Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
petrance (petros) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 Le ManS
Ένταξη: 01 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: γιαννιτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 16:17:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο αυτο πιστευα και εγω με το χρονισμα αλλα προχθες ημουν ολη την ωρα πανω απο το μοτερ δεν εφυγα ουτε δευτερολεπτο...το ειδα το χρονισμα ηθελε οντως 1με2 χιλιοστα για να κουμπωσουν τα μαραφετια το καναμε ολα κομπλε αλλα δεν εστρωσε κατι ουτε μηγματα ουτε πιεση..ΕΚΤΟΣ λεω ΕΚΤΟΣ αν δεν φενεται απο αυτον τον τροπο που παρατηρησα εγω ο σωστος χρονισμος!!!εδω δε ξερω αν δεν μετραει μονο αυτο που ειδα οτι φερανε τα εκκεντρα εκει που επρεπε εστω και για λιγο για να ειναι ενα χρονισμα σωστο...αν θελει και κατι αλλο ειμαι 1000% σιγουρος και +φωνος μαζι σου στελιο.....!!!!ευχαριστω!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 19:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.
Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο);
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petrance (petros) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 Le ManS
Ένταξη: 01 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: γιαννιτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 20:40:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σαν τι να καναμε????απ'οτι ειχε δει ο μηχανικος μου ειπε ο μεταβλητος ειναι οκ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tasos_vl (Tasos) Νέος χρήστης

 207 rallye facelift
Ένταξη: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 62 Τόπος: Out of space!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 20:44:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrance έγραψε: | λοιπον γεια σας μολις γυρισα...εχω νεα αλλαξα τον αισθητηρα και τα μηγματα διορθωθηκαν δεν ξερω τι και πως αν ισχυει αυτο που λεει ο στελιος εγω παντως ειδα διαφορα στα μηγματα τελος παντων....απο συμπιεση ειμαι κομπλε απο χρονο ψεκασμου και απο εκει ειμαι κομπλε απο λαμδα ειμαι κοπμπλε τα ειδαμε ολα στο δρομο το μονο θεματακι μου τωρα ειναι οτι δεν σηκωνω πιεση....πριν αλλαξω τον λαμδα σηκωνα μεχρι 1600mbar σημερα πηγα 1730mbar ασχετα που πρεπει να ειναι απο 1750 εως 2000 διαφορα ξεκινησε με το αμαξι και πλεον απ'οτι βλεπω θα φανει και στις επομενες μερες τα μηγματα πανε καλα δωξα το θεο...την τριτη ειχα κλεισει ραντεβου για να τσεκαρουν βαλβιδες πολλαπλες και τα συναφη και εφοσον ηρθαν ολα στα ισια τους απο την αποψη του μηγματος θα τσεκαρουν την τριτη τη τουρμπινα το αξονακι μηπως εχει κενα γιατι θελει αλλαγη το σωληνακι λαδιου εχω ενα θεματακι εκει και θα τα δουνε περι τουρμπινας!!!!(φυσικα εννοειται πως δεν θα πειραχτει ασκοπα το αξονακι για να δω απλα μια πιεση σωστη και να πω αααα ολα καλα τωρα)οποτε οπως καταλαβατε το μονο προβλημα που εμεινε ειναι η πιεση...αν εχει κανεις καμια λυση η οτιδηποτε να με βοηθησει θα το εκτιμουσα... |
αφου τα προβληματα με τα μιγματα ειναι οκ, θα σου ελεγα να βλεπεις τα λαδια σου συμφωνα με αυτα που αντιμετοπισα εγω. (ευχομαι να μην σου βγαλει κανενα αλλο προβλημα). Τωρα για την πιεση δεν ξερω ισος ειναι το σωλινακι για το λαδι που λες.. Παντος την δικια σου πιεση πρεπει να στην ανεβασε πολυ!!!! Χεχε!!

