Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kritonas (Kritonas) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 12 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούν 2012, 23:38:01 Θέμα δημοσίευσης: Re: A/F ratio - Αναλογία καυσίμου στο LPG |
|
|
AlienHack έγραψε: | Καλημερα,
δεν θυμαμαι να εχω δει καποιο τετοιο θεμα αλλα ούτε και στην αναζητηση βρηκα κατι οποτε γραφω εδω.
Εστω οτι ελενχουμε τα μειγματα μας με εναν wideband O2 σενσορα και κανουμε διορθώσεις στο προγραμμα για να παρουμε τα μεγιστα απο απόδοση στο φασμα στροφων κινητηρα.
Μιλάω για WOT( wide open throttle) καταστασεις, καθοτι σε closed loop αφηνουμε τον εγκεφαλο να κυνηγάει το στοιχειομετρικο 14.7:1
Αλλα στο τερμα γκαζι (WOT) ? οσο πλησιαζουμε το 14.7 τοσο επιδωσεις παιρνουμε ΑΛΛΑ επειδη οι κινητηρες δεν ειναι τελοιοι οσο η θεωρια αναγκαστικα για να εχουμε το κεφαλι μας ήσυχο κάνουμε το μειγμα πιο πλουσιο. Ποιο ειναι το οριο ομως?
Διαβαζοντας απο δω και απο κει ειδα οτι 13:1 ειναι το safe limit για ατμοσφερικους και 12:1 για τουρμπο..
ισχυει αυτό? εχει καποιος με πρακτικες γνωσεις καποια αλλη γνωμη? |
Kαλησπερα ,
Το πιο ειναι σωστι ή οχι μιγμα εξαρταται απο πολλους παραγοντες και δεν ειναι ακριβες να ορισουμε απλα μια απολυτη τιμη πχ 12:1 για το υπερτροφοδοτουμενο μοτερ ή 13:1 για το ατμοσφαιρικο .
Με το τυποποιημενο καυσιμο πρατηριου , η στοιχειομετρικη καυση ειναι στο 14.7 , με μεγιστη ιπποδυναμη να επιτυγχανεται στο 12.5-12.7:1 και μεγιστη οικονομια στο 17-17.5:1. Στο LPG . η στοιχειομετρικη καυση ειναι περιπου στο 15.3-15.5:1 .
Η ρυθμιση για την απολυτη ιπποδυναμη ομως δεν σημαινει οτι ειναι και η ιδανικη . Αν πχ ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ ρυθμιστει με 0.87 λ ( 12.7:1 ) μπορει να αποδιδει τα μεγιστα , αλλα η θερμοκρασια καυσης ενδεχομενως να το καταστρεψει .
Το πιο ειναι το ιδανικο σημειο λειτουργιας οσον αφορα στο λ εξαρταται απο πολλους παραγοντες με κυριοτερους την πιεση υπερπληρωσης , την ογκομετρικη πληρωση , την σχεση συμπιεσης , την πιεση καυσαεριου , το αβανς , την ποιοτητα των εντοστιων , κλπ . Μπορει πχ σε ενα μοτερ που λειτουργει στο 0.7 bar , με big turbo kit , να εχουμε 12.5:1 και να ειναι ασφαλεστατο , ενω σε ενα αλλο που η τουρμπινα δουλευει στο 100% με 1.6bar ( υψηλη πιεση καυσαεριου ) , με στοκ μοτερ ( πολυ συμπιεση - μετριας ποιοτητας εντοστια κλπ ) to 11.9:1 να ειναι επικινδυνο .
Το μιγμα αερος καυσιμου ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που καθοριζει την θερμοκρασια καυσης , η οποια ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που καθοριζει την αξιοπιστια . Πλουσιο μιγμα = χαμηλη θερμοκρασια καυσης = αξιοπιστια . Αλλα απολυτη τιμη δεν υπαρχει . μπορει ενα μοτερ με 11.5:1 να εχει 1000οC πυρομετρο και ενα αλλο με 12,3:1 να εχει 850οC , λογω των διαφορετικων παραμετρων που προαναφερθηκαν .
