PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Περισσότερη δύναμη για το 206 RC
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Ιούν 2012, 17:14:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια σε αυτο το μοτερ αν τυχον δεν εχετε αλλαξει εχετε βαλει χερι στο καπακι/εκκεντροφορους.
Τοτε στην εξατμιση εχετε τις εξης επιλογες βελτιωσης:

Αν θελετε +2 δυναμη παντου χωρις να χασετε πουθενα,
τοτε βαζετε ενα 100αρη high flow καταλυτη (τουλαχιστο 110 διαμετρο) που να αντεχει τις 1000αρες γιατι αυτο το μοτερ συνηθως δουλευει με υψηλες θερμοκρασιες και παραμορφωνει (σχετικα) ευκολα τον καταλυτη του,
που με τη σειρα του ευκολα ανεβαζει το back pressure, που με τη σειρα του ριχνει την αποδοση και ανεβαζει την καταναλωση.
Και το κανει με τοσο αργο ρυθμο που δεν το παιρνει ευκολα χαμπαρι κανεις...
Οποτε ενας καταλυτης που αποδεδειγμενα αντεχει στους 1000 η και παραπανω θεωρειται κινηση must.
Και βγαζετε αντικαθηστατε το μεσαιο με μια σωληνα ηδιας διαμετρου με την εργοστασιακη και το τελικο μενει ως εχει...
(αυτο το σεταπ βοηθαει στο στρηψιμο)


Αν τωρα θελετε εστω και τα τελευταια γραμμαρια διαθεσημης ροπης ψηλα,
Τοτε βαλτε 200αρη καταλυτη (αναλογων προσωντων)
η αν εισαστε σιγουροι οτι ο εργοστασιακος καταλυτης σας ειναι οκ
απλα βαλτε του high flow χωνια, κρατηστε το μεσαιο ως εχει
και το τελικο παιρνει τον πουλο και στη θεση του μια ενωση σε σχημα Υ που να βγαζει σε 2 μιρκα ελευθερας και αμεσως μετα οι εργοστασιακες μπουκες.

Καντε και την πατεντα που εχουμε συζητησει στην εισαγωγη,
(σιγουρεψτε οτι εχετε καλα μπουζι) και καλο λιπαντικο
αυτο το μοτερ αν εχει πανω απο 100.000χλμ (ειδηκα αν ηταν "δυσκολα" χλμ)
τοτε θελει το τοταλ racing 10-50 η ελφ εξελιουμ 10-50 (αν και προτιμηστε τοταλ γιατι η ελφ αν δεν κανω λαθος δεν βγαζει πια προιοντα οποτε ειναι κριμα να παιρνετε στοκ) και να μην το αφηνετε πανω απο 200ωρες λειτουργιας πανω.

Οδηγηστε χαλαρα και οχι επιθετικα και το 6αρι κατι στην εθνικη θα ερθει πολυ ευκολα...
Οπως και γενικοτερα θα πεσει παντου η καταναλωση.
Και αυτο γιατι απο τη στιγμη που δυναμωνεις σωστα ενα μοτερ
τοτε για να πας με τα ηδια χλμ οπως πριν "αναγκαστικα" πατας λιγοτερο γκαζι.
Ετσι κερδιζεις σε δυναμη και χανεις σε καταναλωση...



Τελος η ποιο φθηνη βερσιον (τσαμπα τουνιν οπως λεμε) Very happy
ειναι το να κανετε την πατεντα που εχουμε πει στο μαμα φιλτροκουτι
και ειτε να αλλαξετε μοναχα καταλυτη με 100αρη
η στον μαμα καταλυτη να βαλετε high flow χωνια.


