PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

A/F ratio - Αναλογία καυσίμου στο LPG
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Kritonas (Kritonas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούν 2012, 23:38:01    Θέμα δημοσίευσης: Re: A/F ratio - Αναλογία καυσίμου στο LPG Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Καλημερα,
δεν θυμαμαι να εχω δει καποιο τετοιο θεμα αλλα ούτε και στην αναζητηση βρηκα κατι οποτε γραφω εδω.

Εστω οτι ελενχουμε τα μειγματα μας με εναν wideband O2 σενσορα και κανουμε διορθώσεις στο προγραμμα για να παρουμε τα μεγιστα απο απόδοση στο φασμα στροφων κινητηρα.

Μιλάω για WOT( wide open throttle) καταστασεις, καθοτι σε closed loop αφηνουμε τον εγκεφαλο να κυνηγάει το στοιχειομετρικο 14.7:1

Αλλα στο τερμα γκαζι (WOT) ? οσο πλησιαζουμε το 14.7 τοσο επιδωσεις παιρνουμε ΑΛΛΑ επειδη οι κινητηρες δεν ειναι τελοιοι οσο η θεωρια αναγκαστικα για να εχουμε το κεφαλι μας ήσυχο κάνουμε το μειγμα πιο πλουσιο. Ποιο ειναι το οριο ομως?
Διαβαζοντας απο δω και απο κει ειδα οτι 13:1 ειναι το safe limit για ατμοσφερικους και 12:1 για τουρμπο..

ισχυει αυτό? εχει καποιος με πρακτικες γνωσεις καποια αλλη γνωμη?


Kαλησπερα ,

Το πιο ειναι σωστι ή οχι μιγμα εξαρταται απο πολλους παραγοντες και δεν ειναι ακριβες να ορισουμε απλα μια απολυτη τιμη πχ 12:1 για το υπερτροφοδοτουμενο μοτερ ή 13:1 για το ατμοσφαιρικο .

Με το τυποποιημενο καυσιμο πρατηριου , η στοιχειομετρικη καυση ειναι στο 14.7 , με μεγιστη ιπποδυναμη να επιτυγχανεται στο 12.5-12.7:1 και μεγιστη οικονομια στο 17-17.5:1. Στο LPG . η στοιχειομετρικη καυση ειναι περιπου στο 15.3-15.5:1 .

Η ρυθμιση για την απολυτη ιπποδυναμη ομως δεν σημαινει οτι ειναι και η ιδανικη . Αν πχ ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ ρυθμιστει με 0.87 λ ( 12.7:1 ) μπορει να αποδιδει τα μεγιστα , αλλα η θερμοκρασια καυσης ενδεχομενως να το καταστρεψει .

Το πιο ειναι το ιδανικο σημειο λειτουργιας οσον αφορα στο λ εξαρταται απο πολλους παραγοντες με κυριοτερους την πιεση υπερπληρωσης , την ογκομετρικη πληρωση , την σχεση συμπιεσης , την πιεση καυσαεριου , το αβανς , την ποιοτητα των εντοστιων , κλπ . Μπορει πχ σε ενα μοτερ που λειτουργει στο 0.7 bar , με big turbo kit , να εχουμε 12.5:1 και να ειναι ασφαλεστατο , ενω σε ενα αλλο που η τουρμπινα δουλευει στο 100% με 1.6bar ( υψηλη πιεση καυσαεριου ) , με στοκ μοτερ ( πολυ συμπιεση - μετριας ποιοτητας εντοστια κλπ ) to 11.9:1 να ειναι επικινδυνο .

Το μιγμα αερος καυσιμου ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που καθοριζει την θερμοκρασια καυσης , η οποια ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που καθοριζει την αξιοπιστια . Πλουσιο μιγμα = χαμηλη θερμοκρασια καυσης = αξιοπιστια . Αλλα απολυτη τιμη δεν υπαρχει . μπορει ενα μοτερ με 11.5:1 να εχει 1000οC πυρομετρο και ενα αλλο με 12,3:1 να εχει 850οC , λογω των διαφορετικων παραμετρων που προαναφερθηκαν .

