PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πυράκια - Τί είναι αυτό;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Απρ 2010, 18:45:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα,δεν ξερω αν το διατυπωσες εσυ ετσι ή αν αυτος το ειπε ετσι ακριβως αλλά ανθρωπος ο οποιος λεει οτι αν ενα μοτερ δεν χτυπαει πυρακια ψηλα,τοτε δεν υπαρχει ρισκο,τοτε κακως εχει διπλωμα μηχανικου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MLN (Manos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 27 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2010, 17:02:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σκεφτηκα το εξης και θελω να μου δωσετε τα φωτα σας...δεν μπαιζει το φιλτρο βενζινης ??? επειδη στα 207 το φιλτρο ειναι ενσωματομενο με την τρομπα πως γινεται να το αλλαζουμε ??? κατι πολυ σημαντικο διοτι οι βενζινες στην ελλας ειναι αθλιες...διοτι αν ειναι το φιλτρο γεματο με σκουπιδια .. τι βενζινη θα στειλει ??? εξου και τα πυρακια !!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Απρ 2010, 19:17:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αφου λες οτι το εκανε στο παρκαρισμα το κρακ κρακ μαλλον απο κανα σασμαν στο εκανε οχι τιποτα το ανησυχητικο απλα δε το ξεκινησες καλα αμα σου βαραγε πυρακια θα το εβλεπες σε αποτομο γκαζι μεταξυ 1000 με 2000 κατι στροφες


τι βαζεις μεσα ρε μαστορα;τον πατερα μου και την μανα μου βαζω.Μπιστονια,μπιελες,χειροκινητο​ εξαρι αμα εχεις χερια και DSG αμα εισαι κουλος.
Σε κοβω να εισαι κουλος
ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥ.Δεν πειραζει θα σου βαλω νιτρα να ψεκαζεις καλυτερα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2012, 20:04:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχώς και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με το 206 1.4 16V του 2005 που έχουμε. Εδώ και αρκετό καιρό -περίπου 2 χρόνια- χτυπάει πειράκια, ειδικά όταν είναι κρύο, με μεγάλο φορτίο και 95αρα βενζίνη. Όποτε βάλω 100αρα σχεδόν εξαλείφεται το πρόβλημα (άρα δεν είναι κάποιος άλλος θόρυβος, είναι σίγουρα πειράκια).

Το θέμα είναι τώρα αν και πως λύνεται το πρόβλημα. Εφόσον δεν το έκανε παλιότερα, σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μοτέρ δουλεύει μια χαρά με 95αρα. Άρα κάτι χάλασε. Μήπως έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία ? Μπουζί, μπουζοκαλώδια, μπεκ, αντλία ? Ένα γενικό tuneup θα βοηθήσει, ή τζάμπα λεφτά ?

Προφανώς η λύση του να βάζω συνεχώς 100αρα (όπως -αναγκαστικά- στο CX7) δεν είναι ούτε σωστή ούτε βιώισμη....


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2012, 20:55:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα μπουζι ειναι σιρουρα τα σωστα?ειναι σε καλη κατασταση η θελουν αντικατασταση?


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 08:47:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagos έγραψε:
τα μπουζι ειναι σιρουρα τα σωστα?ειναι σε καλη κατασταση η θελουν αντικατασταση?


Δεν τα έχω τσεκάρει, αλλά η τελευταία αλλαγή τους (στο μεγάλο των 60Κ χλμ, τώρα έχω σχεδόν 90Κ) ήταν στον Ντάσιο και λογικά είναι τα μαμά....άρα και τα σωστά.

Πάντως επειδή το κάνει ΠΟΛΥ έντονα το πρωί και μέχρι να ζεσταθεί, και επειδή με 95αρα μου κάνει και το άλλο κουλό να μην κρατάει σταθερό ρελαντί (παίζει 700-900σαλ), πρέπει να θέλει σίγουρα κοίταγμα.

Απλώς ρωτάω εδώ αν το έχει συναντήσει κάποιος και τι έκανε, ώστε να μην ψάχνω άδικα....

Να σημειώσω ότι πέρσι τέτοιο καιρό, μαζί με ιμάντες αλλάξαμε και φλάντζα καπακιού, λόγω του ότι δάκρυζε και τσίμπαγε αρκετό λάδι...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 12:05:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μην αφηνεις μπουζι πανω απο 15 20000χλμ σε αυτη τη μηχανη..χτυπαει μεγαλες θερμοκρασιες για ατμοσφαιρικος κινητηρας.μετα βρες μια μαρκα μπουζι που να τα παει αρκετα καλα η μηχανη.συνηθως η bosch γι αυτη τη μηχανη..μετα βενζινη...βαζε και καπου καπου καμμια v power....να μη σου πω αρκετα συχνα.οι κινητηρες αυτη εχουνε το αβανς τους ρυθμισμενο αρκετα ψηλα..και κανουνε αυτα τα ψιλοκουλα..για τα πυρακια..κοιτα τα μπουζι ανα 10000χλμ για να δεις πως ειναι...μετα το τρεμοπαιγμα μπορει να ειναι και απο κανα βουλωμενο μπεκ..η ασχημη βενζινη η καθαρισμος πεταλουδας...καθαρισες ποτε μπεκ?με υπερυχους..για αρχη κοιτας μπουζι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 12:08:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η πεζω για τα μπουζι λεει αλλα αλλα εγω ειμαι τις γνωμης να τα κοιτας ανα 10000χλμ οχι να τα αλλαζεις.να τα αλλαζεις στα 20000χλμ με 30...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 16:40:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα προτείνετε γενικό tuneup έτσι και αλλιώς ? Δηλαδή έλεγχο μπουζί/καλώδια (κάποιο μπουζί πρέπει να ψιλορετάρει, νιώθω μερικές "εμβολιές" να είναι τζούφιες), καθαρισμό μπεκ/αντλίας (δεν έχω κάνει ποτέ).