Αν τα κανετε σωστα
(ο Στελιος Pughel ξερει να σας δειξει απο κοντα τι εννοω, μιας και εγω δεν ειμαι στην ελλαδα τωρα)

οτι λεφτα δωσετε θα τα παρετε συντομα πισω απο την μειωση της καταναλωσης και θα σας μεινει σουβενιρ η επιπλεον δυναμη στο μοτερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2012, 18:13:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θαναση, οταν πω να φτιαξω εξατμιση θα σε ζαλησω αρκετα.....!

teof40 έγραψε:
με εξατμιση 62.5mm και φιλτρο με 110 περιπου στο ταξιδι εχω και κατι κατω απο 10 ισως και λιγοτερο σταθερα μεσα στην πολη αλλαζουν ομως τα πραγματα.11.2+++
θα ηθελα να κανω μια ερωτηση αν εχει βαλει κανεις προγραμμα απο e-tuners μ ειπανε οτι βελτιωνει την αποκριση του γκαζιου και δινει και κατι.ενταξει δεν περιμενω και πολλα αλλα το ηλεκτρογκαζο με νοιαζει αν βελτιωθει.αν εχει βαλει κανεις παρακαλω ενα pm η απαντηση η αν εχει κανεις αποψη ας μ πει.αν εχει συζητηθει αλλου παρακαλω το Link αν ειναι ευκολο ευχαριστω προκαταβολικα

Εχω προγραμμα e-tuners και οντως βελτιωνει πολυ την αποκριση του γκαζιου!!! Wink
Ποσα αλογα θα φτασεις δεν μπορω να σου πω με σιγουρια, μιας και φοραω 1-2 πραγματακια ακομα στο αμαξι, αλλα οπως και να χει, θα δεις τεραστια διαφορα στην αποκριση σε ολο το φασμα των στροφων!!! Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2012, 18:52:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θαναση πολυ καλες οι τεχνικες σου συμβουλες.
Αν μπορεις καποια στιγμη να μας πεις 2 πραγματακια οσον αφορα και εμας με τα 1.6 ρακια 206 σε εξατμιση, λιπαντικα, καταναλωση κλπ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teof40 (Θοδωρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 rc 2004

Ένταξη: 09 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Θεσσαλονικη-σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2012, 19:50:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
Θαναση, οταν πω να φτιαξω εξατμιση θα σε ζαλησω αρκετα.....!

teof40 έγραψε:
με εξατμιση 62.5mm και φιλτρο με 110 περιπου στο ταξιδι εχω και κατι κατω απο 10 ισως και λιγοτερο σταθερα μεσα στην πολη αλλαζουν ομως τα πραγματα.11.2+++
θα ηθελα να κανω μια ερωτηση αν εχει βαλει κανεις προγραμμα απο e-tuners μ ειπανε οτι βελτιωνει την αποκριση του γκαζιου και δινει και κατι.ενταξει δεν περιμενω και πολλα αλλα το ηλεκτρογκαζο με νοιαζει αν βελτιωθει.αν εχει βαλει κανεις παρακαλω ενα pm η απαντηση η αν εχει κανεις αποψη ας μ πει.αν εχει συζητηθει αλλου παρακαλω το Link αν ειναι ευκολο ευχαριστω προκαταβολικα

Εχω προγραμμα e-tuners και οντως βελτιωνει πολυ την αποκριση του γκαζιου!!! Wink
Ποσα αλογα θα φτασεις δεν μπορω να σου πω με σιγουρια, μιας και φοραω 1-2 πραγματακια ακομα στο αμαξι, αλλα οπως και να χει, θα δεις τεραστια διαφορα στην αποκριση σε ολο το φασμα των στροφων!!! Cool



ευχαριστω πολυ ακριβως αυτο ηθελα να μαθω για να ξερω οτι δεν χρειαζεται sprint booster.τα αλογα ουτως η αλλως με προγραμμα σε τετοιο μοτερ δεν νομιζω οτι σε νουμερα θα φανουνε αλλα αυτη η αποκριση αν φτιαξει μ ειναι αρκετο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 20:18:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
θαναση πολυ καλες οι τεχνικες σου συμβουλες.
Αν μπορεις καποια στιγμη να μας πεις 2 πραγματακια οσον αφορα και εμας με τα 1.6 ρακια 206 σε εξατμιση, λιπαντικα, καταναλωση κλπ.


Ναι δεν ειναι τιποτα δυσκολο,
απλα δεν ξερω πως ειναι το σκηνικο με τα τοπικς (ειναι λιγο διασκορπησμενα)
και φυσικα παντοτε υπαρχει ο Νο1 κανονας στην βελτιωση...
Δυστηχως η ευτυχως πρεπει εκ των προτερων να ξερουμε ποιο ειναι το (επιθυμιτο) τελικο μας σταδιο...

