Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 14:40:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | Γνώμη μου !
κάντο όπως λες με ένα δοχείο απλά τις μπροστά άφησε τες ελεύθερες στην ατμόσφαιρα με ένα ανοξείδωτο φιλτράκι ! για περισσότερη ασφάλεια!πες ότι σπάει ο διάολος το πόδι του κ φρακάρουν κ οι δύο βαλβίδες σου:? να μπορεί να εκτονωθεί από κάπου ο αέρας .
αν γυρίσεις έστω για λίγο τον σωλήνα πάνω από το ύψος του καπακιού δεν θα σου τρέχει λάδι μόνο αναθυμιάσεις θα βγαίνουν ,τράβα λοιπόν έναν σωλήνα από τις μπροστά κάπου μακριά π.χ. μπροστά στον προφυλακτήρα(για να μην σου έρχεται η μυρωδιά) κ βάλτου ένα φιλτράκι ! |
Aν και με την ίδια λογική θα έπρεπε να μην ταπώνουμε ποτέ τις πίσω, αλλα να βαζουμε και εκει φιλτράκι, ωστόσο το σκεφτηκα κ εγω αυτο κ δεν το εχω αποκλεισει να γινει ετσι.
Κ δεν θα χρειαστει καν να μπει σωλήνας στις μπροστα, για να μην σου πω ουτε φιλτρακι, γατι ετσι οπως θα ειναι το σύστημα, οι πίσω θα ειναι μονιμα σε υποπίεση, ειτε τουρμπίζει είτε όχι, οποτε οι μπροστα δεν θα δουλεψουν ποτέ παρα θα ειναι η αντεπίστροφή τους μονιμα κλειστή. Απλα ισως την αφήσω απλα ανοιχτη για λογους περισσότερης ασφάλειας όπως λες κ εσυ. 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 14:53:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όταν ταπώνουμε τις πίσω οι μπροστά μπαίνουν πριν την τουρμπίνα οπότε (με σωστή τοποθέτηση )πάντα έχουμε υποπίεση δηλαδή πάντα από το καπάκι θα βγαίνουν οι αναθυμιάσεις !
τώρα εσύ θέλεις να παντρέψεις την πίεση με την υποπίεση μέσα σε ένα δοχείο όπως καταλαβαίνεις σε φουλ φορτίο αν κάτι πάει στραβά κ δεν μπορούν να εκτονωθούν οι αναθυμιάσεις το έχεις σπάσει το μοτερ !!!
κ μερικές φορές είναι πολύ πιο εύκολο το να πάνε όλα στραβά από το να κυλήσουν όλα τέλεια !άλλωστε μια φορά θα γίνει η στραβή!
όπως είπα κ πριν βάλε 2 δοχεία περισσότερη ασφάλεια περισσότερη αξιοπιστία
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 15:06:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | όταν ταπώνουμε τις πίσω οι μπροστά μπαίνουν πριν την τουρμπίνα οπότε (με σωστή τοποθέτηση )πάντα έχουμε υποπίεση δηλαδή πάντα από το καπάκι θα βγαίνουν οι αναθυμιάσεις !
τώρα εσύ θέλεις να παντρέψεις την πίεση με την υποπίεση μέσα σε ένα δοχείο όπως καταλαβαίνεις σε φουλ φορτίο αν κάτι πάει στραβά κ δεν μπορούν να εκτονωθούν οι αναθυμιάσεις το έχεις σπάσει το μοτερ !!!
κ μερικές φορές είναι πολύ πιο εύκολο το να πάνε όλα στραβά από το να κυλήσουν όλα τέλεια !άλλωστε μια φορά θα γίνει η στραβή!
όπως είπα κ πριν βάλε 2 δοχεία περισσότερη ασφάλεια περισσότερη αξιοπιστία |
Γιάννη όταν ταπώνουμε τις πίσω, ναι μεν πριν την τουρμπίνα υπάρχει υποπίεση αλλα όχι πάντα, πχ οταν ρολάρει ο κινητηρας η υποπιεση πριν την τουπμπινα είναι μηδενική (κλειστη πεταλούδα) ενώ στην πολλαπλή αν έχεις μπαρόμετρο βλέπεις -0,7 bar. το ίδιο και στο ρελαντί, οπου πριν την τουρμπίνα είναι ελάχιστη η υποπιεση, ενω στην πολλαπλή γύρω στο -0,6 bar. οποτε καταλαβαινεις τι εννοώ οταν λέω για διαφορα πιεσης μεταξυ στροφαλοθαλάμου και πολλαπλής.