Γενικα , για να μην χαλασει ενα μοτερ πρεπει να ειναι σε λογικα πλαισια οι ακολουθοι παραγοντες :

- Πολυστροφια
- Ροπη στρεψης
- Θερμοκρασια καυσης

Οποιος ανεβει εκτος οριων δημιουργει ζημια στον κινητηρα .
Για το λογο αυτο , δεν ειναι απολυτο να λεμε πχ το μοτερ αντεχει Χ αλογα , αφου μπορει με λιγοτερα απο Χ να παθει ζημια , αν καποια απο τις 3 παραμετρους ανεβει υπερβολικα .


WWW.ETUNERS.GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 12:23:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχας ευχαριστω για το ποστ, δινεις την γνωμη σου και πληροφοριες και ας ειναι το πρωτο ποστσου. οχι σαν μερικα ατομα που μονο σκουπιδια πετανε στα ποστ τους. Rolling eyes


Δηλαδη εχοντας εναν wideband και ενα πυρομετρο μπορεις να πειραματιστεις απο την μια σε ασφαλη μειγματα και απο την αλλη με αρκετη δυναμη (στον δρομο θα το δεις επιτοπου η αν εισαι απλας σε ενα δυναμομετρο)


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 13:38:34    Θέμα δημοσίευσης: Re: A/F ratio - Αναλογία καυσίμου στο LPG Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kritonas έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Καλημερα,
δεν θυμαμαι να εχω δει καποιο τετοιο θεμα αλλα ούτε και στην αναζητηση βρηκα κατι οποτε γραφω εδω.

Εστω οτι ελενχουμε τα μειγματα μας με εναν wideband O2 σενσορα και κανουμε διορθώσεις στο προγραμμα για να παρουμε τα μεγιστα απο απόδοση στο φασμα στροφων κινητηρα.

Μιλάω για WOT( wide open throttle) καταστασεις, καθοτι σε closed loop αφηνουμε τον εγκεφαλο να κυνηγάει το στοιχειομετρικο 14.7:1

Αλλα στο τερμα γκαζι (WOT) ? οσο πλησιαζουμε το 14.7 τοσο επιδωσεις παιρνουμε ΑΛΛΑ επειδη οι κινητηρες δεν ειναι τελοιοι οσο η θεωρια αναγκαστικα για να εχουμε το κεφαλι μας ήσυχο κάνουμε το μειγμα πιο πλουσιο. Ποιο ειναι το οριο ομως?
Διαβαζοντας απο δω και απο κει ειδα οτι 13:1 ειναι το safe limit για ατμοσφερικους και 12:1 για τουρμπο..

ισχυει αυτό? εχει καποιος με πρακτικες γνωσεις καποια αλλη γνωμη?


Kαλησπερα ,

Το πιο ειναι σωστι ή οχι μιγμα εξαρταται απο πολλους παραγοντες και δεν ειναι ακριβες να ορισουμε απλα μια απολυτη τιμη πχ 12:1 για το υπερτροφοδοτουμενο μοτερ ή 13:1 για το ατμοσφαιρικο .

Με το τυποποιημενο καυσιμο πρατηριου , η στοιχειομετρικη καυση ειναι στο 14.7 , με μεγιστη ιπποδυναμη να επιτυγχανεται στο 12.5-12.7:1 και μεγιστη οικονομια στο 17-17.5:1. Στο LPG . η στοιχειομετρικη καυση ειναι περιπου στο 15.3-15.5:1 .

Η ρυθμιση για την απολυτη ιπποδυναμη ομως δεν σημαινει οτι ειναι και η ιδανικη . Αν πχ ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ ρυθμιστει με 0.87 λ ( 12.7:1 ) μπορει να αποδιδει τα μεγιστα , αλλα η θερμοκρασια καυσης ενδεχομενως να το καταστρεψει .

Το πιο ειναι το ιδανικο σημειο λειτουργιας οσον αφορα στο λ εξαρταται απο πολλους παραγοντες με κυριοτερους την πιεση υπερπληρωσης , την ογκομετρικη πληρωση , την σχεση συμπιεσης , την πιεση καυσαεριου , το αβανς , την ποιοτητα των εντοστιων , κλπ . Μπορει πχ σε ενα μοτερ που λειτουργει στο 0.7 bar , με big turbo kit , να εχουμε 12.5:1 και να ειναι ασφαλεστατο , ενω σε ενα αλλο που η τουρμπινα δουλευει στο 100% με 1.6bar ( υψηλη πιεση καυσαεριου ) , με στοκ μοτερ ( πολυ συμπιεση - μετριας ποιοτητας εντοστια κλπ ) to 11.9:1 να ειναι επικινδυνο .

