Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
avirex (Sakis) Μόλις έγραψα

Peugeot 307cc 1.6 (16V) (2005)
Ένταξη: 26 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2011, 20:48:57 Θέμα δημοσίευσης: 307cc 1.6 (2005) "κοκκαλώνει" το τιμόνι |
|
|
Έχω ένα 307cc του 2005 1.6 και έχει 1 μήνα που κάθε μέρα τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα (κυρίως όταν είναι κρύο) κοκκαλώνει το τιμόνι (προφανώς κάτι γίνεται με την αντλία τιμονιού) με αποτέλεσμα να γίνεται πιο βαρύ και από μηχανικό τιμόνι. Τα υγρά του τιμονιού είναι ΟΚ και κάνενα διαγνωστικό δεν αναγνωρίζει τη βλάβη.
Το περίεργο είναι πως μόλις σβήσω τον κινητήρα και τον ξαναεκκινήσω το τιμόνι επανέρχεται.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται σε τελείως τυχαίες στιγμές.... μπορεί με το που ξεκινήσω το πρωί, μπορεί μετά από 20 λεπτά....
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία γιατί τον τελευταίο μήνα γενικώς έχει χαμηλές θερμοκρασίες.
Θα χαρώ πολύ να βρεθεί κάποιος που να ξέρει τη λύση γιατί μερικές φορές είναι και επικίνδυνο όταν πας να πάρεις μια κλειστή στροφή και εκείνη την ώρα το τιμόνι κοκκαλώνει!!!!
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος


 307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2011, 23:06:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μοντελο διαθετει υδραυλικο τιμονι με ηλεκτρικη υποβοηθηση. Ακομα και να σβησει ο κινητηρας υπαρχει το μοτερ που βοηθα στον ελεγχο του οχηματος (δε το λεω εγω, η μαμα εταιρια).
Εχεις θεμα, πηγαινε συνεργειο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
avirex (Sakis) Μόλις έγραψα

Peugeot 307cc 1.6 (16V) (2005)
Ένταξη: 26 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2011, 13:42:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vamvakoolas έγραψε: | το μοντελο διαθετει υδραυλικο τιμονι με ηλεκτρικη υποβοηθηση. Ακομα και να σβησει ο κινητηρας υπαρχει το μοτερ που βοηθα στον ελεγχο του οχηματος (δε το λεω εγω, η μαμα εταιρια).
Εχεις θεμα, πηγαινε συνεργειο |
Oti exw thema einai to sigouro giayto grafw edw....
Apla sta synergeia den kseroun ti mporei na einai akrivos kai an arxisw na allazw ena ena ta eksartimata tha mou vgei "o koukos aidoni".
Oti exei ilektriki ypovoithisi kai ayto to gnwrizw alla otan lew pws kokkalwnei simainei ginetai PETRA....
OUTE ena palio aytokinito den einai etsi...
Γραφε με Ελληνικα, αλλιως τα ποστς σου θα διαγραφουν!
Εκ της MOD - Team
Ghost Dog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2011, 15:06:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικό είναι να γίνεται πάρα πολύ σκληρό, παλιά είχαν κουκουρούκου γεωμετρίες ώστε να μπορεί να τα στρίβει κανείς.
Τσέκαρε την φύσα της αντλίας του τιμονιού, είναι μπροστά από τον δεξί θόλο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
avirex (Sakis) Μόλις έγραψα

Peugeot 307cc 1.6 (16V) (2005)
Ένταξη: 26 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Φεβ 2011, 21:56:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Λογικό είναι να γίνεται πάρα πολύ σκληρό, παλιά είχαν κουκουρούκου γεωμετρίες ώστε να μπορεί να τα στρίβει κανείς.
Τσέκαρε την φύσα της αντλίας του τιμονιού, είναι μπροστά από τον δεξί θόλο. |
Σε ευχαριστώ.... θα το κάνω.... αν και σε όποιο θόλο και να εννοείς θα το ψάξω αν δεν έχεις προλάβει να μου απαντήσεις αλλά εννοείς από του συνοδηγού τη πλευρά????
Θα σας πω και το αποτέλεσμα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2011, 12:46:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mεριά του συνοδηγού, ναι. Κάτω από το στόμιο πλήρωσης των υγρών για το τιμόνι.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AndreasΚο (Ανδρέας) Μόλις έγραψα