Οπως σου ξαναειπα δεν θα περασει πιεση μεσα απο το δοχείο,παρα μονο υποπιεση. το συστημα στην ουσια ειναι τοσο ασφαλές όσο και το εργοστασιακό, πολυ περισσότερο αν δεν ταπωθούν οι μπροστα αλλα μεινουν ελευθερες, θα ειναι πολυ πιο ασφαλές και απο το συστημα με δοχειο και ταπωμενες τις πίσω. θα ανεβασω ενα σχεδιαγραμμα σε καποια φαση.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 18:32:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντα υπάρχει υποπίεση στην αρχή τις τουρμπίνας !
όταν βλέπεις -0.7 στην πολλαπλή κ στην φτερωτή -0.7 έχεις
κ αν δεν με πιστεύεις βάλε το χέρι σου να δεις 
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 18:37:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | πάντα υπάρχει υποπίεση στην αρχή τις τουρμπίνας !
όταν βλέπεις -0.7 στην πολλαπλή κ στην φτερωτή -0.7 έχεις
κ αν δεν με πιστεύεις βάλε το χέρι σου να δεις  |
Γιαννη οταν ειναι κλειστη η πεταλούδα, ή ελάχιστα ανοιχτη (ρελαντί), δεν εχει, δεν μπορει να εχει, σκεψου το! 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 18:45:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχει ρε αφού από την τουρμπίνα ρουφάει αέρα !
απλά όταν σπουλάρει η τουρμπίνα ρίχνει πίεση κ σε εκείνη την περίπτωση έχουμε πίεση μέσα στην πολλαπλή αλλά μπροστά στην φτερωτή τις τουρμπίνας πάλι υποπίεση έχουμε !
να το πω πιο απλά στον σωλήνα εισαγωγής εκεί που κουμπώνει το φίλτρο(είτε είναι μανιτάρι/χοάνη/μαμά φίλτρο κλπ) πάντα μα πάντα έχουμε υποπίεση .
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 18:58:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | έχει ρε αφού από την τουρμπίνα ρουφάει αέρα !
απλά όταν σπουλάρει η τουρμπίνα ρίχνει πίεση κ σε εκείνη την περίπτωση έχουμε πίεση μέσα στην πολλαπλή αλλά μπροστά στην φτερωτή τις τουρμπίνας πάλι υποπίεση έχουμε !
να το πω πιο απλά στον σωλήνα εισαγωγής εκεί που κουμπώνει το φίλτρο(είτε είναι μανιτάρι/χοάνη/μαμά φίλτρο κλπ) πάντα μα πάντα έχουμε υποπίεση . |
Βρε Γιαννη δε συννενοούμαστε! εννοειται οτι η εισαγωγή πριν την τουρμπίνα εχει υποπιεση, απλα όταν ρολάρει ο κινητηρας ή ειναι στο ρελαντί, η πεταλούδα ειναι κλειστή ή σχεδόν κλειστή κ δεν υπάρχει ροή, η υποπιεση που υπαρχει μες στην πολλαπλή δημιουργείται απο τα εμβολα, αλλα η πεταλούδα κλεινει κ η υποπιεση μενει εκει.
Για να το καταλάβεις, οταν δουλευει ο κινητηρας ρελαντι, βγαλε το σωλήνα των πίσω αναθυμιασεων και δες τι κενο δημιουργει κ κανε αντιστοιχα το ιδιο με το σωλήνα των μπροστά αναθυμιάσεων.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 19:07:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιαυτό αν παρατήρησες στην αρχή είπα με σωστή τοποθέτηση θα έχεις πάντα αναρρόφηση από τις μπροστά !
γιαυτό η μπροστά μαμά αναθυμιάσεις είναι τόσο μπροστά στην φτερωτή για να μπορεί να ρουφάει τις αναθυμιάσεις .
μέχρι κ η κλίση που έχει το σωληνάκι των αναθυμιάσεων πάνω στην εισαγωγή παίζει ρόλο !
