PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ο συναγερμός κι εγώ...

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 01:37:24    Θέμα δημοσίευσης: Ο συναγερμός κι εγώ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα μπορούσαμε βέβαια να τα πηγαίνουμε και καλύτερα, αν και τώρα τελευταία αποδεικνύεται λίγο...υπερπροστατευτικός.
Και εξηγούμαι. Έχω τον συναγερμό που δίνει η Peugeot για τα 206 με το λαμπάκι κάτω από το κουμπί από τα alarm,που είναι ογκομετρικός. Πριν από δυο εβδομάδες είχα πάει για το 2ο service το αυτοκίνητο. Όλα καλά. Αφήνω το αυτοκίνητο κάτω από το σπίτι με τον συναγερμό. Ανεβαίνω πάνω, και τον ακούω να χτυπάει. Βρε γ@μώ λέω,πώς; Τον ξανακλείνω, και τον ξαναενργοποιώ. Σε κανα 20 λεπτο αντε πάλι τα ίδια. Τέσπα, έφυγα Επανομή, ξαναγύρισα. Τον αφήνω κάτω από το σπίτι αντε ξαναχτυπάει.
Κατεβαίνω, παίρνω το manual του συναγερμού και ψάχνω για troubleshooting μπας και είναι κάτι εύκολο να το κάνω εγώ. Αντί γι αυτό βρίσκω πως τοποθετείται και πως προγραμματίζεται. Γκρρρ!! Πειράζω λίγο τους αισθητήρες να κοιτάνε πιο μέσα στον όγκο και το ξανακλείνω. 1,2, 3 ώρες δεν βάρεσε. Αντε λέω αυτό ήταν. Σήμερα τον ξαναβάζω, σε 3" χτυπάει. Ξανά μια από τα ίδια, σε 5 λεπτά ξαναχτυπάει. Ε αυτό ήταν. Το κλειδώνω με μένα σε όρια κρίσης.
Από την αρχή το είχα ψιλιαστεί οτι κάτι θα έχει παιχτεί στο συνεργείο, γιατί πρέπει να επηρεάστηκε από τον μηδενισμό του χιλιομετρητή των service, γιατί κάπως έτσι προγραμματίζεται ο συναγερμός. Πράγμα που αποδεικνύει άλλη μια φορά το χιλιοαποδεδειγμένο οτι όταν το αυτοκίνητο μπαίνει στο συνεργείο ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν βγαίνει καλύτερο από οτι ήταν.
Τώρα σκέφτομαι οτι είναι θέμα προγραμματισμού, και θέλω να τους το πάω να μου τον ξεπρογραμματίσουν και να μου τον ξαναπρογραμματίσουν, Νομίζω οτι είναι υπόθεση ενός λεπτού,άντε το πολύ 2. Αν βέβαια είναι αυτό,αλλιώς πάντα υπάρχει και το καλό reset. Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα ή του έχει συμβεί ας δώσει καμια συμβουλή. Ούτως ή άλλως, επειδή αύριο δεν προλαβαίνω, μάλλον Τρίτη πρωί θα πάει στην Peugeot να το κοιτάξουν και να τσιμπήσουν τα 20 ευρώπουλα. Θα το φτιάξουν όμως ή με το που θα γυρίσω σπίτι άντε πάλι τα ίδια;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 03:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγκώ Αλμπανό, συναγκερμό ντε ξέρει... 8O 8O 8O


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 08:51:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χμμμ! Χτυπάει ο συνεγερμός?
χμμμ! Για να χτυπάει πάει να πει ότι ή χάλασε ή ότι κάτι έπιασε "το ματάκι του" Wink

Αν χάλασε πρέπει να το κάνει συνέχεια κάθε 20λεπτά...
Αν δεν το κάνει κάθε 20 λεπτά τότε ο συναγερμός σου δουλεύει κανονικά...
Τι γίνεται όμως? Αφού κανείς δεν το πειράζει το εργαλείο...
χμμμ! Μπορεί όμως να το πειράζουν από έξω...π.χ. μία γάτα ή ένα αυτοκίνητο που πέρασε δίπλα και ο αέρας του το ενόχλησε....