Το μιγμα αερος καυσιμου ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που καθοριζει την θερμοκρασια καυσης , η οποια ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που καθοριζει την αξιοπιστια . Πλουσιο μιγμα = χαμηλη θερμοκρασια καυσης = αξιοπιστια . Αλλα απολυτη τιμη δεν υπαρχει . μπορει ενα μοτερ με 11.5:1 να εχει 1000οC πυρομετρο και ενα αλλο με 12,3:1 να εχει 850οC , λογω των διαφορετικων παραμετρων που προαναφερθηκαν .

Γενικα , για να μην χαλασει ενα μοτερ πρεπει να ειναι σε λογικα πλαισια οι ακολουθοι παραγοντες :

- Πολυστροφια
- Ροπη στρεψης
- Θερμοκρασια καυσης

Οποιος ανεβει εκτος οριων δημιουργει ζημια στον κινητηρα .
Για το λογο αυτο , δεν ειναι απολυτο να λεμε πχ το μοτερ αντεχει Χ αλογα , αφου μπορει με λιγοτερα απο Χ να παθει ζημια , αν καποια απο τις 3 παραμετρους ανεβει υπερβολικα .

+10000 Cool

περνα απο τα νεα μελη να μας συστηθεις φιλε κριτωνα.... Laughing
κ για οσους σε ξερουμε,καλως ηρθες,κ χαιρομαστε που σε εχουμε στην παρεα μας κ εσενα,να μας συμβουλευεις Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 14:35:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

wx Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 14:56:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατσε τακη,γιατι θα αναλαβει μετα το στρωσιμο!!!...εκει να δεις τι "ΩΧ" θα ακουστουν.... Laughing Laughing Laughing



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 09:54:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπηκε ο wide.... περιμενω πως και πως να σχολασω για να το βγαλω στον δρομο να δω τοσο καιρο με το προγραμμα που εχω κανει στο υγραεριο και παει γαμιόντας, σε τι μειγμα παιζω στο WOT. μην μου βγαλει κανα 14:1 και τραβαω τα βυζια μου!!! Rolling eyes Wink


επισης ειμαι περιεργος να δω ο σαλεξ στην βενζινη τι air/fuel ratio με εχει στο WOT...


ΥΓ. να αναφερω οτι μετα απο 1000 χλμ με το προγραμμα που εχω φτιαξει στο υγραεριο το long term fuel trim ειναι..... -1%!!!!!!!!!! Very happy Razz

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ κατορθομα πιστευω, καθοτι αποτι εχω διαβασει ακομα και σε μαμα προγραμμα ειναι πολυ δυσκολο να το κρατησεις τοσο σταθερο...

ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ οτι απο τον εγκαταστατη οταν το πηρα το long term fuel trim ηταν συνεχεια -25% και οσες φορες και να το μηδενιζα (obd σβησιμο σφαλματων) ξαναπηγαινε εκει και εβγαζε σφαλμα ο εγκεφαλος...

ΑΡΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ γινει στον προγραμματισμο του LPG , και αποτι φαινεται ειναι και σωστοτατη. αρκει να ειναι και safe τα μειγματα στo WOT, σε 6 ωρες θα ξερω... Wink


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2012, 23:48:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον... Very happy

Εχω να πω οτι ειναι γκαβλα να εχεις το αμαξι σου φτιαγμενο, και στηνν κολονα του αδηγου να εχεις στην σειρα , θερμοκρασια λαδιου ακριβιας, θερμοκρασια καυσαεριων και wideband.
Σου δινουν μια σιγουρια οτι οτι εχεις φτιαξει στο αμαξι μεχρι τωρα και οσο και να το πατησεις στον δρομο δεν θα σου χαλασει κατι. Αν ειναι ολα σε safe ορια νοιωθεις την αμφιβολια να εχει φυγει. Wink