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Δεκ 2012, 19:11:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | γιαυτό αν παρατήρησες στην αρχή είπα με σωστή τοποθέτηση θα έχεις πάντα αναρρόφηση από τις μπροστά !
γιαυτό η μπροστά μαμά αναθυμιάσεις είναι τόσο μπροστά στην φτερωτή για να μπορεί να ρουφάει τις αναθυμιάσεις .
μέχρι κ η κλίση που έχει το σωληνάκι των αναθυμιάσεων πάνω στην εισαγωγή παίζει ρόλο ! |
Τι εννοεις σωστη τοποθετηση? Σε ενα σημειο τοποθετουνται, στο γνωστο, εκει που ειναι κ μαμα. Αυτο δεν σημαινει ομως οτι δημιουργειται πάντα ή τοσο μεγαλο κενο, οσο στην πολλαπλή στις καταστασεις ρολαρίσματος ή ρελαντι, για τους λογους που εξηγησα.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 15:20:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον εχω ταπωσει τις πισω αναθυμιασεις κ εχω βγαλει τις εμπρος χυμα λιγο πανω αμο την ψαλιδομπαρα. τωρα με τις βροχες κ περνοντας απο αρκετα νερα μεσα ειπα να δω τι παιζει κ τραβοντας το σωληνακι τον αναθυμιασεον ειδα οτι στην εξοδο εχει πιασει σαν μουσταρδα νερο κ λαδι δηλαδη.. τι παιζει?
μπορει να ειναι απο την υγρασια? τα λαδια μ ειναι καθαρα κ τα νερα του ψυγειου.. παιζει η εξοδος απο τις αναθυμιασεις που ειναι χαμηλα να τραβαει υγρασια??
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 17:24:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N207r έγραψε: | λοιπον εχω ταπωσει τις πισω αναθυμιασεις κ εχω βγαλει τις εμπρος χυμα λιγο πανω αμο την ψαλιδομπαρα. τωρα με τις βροχες κ περνοντας απο αρκετα νερα μεσα ειπα να δω τι παιζει κ τραβοντας το σωληνακι τον αναθυμιασεον ειδα οτι στην εξοδο εχει πιασει σαν μουσταρδα νερο κ λαδι δηλαδη.. τι παιζει?
μπορει να ειναι απο την υγρασια? τα λαδια μ ειναι καθαρα κ τα νερα του ψυγειου.. παιζει η εξοδος απο τις αναθυμιασεις που ειναι χαμηλα να τραβαει υγρασια?? |
Νερό και λάδι είναι αυτα που βρίσκεις και μεσα στο δοχείο αναθυμιάσεων αν εχεις, οποτε μην αγχώνεσαι ειναι τα φυσιολογικά. Οι αναθυμιάσεις περιεχουν και τα δυο. Το νερο ειναι απο την υγροποιηση των υδρατμων απο το εσωτερικο του κινητηρα.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 21:16:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | N207r έγραψε: | λοιπον εχω ταπωσει τις πισω αναθυμιασεις κ εχω βγαλει τις εμπρος χυμα λιγο πανω αμο την ψαλιδομπαρα. τωρα με τις βροχες κ περνοντας απο αρκετα νερα μεσα ειπα να δω τι παιζει κ τραβοντας το σωληνακι τον αναθυμιασεον ειδα οτι στην εξοδο εχει πιασει σαν μουσταρδα νερο κ λαδι δηλαδη.. τι παιζει?
μπορει να ειναι απο την υγρασια? τα λαδια μ ειναι καθαρα κ τα νερα του ψυγειου.. παιζει η εξοδος απο τις αναθυμιασεις που ειναι χαμηλα να τραβαει υγρασια?? |
Νερό και λάδι είναι αυτα που βρίσκεις και μεσα στο δοχείο αναθυμιάσεων αν εχεις, οποτε μην αγχώνεσαι ειναι τα φυσιολογικά. Οι αναθυμιάσεις περιεχουν και τα δυο. Το νερο ειναι απο την υγροποιηση των υδρατμων απο το εσωτερικο του κινητηρα. |
καλο θα ηταν να μην εβαζες τοσο χαμηλα τη σωληνα,γιατι απο τις αναθυμιασεις ο κινητηρας "αναπνεει"... οταν ειναι ζεστος,βγαζει αναθυμιασεις απο μεσα του...αλλα οταν κρυωνει κανει αναροφηση αερα απο το περιβαλλον(με οτι σκουπιδακια μπορει να μπουν στη σωληνα εκει που την εχεις τοποθετησει... ) εστω λιγο πιο ψηλα τη σωληνα με ενα φιλτρακι αναθυμιασεων πιστευω θα ηταν καλυτερα
(φιλικα παντα ολα αυτα,ισως κανω και λαθος)
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 22:21:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εστί πρέπει δεν κανεις λάθος από εβδομάδα θα το κάνω γιατί τώρα με αυτόν τον καιρό πάλι το ίδιο θα κάνει. Παντος τώρα που το πλακωσα για τα καλα καθαρησε...