Λοιπόν δίπλα στο διακόπτη απενεργοποίησης του αερόσακου συνοδηγού (εκεί που είναι και ο ρυθμιστής ύψους προβολέων) υπάρχει ένα button....πατησέ το για να απενεργοποιήσεις την περιμετρική προστασία από τον συναγερμό...

Οι Γάλλοι σκέφτηκαν ότι μπορεί να έχουμε κατοικίδιο (σκύλο-γάτα) και να το αφήσουμε μέσα στο 206 οπότε πρέπει να έχουμε και κάποιο παράθυρο ανοιχτό για αέρα...αλλά με ταυτόχρονη προστάσια....οπότε υπάρχει και η περιμετρική προστασία 3 έως 5 μέτρων ακτίνας!...!...!

Οταν κάτι μπει σε αυτή την ακτίνα τότε το ALARM βαράει αδυσώπητα!

Φυσικά ολα τα παραπάνω είναι για τον TEXTALARM της PEUGEOT...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 18:16:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι αν όντως έχει χαλάσει και όντως όπως ορθά λες χτυπάει κάθε 15-20 λεπτά τι γίνεται; Και πώς γίνεται να χαλάσει; Διότι το συγκεκριμένο φαινόμενο ξεκίνησε μετά το service.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Αύγ 2002, 08:50:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν όντως χτυπάει πλέον περίπου κάθε 20 λεπτά τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει. Ισως στο service να πειράξανε τον εγκέφαλο ή κανένα καλώδιο στην μηχανή. Καλό είναι να το πας έγκαιρα στο συνεργείο πριν έχεις και άλλα προβλήματα.

Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Αύγ 2002, 17:19:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λες να κοβει βολτες καμμια μυγα?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Αύγ 2002, 23:21:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ!!! :D Laughing Razz



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Αύγ 2002, 04:38:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Α, ρε Αλέξανδρε με τα ωραία σου! Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2002, 09:34:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ, πάντως, παιδιά δεν έβαλα το συναγερμό της Peugeot. Αντ' αυτού πήγα σε έναν φίλο μου ηλεκτρονικό (ο μόνος που εμπιστεύομαι) και μου έβαλε έναν άριστο από ό,τι μου είπε και δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω. Ο συναγερμός λειτουργεί μια χαρά μέχρι τώρα. Neutral

Το αστείο ήταν όταν πήγα για το πρώτο service της εγγύησης. Ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπείας, που μου το έπαιζε κάποιος, μόλις άκουσε ότι είχα βάλει άλλον συναγερμό, έβγαλε αφρούς. "Τι;;; Το ξέρεις ότι κανονικά θα έπρεπε να σου κόψουμε (σ.σ. προσέξτε το α΄ πληθυντικό πρόσωπο, λες κι αυτός κάνει κουμάντο εκεί, τες παντν) την εγγύηση;" κι άλλα τέτοια.

Δεν ξέρω αν έκανα καλά, ο χρόνος θα δείξει. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2002, 17:45:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Εγώ, πάντως, παιδιά δεν έβαλα το συναγερμό της Peugeot. Αντ' αυτού πήγα σε έναν φίλο μου ηλεκτρονικό (ο μόνος που εμπιστεύομαι) και μου έβαλε έναν άριστο από ό,τι μου είπε και δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω. Ο συναγερμός λειτουργεί μια χαρά μέχρι τώρα. Neutral

Το αστείο ήταν όταν πήγα για το πρώτο service της εγγύησης. Ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπείας, που μου το έπαιζε κάποιος, μόλις άκουσε ότι είχα βάλει άλλον συναγερμό, έβγαλε αφρούς. "Τι;;; Το ξέρεις ότι κανονικά θα έπρεπε να σου κόψουμε (σ.σ. προσέξτε το α΄ πληθυντικό πρόσωπο, λες κι αυτός κάνει κουμάντο εκεί, τες παντν) την εγγύηση;" κι άλλα τέτοια.

