Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούν 2012, 15:58:07 Θέμα δημοσίευσης: air fuel οργανο σε 207 |
|
|
παιδια λεω να βαλω ενα οργανακι air fuel στο 207 μου...ξερει κανεις πoιο καλωδιο απο τα 4 του λαμδα ειναι η ενδειξη Ο2;
207 project Mini
Έχει επεξεργασθεί από τον/την manaros στις Κυρ 17 Ιούν 2012, 16:59:12, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chris_207 (Χρηστος) Μέλος

Ένταξη: 14 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούν 2012, 20:43:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο λαμδα δεν δινει ενδυξει πρεπει να παρεις οργανακη με δικο του λαμδα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούν 2012, 21:30:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μμμμμμ.......ενδιαφερον...η αληθεια ειναι οτι πηρα για πειραμα ενα air fuel της auto gauge.πριν λιγο τελειωσα την τοποθετηση του.χρησιμοποιησα τις ενδειξεις του λαμδα του αυτοκινητου.αυτο που παρατηρησα ειναι το εξης.οταν το αμαξι ειναι κρυο δειχνει πλουσιο μειγμα.οταν το αμαξι ζεσταθει παιζει αρκετα η βελονα στην μεση του οργανου,οταν κινειται το αμαξι στο πατημα παει προς rich ενω οταν αφηνω τελειως γκαζι δειχνει να πηγαινει τερμα στεγνο,κατι λογικο γιατι κλεινει ο ψεκασμος αν δεν κανω λαθος.
το οργανο ειναι αυτο
http://www.e-autoshop.gr/product_info.php?cPath=24_250_46_337&products_id=1546
φαινεται να δουλευει σωστα αν και με αγχωσατε οτι δεν θα επρεπε.αυριο που θα το δω καλυτερα θα ξερω με σιγουρια πως δουλευει και αν κατι φαινεται τελειως παραλογο.εμεις νομιζω εχουμε narrowband,σωστα;
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Argiroslm (Τασος) Νέος χρήστης

207rc lemans
Ένταξη: 09 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 75
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 11:28:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα θα πρεπει να μετρησεις πιο καλωδιο σου δινει ταση 5v απο τα 4 που βγαζει ο λαμδα....σε περιπτωση που κανενα απο τα 4 δεν σου δινει αυτη την ταση τοτε απλα δεν δουλευει οπως πρεπει και απλα τρελενει το οργανο με αποτελεσμα να δειχνει οτι να ειναι...αυτο που δουλευει σιγουρα ειναι
aem wideband |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 13:48:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μη μπερδεύεστε, υπάρχουν δύο ειδών αισθητήρες λάμβδα:
1) Narrowband , που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα του εμπορίου. Τον ξεχωρίζουμε από τα 4 καλωδιάκια που πηγαίνουν στον αισθητήρα. Τάση λειτουργίας είναι 0 εως 1 Volt.
2) Wideband, που έχουν συγκεκριμένα αυτοκίνητα (όλα τα 207 RC , τα περισσότερα 207 GT και μερικά 207 Rallye). Τον ξεχωρίζουμε από τα 5 καλώδια που πηγαίνουν πάνω του.
Τάση λειτουργίας είναι από 0 εως 5 Volt.
Τα συνηθισμένα οργανάκια τύπου Halmeter λειτουργούν μόνο με narrowband λαμβδα και είναι στην ουσία βολτόμετρα.
Για αυτό αρκούνται σε μια "ποιοτική" ένδειξη από το πράσσινο εως το κόκκινο, μιας και δεν γνωρίζουν ποτέ ακριβώς την αναλογία αέρος/καυσίμου - τη γνωρίζουν στο περίπου.
Αν έχετε wideband lambda τα Halmeter δεν δουλεύουν μιας και είναι διαφορετική η τάση από τον αισθητήρα.
