Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 09:39:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α μπράβο.. εκεί να δείτε τι τραβάνε με καδενες με πολλαπλασιαστες με κατανάλωση λαδιού τρελή με μπουζι σπασμένα κ καρφωμένα μοτερ.. δουλεύει φίλος κ τα ξερω.. κ όχι μόνο τα 180ρια..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 12:56:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Δες τα 180αρια twincharger τι τραβάνε. |
+1, χαμός γίνεται με δαύτα. Απλά εμείς τυχαίνει να έχουμε peugeot και να παρακολουθούμαι από κοντά τα δικά μας προβλήματα. Αν είχαμε οτιδήποτε άλλο θα ξέραμε από κοντά και εκεί τι γινόταν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tolisgt (apostolos) Μόλις έγραψα

207 GT
Ένταξη: 15 Φεβ 2012 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 17:46:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ξερω για τα group vag αλλα βαλτε αλλο ενα thp στην λιστα .....το ιδιο προβλημα πρωι πρωι.......αυριο το ανοιγουμε και βλεπουμε....στεναχωριθηκα παντως ......για προτεινετε αλλες λυσεις...να το κανω σφυρηλατο?? τι κοστος θα εχει??
only jet fuel.....
Overloaded..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 17:55:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
king207cc έγραψε: |
εγώ πάντως δεν βλέπω κανέναν ιάπωνα να έχει πρόβλημα |
Κατσε να τα κανει κ αυτος τουρμπατα τα απλα συμβατικα με τα ενα καρο εξτρα περιφεριακα που θελει,σε λογικες τιμες αγορας και μετα τα λεμε 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την android στις Πεμ 26 Απρ 2012, 19:13:11, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 18:17:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tolisgt έγραψε: | δεν ξερω για τα group vag αλλα βαλτε αλλο ενα thp στην λιστα .....το ιδιο προβλημα πρωι πρωι.......αυριο το ανοιγουμε και βλεπουμε....στεναχωριθηκα παντως ......για προτεινετε αλλες λυσεις...να το κανω σφυρηλατο?? τι κοστος θα εχει?? |
Κάτσε να το ανοίξετε πρώτα να εκτιμηθεί η ζημιά και βλέπεις.
Πάντως αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις (και αν φυσικά είσαι εκτός εγγύησης) τότε θα ήταν μια καλή ευκαιρία να το κάνεις σφυρί. Γιατί αν το κλείσεις έτσι τότε δύσκολα να έχεις άλλη ευκαιρία. Κόστος ανάλογα με το μάστορα που θα επιλέξεις και τα πράγματα που θα βάλεις. Για ένα σετ πιστόνια-μπιέλες + εργατικά θες το λιγότερο 1500ευρώ.
Κρίμα όπως και να χει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 21:06:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
100000 χλμ πάντως είναι γελοίο νούμερο..Για ένα μοτέρ κιόλας που υποτίθεται κερδίζει βραβεία τα τελευταία 4-5 χρόνια σερί.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tolisgt (apostolos) Μόλις έγραψα

207 GT
Ένταξη: 15 Φεβ 2012 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 21:28:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σακη για σφυριλατο με βλεπω αλλα ειναι κριμα να ειναι σφυρι με μαμα τουρμπο οποτε παμε και για τουρμπο + κοολερακι ++++ και θα το φτασω παλι το ταλιρο οπως και στο λεον που ειχα ......μετα θα θελει και φρενα και δισκοπλατο και και και .....και δεν αξιζει το ΑΜΑΞΑΚΙ τετοια πραγματα κατα την γνωμη μου...... μπορει και να το μπαλωσω και να το δωσω και να παω σε κανα πισωκινητο.......ναι αλλα μετα τι θα οδηγαει η γυναικα??? χεστα εμπλεξα... 
only jet fuel.....
Overloaded..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 23:47:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tolisgt έγραψε: | Σακη για σφυριλατο με βλεπω αλλα ειναι κριμα να ειναι σφυρι με μαμα τουρμπο οποτε παμε και για τουρμπο + κοολερακι ++++ και θα το φτασω παλι το ταλιρο οπως και στο λεον που ειχα ......μετα θα θελει και φρενα και δισκοπλατο και και και .....και δεν αξιζει το ΑΜΑΞΑΚΙ τετοια πραγματα κατα την γνωμη μου...... μπορει και να το μπαλωσω και να το δωσω και να παω σε κανα πισωκινητο.......ναι αλλα μετα τι θα οδηγαει η γυναικα??? χεστα εμπλεξα...  |
Βαλε τα σφυριλατα τωρα και το big turbo με τον καιρο σιγα σιγα...