Δεν ξέρω αν έκανα καλά, ο χρόνος θα δείξει. Confused


Δεν μας λες ποιο 206(χρονολογία μοντέλο) έχεις και ποιο συναγερμό έβαλες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 00:21:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω το 1.4 του 2002 κι έβαλα τον Cobra (δεν θυμάμαι μοντέλο). Από ότι μου είπε πάντως ο ηλεκτρολόγος, αυτός ο συναγερμός είναι ο καλύτερος της εταιρείας που μου έβαλε. Ίδωμεν! Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 08:29:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Έχω το 1.4 του 2002 κι έβαλα τον Cobra (δεν θυμάμαι μοντέλο). Από ότι μου είπε πάντως ο ηλεκτρολόγος, αυτός ο συναγερμός είναι ο καλύτερος της εταιρείας που μου έβαλε. Ίδωμεν! Confused


Mια χαρά είναι...
Τα παλαιότερα 206 είχαν κάποια προβληματάκια με τους συναγερμούς...(κολληματάκια, υπερευαισθησία κλπ...).... Φαντάζομαι ότι δεν διαθέτεις multiplex ή κάνω λάθος ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 10:54:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, είναι multiplex.

α) Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό για το όλο θέμα του συναγερμού; Question Question



β) Γενικά πάντως, παιδιά, δεν μου πολυαρέσει κι αυτή η ιστορία με την πολυπλεξία. Καταρχήν μου καθυστερεί μισό περίπου δευτερόλεπτο την κόρνα, κι άλλο τόσο το σινιάλο των προβολέων. Είναι πράματα αυτά; Εδώ έχουμε γλυτώσει στο τσακ τη σύγκρουση επειδή (σε άλλα αυτοκίνητα) η κόρνα χτυπάει με τη μία.

Confused Confused

Δεν ξέρω, όσο κι αν λατρεύω το 206 μου, αυτό το πράγμα με χαλάει πολύ. Crying or Very sad Crying or Very sad

γ) Δεν ξέρω για τα δικά σας, πάντως το δικό μου όταν σβήνεις τη μηχανή σβήνει και το βεντιλατέρ. Να δείτε πού φτάνει η θερμοκρασία όταν, μετά από σβήσιμο για πέντε λεπτά, την ξανανάβω. Περνάει την τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο, πιάνει η δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ και μετά από λίγο φτάνει στους φυσιολογικούς 90 βαθμούς. Να φανταστείτε ότι σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρολόγο να μου συνδέσει το βεντιλατέρ με συνεχές ρεύμα να τελειώνουμε. Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω σπίτι και δουλεύει το βεντιλατέρ, περιμένω πλέον με αναμμένο τον κινητήρα να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ και μετά τον σβήνω. Sad Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 17:06:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

svstouk έγραψε:
Ναι, είναι multiplex.

α) Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό για το όλο θέμα του συναγερμού; Question Question

β) Γενικά πάντως, παιδιά, δεν μου πολυαρέσει κι αυτή η ιστορία με την πολυπλεξία. Καταρχήν μου καθυστερεί μισό περίπου δευτερόλεπτο την κόρνα, κι άλλο τόσο το σινιάλο των προβολέων. Είναι πράματα αυτά; Εδώ έχουμε γλυτώσει στο τσακ τη σύγκρουση επειδή (σε άλλα αυτοκίνητα) η κόρνα χτυπάει με τη μία.