Και για τον έλεγχο του ρελαντί, κάποια βαλβίδα είναι ή το μοτεράκι, σωστά ? Μιλάω για 1.4 16V, όχι για το 1.6 ή το 2.0. Υποθέτω ότι σε μαγαζί που να κατέχουν θα ξέρουν τι να κοιτάξουν...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2012, 16:57:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το 1.4 16ν που εχεις δεν εχει μοτερακι ρελαντι...για αρχη κοιτα πολλαπλασιαστη και μπουζι..καθαριζεις πεταλουδα και αλλαζεις φιλτρο.απο τα μπουζι συνηθως φαινεται τι παιζει απο καυση..σου δειχνουνε καποια σημαδια..τωρα μπορεις να βαλεις και ενα απο τα καθαριστηκα στη βενζινη αλλα πρεπει να το βαλεις τουλαχιστον με 30 λιτρα 40 λιτρα και να κανεις ταξιδι..να μη μεινει μεσα στο ρεζερβουαρ..τι λαδια του βαζεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 11:39:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
το 1.4 16ν που εχεις δεν εχει μοτερακι ρελαντι...για αρχη κοιτα πολλαπλασιαστη και μπουζι..καθαριζεις πεταλουδα και αλλαζεις φιλτρο.απο τα μπουζι συνηθως φαινεται τι παιζει απο καυση..σου δειχνουνε καποια σημαδια..τωρα μπορεις να βαλεις και ενα απο τα καθαριστηκα στη βενζινη αλλα πρεπει να το βαλεις τουλαχιστον με 30 λιτρα 40 λιτρα και να κανεις ταξιδι..να μη μεινει μεσα στο ρεζερβουαρ..τι λαδια του βαζεις?


Το αυτοκίνητο το έχουμε για τις καθημερινές μετακινήσεις εντός Αθηνών, οπότε ταξίδι δεν κάνει, αλλά ένα ρεζερβουάρ το τρώει μέσα σε μια βδομάδα (70χλμ κάθε μέρα). Έβαλα Racing και Ultimate 100αρες τώρα για να τσεκάρω τον θόρυβο, οπότε λογικά θα βοηθήσουν και αυτές...

Φίλτρο έχω βάλει K&N, και το έχω καθαρίσει/λαδώσει πριν κανά 6μηνο. Θα του ρίξω μια ματιά, αλλά δεν πρέπει να έχει κάτι. Φίλτρο λαδιού και βενζίνης θα πάνε πακέτο στο service. Πεταλούδα καθάρισα με το χέρι με καθαριστικό, δεν πρέπει να έχει μέσα πολύ πράγμα από όσο θυμάμαι.

Τέλος λάδια φοράει τα Total που βάζουν στις αντιπροσωπείες, δεν μου έχουν δώσει όμως ένα μονολιτρο να έχω πρόχειρο για να δω και σύνθεση...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 11:46:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ουτε φιλτρο βενζινης εχουνε αυτα φιλε μου..αυτα συνηθως τα ριχνουνε ενα καθαριστηκο το οποιο ομως πρεπει να το βαλεισ και να φας τη βενζινη..σου ειπα κοιτα τα μπουζι.λαδια τα τοταλ αν ειναι 10 40 ειναι αρκετα χοντρα γι αυτη τη μηχανη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 12:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
ουτε φιλτρο βενζινης εχουνε αυτα φιλε μου..αυτα συνηθως τα ριχνουνε ενα καθαριστηκο το οποιο ομως πρεπει να το βαλεισ και να φας τη βενζινη..σου ειπα κοιτα τα μπουζι.λαδια τα τοταλ αν ειναι 10 40 ειναι αρκετα χοντρα γι αυτη τη μηχανη


Πλάκα-πλάκα σε 15 μέρες κάνουμε dyno-day με το Mazdaspeed Club και θα τσιμπήσω ένα 4λιτρο Eneos σε super τιμή. Να πάρω 5W-30 full synthetic να τα ρίξω στο 206 ? Στο CX7 τα άλλαξα ήδη με αυτά τα λάδια...

Για καθαριστικό να τσιμπήσω ένα τυπικό από Carrefour/Praktiker/βενζινάδικο ή Λαμπριανίδη που περνάω κάθε μέρα να τελειώνουμε και με αυτό ?

