Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 01:37:24 Θέμα δημοσίευσης: Ο συναγερμός κι εγώ... |
|
|
Θα μπορούσαμε βέβαια να τα πηγαίνουμε και καλύτερα, αν και τώρα τελευταία αποδεικνύεται λίγο...υπερπροστατευτικός.
Και εξηγούμαι. Έχω τον συναγερμό που δίνει η Peugeot για τα 206 με το λαμπάκι κάτω από το κουμπί από τα alarm,που είναι ογκομετρικός. Πριν από δυο εβδομάδες είχα πάει για το 2ο service το αυτοκίνητο. Όλα καλά. Αφήνω το αυτοκίνητο κάτω από το σπίτι με τον συναγερμό. Ανεβαίνω πάνω, και τον ακούω να χτυπάει. Βρε γ@μώ λέω,πώς; Τον ξανακλείνω, και τον ξαναενργοποιώ. Σε κανα 20 λεπτο αντε πάλι τα ίδια. Τέσπα, έφυγα Επανομή, ξαναγύρισα. Τον αφήνω κάτω από το σπίτι αντε ξαναχτυπάει.
Κατεβαίνω, παίρνω το manual του συναγερμού και ψάχνω για troubleshooting μπας και είναι κάτι εύκολο να το κάνω εγώ. Αντί γι αυτό βρίσκω πως τοποθετείται και πως προγραμματίζεται. Γκρρρ!! Πειράζω λίγο τους αισθητήρες να κοιτάνε πιο μέσα στον όγκο και το ξανακλείνω. 1,2, 3 ώρες δεν βάρεσε. Αντε λέω αυτό ήταν. Σήμερα τον ξαναβάζω, σε 3" χτυπάει. Ξανά μια από τα ίδια, σε 5 λεπτά ξαναχτυπάει. Ε αυτό ήταν. Το κλειδώνω με μένα σε όρια κρίσης.
Από την αρχή το είχα ψιλιαστεί οτι κάτι θα έχει παιχτεί στο συνεργείο, γιατί πρέπει να επηρεάστηκε από τον μηδενισμό του χιλιομετρητή των service, γιατί κάπως έτσι προγραμματίζεται ο συναγερμός. Πράγμα που αποδεικνύει άλλη μια φορά το χιλιοαποδεδειγμένο οτι όταν το αυτοκίνητο μπαίνει στο συνεργείο ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν βγαίνει καλύτερο από οτι ήταν.
Τώρα σκέφτομαι οτι είναι θέμα προγραμματισμού, και θέλω να τους το πάω να μου τον ξεπρογραμματίσουν και να μου τον ξαναπρογραμματίσουν, Νομίζω οτι είναι υπόθεση ενός λεπτού,άντε το πολύ 2. Αν βέβαια είναι αυτό,αλλιώς πάντα υπάρχει και το καλό reset. Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα ή του έχει συμβεί ας δώσει καμια συμβουλή. Ούτως ή άλλως, επειδή αύριο δεν προλαβαίνω, μάλλον Τρίτη πρωί θα πάει στην Peugeot να το κοιτάξουν και να τσιμπήσουν τα 20 ευρώπουλα. Θα το φτιάξουν όμως ή με το που θα γυρίσω σπίτι άντε πάλι τα ίδια;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 08:51:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμμμ! Χτυπάει ο συνεγερμός?
χμμμ! Για να χτυπάει πάει να πει ότι ή χάλασε ή ότι κάτι έπιασε "το ματάκι του"
Αν χάλασε πρέπει να το κάνει συνέχεια κάθε 20λεπτά...
Αν δεν το κάνει κάθε 20 λεπτά τότε ο συναγερμός σου δουλεύει κανονικά...
Τι γίνεται όμως? Αφού κανείς δεν το πειράζει το εργαλείο...
χμμμ! Μπορεί όμως να το πειράζουν από έξω...π.χ. μία γάτα ή ένα αυτοκίνητο που πέρασε δίπλα και ο αέρας του το ενόχλησε....
Λοιπόν δίπλα στο διακόπτη απενεργοποίησης του αερόσακου συνοδηγού (εκεί που είναι και ο ρυθμιστής ύψους προβολέων) υπάρχει ένα button....πατησέ το για να απενεργοποιήσεις την περιμετρική προστασία από τον συναγερμό...
Οι Γάλλοι σκέφτηκαν ότι μπορεί να έχουμε κατοικίδιο (σκύλο-γάτα) και να το αφήσουμε μέσα στο 206 οπότε πρέπει να έχουμε και κάποιο παράθυρο ανοιχτό για αέρα...αλλά με ταυτόχρονη προστάσια....οπότε υπάρχει και η περιμετρική προστασία 3 έως 5 μέτρων ακτίνας!...!...!