Οσο για το υγραεριο... Λοιπον, παρολο που η ρυθμιση των χαρτων που ειχα κανει νομιζα οτι ηταν αρκετα δυνατη κai φοβομουν μην ειμαι με φτωχο μηγμα τελικα σε WOT το υγραεριο επαιζε κατω απο 10:1 συνεχεια και μονο στους κοφτες πηγαινε 11:1 , αυτο μου εδψσε την δυνατοτητα να το φτωχηνω λιγο να δω πως θα συμπεριφερθει, το αμαξι αρπαξε απιστευτα, και τωρα παει σχεδον σαν την βενζινη... Το μειγμα ειναι συνεχεια 10.8:1 με 11:1 και μονο στους κοφτες παει 12:1 .... Wink Ειχα πολυ χαμενη δυναμη λογο μειγματων στο υγραεριο..

Αναφορικαα πω οτι το προγραμμα του σαλεξ ειναι αψογο καθοτι δουλευει την βενζινη σε WOT με μειγμα 10.8 στις χαμηλες και κοφτες φτανει 12.5:1 , μια ασφαλης αναλογια αλλα και με αρκετη δυναμη για ατμοσφερικο.


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούν 2012, 17:54:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

10.8 χαμηλες και το θεωρεις καλο?τρελος εισαι?η κατι μετραει λαθος ειναι εντελως λαθος.αν κοφτες εχεις 12+ χαμηλα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 13+.γιαυτο εχεις τετοια καταναλωση...εγω τερμα να το παω 11 που καις εσυ δεν προκειται να καψω με τιποτα...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Ιούν 2012, 22:54:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Λοιπον... Very happy

Εχω να πω οτι ειναι γκαβλα να εχεις το αμαξι σου φτιαγμενο, και στηνν κολονα του αδηγου να εχεις στην σειρα , θερμοκρασια λαδιου ακριβιας, θερμοκρασια καυσαεριων και wideband.
Σου δινουν μια σιγουρια οτι οτι εχεις φτιαξει στο αμαξι μεχρι τωρα και οσο και να το πατησεις στον δρομο δεν θα σου χαλασει κατι. Αν ειναι ολα σε safe ορια νοιωθεις την αμφιβολια να εχει φυγει. Wink


Οσο για το υγραεριο... Λοιπον, παρολο που η ρυθμιση των χαρτων που ειχα κανει νομιζα οτι ηταν αρκετα δυνατη κai φοβομουν μην ειμαι με φτωχο μηγμα τελικα σε WOT το υγραεριο επαιζε κατω απο 10:1 συνεχεια και μονο στους κοφτες πηγαινε 11:1 , αυτο μου εδψσε την δυνατοτητα να το φτωχηνω λιγο να δω πως θα συμπεριφερθει, το αμαξι αρπαξε απιστευτα, και τωρα παει σχεδον σαν την βενζινη... Το μειγμα ειναι συνεχεια 10.8:1 με 11:1 και μονο στους κοφτες παει 12:1 .... Wink Ειχα πολυ χαμενη δυναμη λογο μειγματων στο υγραεριο..

Αναφορικαα πω οτι το προγραμμα του σαλεξ ειναι αψογο καθοτι δουλευει την βενζινη σε WOT με μειγμα 10.8 στις χαμηλες και κοφτες φτανει 12.5:1 , μια ασφαλης αναλογια αλλα και με αρκετη δυναμη για ατμοσφερικο.



λαμπακιαααααααα μπλε κοκκινα κιτρινα Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 07:43:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

takis_206 έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Λοιπον... Very happy

Εχω να πω οτι ειναι γκαβλα να εχεις το αμαξι σου φτιαγμενο, και στηνν κολονα του αδηγου να εχεις στην σειρα , θερμοκρασια λαδιου ακριβιας, θερμοκρασια καυσαεριων και wideband.
Σου δινουν μια σιγουρια οτι οτι εχεις φτιαξει στο αμαξι μεχρι τωρα και οσο και να το πατησεις στον δρομο δεν θα σου χαλασει κατι. Αν ειναι ολα σε safe ορια νοιωθεις την αμφιβολια να εχει φυγει. Wink


Οσο για το υγραεριο... Λοιπον, παρολο που η ρυθμιση των χαρτων που ειχα κανει νομιζα οτι ηταν αρκετα δυνατη κai φοβομουν μην ειμαι με φτωχο μηγμα τελικα σε WOT το υγραεριο επαιζε κατω απο 10:1 συνεχεια και μονο στους κοφτες πηγαινε 11:1 , αυτο μου εδψσε την δυνατοτητα να το φτωχηνω λιγο να δω πως θα συμπεριφερθει, το αμαξι αρπαξε απιστευτα, και τωρα παει σχεδον σαν την βενζινη... Το μειγμα ειναι συνεχεια 10.8:1 με 11:1 και μονο στους κοφτες παει 12:1 .... Wink Ειχα πολυ χαμενη δυναμη λογο μειγματων στο υγραεριο..