Γενικα , για να μην χαλασει ενα μοτερ πρεπει να ειναι σε λογικα πλαισια οι ακολουθοι παραγοντες :
- Πολυστροφια
- Ροπη στρεψης
- Θερμοκρασια καυσης
Οποιος ανεβει εκτος οριων δημιουργει ζημια στον κινητηρα .
Για το λογο αυτο , δεν ειναι απολυτο να λεμε πχ το μοτερ αντεχει Χ αλογα , αφου μπορει με λιγοτερα απο Χ να παθει ζημια , αν καποια απο τις 3 παραμετρους ανεβει υπερβολικα .
WWW.ETUNERS.GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 12:23:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχας ευχαριστω για το ποστ, δινεις την γνωμη σου και πληροφοριες και ας ειναι το πρωτο ποστσου. οχι σαν μερικα ατομα που μονο σκουπιδια πετανε στα ποστ τους.
Δηλαδη εχοντας εναν wideband και ενα πυρομετρο μπορεις να πειραματιστεις απο την μια σε ασφαλη μειγματα και απο την αλλη με αρκετη δυναμη (στον δρομο θα το δεις επιτοπου η αν εισαι απλας σε ενα δυναμομετρο)
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 13:38:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: A/F ratio - Αναλογία καυσίμου στο LPG |
|
|
Kritonas έγραψε: | AlienHack έγραψε: | Καλημερα,
δεν θυμαμαι να εχω δει καποιο τετοιο θεμα αλλα ούτε και στην αναζητηση βρηκα κατι οποτε γραφω εδω.
Εστω οτι ελενχουμε τα μειγματα μας με εναν wideband O2 σενσορα και κανουμε διορθώσεις στο προγραμμα για να παρουμε τα μεγιστα απο απόδοση στο φασμα στροφων κινητηρα.
Μιλάω για WOT( wide open throttle) καταστασεις, καθοτι σε closed loop αφηνουμε τον εγκεφαλο να κυνηγάει το στοιχειομετρικο 14.7:1
Αλλα στο τερμα γκαζι (WOT) ? οσο πλησιαζουμε το 14.7 τοσο επιδωσεις παιρνουμε ΑΛΛΑ επειδη οι κινητηρες δεν ειναι τελοιοι οσο η θεωρια αναγκαστικα για να εχουμε το κεφαλι μας ήσυχο κάνουμε το μειγμα πιο πλουσιο. Ποιο ειναι το οριο ομως?
Διαβαζοντας απο δω και απο κει ειδα οτι 13:1 ειναι το safe limit για ατμοσφερικους και 12:1 για τουρμπο..
ισχυει αυτό? εχει καποιος με πρακτικες γνωσεις καποια αλλη γνωμη? |
Kαλησπερα ,
Το πιο ειναι σωστι ή οχι μιγμα εξαρταται απο πολλους παραγοντες και δεν ειναι ακριβες να ορισουμε απλα μια απολυτη τιμη πχ 12:1 για το υπερτροφοδοτουμενο μοτερ ή 13:1 για το ατμοσφαιρικο .
Με το τυποποιημενο καυσιμο πρατηριου , η στοιχειομετρικη καυση ειναι στο 14.7 , με μεγιστη ιπποδυναμη να επιτυγχανεται στο 12.5-12.7:1 και μεγιστη οικονομια στο 17-17.5:1. Στο LPG . η στοιχειομετρικη καυση ειναι περιπου στο 15.3-15.5:1 .
Η ρυθμιση για την απολυτη ιπποδυναμη ομως δεν σημαινει οτι ειναι και η ιδανικη . Αν πχ ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ ρυθμιστει με 0.87 λ ( 12.7:1 ) μπορει να αποδιδει τα μεγιστα , αλλα η θερμοκρασια καυσης ενδεχομενως να το καταστρεψει .
Το πιο ειναι το ιδανικο σημειο λειτουργιας οσον αφορα στο λ εξαρταται απο πολλους παραγοντες με κυριοτερους την πιεση υπερπληρωσης , την ογκομετρικη πληρωση , την σχεση συμπιεσης , την πιεση καυσαεριου , το αβανς , την ποιοτητα των εντοστιων , κλπ . Μπορει πχ σε ενα μοτερ που λειτουργει στο 0.7 bar , με big turbo kit , να εχουμε 12.5:1 και να ειναι ασφαλεστατο , ενω σε ενα αλλο που η τουρμπινα δουλευει στο 100% με 1.6bar ( υψηλη πιεση καυσαεριου ) , με στοκ μοτερ ( πολυ συμπιεση - μετριας ποιοτητας εντοστια κλπ ) to 11.9:1 να ειναι επικινδυνο .
