PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ιμάντας χρονισμού και χρονισμός
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 15:59:48    Θέμα δημοσίευσης: ιμάντας χρονισμού και χρονισμός Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι δυνατόν σε ένα peugeot 307 1.4 16valve του 2007 να προκαλείται θόρυβος κατά την επιτάχυνση στις 2000 στροφές μόνο με κρύο κινητήρα μετά από αλλαγή σετ ιμάντα λόγω κακού χρονισμού; Πως γίνεται ο χρονισμός; Θέλει νέο software;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 16:11:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι θορυβο.αλλα για τι θορυβο μιλας ακριβως? τρακτερισμος?σφυριγμα?τι?στις 2000στρ και μετα λειτουργει ο μεταβλητος.μηπως εχει θεμα?βγαλε ενα βιντεο και βαλε το εδω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 18:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τρακτερισμός. Ακριβώς. Σαν κάτι να γρατσουνάει. Γρρρν και καθώς ανεβαίνεις πάνω από τις 2100 με 2200 χάνεται τελείως. Όταν ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού ανέβει στους 80 με 100 βαθμούς τότε δεν ακούγεται τίποτα. Δεν μπορώ εύκολα να βγάλω βίντεο, διότι ο ήχος είναι ασθενής και ακούγεται στη καμπίνα καθώς κινείται το αυτοκίνητο. Για να τον ξανακούσω πρέπει το αμάξι να κρυώσει για περίπου 4 ώρες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 20:03:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι σου το λεω για το βιντεο.γιατι μπορει να μην ειναι τρακτερισμος αλλα βαλβιδες.μπορει να ειναι και το οτι το λαδι δεν λιπαινει καλα τον μεταβλητο.μπορει να ειναι και τρακτερισμος απο ιμαντα.εχουμε την ιδια μηχανη αλλα δεν ξερω τι θορυβος ειναι.αν ειναι ασθενης και φευγει οταν ζεσταινεται δεν μου φαινεται για τρακτερισμος.θα εμενε συνεχεια.για μενα μπορει να ειναι το λαδι που μπαινει στις βαλβιδες και μεχρι να ζεσταθει χτυπανε λιγο.μεχρι να ζεσταθει λιγο το λαδι δε θα επρεπε να το δουλευεις πανω απο 2000στρ 2500.γενικως χαλαρα...αν ητανε ιμαντας η τρακτερισμος γνωμη μου θα σου το εκανε συνεχως.καποια βαλβιδα ισως λιπαινεται σιγα σιγα και ακουγεται μεχρι να παρει το απαραιτητο λαδι?η μηπως ακους κανα τσικ τσικ τσικ..που ειναι τα μπεκ?λαδια πο εχεις πανω?ποσα χλμ?ανοιξε τη ταπα βγαλε μια δυο φωτος και βαλε τες εδω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 20:15:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πρωτο σημαδι κακου χρονισμου ειναι ενα τραβηγμα προς τα πισω...και γενικα μια πτωση της μηχανης.οταν ο χρονισμος παει περιπατο τοτε ακους θορυβο αλλα μπορει να ειναι απο τεντωτηρα απο οτιδηποτε.ακους θορυβο ομως και απο εξω.και συνεχεια.οχι οταν ζεσταινεται η λιγο οταν ειναι κρυο.μπορεις να ελενξεις το χρονισμο αν εχασε καμμια μοιρα.οι μεταβλητοι εχουνε μια ευαισθησια στο χοντρο λαδι..η γενικα στο κακο λαδι.αλλα στο θεμα του μεταβλητου θα ειχες πτωση αποδοσης και ενα ψιλοτραβηγμα προς τα πισω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 09:52:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Ποια τάπα να ανοίξω να βγάλω φωτογραφίες; Έχω βάλει σε δύο συνεχόμενες αλλαγές total 5w40. Στη τελευταία αλλαγή είχα προσθέσει μαζί και ένα της liqui moly (oil additive). Με αυτά έχω κάνει περίπου 3000 χλμ. Δεν είδα καμιά βελτίωση. Πάντως τσικ τσικ από τα μπεκ δεν είναι. Ο θόρυβος είναι ασθενής και μοιάζει με μουγριτό γγγγχχχχ. Υπάρχει μόνο κατά το ανέβασμα των στροφών καθώς αυτές πλησιάζουν τις 2000 και μετά χάνεται. Πάντως στην αντιπροσωπεία παλιά βάζανε ανά 10.000 χλμ ένα λάδι με το όνομα : cp oil 10w40. Δεν το γνωρίζω καν. Του έβαλα εκτός αντιπροσωπείας τοταλ 10w40 και μετά του έβαζα total 5w40. Μόνο με τα τελευταία λάδια εμφανίστηκε ο θόρυβος. Απλά ήταν σύμπτωση που άλλαξα και τον ιμάντα χρονισμού; Δεν ξέρω. Υποψιάζομαι και εγώ τις βαλβίδες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 10:49:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τη ταπα της μηχανης κεω απο πανω.