Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Απρ 2010, 18:45:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα,δεν ξερω αν το διατυπωσες εσυ ετσι ή αν αυτος το ειπε ετσι ακριβως αλλά ανθρωπος ο οποιος λεει οτι αν ενα μοτερ δεν χτυπαει πυρακια ψηλα,τοτε δεν υπαρχει ρισκο,τοτε κακως εχει διπλωμα μηχανικου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MLN (Manos) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 27 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2010, 17:02:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σκεφτηκα το εξης και θελω να μου δωσετε τα φωτα σας...δεν μπαιζει το φιλτρο βενζινης ??? επειδη στα 207 το φιλτρο ειναι ενσωματομενο με την τρομπα πως γινεται να το αλλαζουμε ??? κατι πολυ σημαντικο διοτι οι βενζινες στην ελλας ειναι αθλιες...διοτι αν ειναι το φιλτρο γεματο με σκουπιδια .. τι βενζινη θα στειλει ??? εξου και τα πυρακια !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2010, 19:17:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αφου λες οτι το εκανε στο παρκαρισμα το κρακ κρακ μαλλον απο κανα σασμαν στο εκανε οχι τιποτα το ανησυχητικο απλα δε το ξεκινησες καλα αμα σου βαραγε πυρακια θα το εβλεπες σε αποτομο γκαζι μεταξυ 1000 με 2000 κατι στροφες
τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2012, 20:04:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με το 206 1.4 16V του 2005 που έχουμε. Εδώ και αρκετό καιρό -περίπου 2 χρόνια- χτυπάει πειράκια, ειδικά όταν είναι κρύο, με μεγάλο φορτίο και 95αρα βενζίνη. Όποτε βάλω 100αρα σχεδόν εξαλείφεται το πρόβλημα (άρα δεν είναι κάποιος άλλος θόρυβος, είναι σίγουρα πειράκια).
Το θέμα είναι τώρα αν και πως λύνεται το πρόβλημα. Εφόσον δεν το έκανε παλιότερα, σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μοτέρ δουλεύει μια χαρά με 95αρα. Άρα κάτι χάλασε. Μήπως έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία ? Μπουζί, μπουζοκαλώδια, μπεκ, αντλία ? Ένα γενικό tuneup θα βοηθήσει, ή τζάμπα λεφτά ?
Προφανώς η λύση του να βάζω συνεχώς 100αρα (όπως -αναγκαστικά- στο CX7) δεν είναι ούτε σωστή ούτε βιώισμη....
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2012, 20:55:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα μπουζι ειναι σιρουρα τα σωστα?ειναι σε καλη κατασταση η θελουν αντικατασταση?
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 08:47:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagos έγραψε: | τα μπουζι ειναι σιρουρα τα σωστα?ειναι σε καλη κατασταση η θελουν αντικατασταση? |
Δεν τα έχω τσεκάρει, αλλά η τελευταία αλλαγή τους (στο μεγάλο των 60Κ χλμ, τώρα έχω σχεδόν 90Κ) ήταν στον Ντάσιο και λογικά είναι τα μαμά....άρα και τα σωστά.
Πάντως επειδή το κάνει ΠΟΛΥ έντονα το πρωί και μέχρι να ζεσταθεί, και επειδή με 95αρα μου κάνει και το άλλο κουλό να μην κρατάει σταθερό ρελαντί (παίζει 700-900σαλ), πρέπει να θέλει σίγουρα κοίταγμα.
Απλώς ρωτάω εδώ αν το έχει συναντήσει κάποιος και τι έκανε, ώστε να μην ψάχνω άδικα....
Να σημειώσω ότι πέρσι τέτοιο καιρό, μαζί με ιμάντες αλλάξαμε και φλάντζα καπακιού, λόγω του ότι δάκρυζε και τσίμπαγε αρκετό λάδι...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 12:05:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην αφηνεις μπουζι πανω απο 15 20000χλμ σε αυτη τη μηχανη..χτυπαει μεγαλες θερμοκρασιες για ατμοσφαιρικος κινητηρας.μετα βρες μια μαρκα μπουζι που να τα παει αρκετα καλα η μηχανη.συνηθως η bosch γι αυτη τη μηχανη..μετα βενζινη...βαζε και καπου καπου καμμια v power....να μη σου πω αρκετα συχνα.οι κινητηρες αυτη εχουνε το αβανς τους ρυθμισμενο αρκετα ψηλα..και κανουνε αυτα τα ψιλοκουλα..για τα πυρακια..κοιτα τα μπουζι ανα 10000χλμ για να δεις πως ειναι...μετα το τρεμοπαιγμα μπορει να ειναι και απο κανα βουλωμενο μπεκ..η ασχημη βενζινη η καθαρισμος πεταλουδας...καθαρισες ποτε μπεκ?με υπερυχους..για αρχη κοιτας μπουζι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 12:08:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η πεζω για τα μπουζι λεει αλλα αλλα εγω ειμαι τις γνωμης να τα κοιτας ανα 10000χλμ οχι να τα αλλαζεις.να τα αλλαζεις στα 20000χλμ με 30... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 16:40:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα προτείνετε γενικό tuneup έτσι και αλλιώς ? Δηλαδή έλεγχο μπουζί/καλώδια (κάποιο μπουζί πρέπει να ψιλορετάρει, νιώθω μερικές "εμβολιές" να είναι τζούφιες), καθαρισμό μπεκ/αντλίας (δεν έχω κάνει ποτέ).