Το μιγμα αερος καυσιμου ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που καθοριζει την θερμοκρασια καυσης , η οποια ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που καθοριζει την αξιοπιστια . Πλουσιο μιγμα = χαμηλη θερμοκρασια καυσης = αξιοπιστια . Αλλα απολυτη τιμη δεν υπαρχει . μπορει ενα μοτερ με 11.5:1 να εχει 1000οC πυρομετρο και ενα αλλο με 12,3:1 να εχει 850οC , λογω των διαφορετικων παραμετρων που προαναφερθηκαν .
Γενικα , για να μην χαλασει ενα μοτερ πρεπει να ειναι σε λογικα πλαισια οι ακολουθοι παραγοντες :
- Πολυστροφια
- Ροπη στρεψης
- Θερμοκρασια καυσης
Οποιος ανεβει εκτος οριων δημιουργει ζημια στον κινητηρα .
Για το λογο αυτο , δεν ειναι απολυτο να λεμε πχ το μοτερ αντεχει Χ αλογα , αφου μπορει με λιγοτερα απο Χ να παθει ζημια , αν καποια απο τις 3 παραμετρους ανεβει υπερβολικα . |
+10000
περνα απο τα νεα μελη να μας συστηθεις φιλε κριτωνα....
κ για οσους σε ξερουμε,καλως ηρθες,κ χαιρομαστε που σε εχουμε στην παρεα μας κ εσενα,να μας συμβουλευεις 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 14:35:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
wx  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 14:56:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κατσε τακη,γιατι θα αναλαβει μετα το στρωσιμο!!!...εκει να δεις τι "ΩΧ" θα ακουστουν.... 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 09:54:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπηκε ο wide.... περιμενω πως και πως να σχολασω για να το βγαλω στον δρομο να δω τοσο καιρο με το προγραμμα που εχω κανει στο υγραεριο και παει γαμιόντας, σε τι μειγμα παιζω στο WOT. μην μου βγαλει κανα 14:1 και τραβαω τα βυζια μου!!!
επισης ειμαι περιεργος να δω ο σαλεξ στην βενζινη τι air/fuel ratio με εχει στο WOT...
ΥΓ. να αναφερω οτι μετα απο 1000 χλμ με το προγραμμα που εχω φτιαξει στο υγραεριο το long term fuel trim ειναι..... -1%!!!!!!!!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ κατορθομα πιστευω, καθοτι αποτι εχω διαβασει ακομα και σε μαμα προγραμμα ειναι πολυ δυσκολο να το κρατησεις τοσο σταθερο...
ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ οτι απο τον εγκαταστατη οταν το πηρα το long term fuel trim ηταν συνεχεια -25% και οσες φορες και να το μηδενιζα (obd σβησιμο σφαλματων) ξαναπηγαινε εκει και εβγαζε σφαλμα ο εγκεφαλος...
ΑΡΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ γινει στον προγραμματισμο του LPG , και αποτι φαινεται ειναι και σωστοτατη. αρκει να ειναι και safe τα μειγματα στo WOT, σε 6 ωρες θα ξερω... 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2012, 23:48:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον...
Εχω να πω οτι ειναι γκαβλα να εχεις το αμαξι σου φτιαγμενο, και στηνν κολονα του αδηγου να εχεις στην σειρα , θερμοκρασια λαδιου ακριβιας, θερμοκρασια καυσαεριων και wideband.
Σου δινουν μια σιγουρια οτι οτι εχεις φτιαξει στο αμαξι μεχρι τωρα και οσο και να το πατησεις στον δρομο δεν θα σου χαλασει κατι. Αν ειναι ολα σε safe ορια νοιωθεις την αμφιβολια να εχει φυγει.