( http://forum.etuners.gr/viewtopic.php?f=23&t=1030 )
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 14:00:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kai sorry alla an exoyn wd γιατι τοσο καιρο δε συνδεουν ενα οργανο με 30ευρω να βλεπουν το πιο σημαντικο πραμα στην λειτουργια ενος μοτερ???????????????????????????????????????????????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 14:09:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | kai sorry alla an exoyn wd γιατι τοσο καιρο δε συνδεουν ενα οργανο με 30ευρω να βλεπουν το πιο σημαντικο πραμα στην λειτουργια ενος μοτερ???????????????????????????????????????????????????? |
+1000
Ένα οργανάκι wideband (χωρίς τον αισθητήρα λ, αφού θα χρησιμοποιήσουν τον stock wb).
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 15:48:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα λοιπόν που ξεκαθάρισε κάπως τα πράγματα ο Στέλιος να πω και τω την εμπειρία μου.το αμάξι μου έχει πάνω narrowband οπότε και βλέπει στο περίπου την αναλογία.είναι ουσιαστικά hallmeter.στο ρελαντί δουλεύει λίγο άκυρα όταν ζεσταθεί καλά(μια πάει στο optimal μια στο lean).στο δρόμο όμως δουλεύει μια χαρά,σε σταθερήππορεία δείχνει optimal διαρκώς ενώ όταν κανείς πάτημα με φουλ πίεση πάει στο rich,όπως νομιvζω έχει ρυθμίσει το πρόγραμμα ο Στέλιος,σωστά;σ.σε άφηνα του γκαζιού γινόμαστε lean,μηδενίζει ο αισθητήρας τελείως.άρα το συμπέρασμα μου είναι ότι δουλεύει σχετικά αξιόπιστα και ότι ο Στέλιος θα μπορούσε να με είχε ρυθμίσει ακόμα πιο επιθετικά στις ψηλές στροφές!!!!με ότι θετικό η αρνητικό αυτό συνεπαγεται!όλα καλά λοιπόν,μπορώ και βλέπω την αναλογία ανά πάσα στιγμή.ερώτηση:την στιγμή που πατάς και αφηνεις γίνεται στιγμιαία πλούσιο το μείγμα και μετά τελείως στεγνό.το πλούσιο πως δικαιολογείται;
Πληροφοριακά δίπλα του έβαλα και ένα μπαρομετρο της ίδιας εταιρίας ενώ μέσα στην εβδομάδα θα μπει και ένα πυρομεττο ώστε να βλέπω θερμοκρασίες εξαγωγής.μέχρι τοββράδυ θα βάλω και φωτο με το πως δείχνουν τα όργανα αν αδικούνται πολύ στις φωτογραφίες..
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 16:24:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΗ ΦΟΡΑ
ΑΠΟ ΧΑΛΜΕΤΕΡ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 16:29:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | λοιπον ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΗ ΦΟΡΑ
ΑΠΟ ΧΑΛΜΕΤΕΡ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ |
+1000
αν τα βαζετε τα οργανα για να εχετε φωτακια να αναβοσβηνουν βαλτε οτι θελετε αλλιως δωστε 50 ευρω παραπανω και παρτε οργανακια της προκοπης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 17:19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι τα εχω και εγω στο 206 για να φωτιζουν αλλα στο Subaru εχω Apexi και Zeitronix γιατι θελω πληροφορηση και οχι φωτισμο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 21:43:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωχ... Όχι βρε Μανο Autogauge... Δεν λέω, φτηνά φτηνά αλλά έπρεπε να πάρεις τα φτηνότερα που υπάρχουν;
Είπαμε οικονομία αλλά αυτό το πράγμα είναι ό,τι χειρότερο μπορούσες να βάλεις.
Κατά τα άλλα, παρακαλώ δώστε βάση σε όσα έγραψαν τα παιδιά παραπάνω.
Apexi, Innovate, ΑΕΜ κλπ wideband όργανα (με τον δικό τους αισθητήρα) αξίζουν τα χρήματά τους αν θέλετε να βλέπετε και κάτι χρήσιμο. Όλα τα υπόλοιπα δυστυχώς είναι απλώς για να περνάτε την ώρα σας χαζεύοντας τα όργανα.