Και για τον έλεγχο του ρελαντί, κάποια βαλβίδα είναι ή το μοτεράκι, σωστά ? Μιλάω για 1.4 16V, όχι για το 1.6 ή το 2.0. Υποθέτω ότι σε μαγαζί που να κατέχουν θα ξέρουν τι να κοιτάξουν...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 16:57:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 1.4 16ν που εχεις δεν εχει μοτερακι ρελαντι...για αρχη κοιτα πολλαπλασιαστη και μπουζι..καθαριζεις πεταλουδα και αλλαζεις φιλτρο.απο τα μπουζι συνηθως φαινεται τι παιζει απο καυση..σου δειχνουνε καποια σημαδια..τωρα μπορεις να βαλεις και ενα απο τα καθαριστηκα στη βενζινη αλλα πρεπει να το βαλεις τουλαχιστον με 30 λιτρα 40 λιτρα και να κανεις ταξιδι..να μη μεινει μεσα στο ρεζερβουαρ..τι λαδια του βαζεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 11:39:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vasilisalessia έγραψε: | το 1.4 16ν που εχεις δεν εχει μοτερακι ρελαντι...για αρχη κοιτα πολλαπλασιαστη και μπουζι..καθαριζεις πεταλουδα και αλλαζεις φιλτρο.απο τα μπουζι συνηθως φαινεται τι παιζει απο καυση..σου δειχνουνε καποια σημαδια..τωρα μπορεις να βαλεις και ενα απο τα καθαριστηκα στη βενζινη αλλα πρεπει να το βαλεις τουλαχιστον με 30 λιτρα 40 λιτρα και να κανεις ταξιδι..να μη μεινει μεσα στο ρεζερβουαρ..τι λαδια του βαζεις? |
Το αυτοκίνητο το έχουμε για τις καθημερινές μετακινήσεις εντός Αθηνών, οπότε ταξίδι δεν κάνει, αλλά ένα ρεζερβουάρ το τρώει μέσα σε μια βδομάδα (70χλμ κάθε μέρα). Έβαλα Racing και Ultimate 100αρες τώρα για να τσεκάρω τον θόρυβο, οπότε λογικά θα βοηθήσουν και αυτές...
Φίλτρο έχω βάλει K&N, και το έχω καθαρίσει/λαδώσει πριν κανά 6μηνο. Θα του ρίξω μια ματιά, αλλά δεν πρέπει να έχει κάτι. Φίλτρο λαδιού και βενζίνης θα πάνε πακέτο στο service. Πεταλούδα καθάρισα με το χέρι με καθαριστικό, δεν πρέπει να έχει μέσα πολύ πράγμα από όσο θυμάμαι.
Τέλος λάδια φοράει τα Total που βάζουν στις αντιπροσωπείες, δεν μου έχουν δώσει όμως ένα μονολιτρο να έχω πρόχειρο για να δω και σύνθεση...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 11:46:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ουτε φιλτρο βενζινης εχουνε αυτα φιλε μου..αυτα συνηθως τα ριχνουνε ενα καθαριστηκο το οποιο ομως πρεπει να το βαλεισ και να φας τη βενζινη..σου ειπα κοιτα τα μπουζι.λαδια τα τοταλ αν ειναι 10 40 ειναι αρκετα χοντρα γι αυτη τη μηχανη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 12:06:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vasilisalessia έγραψε: | ουτε φιλτρο βενζινης εχουνε αυτα φιλε μου..αυτα συνηθως τα ριχνουνε ενα καθαριστηκο το οποιο ομως πρεπει να το βαλεισ και να φας τη βενζινη..σου ειπα κοιτα τα μπουζι.λαδια τα τοταλ αν ειναι 10 40 ειναι αρκετα χοντρα γι αυτη τη μηχανη |
Πλάκα-πλάκα σε 15 μέρες κάνουμε dyno-day με το Mazdaspeed Club και θα τσιμπήσω ένα 4λιτρο Eneos σε super τιμή. Να πάρω 5W-30 full synthetic να τα ρίξω στο 206 ? Στο CX7 τα άλλαξα ήδη με αυτά τα λάδια...