Οσο για το υγραεριο... Λοιπον, παρολο που η ρυθμιση των χαρτων που ειχα κανει νομιζα οτι ηταν αρκετα δυνατη κai φοβομουν μην ειμαι με φτωχο μηγμα τελικα σε WOT το υγραεριο επαιζε κατω απο 10:1 συνεχεια και μονο στους κοφτες πηγαινε 11:1 , αυτο μου εδψσε την δυνατοτητα να το φτωχηνω λιγο να δω πως θα συμπεριφερθει, το αμαξι αρπαξε απιστευτα, και τωρα παει σχεδον σαν την βενζινη... Το μειγμα ειναι συνεχεια 10.8:1 με 11:1 και μονο στους κοφτες παει 12:1 .... Ειχα πολυ χαμενη δυναμη λογο μειγματων στο υγραεριο..
Αναφορικαα πω οτι το προγραμμα του σαλεξ ειναι αψογο καθοτι δουλευει την βενζινη σε WOT με μειγμα 10.8 στις χαμηλες και κοφτες φτανει 12.5:1 , μια ασφαλης αναλογια αλλα και με αρκετη δυναμη για ατμοσφερικο.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούν 2012, 17:54:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
10.8 χαμηλες και το θεωρεις καλο?τρελος εισαι?η κατι μετραει λαθος ειναι εντελως λαθος.αν κοφτες εχεις 12+ χαμηλα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 13+.γιαυτο εχεις τετοια καταναλωση...εγω τερμα να το παω 11 που καις εσυ δεν προκειται να καψω με τιποτα...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούν 2012, 22:54:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Λοιπον...
Εχω να πω οτι ειναι γκαβλα να εχεις το αμαξι σου φτιαγμενο, και στηνν κολονα του αδηγου να εχεις στην σειρα , θερμοκρασια λαδιου ακριβιας, θερμοκρασια καυσαεριων και wideband.
Σου δινουν μια σιγουρια οτι οτι εχεις φτιαξει στο αμαξι μεχρι τωρα και οσο και να το πατησεις στον δρομο δεν θα σου χαλασει κατι. Αν ειναι ολα σε safe ορια νοιωθεις την αμφιβολια να εχει φυγει.
Οσο για το υγραεριο... Λοιπον, παρολο που η ρυθμιση των χαρτων που ειχα κανει νομιζα οτι ηταν αρκετα δυνατη κai φοβομουν μην ειμαι με φτωχο μηγμα τελικα σε WOT το υγραεριο επαιζε κατω απο 10:1 συνεχεια και μονο στους κοφτες πηγαινε 11:1 , αυτο μου εδψσε την δυνατοτητα να το φτωχηνω λιγο να δω πως θα συμπεριφερθει, το αμαξι αρπαξε απιστευτα, και τωρα παει σχεδον σαν την βενζινη... Το μειγμα ειναι συνεχεια 10.8:1 με 11:1 και μονο στους κοφτες παει 12:1 .... Ειχα πολυ χαμενη δυναμη λογο μειγματων στο υγραεριο..
Αναφορικαα πω οτι το προγραμμα του σαλεξ ειναι αψογο καθοτι δουλευει την βενζινη σε WOT με μειγμα 10.8 στις χαμηλες και κοφτες φτανει 12.5:1 , μια ασφαλης αναλογια αλλα και με αρκετη δυναμη για ατμοσφερικο. |
λαμπακιαααααααα μπλε κοκκινα κιτρινα 
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 07:43:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | AlienHack έγραψε: | Λοιπον...
Εχω να πω οτι ειναι γκαβλα να εχεις το αμαξι σου φτιαγμενο, και στηνν κολονα του αδηγου να εχεις στην σειρα , θερμοκρασια λαδιου ακριβιας, θερμοκρασια καυσαεριων και wideband.
Σου δινουν μια σιγουρια οτι οτι εχεις φτιαξει στο αμαξι μεχρι τωρα και οσο και να το πατησεις στον δρομο δεν θα σου χαλασει κατι. Αν ειναι ολα σε safe ορια νοιωθεις την αμφιβολια να εχει φυγει.