Οταν κάτι μπει σε αυτή την ακτίνα τότε το ALARM βαράει αδυσώπητα!
Φυσικά ολα τα παραπάνω είναι για τον TEXTALARM της PEUGEOT... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2002, 18:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι αν όντως έχει χαλάσει και όντως όπως ορθά λες χτυπάει κάθε 15-20 λεπτά τι γίνεται; Και πώς γίνεται να χαλάσει; Διότι το συγκεκριμένο φαινόμενο ξεκίνησε μετά το service.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Αύγ 2002, 08:50:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν όντως χτυπάει πλέον περίπου κάθε 20 λεπτά τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει. Ισως στο service να πειράξανε τον εγκέφαλο ή κανένα καλώδιο στην μηχανή. Καλό είναι να το πας έγκαιρα στο συνεργείο πριν έχεις και άλλα προβλήματα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Αύγ 2002, 17:19:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λες να κοβει βολτες καμμια μυγα?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Αύγ 2002, 23:21:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ!!! :D 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2002, 09:34:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ, πάντως, παιδιά δεν έβαλα το συναγερμό της Peugeot. Αντ' αυτού πήγα σε έναν φίλο μου ηλεκτρονικό (ο μόνος που εμπιστεύομαι) και μου έβαλε έναν άριστο από ό,τι μου είπε και δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω. Ο συναγερμός λειτουργεί μια χαρά μέχρι τώρα.
Το αστείο ήταν όταν πήγα για το πρώτο service της εγγύησης. Ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπείας, που μου το έπαιζε κάποιος, μόλις άκουσε ότι είχα βάλει άλλον συναγερμό, έβγαλε αφρούς. "Τι;;; Το ξέρεις ότι κανονικά θα έπρεπε να σου κόψουμε (σ.σ. προσέξτε το α΄ πληθυντικό πρόσωπο, λες κι αυτός κάνει κουμάντο εκεί, τες παντν) την εγγύηση;" κι άλλα τέτοια.
Δεν ξέρω αν έκανα καλά, ο χρόνος θα δείξει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Αύγ 2002, 17:45:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk έγραψε: | Εγώ, πάντως, παιδιά δεν έβαλα το συναγερμό της Peugeot. Αντ' αυτού πήγα σε έναν φίλο μου ηλεκτρονικό (ο μόνος που εμπιστεύομαι) και μου έβαλε έναν άριστο από ό,τι μου είπε και δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω. Ο συναγερμός λειτουργεί μια χαρά μέχρι τώρα.
Το αστείο ήταν όταν πήγα για το πρώτο service της εγγύησης. Ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπείας, που μου το έπαιζε κάποιος, μόλις άκουσε ότι είχα βάλει άλλον συναγερμό, έβγαλε αφρούς. "Τι;;; Το ξέρεις ότι κανονικά θα έπρεπε να σου κόψουμε (σ.σ. προσέξτε το α΄ πληθυντικό πρόσωπο, λες κι αυτός κάνει κουμάντο εκεί, τες παντν) την εγγύηση;" κι άλλα τέτοια.
Δεν ξέρω αν έκανα καλά, ο χρόνος θα δείξει.  |
Δεν μας λες ποιο 206(χρονολογία μοντέλο) έχεις και ποιο συναγερμό έβαλες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 00:21:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω το 1.4 του 2002 κι έβαλα τον Cobra (δεν θυμάμαι μοντέλο). Από ότι μου είπε πάντως ο ηλεκτρολόγος, αυτός ο συναγερμός είναι ο καλύτερος της εταιρείας που μου έβαλε. Ίδωμεν!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 08:29:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk έγραψε: | Έχω το 1.4 του 2002 κι έβαλα τον Cobra (δεν θυμάμαι μοντέλο). Από ότι μου είπε πάντως ο ηλεκτρολόγος, αυτός ο συναγερμός είναι ο καλύτερος της εταιρείας που μου έβαλε. Ίδωμεν!  |
Mια χαρά είναι...
Τα παλαιότερα 206 είχαν κάποια προβληματάκια με τους συναγερμούς...(κολληματάκια, υπερευαισθησία κλπ...).... Φαντάζομαι ότι δεν διαθέτεις multiplex ή κάνω λάθος ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 10:54:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, είναι multiplex.
α) Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό για το όλο θέμα του συναγερμού;
β) Γενικά πάντως, παιδιά, δεν μου πολυαρέσει κι αυτή η ιστορία με την πολυπλεξία. Καταρχήν μου καθυστερεί μισό περίπου δευτερόλεπτο την κόρνα, κι άλλο τόσο το σινιάλο των προβολέων. Είναι πράματα αυτά; Εδώ έχουμε γλυτώσει στο τσακ τη σύγκρουση επειδή (σε άλλα αυτοκίνητα) η κόρνα χτυπάει με τη μία.
Δεν ξέρω, όσο κι αν λατρεύω το 206 μου, αυτό το πράγμα με χαλάει πολύ.
γ) Δεν ξέρω για τα δικά σας, πάντως το δικό μου όταν σβήνεις τη μηχανή σβήνει και το βεντιλατέρ. Να δείτε πού φτάνει η θερμοκρασία όταν, μετά από σβήσιμο για πέντε λεπτά, την ξανανάβω. Περνάει την τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο, πιάνει η δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ και μετά από λίγο φτάνει στους φυσιολογικούς 90 βαθμούς. Να φανταστείτε ότι σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρολόγο να μου συνδέσει το βεντιλατέρ με συνεχές ρεύμα να τελειώνουμε. Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω σπίτι και δουλεύει το βεντιλατέρ, περιμένω πλέον με αναμμένο τον κινητήρα να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ και μετά τον σβήνω.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 17:06:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
svstouk έγραψε: | Ναι, είναι multiplex.
α) Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό για το όλο θέμα του συναγερμού;
β) Γενικά πάντως, παιδιά, δεν μου πολυαρέσει κι αυτή η ιστορία με την πολυπλεξία. Καταρχήν μου καθυστερεί μισό περίπου δευτερόλεπτο την κόρνα, κι άλλο τόσο το σινιάλο των προβολέων. Είναι πράματα αυτά; Εδώ έχουμε γλυτώσει στο τσακ τη σύγκρουση επειδή (σε άλλα αυτοκίνητα) η κόρνα χτυπάει με τη μία.
Δεν ξέρω, όσο κι αν λατρεύω το 206 μου, αυτό το πράγμα με χαλάει πολύ.
γ) Δεν ξέρω για τα δικά σας, πάντως το δικό μου όταν σβήνεις τη μηχανή σβήνει και το βεντιλατέρ. Να δείτε πού φτάνει η θερμοκρασία όταν, μετά από σβήσιμο για πέντε λεπτά, την ξανανάβω. Περνάει την τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο, πιάνει η δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ και μετά από λίγο φτάνει στους φυσιολογικούς 90 βαθμούς. Να φανταστείτε ότι σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρολόγο να μου συνδέσει το βεντιλατέρ με συνεχές ρεύμα να τελειώνουμε. Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω σπίτι και δουλεύει το βεντιλατέρ, περιμένω πλέον με αναμμένο τον κινητήρα να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ και μετά τον σβήνω.  |
α. Εχεις multiplex? Περιέργο! Πως και δέχθηκαν να σου βάλουν συναγερμό εκτός του γνήσιου....Λένε ότι (δεν το λέω εγώ) όταν μπει συναγερμός εκτός της PEUGEΟT τότε ο εγκέφαλος τα ψιλοπαίρνει λίγο στα κρανίο...αυτό φυσικά αν και εφόσον ο συναγερμός συνδεθεί πάνω στο ηλεκτρονικό κύκλωμα του αυτοκινήτου π.χ. πόρτες, παράθυρα, πορτμπαγκάζ κλπ....
β. Οσο για την κόρνα νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλους, απλά είναι σκληρό το κουμπί της κόρνας... όσο για τα φώτα έτσι πρέπει να είναι! Το σινιάλο απαγορεύεται από το νόμο! Μόνο στην Ελλάδα έχει γίνει καθεστώς αυτό... Πάντως η καθυστέρηση που έχεις είναι φυσιολογική για να μην καούν οι λάμπες (προστασία από ξαφνική υπερβολική δόση ρεύματος)
γ. Σβήνει το βεντιλατέρ είναι φυσιλογικό....Δεν είναι όμως φυσιολογικό να το ανάβεις μετά από 5 λεπτά και να σου πετάει το δείκτη πριν το κόκκινο...
Το 206 έχεις (από ότι ξέρω μέσω SIDOBRE) 2 ανιχνευτές θερμοκρασίας....ο 2ος είναι ασφαλείας και ανοίγει πριν το κόκκινο, ο 1ος (αν θυμάμαι καλά) γύρω στους 100... Μήπως σε σένα δεν λειτουργεί ο 1ος? Για ψάχτο λιγάκι...
Πάντως καλά κάνεις που το αφήνεις και κρυώνει πριν το κλείσεις...