Αναφορικαα πω οτι το προγραμμα του σαλεξ ειναι αψογο καθοτι δουλευει την βενζινη σε WOT με μειγμα 10.8 στις χαμηλες και κοφτες φτανει 12.5:1 , μια ασφαλης αναλογια αλλα και με αρκετη δυναμη για ατμοσφερικο.



λαμπακιαααααααα μπλε κοκκινα κιτρινα Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil


τακη μιλαμε για WIDEBAND .... με bosch σενσορα. οποτε δεν ειναι λαμπακια μπλε κιντρινα κοκκινα...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 07:45:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
10.8 χαμηλες και το θεωρεις καλο?τρελος εισαι?η κατι μετραει λαθος ειναι εντελως λαθος.αν κοφτες εχεις 12+ χαμηλα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 13+.γιαυτο εχεις τετοια καταναλωση...εγω τερμα να το παω 11 που καις εσυ δεν προκειται να καψω με τιποτα...
Όλα σσσσσσσσσσσσστην ππππππππππένα λλλλλλέμεεεε Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 07:46:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
10.8 χαμηλες και το θεωρεις καλο?τρελος εισαι?η κατι μετραει λαθος ειναι εντελως λαθος.αν κοφτες εχεις 12+ χαμηλα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 13+.γιαυτο εχεις τετοια καταναλωση...εγω τερμα να το παω 11 που καις εσυ δεν προκειται να καψω με τιποτα...


13+?? Rolling eyes ειναι στα ορια του unsafe το 13+ και δεν νομιζω ο σαλεξ να το ρυθμιζε τοσο επιθετικα για να εχει το κεφαλι του ησηχο.

εχεις wideband εσυ?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 09:45:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηπως τα λες αναποδα? 12 χαμηλα και 10,8 στον κοφτη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 10:22:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Μηπως τα λες αναποδα? 12 χαμηλα και 10,8 στον κοφτη?


οχι. οπως τα λεω. και δεν ειναι παραλογο καθοτι αλλη ταχυτητα και ποσοτητα αερα εχεις στις 2000σαλ και αλλη στισ 7000σαλ...

αν στον χαρτη εχει ενα A/F ratio για ολο το φασμα στροφων (δεν ξερω ο σαλεξ συγκεκριμενα πως το δουλευει, πολλοι προγραμματσιτες στο WOT βαζουν ενα A/F ratio και το κρατανε σε ολο το φασμα)
τοτε λογικο στις χαμηλες λογο μικροτερου ογκου αερα να ειναι πλουσιο και στα ψηλα λογο περισσοτερου αερα να στεγνωνει...


στο LPg που μπορω και προγραμματιζω εγω διορθωνοντας τα μειγματα καταφερα σχεδον σε ολο το φασμα στροφων να ειναι 10.8:1 και μονο στια 6000+ σαλ παει 11.2:1, αυτα τα νουμερα δειχνει το gauge, αν υπολογισουμε οτι ειναι ρυθμισμενο για βενζινη και οτι το LPG εχει αλλη στοιχιομετρια, και αν συμβουλευουτουμε πινακα , τοτε στην πραγματικοτητα παιζω στο lpg απο 11,7:1 μεχρι 12,2:1 οποτε ειμαι καλυμενος.