Μπουζί θα κοιτάξω, αλλά έχουμε κάτι που να δουλεύει στο συγκεκριμένο μοτέρ ? Κάπου πήρε το μάτι μου για Bosch, είναι τα FR7DC ? Beru ή NGK επίσης παίζουν ?


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 12:12:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα για κανα 5 40 καλυτερα το τοταλ ενερτζι.το βαζεις για 1000χλμ πας χαλαρα και το ξαναλλαζεις.αν δεις και το μαυριζει παλι γρηγορα και χανει την υφη τη βελουδινη μεχρι τα 5000χλμ το ξαναλλαζεις και μετα κρατα το 10000χλμ.και αυτο για να καθαρισει η βενζινη απο τα παλια λαδια που καλο ειναι να ξερεις τι σου βαλανε.τωρα απο μπουζι κοιτα για bosch plus + κατι τετοιο.πας σε ενα μαγαζι με ανταλακτικα αυτοκινητων δινεις τον αριθμο πλαισιου και σου δινουνε για το αμαξι η μπες στο ιντερνετ στη bosch.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 13:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και κατι αλλο περι βενζινης...το οτι καποιος βαζει πχ 20 ευρω 100αρας η v power δε σημαινει αυτοματως να μη χτυπα πυρακια...χρειαζεται να κανει καποια χιλιομετρα να δει τη καινουργια καυση ο εγκεφαλος..και να σεταρει αναλογα..δηλαδη κανα δυο γεμισματα και καποιο ξεκαπνοσμα εκτος πολεως θα κανει μια αλλαγη σωστη ας πουμε..το καλυτερο θα ητανε να αλλαζε και μπουζι αλλα δεν ειναι και παντα εφικτο για λογους κοστους
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 14:20:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
και κατι αλλο περι βενζινης...το οτι καποιος βαζει πχ 20 ευρω 100αρας η v power δε σημαινει αυτοματως να μη χτυπα πυρακια...χρειαζεται να κανει καποια χιλιομετρα να δει τη καινουργια καυση ο εγκεφαλος..και να σεταρει αναλογα..δηλαδη κανα δυο γεμισματα και καποιο ξεκαπνοσμα εκτος πολεως θα κανει μια αλλαγη σωστη ας πουμε..το καλυτερο θα ητανε να αλλαζε και μπουζι αλλα δεν ειναι και παντα εφικτο για λογους κοστους


Και όμως, στην περίπτωσή μου ήταν σχεδόν ακαριαία η αλλαγή. Με 95αρα (Shell ή BP, όχι ότι να'ναι) το αυτοκίνητο κρύο (δηλαδή το πρωί ειδικά) βάραγε πυράκια σαν να έπαιζε drums, ενώ και ζεστό με φορτίο και μεγάλη ταχύτητα επίσης χτύπαγε αρκετά....οπότε έπρεπε να το προσέχω συνεχώς.

Με το που έβαλα 100αρα (γέμισμα απόγευμα με BP 100 σε περίπου άδειο ρεζερβουάρ, και χωρίς να κάνω μετά ούτε 1 χλμ μέχρι το σπίτι μου), το άλλο πρωί δεν έκανε ούτε κιχ.

Τα μπουζί θα αλλαχτούν προληπτικά έτσι και αλλιώς, το θέμα είναι αν μπουν τα "σωστά" ή καλύτερα/ψυχρότερα, μην ξαναδώ τα ίδια με 95αρα...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 17:26:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ειναι θεμα shell ειναι θεμα να μη τις εχει αραιωσει ο βενζινας..αν το αναγνωριζει ο εγκεφαλος απευθειας και δε χτυπαει πια τοτε οκ.μηπως θα πρεπει να κοιτας καμμια καθαρη 95 η με 97αρα μετα??αλλα μια αλλαγη μπουζι και ενα καθαρισμο μπεκ θα τον εριχνα αν δεν το εχεις κανει και ποτε.τωρα περι ψυχροτερου μπουζι δε ξερω αλλα ξερω οτι δε πρεπει να αλλαζουμε την ισορροπια καυσης του αυτοκινητου...εφοσον ειναι εργοστασιακο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
The Ace (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


X3 xDrive20d, 3008 Hybrid4, Fiesta 1.0EB

Ένταξη: 03 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιαν 2013, 10:44:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλώς για να ενημερώσω τους κατόχους 206 (και όποιους άλλους έχουν το ίδιο πρόβλημα), στην δική μου περίπτωση τα πειράκια ήταν απόρρεια 2 μπουκωμένων μπεκ, τα όποια έσταζαν (αντί να ψεκάζουν) και μάλιστα με μικρότερη ροή. Με τον καθαρισμό των μπεκ (και χωρίς καμία άλλη αλλαγή, ούτε καν μπουζί, τα οποία ήταν σχετικά ΟΚ) το πρόβλημα εξαφανίστηκε...


Allez les Blues!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος AIM διεύθυνση MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1107s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on