Για καθαριστικό να τσιμπήσω ένα τυπικό από Carrefour/Praktiker/βενζινάδικο ή Λαμπριανίδη που περνάω κάθε μέρα να τελειώνουμε και με αυτό ?
Μπουζί θα κοιτάξω, αλλά έχουμε κάτι που να δουλεύει στο συγκεκριμένο μοτέρ ? Κάπου πήρε το μάτι μου για Bosch, είναι τα FR7DC ? Beru ή NGK επίσης παίζουν ?
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 12:12:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα για κανα 5 40 καλυτερα το τοταλ ενερτζι.το βαζεις για 1000χλμ πας χαλαρα και το ξαναλλαζεις.αν δεις και το μαυριζει παλι γρηγορα και χανει την υφη τη βελουδινη μεχρι τα 5000χλμ το ξαναλλαζεις και μετα κρατα το 10000χλμ.και αυτο για να καθαρισει η βενζινη απο τα παλια λαδια που καλο ειναι να ξερεις τι σου βαλανε.τωρα απο μπουζι κοιτα για bosch plus + κατι τετοιο.πας σε ενα μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων δινεις τον αριθμο πλαισιου και σου δινουνε για το αμαξι η μπες στο ιντερνετ στη bosch. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 13:50:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και κατι αλλο περι βενζινης...το οτι καποιος βαζει πχ 20 ευρω 100αρας η v power δε σημαινει αυτοματως να μη χτυπα πυρακια...χρειαζεται να κανει καποια χιλιομετρα να δει τη καινουργια καυση ο εγκεφαλος..και να σεταρει αναλογα..δηλαδη κανα δυο γεμισματα και καποιο ξεκαπνοσμα εκτος πολεως θα κανει μια αλλαγη σωστη ας πουμε..το καλυτερο θα ητανε να αλλαζε και μπουζι αλλα δεν ειναι και παντα εφικτο για λογους κοστους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 14:20:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vasilisalessia έγραψε: | και κατι αλλο περι βενζινης...το οτι καποιος βαζει πχ 20 ευρω 100αρας η v power δε σημαινει αυτοματως να μη χτυπα πυρακια...χρειαζεται να κανει καποια χιλιομετρα να δει τη καινουργια καυση ο εγκεφαλος..και να σεταρει αναλογα..δηλαδη κανα δυο γεμισματα και καποιο ξεκαπνοσμα εκτος πολεως θα κανει μια αλλαγη σωστη ας πουμε..το καλυτερο θα ητανε να αλλαζε και μπουζι αλλα δεν ειναι και παντα εφικτο για λογους κοστους |
Και όμως, στην περίπτωσή μου ήταν σχεδόν ακαριαία η αλλαγή. Με 95αρα (Shell ή BP, όχι ότι να'ναι) το αυτοκίνητο κρύο (δηλαδή το πρωί ειδικά) βάραγε πυράκια σαν να έπαιζε drums, ενώ και ζεστό με φορτίο και μεγάλη ταχύτητα επίσης χτύπαγε αρκετά....οπότε έπρεπε να το προσέχω συνεχώς.
Με το που έβαλα 100αρα (γέμισμα απόγευμα με BP 100 σε περίπου άδειο ρεζερβουάρ, και χωρίς να κάνω μετά ούτε 1 χλμ μέχρι το σπίτι μου), το άλλο πρωί δεν έκανε ούτε κιχ.
Τα μπουζί θα αλλαχτούν προληπτικά έτσι και αλλιώς, το θέμα είναι αν μπουν τα "σωστά" ή καλύτερα/ψυχρότερα, μην ξαναδώ τα ίδια με 95αρα...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 17:26:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι θεμα shell ειναι θεμα να μη τις εχει αραιωσει ο βενζινας..αν το αναγνωριζει ο εγκεφαλος απευθειας και δε χτυπαει πια τοτε οκ.μηπως θα πρεπει να κοιτας καμμια καθαρη 95 η με 97αρα μετα??αλλα μια αλλαγη μπουζι και ενα καθαρισμο μπεκ θα τον εριχνα αν δεν το εχεις κανει και ποτε.τωρα περι ψυχροτερου μπουζι δε ξερω αλλα ξερω οτι δε πρεπει να αλλαζουμε την ισορροπια καυσης του αυτοκινητου...εφοσον ειναι εργοστασιακο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης

 X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2013, 10:44:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλώς για να ενημερώσω τους κατόχους 206 (και όποιους άλλους έχουν το ίδιο πρόβλημα), στην δική μου περίπτωση τα πειράκια ήταν απόρρεια 2 μπουκωμένων μπεκ, τα όποια έσταζαν (αντί να ψεκάζουν) και μάλιστα με μικρότερη ροή. Με τον καθαρισμό των μπεκ (και χωρίς καμία άλλη αλλαγή, ούτε καν μπουζί, τα οποία ήταν σχετικά ΟΚ) το πρόβλημα εξαφανίστηκε...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|