Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nik_athens (nikos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 GT
Ένταξη: 07 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2013, 22:25:44 Θέμα δημοσίευσης: Επισκευή μοτέρ σε 207gt?? |
|
|
Καλησπέρα και καλή χρονιά!! Διαβάζω αρκετό καιρό το forum και έχω μάθει αρκετά πράγματα από τις γνώσεις και τα βιώματα μερικών.. Έχω ένα 207gt 7/07 που βαδίζει πλέον στις 140.000χλμ Το αμάξι τσίμπαγε λάδια από την αρχή αλλά τα "μαστόρια" μου έλεγαν ότι είναι φυσιολογικό τώρα έχει φτάσει να κάιει 1lt/1000km Στο συνεργείο που το πάω μου λένε ότι είναι από τα ελατήρια, πιστέυετε ότι ισχύει κάτι τέτοιο γιατί δεν έχω διαβάσει παρόμοια λύση σε κάποιον άλλο εδώ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2013, 22:40:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη μια επισκευη σε ελατηρια εμβόλων σε εσενα θα κόστιζε πολύ, και αυτοι θα κερδιζαν αρκετα Ρωτα και πουθενα αλλού, γιατι τα ελατηρια ειναι τα τελευταια που ευθυνονται συνήθως. Εξακριβώσανε ποσο λάδι διαρρεει απο τον συμπιεστη της τουρμπίνας? οι οδηγοι των βαλβίδων σε τι κατασταση βρισκονται? Αυτα τα 2 σημεια ειναι οι κατα 99% πιθανοτερες αιτιες για καταναλωση λαδιου. ειναι κριμα να σφαξεις μοτερ χωρις λογο.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_athens (nikos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 GT
Ένταξη: 07 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2013, 23:02:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου σε ευχαριστώ, θα τα τσεκάρω. Μόλις μου είπαν για άνοιγμα του μοτέρ κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό... δεν γίνεται σε αμάξι πενταετίας με χρήση που μόνο βάρβαρη δεν την λές να ανοίγεις μοτέρ... πλήρης απογοήτευση  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2013, 21:43:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο, εσύ πόσα χιλιόμετρα θα ήθελες να κάνεις χωρίς επισκευή;
Οι τουρμπίνες σπάνια αντέχουν περισσότερο από 100.000χλμ χωρίς επισκευή των εδράνων τους. Φυσιολογική φθορά είναι να χάνει λάδι η δική σου και να έχει και κάποιο τζόγο.
Εις δε το μοτέρ, πάλι καλά να λες! Με συμπίεση 10.5:1, υπερβολικά στεγνή λειτουργία και οικονομία στην κατανάλωση σαν και αυτή που έχει θα πρέπει να είσαι και πολύ ευχαριστημένος που λειτουργεί σωστά σε αυτά τα χιλιόμετρα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_athens (nikos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 GT
Ένταξη: 07 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2013, 23:44:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου το θέμα καταρχάς είναι ότι στην αντιπροσωπία δεν μου ανέφεραν καν την τουρμπίνα αλλά κατευθείαν λύσιμο του μοτέρ. Εσύ δηλαδή τι μου προτείνεις?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2013, 00:34:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δοκιμασες να βαλεις καποιο αλλο λαδι?λιγο πιο χοντρο?η να καθαρισεις το μοτερ εσωτερικα?αν δεν ειναι η τουρμπινα λεω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2013, 14:19:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μ μπορείς να πάρεις συμπίεση να δεις τι παίζει στο βασικό κοματι του κινητήρα ς από εκεί αν εισαι οκ μπορείς να δεις αν βγάζει μπλε καπνα από εξάτμιση όταν το πλακωνεις ή μάλλον όταν το έχεις σκίσει πολύ σταματάς το αφήνεις για λίγο ρελαντί κ μετά του πατάς γιαζιες να δεις αν βγάζει μπλε καπνα τότε έχεις θέμα με τουρμπίνα.. στα κμχ που έχεις υπολόγιζε να έχεις θέμα κ στο τούρμπο κ στα τσιμουχακια βαλβίδων κ ίσως ελατυρια..
Παντος έχει να κάνει κ με το λάδι που το δουλεύεις..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2013, 14:46:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ σε 207gt?? |
|
|
nik_athens έγραψε: | ...Έχω ένα 207gt 7/07 που βαδίζει πλέον στις 140.000χλμ Το αμάξι τσίμπαγε λάδια από την αρχή αλλά τα "μαστόρια" μου έλεγαν ότι είναι φυσιολογικό τώρα έχει φτάσει να κάιει 1lt/1000km ... |
Συγνώμη αλλά αυτό με έκανε να χαμογελάσω...δηλαδή όπως είπανε και τα άλλα παιδιά, στα πόσα χλμ περίμενες να αρχίσει να σου βγάζει θέματα με λάδι ή ακόμα και συμπίεση/απόδοση τουρμπίνας ?