Confused Confused

Δεν ξέρω, όσο κι αν λατρεύω το 206 μου, αυτό το πράγμα με χαλάει πολύ. Crying or Very sad Crying or Very sad

γ) Δεν ξέρω για τα δικά σας, πάντως το δικό μου όταν σβήνεις τη μηχανή σβήνει και το βεντιλατέρ. Να δείτε πού φτάνει η θερμοκρασία όταν, μετά από σβήσιμο για πέντε λεπτά, την ξανανάβω. Περνάει την τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο, πιάνει η δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ και μετά από λίγο φτάνει στους φυσιολογικούς 90 βαθμούς. Να φανταστείτε ότι σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρολόγο να μου συνδέσει το βεντιλατέρ με συνεχές ρεύμα να τελειώνουμε. Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω σπίτι και δουλεύει το βεντιλατέρ, περιμένω πλέον με αναμμένο τον κινητήρα να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ και μετά τον σβήνω. Sad Confused


α. Εχεις multiplex? Περιέργο! Πως και δέχθηκαν να σου βάλουν συναγερμό εκτός του γνήσιου....Λένε ότι (δεν το λέω εγώ) όταν μπει συναγερμός εκτός της PEUGEΟT τότε ο εγκέφαλος τα ψιλοπαίρνει λίγο στα κρανίο...αυτό φυσικά αν και εφόσον ο συναγερμός συνδεθεί πάνω στο ηλεκτρονικό κύκλωμα του αυτοκινήτου π.χ. πόρτες, παράθυρα, πορτμπαγκάζ κλπ....

β. Οσο για την κόρνα νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλους, απλά είναι σκληρό το κουμπί της κόρνας... όσο για τα φώτα έτσι πρέπει να είναι! Το σινιάλο απαγορεύεται από το νόμο! Μόνο στην Ελλάδα έχει γίνει καθεστώς αυτό... Πάντως η καθυστέρηση που έχεις είναι φυσιολογική για να μην καούν οι λάμπες (προστασία από ξαφνική υπερβολική δόση ρεύματος)

γ. Σβήνει το βεντιλατέρ είναι φυσιλογικό....Δεν είναι όμως φυσιολογικό να το ανάβεις μετά από 5 λεπτά και να σου πετάει το δείκτη πριν το κόκκινο...
Το 206 έχεις (από ότι ξέρω μέσω SIDOBRE) 2 ανιχνευτές θερμοκρασίας....ο 2ος είναι ασφαλείας και ανοίγει πριν το κόκκινο, ο 1ος (αν θυμάμαι καλά) γύρω στους 100... Μήπως σε σένα δεν λειτουργεί ο 1ος? Για ψάχτο λιγάκι...
Πάντως καλά κάνεις που το αφήνεις και κρυώνει πριν το κλείσεις... Wink Wink
Sidobre για πες και εσύ αυτά που ξέρεις παραπάνω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 17:47:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
svstouk έγραψε:
Ναι, είναι multiplex.

α) Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό για το όλο θέμα του συναγερμού; Question Question

β) Γενικά πάντως, παιδιά, δεν μου πολυαρέσει κι αυτή η ιστορία με την πολυπλεξία. Καταρχήν μου καθυστερεί μισό περίπου δευτερόλεπτο την κόρνα, κι άλλο τόσο το σινιάλο των προβολέων. Είναι πράματα αυτά; Εδώ έχουμε γλυτώσει στο τσακ τη σύγκρουση επειδή (σε άλλα αυτοκίνητα) η κόρνα χτυπάει με τη μία.

Confused Confused

Δεν ξέρω, όσο κι αν λατρεύω το 206 μου, αυτό το πράγμα με χαλάει πολύ. Crying or Very sad Crying or Very sad

γ) Δεν ξέρω για τα δικά σας, πάντως το δικό μου όταν σβήνεις τη μηχανή σβήνει και το βεντιλατέρ. Να δείτε πού φτάνει η θερμοκρασία όταν, μετά από σβήσιμο για πέντε λεπτά, την ξανανάβω. Περνάει την τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο, πιάνει η δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ και μετά από λίγο φτάνει στους φυσιολογικούς 90 βαθμούς. Να φανταστείτε ότι σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρολόγο να μου συνδέσει το βεντιλατέρ με συνεχές ρεύμα να τελειώνουμε. Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω σπίτι και δουλεύει το βεντιλατέρ, περιμένω πλέον με αναμμένο τον κινητήρα να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ και μετά τον σβήνω. Sad Confused