Παρε ρε εναν ιαπωνα με πισοκινηση...
Η γυναικα δηλαδη δεν μπορει να οδηγησει s2000? 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Orestis7 (Orestis) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)
Ένταξη: 24 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάϊ 2012, 18:11:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα,
ξεκινησα ολη την ιστορια και το "θεμα" παραλληλα..
Τελικα, εχω φτασει στο σημειο να ψαχνω για αλλο μοτερ γιατι για να το επισκευάσω απ οτι μου λενε δεν αξιζει μια. Γιατι παλι παιζει να βγαλει το προβλημα αργοτερα + τα εξοδα για επισκευη μπορει να ειναι περισσοτερα απο το να βρω μοτερ απο κανα τρακαρισμενο να τον βαλω και να τελειωνει η ιστορια..
Το θεμα ειναι οτι ψαχνω ειλικρινα παντου και μοτερ δε μπορω να βρω..
φταει που ψαχνω για 150 αλογα? Μηπως το μοτερ καθεαυτο ειναι 120 αλογα και με το τουρμπο παει στα 150?
Τι ακριβως πρεπει να κοιταξω πριν αγορασω το μοτερ (εαν βρω)??
Ιδεες κανας εμπειρος??
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάϊ 2012, 19:20:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Orestis7 έγραψε: | Καλησπερα,
ξεκινησα ολη την ιστορια και το "θεμα" παραλληλα..
Τελικα, εχω φτασει στο σημειο να ψαχνω για αλλο μοτερ γιατι για να το επισκευάσω απ οτι μου λενε δεν αξιζει μια. Γιατι παλι παιζει να βγαλει το προβλημα αργοτερα + τα εξοδα για επισκευη μπορει να ειναι περισσοτερα απο το να βρω μοτερ απο κανα τρακαρισμενο να τον βαλω και να τελειωνει η ιστορια..
Το θεμα ειναι οτι ψαχνω ειλικρινα παντου και μοτερ δε μπορω να βρω..
φταει που ψαχνω για 150 αλογα? Μηπως το μοτερ καθεαυτο ειναι 120 αλογα και με το τουρμπο παει στα 150?
Τι ακριβως πρεπει να κοιταξω πριν αγορασω το μοτερ (εαν βρω)??
Ιδεες κανας εμπειρος??
 |
Φίλε μου, καλησπέρα.
Το μοτέρ είναι 150άρι, έτσι βγαίνει.
Αν θες ψάξε στο www.car.gr και κάτι θα βρεις.
Μπορείς να πάρεις και μοτέρ από RC που πάλι σου κάνει ή ακόμη και από Mini R56/R57 που είναι το ίδιο με το RC αλλά με άλλη έξοδο στην τουρμπίνα (θα χρειαστείς τροποποίηση στις σωληνώσεις του intercooler σου, εκτός και βάλεις την παλιά σου τουρμπίνα).
Εσύ τί ζημιά έχεις που δεν αξίζει να φτιαχτεί;
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Orestis7 (Orestis) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)
Ένταξη: 24 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάϊ 2012, 19:56:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου Dimkeras,
Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες! Βρηκα ενα μοτερ στη θεσσαλονικη αλλα πρεπει να επικοινωνησω μαζι τους να δω τι και πως.
για να κανω λιγο πιο σαφη την κατασταση, το αμαξι αυτη τη στιγμη βρισκεται στην ελβετια, οπου τα εργατικα ειναι υπερυψηλα, οποτε μαλλον για αυτο μου λενε οτι δε σε συμφερει να επισκευασεις τον κινητηρα. Η ζημια ειναι στην πρωτη σελιδα του θεματος αυτου. Εν ολιγοις εχει λιωσει το πιστονι...