Μπορω να το φτωχινο κιαλο μπας και παρει λιγο ακομα δυναμη καθοτι μεχρι 13:1 ειναι λογικο, ΑΛΛΑ δεν θα ξερω αν οντως κερδιζω ή χανω. Οταν με το καλο παω κανα δυναμομετρο εκει κανω 2-3 ανοιγματα με διαφορετικο A/F ρατιο να δω που εχω την καλυτερη δυναμη και το αφηνω εκει. Πάντα κατω απο 13:1

με αυτα και με αυτα η αυξηση στην δυναμη που ειδα (sto LPG) ειναι μεγαλη , και βεβαια και οι θερμοκρασιες στο πυρομετρο τωρα που το φτωχινα ανεβηκαν κατα 50-70 βαθμους πλησιαζοντας αυτες τις βενζινης αλλα ακομα ειναι πολυ safe .


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 10:39:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης στις χαμηλες στροφες και σε φουλ ανοιγμα πεταλουδας υπαρχει ενα φαινομενο-περιπτωση , να μην υπάρχει αρκετος ογκος καυσαεριων για να αδειασει πληρος τον σωληνα της εξατμισης απο τον ατμοσφαιρικο αερα , αυτος παραμενει μεσα , και ετσι ισως δειχνει λιγο πιο στεγνο.



στην φωτο αυτη βλεπουμε το φαινομενο και οτι οσο πιο πισω στην εξατμιση ειναι ο wideband τοσο χειροτερα τα πραγματα..


"At low rpm, an engine may not be producing enough gas to displace all of the atmospheric air in the tailpipe, and this will produce a false lean reading because of the extra oxygen - as one can see in this chart. This phenomenon is going to be more pronounced in small-bore engines with large diameter exhaust piping. Two important things must be considered when one is tuning with a tailpipe sniffer because of this phenomenon. One, a flat line across the entire rpm band will mean that the actual air/fuel ratio is too rich at low rpm. Two, a real-world driver is almost never at wide-open-throttle at such a low rpm, so the air/fuel curve at that point is something that the driver will never see. One can also see from the chart that the catalytic converter has no significant effect on the air/fuel ratio in this particular vehicle."



Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 11:47:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

unsafe το 13 και safe το 10?sure αμα θες να τρυπησεις κανα πιστονι ειναι τερμα safe.κανονισε κανα trip για update γιατι με τις μαλ***ες που κανετε και με κονσερβες και ypdate του κωλου μεσω 3g θα το φας το μοτερ και ειναι κριμα.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ δεν ξερω ποσο πιο απλα να στο εξηγησω.αν πιστευεις οτι επειδη πηρες 2 οργανα και διαβασες 5 μαλ***ες στο νετ εγινες προγραμματιστης γυρνα πλευρο θα πιαστεις...τυχαιο νομιζεις ειναι που σε ολοκληρη ελλαδα μπορω να μετρησω τους σωστους επαγγελματιες στα δακτυλα του ενος χεριου ε?εισαι απιστευτα τυχερος οου εχεις ενα μοτερ με απιστευτες αντοχες μη νομιζεις ομως οτι αυτο θα κρατησει για παντα...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 11:52:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
unsafe το 13 και safe το 10?sure αμα θες να τρυπησεις κανα πιστονι ειναι τερμα safe.κανονισε κανα trip για update γιατι με τις μαλ***ες που κανετε και με κονσερβες και ypdate του κωλου μεσω 3g θα το φας το μοτερ και ειναι κριμα.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ δεν ξερω ποσο πιο απλα να στο εξηγησω.αν πιστευεις οτι επειδη πηρες 2 οργανα και διαβασες 5 μαλ***ες στο νετ εγινες προγραμματιστης γυρνα πλευρο θα πιαστεις...τυχαιο νομιζεις ειναι που σε ολοκληρη ελλαδα μπορω να μετρησω τους σωστους επαγγελματιες στα δακτυλα του ενος χεριου ε?εισαι απιστευτα τυχερος οου εχεις ενα μοτερ με απιστευτες αντοχες μη νομιζεις ομως οτι αυτο θα κρατησει για παντα...


μαλ**α τι πινεις? ποιο 3g? τι μαλ***ες λες! Evil

εχεις ιδεα γιατι πραγμα μιλαμε σε αυτο το thread? γιατι απο αυτα που γραφεις αρχιζω να αμφιβαλω αν κατανοεις καν το τι ειναι A/F ratio ...

αν λες οτι 10:1 δεν ειναι ΥΠΕΡΑΣΦΑΛΕΣ τοτε πραγματικα δεν εχεις ιδεα... ουτε το μαμα προγραμμα δεν παιζει με τοσο πλουσιο μειγμα...