Sidobre για πες και εσύ αυτά που ξέρεις παραπάνω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 17:47:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | svstouk έγραψε: | Ναι, είναι multiplex.
α) Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό για το όλο θέμα του συναγερμού;
β) Γενικά πάντως, παιδιά, δεν μου πολυαρέσει κι αυτή η ιστορία με την πολυπλεξία. Καταρχήν μου καθυστερεί μισό περίπου δευτερόλεπτο την κόρνα, κι άλλο τόσο το σινιάλο των προβολέων. Είναι πράματα αυτά; Εδώ έχουμε γλυτώσει στο τσακ τη σύγκρουση επειδή (σε άλλα αυτοκίνητα) η κόρνα χτυπάει με τη μία.
Δεν ξέρω, όσο κι αν λατρεύω το 206 μου, αυτό το πράγμα με χαλάει πολύ.
γ) Δεν ξέρω για τα δικά σας, πάντως το δικό μου όταν σβήνεις τη μηχανή σβήνει και το βεντιλατέρ. Να δείτε πού φτάνει η θερμοκρασία όταν, μετά από σβήσιμο για πέντε λεπτά, την ξανανάβω. Περνάει την τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο, πιάνει η δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ και μετά από λίγο φτάνει στους φυσιολογικούς 90 βαθμούς. Να φανταστείτε ότι σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρολόγο να μου συνδέσει το βεντιλατέρ με συνεχές ρεύμα να τελειώνουμε. Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω σπίτι και δουλεύει το βεντιλατέρ, περιμένω πλέον με αναμμένο τον κινητήρα να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ και μετά τον σβήνω.  |
α. Εχεις multiplex? Περιέργο! Πως και δέχθηκαν να σου βάλουν συναγερμό εκτός του γνήσιου....Λένε ότι (δεν το λέω εγώ) όταν μπει συναγερμός εκτός της PEUGEΟT τότε ο εγκέφαλος τα ψιλοπαίρνει λίγο στα κρανίο...αυτό φυσικά αν και εφόσον ο συναγερμός συνδεθεί πάνω στο ηλεκτρονικό κύκλωμα του αυτοκινήτου π.χ. πόρτες, παράθυρα, πορτμπαγκάζ κλπ....
Μα δεν τον έβαλα στην αντιπροσωπεία, αλλά σε δικό μου άνθρωπο, που με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα αν υπάρξει...
β. Οσο για την κόρνα νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλους, απλά είναι σκληρό το κουμπί της κόρνας... όσο για τα φώτα έτσι πρέπει να είναι! Το σινιάλο απαγορεύεται από το νόμο! Μόνο στην Ελλάδα έχει γίνει καθεστώς αυτό... Πάντως η καθυστέρηση που έχεις είναι φυσιολογική για να μην καούν οι λάμπες (προστασία από ξαφνική υπερβολική δόση ρεύματος)
Όχι, δεν έχει να κάνει με τη σκληράδα της κόρνας. Είναι ξεκάθαρο, με το που την έχεις πατήσει, καθυστερεί χαρακτηριστικά (- φυσιολογικό όπως μου είπαν από την peugeot.)
γ. Σβήνει το βεντιλατέρ είναι φυσιλογικό....Δεν είναι όμως φυσιολογικό να το ανάβεις μετά από 5 λεπτά και να σου πετάει το δείκτη πριν το κόκκινο...
Το 206 έχεις (από ότι ξέρω μέσω SIDOBRE) 2 ανιχνευτές θερμοκρασίας....ο 2ος είναι ασφαλείας και ανοίγει πριν το κόκκινο, ο 1ος (αν θυμάμαι καλά) γύρω στους 100... Μήπως σε σένα δεν λειτουργεί ο 1ος? Για ψάχτο λιγάκι...
Η πρώτη σκάλα δουλεύει φυσιολογικά και για την ακρίβεια στους 92 βαθμούς. Η δεύτερη σκάλα πιάνει μετά τους 97.
Πάντως καλά κάνεις που το αφήνεις και κρυώνει πριν το κλείσεις...
Sidobre για πες και εσύ αυτά που ξέρεις παραπάνω... |
Ναι, ναι, ναι!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 19:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από δικές μου παρατηρήσεις...
