Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 15:59:48 Θέμα δημοσίευσης: ιμάντας χρονισμού και χρονισμός |
|
|
Είναι δυνατόν σε ένα peugeot 307 1.4 16valve του 2007 να προκαλείται θόρυβος κατά την επιτάχυνση στις 2000 στροφές μόνο με κρύο κινητήρα μετά από αλλαγή σετ ιμάντα λόγω κακού χρονισμού; Πως γίνεται ο χρονισμός; Θέλει νέο software; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 16:11:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι θορυβο.αλλα για τι θορυβο μιλας ακριβως? τρακτερισμος?σφυριγμα?τι?στις 2000στρ και μετα λειτουργει ο μεταβλητος.μηπως εχει θεμα?βγαλε ενα βιντεο και βαλε το εδω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 18:54:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τρακτερισμός. Ακριβώς. Σαν κάτι να γρατσουνάει. Γρρρν και καθώς ανεβαίνεις πάνω από τις 2100 με 2200 χάνεται τελείως. Όταν ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού ανέβει στους 80 με 100 βαθμούς τότε δεν ακούγεται τίποτα. Δεν μπορώ εύκολα να βγάλω βίντεο, διότι ο ήχος είναι ασθενής και ακούγεται στη καμπίνα καθώς κινείται το αυτοκίνητο. Για να τον ξανακούσω πρέπει το αμάξι να κρυώσει για περίπου 4 ώρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 20:03:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι σου το λεω για το βιντεο.γιατι μπορει να μην ειναι τρακτερισμος αλλα βαλβιδες.μπορει να ειναι και το οτι το λαδι δεν λιπαινει καλα τον μεταβλητο.μπορει να ειναι και τρακτερισμος απο ιμαντα.εχουμε την ιδια μηχανη αλλα δεν ξερω τι θορυβος ειναι.αν ειναι ασθενης και φευγει οταν ζεσταινεται δεν μου φαινεται για τρακτερισμος.θα εμενε συνεχεια.για μενα μπορει να ειναι το λαδι που μπαινει στις βαλβιδες και μεχρι να ζεσταθει χτυπανε λιγο.μεχρι να ζεσταθει λιγο το λαδι δε θα επρεπε να το δουλευεις πανω απο 2000στρ 2500.γενικως χαλαρα...αν ητανε ιμαντας η τρακτερισμος γνωμη μου θα σου το εκανε συνεχως.καποια βαλβιδα ισως λιπαινεται σιγα σιγα και ακουγεται μεχρι να παρει το απαραιτητο λαδι?η μηπως ακους κανα τσικ τσικ τσικ..που ειναι τα μπεκ?λαδια πο εχεις πανω?ποσα χλμ?ανοιξε τη ταπα βγαλε μια δυο φωτος και βαλε τες εδω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 20:15:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρωτο σημαδι κακου χρονισμου ειναι ενα τραβηγμα προς τα πισω...και γενικα μια πτωση της μηχανης.οταν ο χρονισμος παει περιπατο τοτε ακους θορυβο αλλα μπορει να ειναι απο τεντωτηρα απο οτιδηποτε.ακους θορυβο ομως και απο εξω.και συνεχεια.οχι οταν ζεσταινεται η λιγο οταν ειναι κρυο.μπορεις να ελενξεις το χρονισμο αν εχασε καμμια μοιρα.οι μεταβλητοι εχουνε μια ευαισθησια στο χοντρο λαδι..η γενικα στο κακο λαδι.αλλα στο θεμα του μεταβλητου θα ειχες πτωση αποδοσης και ενα ψιλοτραβηγμα προς τα πισω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 09:52:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Ποια τάπα να ανοίξω να βγάλω φωτογραφίες; Έχω βάλει σε δύο συνεχόμενες αλλαγές total 5w40. Στη τελευταία αλλαγή είχα προσθέσει μαζί και ένα της liqui moly (oil additive). Με αυτά έχω κάνει περίπου 3000 χλμ. Δεν είδα καμιά βελτίωση. Πάντως τσικ τσικ από τα μπεκ δεν είναι. Ο θόρυβος είναι ασθενής και μοιάζει με μουγριτό γγγγχχχχ. Υπάρχει μόνο κατά το ανέβασμα των στροφών καθώς αυτές πλησιάζουν τις 2000 και μετά χάνεται. Πάντως στην αντιπροσωπεία παλιά βάζανε ανά 10.000 χλμ ένα λάδι με το όνομα : cp oil 10w40. Δεν το γνωρίζω καν. Του έβαλα εκτός αντιπροσωπείας τοταλ 10w40 και μετά του έβαζα total 5w40. Μόνο με τα τελευταία λάδια εμφανίστηκε ο θόρυβος. Απλά ήταν σύμπτωση που άλλαξα και τον ιμάντα χρονισμού; Δεν ξέρω. Υποψιάζομαι και εγώ τις βαλβίδες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 10:49:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τη ταπα της μηχανης κεω απο πανω.