αυτη που ανοιγουνε να σου βαλουνε το λαδι.και βγαλε μια φωτο και βαλε την εδω να τη δω.η βαλβιδες ειναι.με ενα μπουκαλακι δες εαν φτανει ομως.νομιζω παιρνουνε πανω απο ενα.ψαξε το αυτο.εγω αυτο που βαζω στο λαδι ειναι δυο μπουκαλακια των 125μλ.γι αυτο σου λεω.λιγο μεχρι να ζεσταθει το λαδι ακουγονται οι βαλβιδες αλλα πολυ ελφρα.οπως σε ολα τα αμαξια οταν ειναι κρυα..τα λαδια που βαζανε στην αντιπροσωπεια ασε...και τα αντιψυκτικα.και μετα βγαζανε τις μηχανες ελλατωματικες οτι παρουσιαζανε φλαντες.σκεψου οτι εγω το αμαξι οταν το αγορασα δεν ειχε καν αντιψυκτικο μεσα αλλα μονο νερο...και το αλλαξα ολο..ασε σου λεω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 10:55:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενα μπουκαλακι των 300μλ ειναι αυτο που εβαλες??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 13:11:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι αυτό : http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=602
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:07:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συνηθως αυτα τα βαζουνε οταν εχει γινει καθαρισμος μηχανης εσωτερικα.δηλαδη βαζεις πριν καθαριστικο μηχανης τυπου meat doria m19
και μετα βαζεις αυτο.γιατι πρεπει να ειναι καθαρη μηχανη για να μπει αυτο.αλλιως αν εχει κανα βουλωματακι παει και αυτο και δη,ιουργει μεγαλυτερο βουλωμα.εχει την ικανοτητα να κολαει πανω στα μεταλλα η να μη φευγει τοσο γρηγορα οσο το λαδι.300μλ για 5 λιτρα λαδι.δεν ειναι 125μλ για 3500μλ.στην επομενη αλλαγη αν βρεις αυτο που εγραψα πανω βαλε το για 10 λεπτα στο ρελαντι και απευθειας αλλαγη λαδι και φιλτρο.μετα βαζεις το αλλο το λικουι μολυ και οχι ενα μπουκαλακι.τωρα για το θορυβο πρεπει να ειναι η απο βαλβιδες η απο το οτι ο μεταβλητος δεν λιπαινεται αμεσως..παντως αν θελεις τη γνωμη μου κανε το καθαρισμο που σου ειπα παραπανω καποια στιγμη.θα δεις να βγαινει απο μεσα ολο μαυρο.κανε μου μια χαρη.βγαλε τη βεργα το πρωι και δες αν και ποσο μαυρο ειναι το λαδι στο χερι σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:39:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ. Θα κοιτάξω το λάδι το πρωί. Όταν άλλαξα τον ιμάντα χρονισμού πριν αλλάξω μαζί λάδια και φίλτρο και πριν βάλω το liqui moly oil additive, έβαλα στο ρελαντί το : http://www.powerparts.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=art_flypage.tpl&product_id=34655&category_id=383&option=com_virtuemart&Itemid=1
Η μηχανή δούλεψε για 10 λεπτά. Μετά έβαλα το καινούργιο λάδι (τοταλ 5w40) μαζί με καινούργιο φίλτρο πάντα. Από τότε παρουσιάζει το θόρυβο. Ξανάλλαξα λάδια-φίλτρο βάζοντας (τοταλ 5w40) μαζί με το liqui moly oil additive. Το πρόβλημα συνεχίστηκε!!! Τώρα τι κάνουμε; Αυτό το καθαριστικό ξέρεις που μπορώ να το βρώ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:50:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ok τοτε το καθαρισες.βαλε τοτε αλλο μισο μπουκαλακι απο το λικουι μολυ που πηρες το δευτερο.για να μεινει μεσα.οχι το καθαριστηκο!το αλλο για το λαδι.προφανως αυτο που εβαλες ειναι λιγο.καμμια φορα μετα το καθαρισμο ψιλοακουγονται λιγο παραπανω οι βαλβιδες.βεβαια αν ειχα ενα βιντεακι θα καταλαβαινα.παρε ενα μπουκαλακι ακομα βαλε το μισο γυρνα για κανα μισαωρο και αφησε το να κρυωσει.και την επομενη φορα που βαλεις μπρος δες τι θορυβο κανει.περιττο να πω οτι δε πρεπει να το ζοριζεις η να το πας πανω απο 2000-2500στρ το μεγιστο μεχρι να ζεσταθει.αλλιως ο θορυβος(εαν ειναι αυτος)ειναι λογικος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:54:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=602