Σχεδόν ΟΛΑ τα 16V, τουρμπάτα και γενικώς "τσιτωμένα" μοτέρ τσιμπάνε λαδάκι, ακόμα και από το πρώτο χλμ, μετά από 140Κ χλμ τι περίμενες ? Το δικό μου 206, όντας 16V, τσίμπαγε ελαφρά λαδάκι από την αρχή, και όσο περνάνε τα χλμ περισσότερο....
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2013, 15:51:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη ρε παιδια ειναι φυσιολογικο ενα αμαξι τουρμπο μανατο να θελει ανακατασκευη ο κινητηρας στα 140000χλμ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2013, 16:15:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vasilisalessia έγραψε: | δηλαδη ρε παιδια ειναι φυσιολογικο ενα αμαξι τουρμπο μανατο να θελει ανακατασκευη ο κινητηρας στα 140000χλμ? |
Κανένας δεν είπε αυτό. Αλλά είναι απολύτως λογικό και φυσιολογικό να τσιμπάει (λίγο ή πολύ, εξαρτάται) λαδάκι, όπως αναφέρει ο φίλος. Και φυσικά υπάρχουν αρκετοί έλεγχοι που πρέπει να γίνουν πριν καταλήξει στην απόφαση ότι χρειάζεται rebuilt (που δεν νομίζω, μια χαρά πρέπει να είναι το μοτέρ)....
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2013, 16:26:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι στο να τσιμπαει λαδι ναι με βρισκεις συμφωνο.αλλα εδω του λενε για ανακατασκευη μοτερ οχι μονο τουρμπινας και εχει τουρμπισει ο ανθρωπος..και για ανακατασκευη τουρμπινας παλι παιζει να χρειαζεται..αλλα ανακατασκευη κινητηρα δεν ειναι φυσιολογικο στα 140000χλμ.δεν ειναι δε και τοσα πολλα.βεβαια παιζει παντα το γνωστο θεμα σωστης λιπανσης βενζινες αναθυμασεις και και... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_athens (nikos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 GT
Ένταξη: 07 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2013, 17:50:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ σε 207gt?? |
|
|
The Ace έγραψε: | nik_athens έγραψε: | ...Έχω ένα 207gt 7/07 που βαδίζει πλέον στις 140.000χλμ Το αμάξι τσίμπαγε λάδια από την αρχή αλλά τα "μαστόρια" μου έλεγαν ότι είναι φυσιολογικό τώρα έχει φτάσει να κάιει 1lt/1000km ... |
Συγνώμη αλλά αυτό με έκανε να χαμογελάσω...δηλαδή όπως είπανε και τα άλλα παιδιά, στα πόσα χλμ περίμενες να αρχίσει να σου βγάζει θέματα με λάδι ή ακόμα και συμπίεση/απόδοση τουρμπίνας ?
Σχεδόν ΟΛΑ τα 16V, τουρμπάτα και γενικώς "τσιτωμένα" μοτέρ τσιμπάνε λαδάκι, ακόμα και από το πρώτο χλμ, μετά από 140Κ χλμ τι περίμενες ? Το δικό μου 206, όντας 16V, τσίμπαγε ελαφρά λαδάκι από την αρχή, και όσο περνάνε τα χλμ περισσότερο.... | Φίλε μου δεν θα είχα πρόβλημα να τσιμπάει λάδι, το θέμα είναι ότι ρουφάει και μάλιστα κατά την γνώμη μου πολύ.. Από κούτα τσίμπαγε αλλά όσο πάει και χειροτερεύει. Μπορείς να φανταστείς πως είναι σε 10.000χλμ που είναι το σέρβις να πρέπει να συμπληρώνεις κοντά 10 λίτρα ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιαν 2013, 19:19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ela re μην ψαρωνεις με αλλαγες ελατηριων.Αν εφταιγαν τα ελατηρια θα εβγαινε μπλε καπνος.
Τα τσιμουχακια των βαλβιδων ευθυνονται και σε σενα οπως και σε ολα τα υπολοιπα thp.Ενα καθαρισματακι στην κεφαλη με αλλαγη τσιμουχων θα κανεις και ολα οκ
Παντως τσεκαρε και την τουρμπινα σου μηπως τα περναει μεσα,ισως ειναι και αυτη η αιτια,αν και ειναι μεγαλη η καταναλωση σου για να γινεται κατι τετοιο
Μην αγχωνεσαι παντως,καθαρισε το και θα δεις τη διαφορα
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|