Οσο για το υγραεριο... Λοιπον, παρολο που η ρυθμιση των χαρτων που ειχα κανει νομιζα οτι ηταν αρκετα δυνατη κai φοβομουν μην ειμαι με φτωχο μηγμα τελικα σε WOT το υγραεριο επαιζε κατω απο 10:1 συνεχεια και μονο στους κοφτες πηγαινε 11:1 , αυτο μου εδψσε την δυνατοτητα να το φτωχηνω λιγο να δω πως θα συμπεριφερθει, το αμαξι αρπαξε απιστευτα, και τωρα παει σχεδον σαν την βενζινη... Το μειγμα ειναι συνεχεια 10.8:1 με 11:1 και μονο στους κοφτες παει 12:1 .... Ειχα πολυ χαμενη δυναμη λογο μειγματων στο υγραεριο..
Αναφορικαα πω οτι το προγραμμα του σαλεξ ειναι αψογο καθοτι δουλευει την βενζινη σε WOT με μειγμα 10.8 στις χαμηλες και κοφτες φτανει 12.5:1 , μια ασφαλης αναλογια αλλα και με αρκετη δυναμη για ατμοσφερικο. |
λαμπακιαααααααα μπλε κοκκινα κιτρινα  |
τακη μιλαμε για WIDEBAND .... με bosch σενσορα. οποτε δεν ειναι λαμπακια μπλε κιντρινα κοκκινα...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 07:45:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | 10.8 χαμηλες και το θεωρεις καλο?τρελος εισαι?η κατι μετραει λαθος ειναι εντελως λαθος.αν κοφτες εχεις 12+ χαμηλα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 13+.γιαυτο εχεις τετοια καταναλωση...εγω τερμα να το παω 11 που καις εσυ δεν προκειται να καψω με τιποτα... | Όλα σσσσσσσσσσσσστην ππππππππππένα λλλλλλέμεεεε 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 07:46:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | 10.8 χαμηλες και το θεωρεις καλο?τρελος εισαι?η κατι μετραει λαθος ειναι εντελως λαθος.αν κοφτες εχεις 12+ χαμηλα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 13+.γιαυτο εχεις τετοια καταναλωση...εγω τερμα να το παω 11 που καις εσυ δεν προκειται να καψω με τιποτα... |
13+?? ειναι στα ορια του unsafe το 13+ και δεν νομιζω ο σαλεξ να το ρυθμιζε τοσο επιθετικα για να εχει το κεφαλι του ησηχο.
εχεις wideband εσυ?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 09:45:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως τα λες αναποδα? 12 χαμηλα και 10,8 στον κοφτη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 10:22:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | Μηπως τα λες αναποδα? 12 χαμηλα και 10,8 στον κοφτη? |
οχι. οπως τα λεω. και δεν ειναι παραλογο καθοτι αλλη ταχυτητα και ποσοτητα αερα εχεις στις 2000σαλ και αλλη στισ 7000σαλ...
αν στον χαρτη εχει ενα A/F ratio για ολο το φασμα στροφων (δεν ξερω ο σαλεξ συγκεκριμενα πως το δουλευει, πολλοι προγραμματσιτες στο WOT βαζουν ενα A/F ratio και το κρατανε σε ολο το φασμα)
τοτε λογικο στις χαμηλες λογο μικροτερου ογκου αερα να ειναι πλουσιο και στα ψηλα λογο περισσοτερου αερα να στεγνωνει...
στο LPg που μπορω και προγραμματιζω εγω διορθωνοντας τα μειγματα καταφερα σχεδον σε ολο το φασμα στροφων να ειναι 10.8:1 και μονο στια 6000+ σαλ παει 11.2:1, αυτα τα νουμερα δειχνει το gauge, αν υπολογισουμε οτι ειναι ρυθμισμενο για βενζινη και οτι το LPG εχει αλλη στοιχιομετρια, και αν συμβουλευουτουμε πινακα , τοτε στην πραγματικοτητα παιζω στο lpg απο 11,7:1 μεχρι 12,2:1 οποτε ειμαι καλυμενος.