αυτο βαλε το μισο.και γυρνα.το αφηνεις να κρυωσει και δες την επομενη ημερα μετα.για να τα βαζεις αυτα πρεπει να βαζεις και λιγο λιγοτερο λαδι να το ξερεις για να φτανεις με αυτα το κανονικο.βαζεις λοιπον το μισο γυρνας για κανα μισωρο.το αφηνεις να κρυωσει.και βλεπεις.εαν μειωθει και αλλο..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 15:32:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοίταξα το λάδι σήμερα το πρωί. Το έπιασα στο χέρι και είδα ότι έχει καφέ σκούρο χρώμα. Έδειχνε σαν να περιείχε σκόνη μαύρη. Δεν ήταν και πολύ διαυγές. Σαν μαύρη σκόνη. Δείχνει κάτι αυτό; Είπα να ρωτήσω πριν πάρω και άλλο liqui moly 125ml. Δεν θα έπρεπε το λάδι να ήτανε διαυγές; Πάντως σήμερα το πήγα βόλτα με ένα δικό μου μάστορα και μου είπε ότι είναι φυσιολογικός ο θόρυβος επειδή σε αυτές τις στροφές δίνει τη ροπή. Μου είπε πως ο κινητήρας αλλιώς λειτουργεί κρύος και αλλιώς ζεστός. Λέτε να ισχύει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 15:49:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αλλιως οταν ειναι κρυα η μηχανη αλλιως οταν ειναι ζεστη η μηχανη...ενταξει σε γενικες γραμμες ναι ετσι ειναι το θεμα μηχανη-λαδι.γι αυτο και λεμε να μην πιεζεις το κινητηρα οταν ειναι κρυος..το λαδι μετα απο 3000χλμ να ειναι σκουρο καφε ενταξει ειναι σημαινει οτι καθαριζει..βεβαια η υφη πρεπει να ειναι καπως βελουδινη..στο δαχτυλο σου..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Φεβ 2013, 10:11:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου φάνηκε ότι είχε βελούδινη υφή στο χέρι. Εκείνο που μου φάνηκε παράξενο είναι οι κόκκοι σκόνης που περιείχε. Δεν θα έπρεπε να είναι καφέ διάφανο; Οι μάυροι λεπτοί κόκκοι που περιέχει είναι φυσιολογικό; Δημιουργούνται από τις τριβές ή έχουν προκύψει λόγω του καθαρισμού με το liqui moly motor clean; Όπως και να έχει θα προσθέσω και άλλο λίγο liqui moly oil additive να δω διαφορά. Στην επόμενη αλλαγή λαδιού θα βάλω total quartz energy 5w40 ή elf excellium nf 5w40. Μαζί με φίλτρο πάντα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Φεβ 2013, 16:09:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καφε κιντρινοπο διαφανες αν θυμαμαι ειναι το λαδι.οταν αρχιζει και λερωνει σκουραινει.τωρα οι κοκοι που λες δε ξερω τι ειναι.μπορει να ειναι απο το υγρο που εχεις βαλει αντιτριβικο.αλλα μη το φοβσαι.αφου σκουραινει δουλευει.καθαριζει το λαδι.κοιτα.κανονικα θα πρεπει να το αλλαξεις αφου εκανες τον καθαρισμο 3000χλμ πριν το κανονικο.δηλαδη εαν κανεις αλλαγη στα 10000χλμ θα κανεις στα 7000χλμ τωρα και μετα ανα 10000χλμ.και βαλε λιγο ακομα λικουι μισο μπουκαλακι και.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Φεβ 2013, 21:33:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατάφερα να καταγράψω τον ήχο μέσα στη καμπίνα του αυτοκινήτου. Μπορώ να τον ανεβάσω με κάποιο τρόπο; Γίνεται εδώ στο forum; Αν ξέρετε πείτε μου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Φεβ 2013, 22:20:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανεις λογαριασμο το ytube και το βαζεις εκει.αντιγραφεις το λινκ εδω και ετοιμο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 12:47:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά κατάφερα να καταγράψω τον ήχο χωρίς εικόνα όμως. Φανταστείτε ότι το αμάξι κινείται με κρύα μηχανή και γίνονται κανονικά οι εναλλαγές στις ταχύτητες. Όταν το στροφόμετρο περνά από τις 2000 στροφές ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος. Ειδικά στο 44 δευτερόλεπτο είναι πιο έντονος. Περιμένω γνώμες. Το αρχείο παίζει σίγουρα με vlc player.
Η ιστοσελίδα είναι :
https://docs.google.com/file/d/0Byzd0dq7P78Lb3ZPZWQ1bHdjUk0/edit?usp=sharing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1222s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on