α. Εχεις multiplex? Περιέργο! Πως και δέχθηκαν να σου βάλουν συναγερμό εκτός του γνήσιου....Λένε ότι (δεν το λέω εγώ) όταν μπει συναγερμός εκτός της PEUGEΟT τότε ο εγκέφαλος τα ψιλοπαίρνει λίγο στα κρανίο...αυτό φυσικά αν και εφόσον ο συναγερμός συνδεθεί πάνω στο ηλεκτρονικό κύκλωμα του αυτοκινήτου π.χ. πόρτες, παράθυρα, πορτμπαγκάζ κλπ....

Μα δεν τον έβαλα στην αντιπροσωπεία, αλλά σε δικό μου άνθρωπο, που με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα αν υπάρξει... Evil Evil

β. Οσο για την κόρνα νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλους, απλά είναι σκληρό το κουμπί της κόρνας... όσο για τα φώτα έτσι πρέπει να είναι! Το σινιάλο απαγορεύεται από το νόμο! Μόνο στην Ελλάδα έχει γίνει καθεστώς αυτό... Πάντως η καθυστέρηση που έχεις είναι φυσιολογική για να μην καούν οι λάμπες (προστασία από ξαφνική υπερβολική δόση ρεύματος)

Όχι, δεν έχει να κάνει με τη σκληράδα της κόρνας. Είναι ξεκάθαρο, με το που την έχεις πατήσει, καθυστερεί χαρακτηριστικά (- φυσιολογικό όπως μου είπαν από την peugeot.)

γ. Σβήνει το βεντιλατέρ είναι φυσιλογικό....Δεν είναι όμως φυσιολογικό να το ανάβεις μετά από 5 λεπτά και να σου πετάει το δείκτη πριν το κόκκινο...
Το 206 έχεις (από ότι ξέρω μέσω SIDOBRE) 2 ανιχνευτές θερμοκρασίας....ο 2ος είναι ασφαλείας και ανοίγει πριν το κόκκινο, ο 1ος (αν θυμάμαι καλά) γύρω στους 100... Μήπως σε σένα δεν λειτουργεί ο 1ος? Για ψάχτο λιγάκι...

Η πρώτη σκάλα δουλεύει φυσιολογικά και για την ακρίβεια στους 92 βαθμούς. Η δεύτερη σκάλα πιάνει μετά τους 97.

Πάντως καλά κάνεις που το αφήνεις και κρυώνει πριν το κλείσεις... Wink Wink
Sidobre για πες και εσύ αυτά που ξέρεις παραπάνω...


Ναι, ναι, ναι! Laughing Laughing Laughing
Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 19:04:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από δικές μου παρατηρήσεις...
Στο 206 μου (1.4 μοντέλο 2002) η πρώτη σκάλα (δεν ξέρω για δεύτερη-δεν το έχω πάρει χαμπάρι ίσως) αρχίζει να λειτουργεί λίγο μετά τους 95-96C και σταματά μόλις η θερμοκρασία πέσει περίπου στους 92C. Τώρα αν κάποια στιγμή πηγαίνει σε 2η σκάλα δεν το έχω προσέξει... Embarassed Αυτά με την όση ακρίβεια έχει το όργανο του ταμπλό. Το πιο σωστό πάντως θα ήταν να μην κλείνει αμέσως το βεντιλατέρ αλλά αφού φτάσει σε χαμηλή θερμοκρασία αυτόματα και όχι να έχουμε εμείς το νου μας και να περιμένουμε!!!!!!! 8O ΄
Μήπως αυτό ισχύει στη δεύτερη κλίμακα που αναφέρεται; Όταν δηλαδή η θερμοκρασία είναι ΠΟΛΥ ψηλά, γιατί είναι κουφό να λείπει από το 206 ένας τόσο χαζός αυτοματισμός.
Sidobre τα φώτα σου παρακαλώ... Embarassed

