. Πριν, ξεκινήσω το Γολγοθά των συνεργείων, μπορεί κάποιος να δώσει μία κατεύθυνση που να εστιάσω;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΓΙΩΡΓΟΣ307 (ΓΙΩΡΓΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 31 Μάρ 2013
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 00:03:38    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μάλλον έχω ίδιο πρόβλημα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

diokast έγραψε:
Έχω ένα 307SW 1.6 του 2005 και το περασμένο καλοκαίρι μου πρωτοεμφάνισε το εξής φαινόμενο: Ξαφνικά το τιμόνι γινόταν "κούτσουρο", χειρότερο και από απλό μηχανικό. Το φαινόμενο συνεχίζεται έως σήμερα, συνήθως όταν είμαι αρκετή ώρα σε κίνηση. Τι περισσότερες φορές με ένα σβήσιμο-άνοιγμα του μοτέρ η υποβοήθηση επανέρχεται στα φυσιολογικά. Κάποιες φορές χρειάστηκε να περιμένω μερικά λεπτά σβηστός, για να επανέρθει μετά. Αρχικά, πίστευα ότι οφείλεται σε υπερβολική ζέστη, που επηρεάζει την αντλία, όμως συνεχίζεται σε άσχετες μέρες/ώρες και το χειμώνα. Τέλος, να αναφέρω ότι τον περασμένο Μάιο έκανε μεγάλο service, όπου άλλαξα και ιμάντες χρονισμού κλπ. Καμία ένδειξη ή διαγνωστικό μήνυμα δεν ανάβει. Πριν, ξεκινήσω το Γολγοθά των συνεργείων, μπορεί κάποιος να δώσει μία κατεύθυνση που να εστιάσω;


Eχω το ιδιο προβλημα ξερει κανεις τι ειναι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
diokast (Διονύσης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 SW 1.6 (2005)

Ένταξη: 24 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 10:30:09    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μάλλον έχω ίδιο πρόβλημα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΓΙΩΡΓΟΣ307 έγραψε:
diokast έγραψε:
Έχω ένα 307SW 1.6 του 2005 και το περασμένο καλοκαίρι μου πρωτοεμφάνισε το εξής φαινόμενο: Ξαφνικά το τιμόνι γινόταν "κούτσουρο", χειρότερο και από απλό μηχανικό. Το φαινόμενο συνεχίζεται έως σήμερα, συνήθως όταν είμαι αρκετή ώρα σε κίνηση. Τι περισσότερες φορές με ένα σβήσιμο-άνοιγμα του μοτέρ η υποβοήθηση επανέρχεται στα φυσιολογικά. Κάποιες φορές χρειάστηκε να περιμένω μερικά λεπτά σβηστός, για να επανέρθει μετά. Αρχικά, πίστευα ότι οφείλεται σε υπερβολική ζέστη, που επηρεάζει την αντλία, όμως συνεχίζεται σε άσχετες μέρες/ώρες και το χειμώνα. Τέλος, να αναφέρω ότι τον περασμένο Μάιο έκανε μεγάλο service, όπου άλλαξα και ιμάντες χρονισμού κλπ. Καμία ένδειξη ή διαγνωστικό μήνυμα δεν ανάβει. Πριν, ξεκινήσω το Γολγοθά των συνεργείων, μπορεί κάποιος να δώσει μία κατεύθυνση που να εστιάσω;


Eχω το ιδιο προβλημα ξερει κανεις τι ειναι?


Σε τελευταία επίσκεψη σε συνεργείο, το διαγνωστικό δεν έδειξε τίποτα. Άλλαξα και υγρά τιμονιού, καλού κακού. Μου είπαν, ότι πιθανά να οφείλεται σε μία πλακέτα, που έχει το σύστημα υποβοήθησης, αλλά και πάλι δεν είναι σίγουροι, ότι αλλάζοντας θα διορθωθεί.

Τι κάνουμε λοιπόν; Μπαίνουμε στην περιπέτεια να ανακαλύψουμε το θεριό;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΓΙΩΡΓΟΣ307 (ΓΙΩΡΓΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 31 Μάρ 2013
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Απρ 2013, 21:22:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teo106 16v 2001 (θεοφιλος)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106 1600 16v 2001

Ένταξη: 15 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 167
Τόπος: κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Απρ 2013, 22:34:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε... ριξτε μια ματια στο καλωδιο ρευματος που δινει ρευμα στο μοτερ... εχει τυχει να χανει το μοτερ υδραυλικου λαδια,και μεσω του καλωδιου,να ανεβαινει το λαδι στην ασφαλειοθηκη και να προκαλει βραχυκυκλωμα..... Wink (εχει συμβει αυτο,το εχω δει μπροστα μου)


στριβω με γαλλο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1288s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on