Λυση Νο2: Μοτερ με 175 αλογα απο CC μπαινει στο δικο μου??  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάϊ 2012, 20:24:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλα τα ΤΗΡ μπαίνουν. Σετάρεις μετά τον εγκέφαλο να δουλεύει σωστά (αν πάρεις 175άρι μοτέρ) και είσαι εντάξει.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
king207cc (vangelis) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 207cc 1.6T (2009)
Ένταξη: 10 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1997 Τόπος: gotham city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάϊ 2012, 20:46:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Orestis7 έγραψε: | Λυση Νο2: Μοτερ με 175 αλογα απο CC μπαινει στο δικο μου??  |
το cc εχει τον 150αρι THP.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tolisgt (apostolos) Μόλις έγραψα

207 GT
Ένταξη: 15 Φεβ 2012 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάϊ 2012, 22:47:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 175αρι δουλευει με μαμα πλεξουδα σε 150αρι?? η θελει κομπλε και εγκεφαλο και πλεξουδα?? σαζμαν τι να αφησει του 150αριου η εαν βρει κομπλε μοτερ-σαζμαν απο 175 η ολο μαζι εχει διαφορα?? με το esp τι γινεται εαν στο 150αρι βαλεις 175 μοτερ??
only jet fuel.....
Overloaded..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Μάϊ 2012, 10:20:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tolisgt έγραψε: | το 175αρι δουλευει με μαμα πλεξουδα σε 150αρι?? η θελει κομπλε και εγκεφαλο και πλεξουδα?? |
Βγάζεις μοτέρ, βάζεις μοτέρ, δε θες εγκέφαλο διότι είναι κλειδωμένος με το bsi. Ο εγκέφαλος του 150αριού το διαχειρίζεται αλλά θέλει σετάρισμα για τα μίγματα λόγω μεγαλύτερης παροχής τουρμπίνας. Αν τα βρεις κομπλέ βέβαια, μοτερ-εγκέφαλο-bsi, τα παίρνεις και γίνεσαι μάγκας
tolisgt έγραψε: | σαζμαν τι να αφησει του 150αριου η εαν βρει κομπλε μοτερ-σαζμαν απο 175 η ολο μαζι εχει διαφορα?? |
Το 150άρι έχει διαφορετική κλιμάκωση από το 175άρι. Αν βρεις σασμάν από 175άρι γιατί να μην το βάλεις;
tolisgt έγραψε: | με το esp τι γινεται εαν στο 150αρι βαλεις 175 μοτερ?? |
Λειτουργεί κανονικά. Αλλά δεν απενεργοποιείται όπως στα 175άρια διότι είναι δικλείδα του εγκεφάλου και όχι της μονάδας esp.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάϊ 2012, 21:25:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατ'αρχην ειληκρινα λυπαμαι που τα λεμε με αφορμη μια τοσο σοβαρη ζημια.
Απο οτι βλεπω (δεν με βοηθαει βεβαια μια φωτο να βγαλω πληρες και ασφαλες συμπερασμα)
προβλημα δεν ειχε μονο αυτος ο κυλινδρος αλλα και ο διπλα ηταν ετοιμος και αυτος.
Αν και θελω και αλλες φωτος (η να το εβλεπα φυσικα απο κοντα) εσενα το μοτερ σου δουλευε σαν σταθερης πιεσης και οχι σταθερου ογκου οπως ειναι σχεδιασμενο να δουλευει.
(σιγουρα δεν ειχες προγραμμα?)
Τεσπα τωρα δεν θελω να σκοτωνω ψοφιο λιονταρι και να κανω τον μετα Χριστο προφητη.
Εχεις διαθεση να το κυνηγησεις (και ας μην γινει τιποτα) η οχι?
Εχεις φυλαξει το παλιο μοτερ? τα στοιχεια του εγκεφαλου υπαρχουν ακομα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Orestis7 (Orestis) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)
Ένταξη: 24 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούν 2012, 12:20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...τελικα με τα πολλα, βρηκα ενα ιδιο μοτερ απο αλλο αμαξι και απλα θα αλλαξω το μοτερ γιατι για να το επισκευασω αφενως δε συμφαιρει και πολυ οικονομικα και αφετερου δε ξερω κατα ποσο μπορω να εμπιστευτω μετα ενα μοτερ που εχει περασει τετοια ζημια και τετοια επισκευη.