αυτη που ανοιγουνε να σου βαλουνε το λαδι.και βγαλε μια φωτο και βαλε την εδω να τη δω.η βαλβιδες ειναι.με ενα μπουκαλακι δες εαν φτανει ομως.νομιζω παιρνουνε πανω απο ενα.ψαξε το αυτο.εγω αυτο που βαζω στο λαδι ειναι δυο μπουκαλακια των 125μλ.γι αυτο σου λεω.λιγο μεχρι να ζεσταθει το λαδι ακουγονται οι βαλβιδες αλλα πολυ ελφρα.οπως σε ολα τα αμαξια οταν ειναι κρυα..τα λαδια που βαζανε στην αντιπροσωπεια ασε...και τα αντιψυκτικα.και μετα βγαζανε τις μηχανες ελλατωματικες οτι παρουσιαζανε φλαντες.σκεψου οτι εγω το αμαξι οταν το αγορασα δεν ειχε καν αντιψυκτικο μεσα αλλα μονο νερο...και το αλλαξα ολο..ασε σου λεω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 10:55:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενα μπουκαλακι των 300μλ ειναι αυτο που εβαλες?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:07:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνηθως αυτα τα βαζουνε οταν εχει γινει καθαρισμος μηχανης εσωτερικα.δηλαδη βαζεις πριν καθαριστικο μηχανης τυπου meat doria m19
και μετα βαζεις αυτο.γιατι πρεπει να ειναι καθαρη μηχανη για να μπει αυτο.αλλιως αν εχει κανα βουλωματακι παει και αυτο και δη,ιουργει μεγαλυτερο βουλωμα.εχει την ικανοτητα να κολαει πανω στα μεταλλα η να μη φευγει τοσο γρηγορα οσο το λαδι.300μλ για 5 λιτρα λαδι.δεν ειναι 125μλ για 3500μλ.στην επομενη αλλαγη αν βρεις αυτο που εγραψα πανω βαλε το για 10 λεπτα στο ρελαντι και απευθειας αλλαγη λαδι και φιλτρο.μετα βαζεις το αλλο το λικουι μολυ και οχι ενα μπουκαλακι.τωρα για το θορυβο πρεπει να ειναι η απο βαλβιδες η απο το οτι ο μεταβλητος δεν λιπαινεται αμεσως..παντως αν θελεις τη γνωμη μου κανε το καθαρισμο που σου ειπα παραπανω καποια στιγμη.θα δεις να βγαινει απο μεσα ολο μαυρο.κανε μου μια χαρη.βγαλε τη βεργα το πρωι και δες αν και ποσο μαυρο ειναι το λαδι στο χερι σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:50:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok τοτε το καθαρισες.βαλε τοτε αλλο μισο μπουκαλακι απο το λικουι μολυ που πηρες το δευτερο.για να μεινει μεσα.οχι το καθαριστηκο!το αλλο για το λαδι.προφανως αυτο που εβαλες ειναι λιγο.καμμια φορα μετα το καθαρισμο ψιλοακουγονται λιγο παραπανω οι βαλβιδες.βεβαια αν ειχα ενα βιντεακι θα καταλαβαινα.παρε ενα μπουκαλακι ακομα βαλε το μισο γυρνα για κανα μισαωρο και αφησε το να κρυωσει.και την επομενη φορα που βαλεις μπρος δες τι θορυβο κανει.περιττο να πω οτι δε πρεπει να το ζοριζεις η να το πας πανω απο 2000-2500στρ το μεγιστο μεχρι να ζεσταθει.αλλιως ο θορυβος(εαν ειναι αυτος)ειναι λογικος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=602