Μπορω να το φτωχινο κιαλο μπας και παρει λιγο ακομα δυναμη καθοτι μεχρι 13:1 ειναι λογικο, ΑΛΛΑ δεν θα ξερω αν οντως κερδιζω ή χανω. Οταν με το καλο παω κανα δυναμομετρο εκει κανω 2-3 ανοιγματα με διαφορετικο A/F ρατιο να δω που εχω την καλυτερη δυναμη και το αφηνω εκει. Πάντα κατω απο 13:1
με αυτα και με αυτα η αυξηση στην δυναμη που ειδα (sto LPG) ειναι μεγαλη , και βεβαια και οι θερμοκρασιες στο πυρομετρο τωρα που το φτωχινα ανεβηκαν κατα 50-70 βαθμους πλησιαζοντας αυτες τις βενζινης αλλα ακομα ειναι πολυ safe .
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 10:39:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης στις χαμηλες στροφες και σε φουλ ανοιγμα πεταλουδας υπαρχει ενα φαινομενο-περιπτωση , να μην υπάρχει αρκετος ογκος καυσαεριων για να αδειασει πληρος τον σωληνα της εξατμισης απο τον ατμοσφαιρικο αερα , αυτος παραμενει μεσα , και ετσι ισως δειχνει λιγο πιο στεγνο.
στην φωτο αυτη βλεπουμε το φαινομενο και οτι οσο πιο πισω στην εξατμιση ειναι ο wideband τοσο χειροτερα τα πραγματα..
"At low rpm, an engine may not be producing enough gas to displace all of the atmospheric air in the tailpipe, and this will produce a false lean reading because of the extra oxygen - as one can see in this chart. This phenomenon is going to be more pronounced in small-bore engines with large diameter exhaust piping. Two important things must be considered when one is tuning with a tailpipe sniffer because of this phenomenon. One, a flat line across the entire rpm band will mean that the actual air/fuel ratio is too rich at low rpm. Two, a real-world driver is almost never at wide-open-throttle at such a low rpm, so the air/fuel curve at that point is something that the driver will never see. One can also see from the chart that the catalytic converter has no significant effect on the air/fuel ratio in this particular vehicle."
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 11:47:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
unsafe το 13 και safe το 10?sure αμα θες να τρυπησεις κανα πιστονι ειναι τερμα safe.κανονισε κανα trip για update γιατι με τις μαλ***ες που κανετε και με κονσερβες και ypdate του κωλου μεσω 3g θα το φας το μοτερ και ειναι κριμα.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ δεν ξερω ποσο πιο απλα να στο εξηγησω.αν πιστευεις οτι επειδη πηρες 2 οργανα και διαβασες 5 μαλ***ες στο νετ εγινες προγραμματιστης γυρνα πλευρο θα πιαστεις...τυχαιο νομιζεις ειναι που σε ολοκληρη ελλαδα μπορω να μετρησω τους σωστους επαγγελματιες στα δακτυλα του ενος χεριου ε?εισαι απιστευτα τυχερος οου εχεις ενα μοτερ με απιστευτες αντοχες μη νομιζεις ομως οτι αυτο θα κρατησει για παντα...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 11:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | unsafe το 13 και safe το 10?sure αμα θες να τρυπησεις κανα πιστονι ειναι τερμα safe.κανονισε κανα trip για update γιατι με τις μαλ***ες που κανετε και με κονσερβες και ypdate του κωλου μεσω 3g θα το φας το μοτερ και ειναι κριμα.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ δεν ξερω ποσο πιο απλα να στο εξηγησω.αν πιστευεις οτι επειδη πηρες 2 οργανα και διαβασες 5 μαλ***ες στο νετ εγινες προγραμματιστης γυρνα πλευρο θα πιαστεις...τυχαιο νομιζεις ειναι που σε ολοκληρη ελλαδα μπορω να μετρησω τους σωστους επαγγελματιες στα δακτυλα του ενος χεριου ε?εισαι απιστευτα τυχερος οου εχεις ενα μοτερ με απιστευτες αντοχες μη νομιζεις ομως οτι αυτο θα κρατησει για παντα... |
μαλ**α τι πινεις? ποιο 3g? τι μαλ***ες λες!
εχεις ιδεα γιατι πραγμα μιλαμε σε αυτο το thread? γιατι απο αυτα που γραφεις αρχιζω να αμφιβαλω αν κατανοεις καν το τι ειναι A/F ratio ...
αν λες οτι 10:1 δεν ειναι ΥΠΕΡΑΣΦΑΛΕΣ τοτε πραγματικα δεν εχεις ιδεα... ουτε το μαμα προγραμμα δεν παιζει με τοσο πλουσιο μειγμα...