Στο 206 μου (1.4 μοντέλο 2002) η πρώτη σκάλα (δεν ξέρω για δεύτερη-δεν το έχω πάρει χαμπάρι ίσως) αρχίζει να λειτουργεί λίγο μετά τους 95-96C και σταματά μόλις η θερμοκρασία πέσει περίπου στους 92C. Τώρα αν κάποια στιγμή πηγαίνει σε 2η σκάλα δεν το έχω προσέξει... Αυτά με την όση ακρίβεια έχει το όργανο του ταμπλό. Το πιο σωστό πάντως θα ήταν να μην κλείνει αμέσως το βεντιλατέρ αλλά αφού φτάσει σε χαμηλή θερμοκρασία αυτόματα και όχι να έχουμε εμείς το νου μας και να περιμένουμε!!!!!!! 8O ΄
Μήπως αυτό ισχύει στη δεύτερη κλίμακα που αναφέρεται; Όταν δηλαδή η θερμοκρασία είναι ΠΟΛΥ ψηλά, γιατί είναι κουφό να λείπει από το 206 ένας τόσο χαζός αυτοματισμός.
Sidobre τα φώτα σου παρακαλώ...
Για το θέμα της κόρνας, δεν νομίζω ότι είναι σκληρό το κουμπί, θα συμφωνήσω ότι και εμένα μου δίνει την αίσθηση της καθυστέρησης και όχι της δυσκολίας!!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Αύγ 2002, 23:17:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όσο αναφορά τον συναγερμό τον Texalarm που έχω ακόμη δεν έχω πάει να μου τον κοιτάξουν λόγω έλειψης χρόνου. Στο τηλέφωνο που τους πήρα μου είπαν οτι δεν ξέρουν τι είναι και να τους το πάω. Θα τους πάω στην πρώτη ευκαιρία. Αν μου πειράξουν τίποτα άλλο εκτός από τον συναγερμό αν δεν ξέρουν τι παίζει, μαύρο φίδι που τους έφαγε. Θα φωνάξω στον πρώτο υπεύθυνο που θα βρω μπροστά μου και να δούμε μετά αν θα είναι αυτό δυσφήμιση ή όχι. Από οτι είδα στα σχέδια για να μου βάλουν αυτό τον συναγερμό μου κάναν μια τρύπα στο ταμπλό για το λαμπάκι και για τα καλώδια ξηλώσαν την μισή ταπετσαρία. Δηλαδή να θέλω να τον βγάλω για να βάλω άλλο θα πρέπει όλα αυτά να μείνουν. Τουλάχιστον το λαμπάκι αναβοσβήνει με ανοιχτές πόρτες έτσι για χαβαλέ. Εκτός κι αν το΄αφήσω χωρίς συναγερμό. Πάντως έχει αρχίσει να με ενοχλεί αυτή η ιστορία. Για να δούμε, γιατί το "δεν έχω υπόψη μου,φέρτε το να το δούμε" κάτι μου μυρίζει. Άσε που έχω αρχίσει να ψιλοκοιτάω την Celica T-Sport 192 άλογα.
Όσο για το θέμα θερμοκρασία δεν μου έχει ανέβει ποτέ πάνω από 100-105, κι αυτό με βαρβάτη κίνηση που ήταν γ@μησε τα. Με κλίμα πάντα σταθερά κάτω από 90, και σε κίνηση αντε να πιάσει 90-92. Ωστόσο μου έχει συμβεί να σβήσω το μοτέρ με 90 θερμοκρασία, και να βάλω μπρος μετά από 4 λεπτά και να δείχνει 100.
Για την κόρνα,όλα καλά. Ούτε lag ούτε τίποτα. Λίγο σκληρό είναι στα πλάγια και θέλει λίγο πιο πολύ πίεση,αλλά όλα καλά. Μου έχει τύχει κιόλας να χτυπήσει χωρίς να θέλω πιάνοντας το τιμόνι από τις ακτίνες.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 01:34:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδάκια, το βεντιλατέρ με σβηστό κινητήρα, δουλέψει δεν δουλέψει κάνει το ίδιο. Σκοπός είναι να δουλέψει και να κατεβάσει τη θερμοκρασία με τον κινητήρα σε λειτουργία. Το πρόβλημα δεν είναι το παραφλού στο ψυγείο αλλά το παραφλού μέσα στον κινητήρα! Το βεντιλατέρ ψύχει το παραφλού του ψυγείου. Εάν σβήσω τη μηχανή με το λάδι στους 115 και πάνω τότε το νερό είναι καταδικασμένο να απάγει τη θερμοκρασία από το λάδι και τα μέταλλα, και στην ουσία να τα ισοφαρίσει σε μία λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία πχ 110C.
Βέβαια τόσο τα μέταλλα αντέχουν τεράστιες θερμοκρασίες, όσο και το παραφλού αντέχει θερμοκρασίες που φτάνουν μέχρι και 150C (Παραφλού Valeo)
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|