αυτο βαλε το μισο.και γυρνα.το αφηνεις να κρυωσει και δες την επομενη ημερα μετα.για να τα βαζεις αυτα πρεπει να βαζεις και λιγο λιγοτερο λαδι να το ξερεις για να φτανεις με αυτα το κανονικο.βαζεις λοιπον το μισο γυρνας για κανα μισωρο.το αφηνεις να κρυωσει.και βλεπεις.εαν μειωθει και αλλο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 15:32:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίταξα το λάδι σήμερα το πρωί. Το έπιασα στο χέρι και είδα ότι έχει καφέ σκούρο χρώμα. Έδειχνε σαν να περιείχε σκόνη μαύρη. Δεν ήταν και πολύ διαυγές. Σαν μαύρη σκόνη. Δείχνει κάτι αυτό; Είπα να ρωτήσω πριν πάρω και άλλο liqui moly 125ml. Δεν θα έπρεπε το λάδι να ήτανε διαυγές; Πάντως σήμερα το πήγα βόλτα με ένα δικό μου μάστορα και μου είπε ότι είναι φυσιολογικός ο θόρυβος επειδή σε αυτές τις στροφές δίνει τη ροπή. Μου είπε πως ο κινητήρας αλλιώς λειτουργεί κρύος και αλλιώς ζεστός. Λέτε να ισχύει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 15:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλιως οταν ειναι κρυα η μηχανη αλλιως οταν ειναι ζεστη η μηχανη...ενταξει σε γενικες γραμμες ναι ετσι ειναι το θεμα μηχανη-λαδι.γι αυτο και λεμε να μην πιεζεις το κινητηρα οταν ειναι κρυος..το λαδι μετα απο 3000χλμ να ειναι σκουρο καφε ενταξει ειναι σημαινει οτι καθαριζει..βεβαια η υφη πρεπει να ειναι καπως βελουδινη..στο δαχτυλο σου.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Φεβ 2013, 10:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου φάνηκε ότι είχε βελούδινη υφή στο χέρι. Εκείνο που μου φάνηκε παράξενο είναι οι κόκκοι σκόνης που περιείχε. Δεν θα έπρεπε να είναι καφέ διάφανο; Οι μάυροι λεπτοί κόκκοι που περιέχει είναι φυσιολογικό; Δημιουργούνται από τις τριβές ή έχουν προκύψει λόγω του καθαρισμού με το liqui moly motor clean; Όπως και να έχει θα προσθέσω και άλλο λίγο liqui moly oil additive να δω διαφορά. Στην επόμενη αλλαγή λαδιού θα βάλω total quartz energy 5w40 ή elf excellium nf 5w40. Μαζί με φίλτρο πάντα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Φεβ 2013, 16:09:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καφε κιντρινοπο διαφανες αν θυμαμαι ειναι το λαδι.οταν αρχιζει και λερωνει σκουραινει.τωρα οι κοκοι που λες δε ξερω τι ειναι.μπορει να ειναι απο το υγρο που εχεις βαλει αντιτριβικο.αλλα μη το φοβσαι.αφου σκουραινει δουλευει.καθαριζει το λαδι.κοιτα.κανονικα θα πρεπει να το αλλαξεις αφου εκανες τον καθαρισμο 3000χλμ πριν το κανονικο.δηλαδη εαν κανεις αλλαγη στα 10000χλμ θα κανεις στα 7000χλμ τωρα και μετα ανα 10000χλμ.και βαλε λιγο ακομα λικουι μισο μπουκαλακι και. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Φεβ 2013, 21:33:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατάφερα να καταγράψω τον ήχο μέσα στη καμπίνα του αυτοκινήτου. Μπορώ να τον ανεβάσω με κάποιο τρόπο; Γίνεται εδώ στο forum; Αν ξέρετε πείτε μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Φεβ 2013, 22:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανεις λογαριασμο το ytube και το βαζεις εκει.αντιγραφεις το λινκ εδω και ετοιμο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 12:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά κατάφερα να καταγράψω τον ήχο χωρίς εικόνα όμως. Φανταστείτε ότι το αμάξι κινείται με κρύα μηχανή και γίνονται κανονικά οι εναλλαγές στις ταχύτητες. Όταν το στροφόμετρο περνά από τις 2000 στροφές ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος. Ειδικά στο 44 δευτερόλεπτο είναι πιο έντονος. Περιμένω γνώμες. Το αρχείο παίζει σίγουρα με vlc player.
Η ιστοσελίδα είναι :
https://docs.google.com/file/d/0Byzd0dq7P78Lb3ZPZWQ1bHdjUk0/edit?usp=sharing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|