307 cc 2005
Ένταξη: 25 Οκτ 2012 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2012, 11:51:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: 307cc 1.6 (2005) "κοκκαλώνει" το τιμόνι |
|
|
avirex έγραψε: | Έχω ένα 307cc του 2005 1.6 και έχει 1 μήνα που κάθε μέρα τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα (κυρίως όταν είναι κρύο) κοκκαλώνει το τιμόνι (προφανώς κάτι γίνεται με την αντλία τιμονιού) με αποτέλεσμα να γίνεται πιο βαρύ και από μηχανικό τιμόνι. Τα υγρά του τιμονιού είναι ΟΚ και κάνενα διαγνωστικό δεν αναγνωρίζει τη βλάβη.
Το περίεργο είναι πως μόλις σβήσω τον κινητήρα και τον ξαναεκκινήσω το τιμόνι επανέρχεται.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται σε τελείως τυχαίες στιγμές.... μπορεί με το που ξεκινήσω το πρωί, μπορεί μετά από 20 λεπτά....
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία γιατί τον τελευταίο μήνα γενικώς έχει χαμηλές θερμοκρασίες.
Θα χαρώ πολύ να βρεθεί κάποιος που να ξέρει τη λύση γιατί μερικές φορές είναι και επικίνδυνο όταν πας να πάρεις μια κλειστή στροφή και εκείνη την ώρα το τιμόνι κοκκαλώνει!!!!
Ευχαριστώ |
Έχω εδώ κ μια εβδομάδα το ίδιο πρόβλημα.
Όταν αρχίζει να κυλάει το αμάξι μετά από λίγο επανέρχεται η υποβοήθηση.
Βρήκες τελικά την αιτία?
Δεν είναι η πρίζα της αντλίας.
Σ΄ευχαριστώ
M.Bak |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
diokast (Διονύσης) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 SW 1.6 (2005)
Ένταξη: 24 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 14:08:34 Θέμα δημοσίευσης: Μάλλον έχω ίδιο πρόβλημα... |
|
|
Έχω ένα 307SW 1.6 του 2005 και το περασμένο καλοκαίρι μου πρωτοεμφάνισε το εξής φαινόμενο: Ξαφνικά το τιμόνι γινόταν "κούτσουρο", χειρότερο και από απλό μηχανικό. Το φαινόμενο συνεχίζεται έως σήμερα, συνήθως όταν είμαι αρκετή ώρα σε κίνηση. Τι περισσότερες φορές με ένα σβήσιμο-άνοιγμα του μοτέρ η υποβοήθηση επανέρχεται στα φυσιολογικά. Κάποιες φορές χρειάστηκε να περιμένω μερικά λεπτά σβηστός, για να επανέρθει μετά. Αρχικά, πίστευα ότι οφείλεται σε υπερβολική ζέστη, που επηρεάζει την αντλία, όμως συνεχίζεται σε άσχετες μέρες/ώρες και το χειμώνα. Τέλος, να αναφέρω ότι τον περασμένο Μάιο έκανε μεγάλο service, όπου άλλαξα και ιμάντες χρονισμού κλπ. Καμία ένδειξη ή διαγνωστικό μήνυμα δεν ανάβει. Πριν, ξεκινήσω το Γολγοθά των συνεργείων, μπορεί κάποιος να δώσει μία κατεύθυνση που να εστιάσω; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΓΙΩΡΓΟΣ307 (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 31 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 00:03:38 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μάλλον έχω ίδιο πρόβλημα... |
|
|
