PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 307 - Oil pressure too low

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
georgios (geo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Αύγ 2012
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Αύγ 2012, 23:48:16    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 307 - Oil pressure too low Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους.

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το αμάξι μου και θέλω και την δική σας γνώμη.

Έχω ένα Peugeot 307 2006 μοντέλο, πριν λίγες μέρες έκλεισα τα 60.000km και το πήγα για το service του σε εξουσιωδοτημένο συνεργείο Peugeot. (όλα τα Service πάντα τα εκάνα στην ώρα τους και σε εξουσιωδοτημένα συνεργέια Peugeot).

Στο συνεργείο λοιπόν, είπανε ότι χρειάζεται να αλλάξω και ιμάντα καθώς επίσης και αντλία νερού. Τους εμπιστεύτικα και έσκασα για Service/Ιμάντα/Αντλία 600 ευροπουλάκια.

Πήρα το αμάξι και μετά από κάποιες μέρες άρχισε να σβήνει στα καλά καθούμενα όταν κατέβαζα στροφές στον κινητήρα βγάζοντας την ένδειξη Oil Pressure too low. (σε φανάρια/ κατά το παρκάρισμα)

Μη μπορώντας πλέον αυτή την κατάσταση το πήγα πίσω στο συνεργείο για να ρωτήσω τι συμβαίνει και γιατί έχω αυτά τα προβλήματα. Μου έιπανε ότι φταίει ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΥΠΟΠΙΕΣΗΣ και μου τον αλλάξανε μαζί και με ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ. Έσκασα άλλα 90ε ευροπουλάκια, οπότε φτάσαμε σύνολο τα 700!@#

Πήρα το αμάξι και έφυγα και την επόμενή μέρα πάλι έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα!!!

Πριν πάω ξανά στο συνεργείο και γίνει Ο ΧΑΜΟΣ, είπα να ρωτήσω και στο Forum μπας και γνωρίζετε τι συμβαίνει.

Ευχαριστώ

Γιώργος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Αύγ 2012, 08:44:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου οταν σου βγαζει την ενδειξη χαμηλη πιεση
εχεις προσεξει ποσες ειναι οι στροφες στον κινητηρα σου???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgios (geo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Αύγ 2012
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Αύγ 2012, 12:21:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε, δεν προλαβαίνω να δω στροφές εκείνη την ώρα γιατί σβήνει ο κινητήρας.

Τι μπορεί να φταίει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 05 Αύγ 2012, 12:49:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ara milame gia konta sto relanti diladh kato apo 2000rpm??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgios (geo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Αύγ 2012
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Αύγ 2012, 19:45:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι κανονικά. Μίλησα σήμερα με το συνεργείο και μου είπανε ότι αυτό αντιμετωπίζεται με αλλαγή φίλτρου λαδιού. Το θέμα είναι ότι το έχω άλλαξει ήδη ΔΥΟ φορές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Αύγ 2012, 19:57:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tο χαμηλή πίεση μπορεί να στο βγάζει και λόγω οτι 'μενει' ελάχιστα σε πολύ χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα όντως η πίεση λαδιού να είναι πολύ μικρή και όχι επειδή έχεις πρόβλημα με το σύστημα λίπανσης....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgios (geo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 04 Αύγ 2012
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Αύγ 2012, 20:22:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι τώρα πως θα λυθέι αυτό το πρόβλημα. Να αλλάξω συνεργείο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Αύγ 2012, 20:33:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι το 1400 με τα 90?εχω δει περιπτωση σαν την δικια σου με προβλημα στο εσωτερικο του φιλτρου λαδιου ειχε σπασει η βαλβιδα που εχει μεσα,το καπακι του φιλτρου δινεται κομπλε ανταλλακτικο παιζει να ειναι αυτο το θεμα και οχι το φιλτρο αυτο καθε αυτο με τα ζωντοβολα της λαιον
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Αύγ 2012, 22:05:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στην καλυτερη εχεις σενσορα η προβλημα με την αντλια λαδιου
στη χειροτερη ετοιμασου για γενικη επισκευη μοτερ
οπως και να εχει δεν φταις εσυ αλλα οι μαλ**ες? που πας και εμπιστευεσαι το αμαξι σου.


συγνωμη για το υφος μου
αλλα ρε φιλε ειναι δυνατο να αναβει λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου
και να μη μπουνε ουτε καν στον κοπο να μετρησουνε με ενα εξωτερικο μπαρομετρο την πιεση στο δυκτιο λιπανσης?