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 14:45:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε συνέχεια αυτού λοιπόν, με τη συνδεσμολογια του δοχειου στις μπροστα αναθυμιασεις, και ταπωμενες τις πισω, ναι μεν γλιτωνεις την εισαγωγη απο τα λαδια των αναθυμιασεων, αλλα ανεβαζεις την καταναλωση λαδιου. και αυτο οφειλεται στο οτι αποσυνδεοντας τις αναθυμιασεις απο την πολλαπλη, αφαιρεις την υποπιεση που υπαρχει στον στροφαλοθαλαμο. Τα αρνητικά αποτελεσματα:
-Διαρροή λαδιων απο τα ελατηρια των εμβόλων στο θαλαμο καυσης, καθως στη φαση της εισαγωγής υπαρχει υποπιεση μόνο στο θαλαμο καυσης και οχι στο στο κατω μερος του εμβόλου.
-Διαρροή λαδιού απο τους οδηγους των βαλβίδων, καθως στην ατμοσφαιρικη λειτουργία του κινητηρα, εντος της πολλαπλής υπαρχει υποπιεση, ενώ στην αλλη πλευρα των οδηγών όχι.
-Διαρροές λαδιου απο τσιμουχες του κινητηρα στο περιβάλλον, λογω ελλειψης υποπιεσης στο εσωτερικο του κινητηρα. (ενταξει αυτο δεν ανεβαζει την καταναλωση, αλλα ευνοει τις διαρροές)
-Συμφωνα και με την Borg wagner, ο πιο πιθανός λογος για τον οποιο μπορει να μην αποστραγγιζεται σωστα το λαδι απο την τουρμπίνα, με αποτελεσμα να διαρρεει στον συμπιεστη και στη συνεχεια στην εισαγωγή μας.
Οπότε για μενα, ειτε το αφηνεις οπως ειναι και μια φορα στο τοσο καθαρίζεις εισαγωγές, αυλούς εισαγωγες κλπ, προκειμενου να μετριασεις την καταναλωση λαδιού, ειτε πας στην πιο απλη-σωστη λύση, δλδ να συνδεσεις 2 δοχεία αναθυμιάσεων, απο τα οποια, απ το ενα (αυτο που συνδεεται στην πολλαπλή) θα περναει και πιεση και υποπιεση, οποτε θα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι ειναι απολυτα στεγανο.
Εγω πηγα σε κατι πιο συνθετο, για να αποφυγω το δευτερο δοχειο. αφησα το ενα δοχειο, και με τη βοηθεια 2 αντεπιστροφων βαλβιδων, ειναι ολα συνδεμενα, αλλα περνανε μεσα απο 1 δοχειο (απο το οποιο περναει μονο υποπιεση). το εχω εγκαταστησει εδω και λιγες μερες και δουλευει αψογα. περιμενω να εξακριβωσω το ποσο εχει βελτιωθει η κατασταση με τα λαδια, αν και ηδη εχω εμφανη αποτελεσματα. συντομα θα ανεβασω φωτο και σχεδιαγραμμα για τους πιο ανησυχους!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 23:13:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρόχειρο σχεδιάγραμμα.

etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 00:09:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι ρε η μαμισια ειναι, δε βλεπεις οτι ειναι πιο μικρη κ απ το δοχειο? μλκ Σταυρε!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
psilos133 (Giannis) Μέλος

Peugeot 207GT (2007)
Ένταξη: 05 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 164
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 11:32:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Σε συνέχεια αυτού λοιπόν, με τη συνδεσμολογια του δοχειου στις μπροστα αναθυμιασεις, και ταπωμενες τις πισω, ναι μεν γλιτωνεις την εισαγωγη απο τα λαδια των αναθυμιασεων, αλλα ανεβαζεις την καταναλωση λαδιου. και αυτο οφειλεται στο οτι αποσυνδεοντας τις αναθυμιασεις απο την πολλαπλη, αφαιρεις την υποπιεση που υπαρχει στον στροφαλοθαλαμο. Τα αρνητικά αποτελεσματα:
-Διαρροή λαδιων απο τα ελατηρια των εμβόλων στο θαλαμο καυσης, καθως στη φαση της εισαγωγής υπαρχει υποπιεση μόνο στο θαλαμο καυσης και οχι στο στο κατω μερος του εμβόλου.
-Διαρροή λαδιού απο τους οδηγους των βαλβίδων, καθως στην ατμοσφαιρικη λειτουργία του κινητηρα, εντος της πολλαπλής υπαρχει υποπιεση, ενώ στην αλλη πλευρα των οδηγών όχι.
-Διαρροές λαδιου απο τσιμουχες του κινητηρα στο περιβάλλον, λογω ελλειψης υποπιεσης στο εσωτερικο του κινητηρα. (ενταξει αυτο δεν ανεβαζει την καταναλωση, αλλα ευνοει τις διαρροές)
-Συμφωνα και με την Borg wagner, ο πιο πιθανός λογος για τον οποιο μπορει να μην αποστραγγιζεται σωστα το λαδι απο την τουρμπίνα, με αποτελεσμα να διαρρεει στον συμπιεστη και στη συνεχεια στην εισαγωγή μας.
Οπότε για μενα, ειτε το αφηνεις οπως ειναι και μια φορα στο τοσο καθαρίζεις εισαγωγές, αυλούς εισαγωγες κλπ, προκειμενου να μετριασεις την καταναλωση λαδιού, ειτε πας στην πιο απλη-σωστη λύση, δλδ να συνδεσεις 2 δοχεία αναθυμιάσεων, απο τα οποια, απ το ενα (αυτο που συνδεεται στην πολλαπλή) θα περναει και πιεση και υποπιεση, οποτε θα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι ειναι απολυτα στεγανο.
Εγω πηγα σε κατι πιο συνθετο, για να αποφυγω το δευτερο δοχειο. αφησα το ενα δοχειο, και με τη βοηθεια 2 αντεπιστροφων βαλβιδων, ειναι ολα συνδεμενα, αλλα περνανε μεσα απο 1 δοχειο (απο το οποιο περναει μονο υποπιεση). το εχω εγκαταστησει εδω και λιγες μερες και δουλευει αψογα. περιμενω να εξακριβωσω το ποσο εχει βελτιωθει η κατασταση με τα λαδια, αν και ηδη εχω εμφανη αποτελεσματα. συντομα θα ανεβασω φωτο και σχεδιαγραμμα για τους πιο ανησυχους! |
Προσανατολίζομαι στο να βάλω δύο δοχεία , βέβαια δεν ξέρω που θα χωρέσουν ειδικά αυτό για τις πίσω.. Αν δεν βρω χώρο θα δοκιμάσω να κάνω αυτό που έκανες κ εσύ.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 13:17:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο Μάκη πρωτοπόρος κ έτσι όπως δείχνει θα κάνει κ δουλειά.. παντος όταν ταπονουμε τις πίσω φεν γλητονουμε τιποτα αφού πάλι λάδι πάει στις βαλβίδες από τσιμουχακια , τούρμπο .. όποτε καλύτερα μέσα τις πίσω αν όχι αυτό που ΕΚΑΝΕΣ.. να ρωτήσω κάτι εάν έχουμε τις πίσω μέσα κ τις εμπρός έξω χορός δοχειο ανεβάζει κατανάλωση?
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2013, 13:23:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαφωνώ, οι πίσω θέλουν τάπωμα. Στο κύκλωμα (στροφαλοθάλαμος-καπάκι) έχουμε υποπίεση ακόμα και με μονάχα τις μπροστά μέσα.
Υ.Γ. Βαριέμαι να γράφω παραπάνω τώρα, βιάζομαι κιόλας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|