Οσο αναφορα το προγραμμα, στην περιπτωση τωρα που αλλαζω μοτερ και βαζω ακριβως το ιδιο, παιζει προβλημα αν εχει περασει η αντιπροσωπια κανα προγραμμα? Εγω δεν εχω βαλει τιποτα..
Η μεγαλη μου απορια τωρα πια ειναι, κατα ποσο θα μπορεσω να εμπιστευτω παλι το αμαξι και το μοτερ, η θα μου βγαλει παλι κανα προβλημα σε 2000 χλμ.. Γιατι αν ειναι θεμα εγκεφαλου και κακης ποιοτητας μιγματος, ακομα και με το καινουργιο μοτερ παλι θα εχω προβλημα.
καπου ειδα οτι τα μοτερ που ηταν φτιαγμενα το 2007, παρουσιαζαν προβλημα στο συστημα χρονισμου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούν 2012, 12:51:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το προγραμμα ειναι στον εγκεφαλο του αυτοκινητου. Φανταζομαι εσυ θα κρατησεις τον δικο σου, σωστα? Με την αλλαγη του μοτερ, θα σου κανουν λογικα και ενα update με το τελευαταιο προγραμμα που εχει βγει για τα 150αρια.
Τωρα αν εχει προβλημα ο εγκεφαλος σου, δεν το ξερω, αλλα εφοσον κανεις update στην peugeot θα εχεις το ιδιο προγραμμα με τοσα αλλα 207 που κυκλοφορουν χωρις ουσιαστικο προβλημα στα μιγματα οπως λες. Σιγουρα το μαμα προγραμμα δουλευει στεγνο με αποτελεσμα αυξημενες θερμοκρασιες κλπ, αλλα καλυτερα να στο απαντησει καποιος πιο σχετικος αυτο.
Για τα μοντελα του 2007 ισχυει πως ειχαν μαλακο τεντωτηρα καδενας, με αποτελεσμα αργα η γρηγορα τα περισοτερα να χασουν χρονισμα. Μπορεις προληπτικα, οταν βαλεις το νεο μοτερ πανω να κανεις ενα χρονισμα, χρησιμοποιοντας τα καινουργια ανταλλακτικα που εχει βγαλει η peugeot (τεντοτηρας πιο σκληρος, ισως και καινουργια βιδα στροφαλου). Το κοστος των ανταλλακτηκων δεν ξεπερναει τα 140 ευρο αν δεν κανω λαθως. Ετσι θα εχεις και το κεφαλι σου ησυχο απο το θεμα χρονισματος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούν 2012, 14:10:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: |
Για τα μοντελα του 2007 ισχυει πως ειχαν μαλακο τεντωτηρα καδενας, με αποτελεσμα αργα η γρηγορα τα περισοτερα να χασουν χρονισμα. Μπορεις προληπτικα, οταν βαλεις το νεο μοτερ πανω να κανεις ενα χρονισμα, χρησιμοποιοντας τα καινουργια ανταλλακτικα που εχει βγαλει η peugeot (τεντοτηρας πιο σκληρος, ισως και καινουργια βιδα στροφαλου). Το κοστος των ανταλλακτηκων δεν ξεπερναει τα 140 ευρο αν δεν κανω λαθως. Ετσι θα εχεις και το κεφαλι σου ησυχο απο το θεμα χρονισματος. |
Σωστά, αν και ο λόγος απώλειας χρονίσματος, δεν ειναι ο τεντωτήρας, αλλα το γλίστρημα των γραναζιών. Ο τεντωτηρας ευθυνεται για το κροτάλισμα. βεβαια αν παραγινει το κακο μπορει να πηδήξει και κανα δοντι.
Αλλαζεται όλο το σετάκι, με τεντωτηρα, γραναζάκι στροφάλου, μουαγιέ στροφάλου και βιδες στροφάλου και εκκεντροφόρων. κόστος ανταλλακτικών γύρω στα 100€. Τα αλλαζεις για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Orestis7 (Orestis) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)
Ένταξη: 24 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούν 2012, 14:14:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να γινουν ολα αυτα πρεπει να ανοιχτει το καπακι μηχανης???
Εχει πολυ βαβουρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|