Γιατι δεν υπαρχει μαγικο ραβδι (το κραταει ο χαρη ποτερ για την παρτυ του μπας και βγαλει καμια γκομενα τωρα που μεγαλωσε Laughing )
και μην ξεχνατε (οκ αναλογως τα γουστα βεβαια) αλλα καμια φορα ειναι ποιο ουσιωδες να κανετε μια καλη και σωστη συντηρηση και να απολαμβανετε το αμαξι σας παρα να μπλεκετε με μαστορες και βελτιωτες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teof40 (Θοδωρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 rc 2004

Ένταξη: 09 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Θεσσαλονικη-σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2012, 20:41:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω απολυτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Stsanoussis (Stamos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 RC 2004

Ένταξη: 07 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 63
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 10:38:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ήθελα την βοήθεια σας αν σε κάποιον έχει τύχει κάτι παρόμοιο. 

Πάω στην λεωφόρο Κυμης με 70 χιλιόμετρα. Ξαφνικά μου ανάβει μια ένδειξη στην οθόνη απο την οποίο το μόνο που πρόλαβα να δω είναι το " anti pollution system error " η κάτι τέτοιο. 

Μέχρι να δω στροφομετρο και καθρέπτη ξαναχτυπά το beeper και βγάζει δεύτερη ένδειξη ESP error. 

Το αυτοκίνητο σβήνει. Προλαβαίνω και χωνομαι στο πάρκινγκ. 

Έρχεται ο μηχανικός και βλέπουμε ότι στον πολλαπλασιαστή δεν έχει ρεύμα. Ψάχνουμε τις ασφάλειες και έχει κάψει την νούμερο 15 η οποία απο ότι είδα στο βιβλιαράκι ελέγχει πολλα μεταξυ άλλων , εγκέφαλο , πολλαπλασιαστή , αισθητήρα καυσαεριων. Κάθε φορα που την αλλάζουμε την καίει . 

Ξεκινά ο μηχανικός επιτόπου να απομονώνει ότι ελέγχει αυτη η Ασφαλεια. Δεν βγάζουμε άκρη. Ακριβώς κάτω απο την πολλαπλή έχει μια μικρή φυσα. Την έβγαλε , δεν έκαψε την Ασφαλεια και όταν την ξανακουμπωσε το αυτοκίνητο δούλευε ρολόι 

Το πήγαμε στο διαγνωστικό το οποίο δεν έδειξε τίποτα. Ούτε κάν τα σφάλματα που είδα εγω στην οθόνη. 

Έχει κανεις ιδέα τι μπορει να συμβαίνει ; 
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 10:48:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stsanoussis έγραψε:
Θα ήθελα την βοήθεια σας αν σε κάποιον έχει τύχει κάτι παρόμοιο. 

Πάω στην λεωφόρο Κυμης με 70 χιλιόμετρα. Ξαφνικά μου ανάβει μια ένδειξη στην οθόνη απο την οποίο το μόνο που πρόλαβα να δω είναι το " anti pollution system error " η κάτι τέτοιο. 

Μέχρι να δω στροφομετρο και καθρέπτη ξαναχτυπά το beeper και βγάζει δεύτερη ένδειξη ESP error. 

Το αυτοκίνητο σβήνει. Προλαβαίνω και χωνομαι στο πάρκινγκ. 

Έρχεται ο μηχανικός και βλέπουμε ότι στον πολλαπλασιαστή δεν έχει ρεύμα. Ψάχνουμε τις ασφάλειες και έχει κάψει την νούμερο 15 η οποία απο ότι είδα στο βιβλιαράκι ελέγχει πολλα μεταξυ άλλων , εγκέφαλο , πολλαπλασιαστή , αισθητήρα καυσαεριων. Κάθε φορα που την αλλάζουμε την καίει . 

Ξεκινά ο μηχανικός επιτόπου να απομονώνει ότι ελέγχει αυτη η Ασφαλεια. Δεν βγάζουμε άκρη. Ακριβώς κάτω απο την πολλαπλή έχει μια μικρή φυσα. Την έβγαλε , δεν έκαψε την Ασφαλεια και όταν την ξανακουμπωσε το αυτοκίνητο δούλευε ρολόι 

Το πήγαμε στο διαγνωστικό το οποίο δεν έδειξε τίποτα. Ούτε κάν τα σφάλματα που είδα εγω στην οθόνη. 