ελεος.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2012, 06:46:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mπα κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει καν να κανει με το συστημα λιπανσης...μαλλον επειδη στολαρει το μοτερ σταματαει γαι ελαχιστα η αντλια αναβει η ενδειξη....αλλου ειναι το θεμα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2012, 07:42:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άλλαξε λάδια Very happy


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
La Peugeot 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 11 Αύγ 2012
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Αύγ 2012, 00:06:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα, παλιός αναγνώστης αλλά σήμερα έκανα account. Λοιπόν και στο δικό μου 307 1.6 έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Εμένα ο μηχναικός μου είπε ότι είναι η πεταλούδα, πιάνει βρωμιές και σβήνει στο ρελαντί. Η ένδειξη oil presure too low είναι φυσιολογική αφού ο κινητήρας σβήνει και δεν λειτουργεί το κύκλωμα και δεν έχει σχέση με την βλάβη, είναι απλά μία ένδειξη. Γενικά τα γαλικά από ότι καταλαβαίνω έχουνε τέτοια θέματα με την πεταλούδα. Αυτές τις μέρες θα το πάω για φτιάξιμο και θα σας πω λεπτομέριες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
J.KAL 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 27 Μάϊ 2012
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Αύγ 2012, 12:21:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

99% το προβλημα ειναι απο το φιλτρο λαδιου σπαει ο πλαστικος σταυρος που εχει μεσα για οδηγο και παρουσιαζει αυτο το προβλημα,το προβλημα ομως παραμενη και αν δεν σπασει ο σταυρος δοκιμασε να αλλαξης μονο το φιλτρο λαδιου πριν κανεις οτιδηποτε αλλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2012, 12:37:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
στην καλυτερη εχεις σενσορα η προβλημα με την αντλια λαδιου
στη χειροτερη ετοιμασου για γενικη επισκευη μοτερ
οπως και να εχει δεν φταις εσυ αλλα οι μαλ**ες? που πας και εμπιστευεσαι το αμαξι σου.


συγνωμη για το υφος μου
αλλα ρε φιλε ειναι δυνατο να αναβει λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου
και να μη μπουνε ουτε καν στον κοπο να μετρησουνε με ενα εξωτερικο μπαρομετρο την πιεση στο δυκτιο λιπανσης?

ελεος.....


Μην τρομάζεις το παιδί άδικα, υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορεί να ψάξει πριν πάει για rebuild το μοτέρ. Η από πάνω δημοσίευση (σχετικά με το φίλτρο λαδιού) είναι αρκετά καλή, ειδικά εφόσον το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από σέρβις.

Αλλά, 600ευρώ;;;;;; Omg και 3 lol, ποιό συνεργείο είναι αυτό; Γράψε και μια το τιμολόγιο.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
babiskoul (ΜΠΑΜΠΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207CC 2007

Ένταξη: 27 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Φεβ 2016, 14:09:31    Θέμα δημοσίευσης: ΧΑΜΗΛΗ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ - OIL PRESSURE TOO LOW Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙΡΟ.
ΕΧΩ ΤΟ 207CC ΤΟΥ 2007, ΕΧΩ 200.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ OIL PRESSURE TOO LOW, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΥ. ΣΤΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ, ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ Κ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΤΛΙΑ ΚΕΝΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΛΑΔΙΟΥ (ΤΥΧΑΙΟ ???). ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΡΑΙΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΠΡΙΝ.
ΕΠΙΣΗΣ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΛΛΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ Κ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ (ΠΕΡΙΟΧΗ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ), ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ OIL PRESSURE TOO LOW ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kostasvti (kost@s)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 25 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 316
Τόπος: Περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Φεβ 2016, 09:06:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου εβγαζε αυτο το μηνημα με το που πατησα τα 70000χλμ μεχρι τα 100.000, προσπαθούσα όσο μπορώ να συμπληρώνω κάθε τρεις και λίγο λάδι. Τον τελευταιο καιρό έβλεπα και σταγόνες λάδι στη πυλωτή. Τελικά άλλαξανε τη βαση του φιλτρου νομίζω και δεν εχει αναψει λαμπάκι ούτε σταγόνα έχει σταξει εδω και 1000 χλμ.


φωτογραφία (1)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1392s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on