οποτε ή ενημερωσου η τουλαχιστον μην γραφεις ασυναρτησιες.. Rolling eyes


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 11:55:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
unsafe το 13 και safe το 10?.

μαλλον εχεις μπερδεψει την κλιμακα αδερφε... Confused

10:1 ειναι ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟ και ασφαλες απο το 13:1!!! μαλλον τα εχεις καταλαβει αναποδα!


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 13:36:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μαλ**α εισαι χαζος?εγω μια χαρα τα εχω καταλαβει εσυ καπου χανεσαι.δηλαδη αν σε ενα ατμο μοτερ δουλευεις αναλογιες 10:1 χαμηλομεσαιες και 11+ ψηλα σε ενα τουρμπο τι θα δουλεψεις?8:1 και 10 αντιστοιχα?ειδικα σε ατμο μοτερ το να εχεις τοσο πλουσια μιγματα χαμηλα και να φτωχαινει ψηλα αντι να γινεται το αντιθετο το μονο που κανει ειναι να ανεβαζει την καταναλωση να εχεις ακαφτες και να σερνεται ταμαξι και αυτο φαινεται και απο τις δυναμομετρησεις σου τι παραπανω θελεις για να νιωσεις?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 13:40:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
OnyX έγραψε:
Μηπως τα λες αναποδα? 12 χαμηλα και 10,8 στον κοφτη?


οχι. οπως τα λεω. και δεν ειναι παραλογο καθοτι αλλη ταχυτητα και ποσοτητα αερα εχεις στις 2000σαλ και αλλη στισ 7000σαλ...

αν στον χαρτη εχει ενα A/F ratio για ολο το φασμα στροφων (δεν ξερω ο σαλεξ συγκεκριμενα πως το δουλευει, πολλοι προγραμματσιτες στο WOT βαζουν ενα A/F ratio και το κρατανε σε ολο το φασμα)
τοτε λογικο στις χαμηλες λογο μικροτερου ογκου αερα να ειναι πλουσιο και στα ψηλα λογο περισσοτερου αερα να στεγνωνει...


στο LPg που μπορω και προγραμματιζω εγω διορθωνοντας τα μειγματα καταφερα σχεδον σε ολο το φασμα στροφων να ειναι 10.8:1 και μονο στια 6000+ σαλ παει 11.2:1, αυτα τα νουμερα δειχνει το gauge, αν υπολογισουμε οτι ειναι ρυθμισμενο για βενζινη και οτι το LPG εχει αλλη στοιχιομετρια, και αν συμβουλευουτουμε πινακα , τοτε στην πραγματικοτητα παιζω στο lpg απο 11,7:1 μεχρι 12,2:1 οποτε ειμαι καλυμενος.

Μπορω να το φτωχινο κιαλο μπας και παρει λιγο ακομα δυναμη καθοτι μεχρι 13:1 ειναι λογικο, ΑΛΛΑ δεν θα ξερω αν οντως κερδιζω ή χανω. Οταν με το καλο παω κανα δυναμομετρο εκει κανω 2-3 ανοιγματα με διαφορετικο A/F ρατιο να δω που εχω την καλυτερη δυναμη και το αφηνω εκει. Πάντα κατω απο 13:1

με αυτα και με αυτα η αυξηση στην δυναμη που ειδα (sto LPG) ειναι μεγαλη , και βεβαια και οι θερμοκρασιες στο πυρομετρο τωρα που το φτωχινα ανεβηκαν κατα 50-70 βαθμους πλησιαζοντας αυτες τις βενζινης αλλα ακομα ειναι πολυ safe .


Για μενα ειναι παραλογο...οσο πιο χαμηλα εισαι απο στροφες πρεπει να βλεπεις φτωχο μειγμα και σε full throttle να βλεπεις πλουσιο. Για παραδειγμα εγω εχω εγκεφαλο της mines απο αγωνιστικο της GT300 και εχω 14.7 στο ρελαντι, 12 σε μετριες στροφες (4000 rpm περιπου) και στον κοφτη (8500) εχω 9.8...Πυρομετρο δεν ειδα ποτε μα ποτε πανω απο 750-770 και μιλαμε για τουρμπο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 3 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2158s (PHP: 90% - SQL: 10%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on