οποτε ή ενημερωσου η τουλαχιστον μην γραφεις ασυναρτησιες.. 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 11:55:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | unsafe το 13 και safe το 10?. |
μαλλον εχεις μπερδεψει την κλιμακα αδερφε...
10:1 ειναι ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟ και ασφαλες απο το 13:1!!! μαλλον τα εχεις καταλαβει αναποδα!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 13:36:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαλ**α εισαι χαζος?εγω μια χαρα τα εχω καταλαβει εσυ καπου χανεσαι.δηλαδη αν σε ενα ατμο μοτερ δουλευεις αναλογιες 10:1 χαμηλομεσαιες και 11+ ψηλα σε ενα τουρμπο τι θα δουλεψεις?8:1 και 10 αντιστοιχα?ειδικα σε ατμο μοτερ το να εχεις τοσο πλουσια μιγματα χαμηλα και να φτωχαινει ψηλα αντι να γινεται το αντιθετο το μονο που κανει ειναι να ανεβαζει την καταναλωση να εχεις ακαφτες και να σερνεται ταμαξι και αυτο φαινεται και απο τις δυναμομετρησεις σου τι παραπανω θελεις για να νιωσεις?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 13:40:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | OnyX έγραψε: | Μηπως τα λες αναποδα? 12 χαμηλα και 10,8 στον κοφτη? |
οχι. οπως τα λεω. και δεν ειναι παραλογο καθοτι αλλη ταχυτητα και ποσοτητα αερα εχεις στις 2000σαλ και αλλη στισ 7000σαλ...
αν στον χαρτη εχει ενα A/F ratio για ολο το φασμα στροφων (δεν ξερω ο σαλεξ συγκεκριμενα πως το δουλευει, πολλοι προγραμματσιτες στο WOT βαζουν ενα A/F ratio και το κρατανε σε ολο το φασμα)
τοτε λογικο στις χαμηλες λογο μικροτερου ογκου αερα να ειναι πλουσιο και στα ψηλα λογο περισσοτερου αερα να στεγνωνει...
στο LPg που μπορω και προγραμματιζω εγω διορθωνοντας τα μειγματα καταφερα σχεδον σε ολο το φασμα στροφων να ειναι 10.8:1 και μονο στια 6000+ σαλ παει 11.2:1, αυτα τα νουμερα δειχνει το gauge, αν υπολογισουμε οτι ειναι ρυθμισμενο για βενζινη και οτι το LPG εχει αλλη στοιχιομετρια, και αν συμβουλευουτουμε πινακα , τοτε στην πραγματικοτητα παιζω στο lpg απο 11,7:1 μεχρι 12,2:1 οποτε ειμαι καλυμενος.
Μπορω να το φτωχινο κιαλο μπας και παρει λιγο ακομα δυναμη καθοτι μεχρι 13:1 ειναι λογικο, ΑΛΛΑ δεν θα ξερω αν οντως κερδιζω ή χανω. Οταν με το καλο παω κανα δυναμομετρο εκει κανω 2-3 ανοιγματα με διαφορετικο A/F ρατιο να δω που εχω την καλυτερη δυναμη και το αφηνω εκει. Πάντα κατω απο 13:1
με αυτα και με αυτα η αυξηση στην δυναμη που ειδα (sto LPG) ειναι μεγαλη , και βεβαια και οι θερμοκρασιες στο πυρομετρο τωρα που το φτωχινα ανεβηκαν κατα 50-70 βαθμους πλησιαζοντας αυτες τις βενζινης αλλα ακομα ειναι πολυ safe . |
Για μενα ειναι παραλογο...οσο πιο χαμηλα εισαι απο στροφες πρεπει να βλεπεις φτωχο μειγμα και σε full throttle να βλεπεις πλουσιο. Για παραδειγμα εγω εχω εγκεφαλο της mines απο αγωνιστικο της GT300 και εχω 14.7 στο ρελαντι, 12 σε μετριες στροφες (4000 rpm περιπου) και στον κοφτη (8500) εχω 9.8...Πυρομετρο δεν ειδα ποτε μα ποτε πανω απο 750-770 και μιλαμε για τουρμπο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|