(συγγνώμη που στο χάλασα αλλά καλύτερα να ξέρεις την αληθεια πρωτού αρχίσεις να βγάζεις επιστημονικά συμπεράσματα βασιζόμενος σε οργανάκια των 50Ε)
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούν 2012, 22:41:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο και στα υπολοιπα παιδια εγω δεν ειπα ποτε οτι τα συγκεκριμενα οργανακια ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορουν στην αγορα.απλα φαινεται να ειναι τιμια για τα χρηματα τους καθως εχεις μια ιδεα με το τι συμβαινει με το αμαξι σου.ουτε σε πιστα θα μπει το αμαξι ωστε να θελω το μεγιστο της πληροφορησης ουτε θα ρυθμιστει το αμαξι με βαση τα συγκεκριμενα οργανα.αρα λοιπον με βαση τις δικες μου προσωπικες αναγκες ελπιζω να κανω την δουλεια μου.ας ελπισουμε ο χρονος να με επιβεβαιωσει!! 
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2012, 08:12:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μανο.
καθοτι και εγω προσωπικα χρησημοποιώ hallmeter ( με τον μαμα narrowband του αυτοκινητου μου) εδω και 4 χρονια και προσφατα πηρα και wideband με gauge.
εχω να πω οτι ο narrowband δεν ειναι για ρυθμιση ακριβιας όπως ακριβος σου ειπαν τα παιδια και ειπες και εσυ.
ΑΛΛΑ υπάχρουν 2 πραγματα που θα σε βοηθησει.
1. μπορεις απλος να βλεπεις αν δουλευει σωστα ο λ σου ωστε να τον αλλάξεις εγκαιρα σε περιπτωση που χαλασει (μου εχει τυχει και καλα που ειχα το halmeter και καταλαβα οτι ο λ ειχε προβλημα αλλιως θα αλλαζα παλι το μισο αμαξι σε σενσορες καθοτι δεν εβγαλε ενδειξη ο εγκεφαλος, για την ακριβεια κολουσε μια στα στεγνα και μια στα πλουσια χωρις να αντιδραει στο πατημα αφημα του γκαζιου)
2. Μπορεις να δεις αν στεγνώνει επικυνδυνα το μειγμα σου στα ψηλα και σε WOT (τερμα γκαζι) . Με ακριβεια αυτο δεν το βλεπεις ΑΛΛΑ αν πατας φουλ γκαζι και το χαλ σου δειχνει κοκκινα εεεε τοτε εχεις σοβαρο προβλημα και δεν χρειαζεσαι την ακριβεια του wideband για να καταλαβεις οτι κατι παει στραβα. (και αυτο μου εχει τυχει, στον μαμα προγραμματισμο που εκανε ο εγκαταστατης στο υγραεριο μολις περνουσα τις 5000σαλ το χαλ κοκκινιζε και αυτοματος καταλαβα οτι τα μπεκ του δεν επαρκουσαν)
απο κει και περα για να κανεις καποιον προγραμματισμο των μειγματων σου αναγκαστικα χρειαζεσαι wideband.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2012, 08:27:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μ'αρέσει που μερικοί μετά με έκραζαν όταν είχα βάλει Stack στο 107... 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2012, 08:34:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Μ'αρέσει που μερικοί μετά με έκραζαν όταν είχα βάλει Stack στο 107...  |
Stack?
http://www.stackltd.com/
? τι το έκανες στο 107?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούν 2012, 10:49:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσα οχήματα έχουν wideband με ενα απλό διαγνωστικό-dashhawk κλπ(και το lionheart του Στελιου) μπορείτε να βλέπεται την αναλογία από τον εργοστασιακό λαμδα μεσω της Obd..!!
Το δικο μου εχει narrowband...εδω και 1.5 χρονο εχω εναν wideband της ΑΕΜ,τελος καλα ολα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|