Έχει κανεις ιδέα τι μπορει να συμβαίνει ; 


μηπως στιγμιαιο βραχυκυκλωμα στην φυσα που ειπες? απο βρομια, υγρασια κτλ? και με το που την εβγαλες εβαλες σταματησε ?

δες αν θα στο ξανακανει..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Stsanoussis (Stamos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 RC 2004

Ένταξη: 07 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 63
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 11:02:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο την ώρα που την έβγαλα έβαλα το αυτοκίνητο δουλεύει κομπλε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
nickterc (Nikos)
Μέλος
Μέλος


206 RC

Ένταξη: 24 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 17:46:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μικρη φυσα στη πολλαπλη ειναι ο ΜΑΠ?Αυτον εννοεις?Μου χε βγαλει τις ιδιες ενδειξεις κ μενα με αυτη τη σειρα σε ποριεα χαλαρη Αττικη οδο κ μου κανε κανα δυο κοψιματα.Αυτο περσι.Απο τοτε τιποτα.


One mans fun is anothers hell...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stsanoussis (Stamos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 RC 2004

Ένταξη: 07 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 63
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Σεπ 2012, 11:18:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν δέκα περίπου μέρες ακολούθησα την συμβουλή του Θανάση και καθαρισα τα μπεκ. Στις ρεπριζ η διάφορα ειναι αισθητή και η καταναλωση σε μικτή διαδρομή έπεσε απο τα 11,5-12,2 στα 8,9-9,5

Thanks Θανάση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Σεπ 2012, 12:14:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρακαλω δεν κανει τιποτε...

την SDT παρεα του εξτρεμε να ευχαριστεις, μιας και εχουμε ακομα δρομο... Laughing

Περα απο την πλακα παντως,
αυτο που λεει ο φιλος μου ειναι κατι που πρεπει πολυ σοβαρα να λαβετε υπ'οψιν σας.

Ποσες και ποσες φορες εχω αναφερει οτι:
πριν βελτιωσουμε ενα μοτερ πρωτα σιγουρευομαστε οτι δουλευει σωστα Exclamation

Οταν λεω "σωστα" δεν μιλαω για καποιο τραγικο προβλημα
αλλα για το οτι πρωτα πρεπει να εχουμε τον κινητηρα σε σωστη φαση λειτουργιας και μετα παμε για να τον αναβαθμισουμε.
Τωρα στην προκειμενη το παληκαρι κινειται σωστα και εξυπνα οπως βλεπετε Wink
πρωτα το φερνει στα ησια του,
και στη συνεχεια θα αφαιρεσουμε μερικα φρενακια ιπποδυναμης και οτι βγαλει (παραπανω δυναμη εβγαλε).
Ετσι με ενα πολυ μικρο κοστος θα παρει τα μεγιστα δυνατα και ταυτοχρονα μικροτερη καταναλωση κατα τη φαση της νορμαλ οδηγισης και αξιοπηστια δεδομενη και δεν τη συζηταω καν.
Αν τωρα προκειται για παραπανω, ναι γινεται αλλα εκει χρειαζεται να πεσει τετοιο χρηματικο ποσο (απο απο τη μερια του value for money) δεν ξερω κατα ποσο θα αξιζει η οχι μια τετοια κινηση.
Μηχανολογικα παντως ναι γινεται.


Χαιρομαι παντως και να δωσω με τη σειρα μου πολλα μπραβο στο οτι το παληκαρι εχει ξεκαθαρους στοχους και κινειται σωστα. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teof40 (Θοδωρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 rc 2004

Ένταξη: 09 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: Θεσσαλονικη-σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Νοέ 2012, 23:16:58    Θέμα δημοσίευσης: εκκεντροφοροι cat cams Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φοραει κανεις εκκεντροφορους cat cams στο RC του?βρηκα εδω
http://www.catcams.co.uk/acatalog/Latest_News.html#a353 οτι δινει 14 αλογα μαζι με το αντιστοιχο
προγραμμα και ψαχνω αποψεις.
αν ισχυει θα αρκετα καλο value for money μαζι με μερικες ακομη περιφεριακες βελτιωσεις για να ξυπνησει λιγο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
Σελίδα 51 από 51

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1484s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on