diokast έγραψε: | Έχω ένα 307SW 1.6 του 2005 και το περασμένο καλοκαίρι μου πρωτοεμφάνισε το εξής φαινόμενο: Ξαφνικά το τιμόνι γινόταν "κούτσουρο", χειρότερο και από απλό μηχανικό. Το φαινόμενο συνεχίζεται έως σήμερα, συνήθως όταν είμαι αρκετή ώρα σε κίνηση. Τι περισσότερες φορές με ένα σβήσιμο-άνοιγμα του μοτέρ η υποβοήθηση επανέρχεται στα φυσιολογικά. Κάποιες φορές χρειάστηκε να περιμένω μερικά λεπτά σβηστός, για να επανέρθει μετά. Αρχικά, πίστευα ότι οφείλεται σε υπερβολική ζέστη, που επηρεάζει την αντλία, όμως συνεχίζεται σε άσχετες μέρες/ώρες και το χειμώνα. Τέλος, να αναφέρω ότι τον περασμένο Μάιο έκανε μεγάλο service, όπου άλλαξα και ιμάντες χρονισμού κλπ. Καμία ένδειξη ή διαγνωστικό μήνυμα δεν ανάβει. Πριν, ξεκινήσω το Γολγοθά των συνεργείων, μπορεί κάποιος να δώσει μία κατεύθυνση που να εστιάσω; |
Eχω το ιδιο προβλημα ξερει κανεις τι ειναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
diokast (Διονύσης) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 SW 1.6 (2005)
Ένταξη: 24 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 10:30:09 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μάλλον έχω ίδιο πρόβλημα... |
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ307 έγραψε: | diokast έγραψε: | Έχω ένα 307SW 1.6 του 2005 και το περασμένο καλοκαίρι μου πρωτοεμφάνισε το εξής φαινόμενο: Ξαφνικά το τιμόνι γινόταν "κούτσουρο", χειρότερο και από απλό μηχανικό. Το φαινόμενο συνεχίζεται έως σήμερα, συνήθως όταν είμαι αρκετή ώρα σε κίνηση. Τι περισσότερες φορές με ένα σβήσιμο-άνοιγμα του μοτέρ η υποβοήθηση επανέρχεται στα φυσιολογικά. Κάποιες φορές χρειάστηκε να περιμένω μερικά λεπτά σβηστός, για να επανέρθει μετά. Αρχικά, πίστευα ότι οφείλεται σε υπερβολική ζέστη, που επηρεάζει την αντλία, όμως συνεχίζεται σε άσχετες μέρες/ώρες και το χειμώνα. Τέλος, να αναφέρω ότι τον περασμένο Μάιο έκανε μεγάλο service, όπου άλλαξα και ιμάντες χρονισμού κλπ. Καμία ένδειξη ή διαγνωστικό μήνυμα δεν ανάβει. Πριν, ξεκινήσω το Γολγοθά των συνεργείων, μπορεί κάποιος να δώσει μία κατεύθυνση που να εστιάσω; |
Eχω το ιδιο προβλημα ξερει κανεις τι ειναι? |
Σε τελευταία επίσκεψη σε συνεργείο, το διαγνωστικό δεν έδειξε τίποτα. Άλλαξα και υγρά τιμονιού, καλού κακού. Μου είπαν, ότι πιθανά να οφείλεται σε μία πλακέτα, που έχει το σύστημα υποβοήθησης, αλλά και πάλι δεν είναι σίγουροι, ότι αλλάζοντας θα διορθωθεί.
Τι κάνουμε λοιπόν; Μπαίνουμε στην περιπέτεια να ανακαλύψουμε το θεριό; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΓΙΩΡΓΟΣ307 (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 31 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Απρ 2013, 21:22:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Απρ 2013, 22:34:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε... ριξτε μια ματια στο καλωδιο ρευματος που δινει ρευμα στο μοτερ... εχει τυχει να χανει το μοτερ υδραυλικου λαδια,και μεσω του καλωδιου,να ανεβαινει το λαδι στην ασφαλειοθηκη και να προκαλει βραχυκυκλωμα..... (εχει συμβει αυτο,το εχω δει μπροστα μου)
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|