Για το θέμα της κόρνας, δεν νομίζω ότι είναι σκληρό το κουμπί, θα συμφωνήσω ότι και εμένα μου δίνει την αίσθηση της καθυστέρησης και όχι της δυσκολίας!!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 23:17:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσο αναφορά τον συναγερμό τον Texalarm που έχω ακόμη δεν έχω πάει να μου τον κοιτάξουν λόγω έλειψης χρόνου. Στο τηλέφωνο που τους πήρα μου είπαν οτι δεν ξέρουν τι είναι και να τους το πάω. Θα τους πάω στην πρώτη ευκαιρία. Αν μου πειράξουν τίποτα άλλο εκτός από τον συναγερμό αν δεν ξέρουν τι παίζει, μαύρο φίδι που τους έφαγε. Θα φωνάξω στον πρώτο υπεύθυνο που θα βρω μπροστά μου και να δούμε μετά αν θα είναι αυτό δυσφήμιση ή όχι. Από οτι είδα στα σχέδια για να μου βάλουν αυτό τον συναγερμό μου κάναν μια τρύπα στο ταμπλό για το λαμπάκι και για τα καλώδια ξηλώσαν την μισή ταπετσαρία. Δηλαδή να θέλω να τον βγάλω για να βάλω άλλο θα πρέπει όλα αυτά να μείνουν. Τουλάχιστον το λαμπάκι αναβοσβήνει με ανοιχτές πόρτες έτσι για χαβαλέ. Εκτός κι αν το΄αφήσω χωρίς συναγερμό. Πάντως έχει αρχίσει να με ενοχλεί αυτή η ιστορία. Για να δούμε, γιατί το "δεν έχω υπόψη μου,φέρτε το να το δούμε" κάτι μου μυρίζει. Άσε που έχω αρχίσει να ψιλοκοιτάω την Celica T-Sport 192 άλογα.

Όσο για το θέμα θερμοκρασία δεν μου έχει ανέβει ποτέ πάνω από 100-105, κι αυτό με βαρβάτη κίνηση που ήταν γ@μησε τα. Με κλίμα πάντα σταθερά κάτω από 90, και σε κίνηση αντε να πιάσει 90-92. Ωστόσο μου έχει συμβεί να σβήσω το μοτέρ με 90 θερμοκρασία, και να βάλω μπρος μετά από 4 λεπτά και να δείχνει 100.
Για την κόρνα,όλα καλά. Ούτε lag ούτε τίποτα. Λίγο σκληρό είναι στα πλάγια και θέλει λίγο πιο πολύ πίεση,αλλά όλα καλά. Μου έχει τύχει κιόλας να χτυπήσει χωρίς να θέλω πιάνοντας το τιμόνι από τις ακτίνες.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 01:34:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδάκια, το βεντιλατέρ με σβηστό κινητήρα, δουλέψει δεν δουλέψει κάνει το ίδιο. Σκοπός είναι να δουλέψει και να κατεβάσει τη θερμοκρασία με τον κινητήρα σε λειτουργία. Το πρόβλημα δεν είναι το παραφλού στο ψυγείο αλλά το παραφλού μέσα στον κινητήρα! Το βεντιλατέρ ψύχει το παραφλού του ψυγείου. Εάν σβήσω τη μηχανή με το λάδι στους 115 και πάνω τότε το νερό είναι καταδικασμένο να απάγει τη θερμοκρασία από το λάδι και τα μέταλλα, και στην ουσία να τα ισοφαρίσει σε μία λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία πχ 110C.
Βέβαια τόσο τα μέταλλα αντέχουν τεράστιες θερμοκρασίες, όσο και το παραφλού αντέχει θερμοκρασίες που φτάνουν μέχρι και 150C (Παραφλού Valeo)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,119s (PHP: 57% - SQL: 43%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on