Έχει επεξεργασθεί από τον/την tasos_vl στις Τετ 14 Μάρ 2012, 20:51:07, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petrance (petros) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 Le ManS
Ένταξη: 01 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: γιαννιτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 20:48:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με τον λαμδα που κουμπωσα σαν αρχη εκει εγινε η διαφορα αλλα θελει ακομα λιγο να για να ερθει το αμαξι στα καθως πρεπει σωστα πλαισια.....λειπει τωρα το κερασακι στην τουρμπινα η καπου αλλου για να λυθει το θεμα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tolisgt (apostolos) Μόλις έγραψα

207 GT
Ένταξη: 15 Φεβ 2012 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 20:53:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostos aisthitira krousis?? kai pou briskete sto moter??
ean einai eukolo plz....
(kai pali sorry gia ta greeklish alla to pc tha einai etoimo se 15meres.....)
only jet fuel.....
Overloaded..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tasos_vl (Tasos) Νέος χρήστης

 207 rallye facelift
Ένταξη: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 62 Τόπος: Out of space!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 21:08:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrance έγραψε: | με τον λαμδα που κουμπωσα σαν αρχη εκει εγινε η διαφορα αλλα θελει ακομα λιγο να για να ερθει το αμαξι στα καθως πρεπει σωστα πλαισια.....λειπει τωρα το κερασακι στην τουρμπινα η καπου αλλου για να λυθει το θεμα..... |
δηλαδη βοηθησε καθολου ο αισθητηρας κρουσης καυσης? γιατι μπερδευτικα λιγο
tolisgt έγραψε: |
kostos aisthitira krousis?? kai pou briskete sto moter??
ean einai eukolo plz....
(kai pali sorry gia ta greeklish alla to pc tha einai etoimo se 15meres.....) |
για τον αισθητηρα κανα 30 ευρω υπολογισε δεν νομιζω παραπάνω.... τωρα που ειναι ισως ξερει ο Πετρος... κατσε να μας απανήσει αν εγινε οκ απο αυτον τον αισθητηρα γιατι να πω την αληθεια μπερδευτικα με το τελευταιο του ποστ....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petrance (petros) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 Le ManS
Ένταξη: 01 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: γιαννιτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 03:17:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοστος 25ευρω και βρισκεται λιγο πιο πανο απο την Ν75...σε λιγες μερες θα φανει αυτο θα το περπαταω συνεχεια με 5η 70 με τον αυτοματο πιλοτο και θα δω αν ξανα κανει το ιδιο η οχι....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
petrance (petros) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 Le ManS
Ένταξη: 01 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: γιαννιτσα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:38:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1μερα μετα την αλλαγη του αισθητηρα και το αυτοκινητο ειναι προς το παρον μια χαρα απο μειγματα....ακουω εναν ηχο προσθετο θα τον ελεγα απο την τουρμπινα ενα φυσημα λιγο παραπανω απ'οτι ακουγοταν...και μου ερχονται μυρωδιες μεσα απο αναθυμιασεις σαν καμμενο λαδι πως μυριζει οταν ανοιγεις το καπακι για να βαλεις λαδια ακριβως ετσι.....και ρωτω υπαρχει περιπτωση να ειναι το σωληνακι λαδιου της τουρμπινας????φενεται οτι εκει εχει λαδακι λιγο κατω απο το προστατευτικο καπακι που εχει....!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 17:13:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσεχε μη σου εχει κοψει το ρακορ της παροχης λαδιου της τουρμπινας. Μην παρεις καμια φωτια. Παιζει ενα αλλο τοπικ για φτιαχτα ρακορ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 18:27:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petrance έγραψε: | μου ερχονται μυρωδιες μεσα απο αναθυμιασεις σαν καμμενο λαδι πως μυριζει οταν ανοιγεις το καπακι για να βαλεις λαδια ακριβως ετσι.....και ρωτω υπαρχει περιπτωση να ειναι το σωληνακι λαδιου της τουρμπινας????φενεται οτι εκει εχει λαδακι λιγο κατω απο το προστατευτικο καπακι που εχει....!!!!! |
έχεις πάει για αλλαγή χτες!!!!
εγώ θα σου πρότεινα να πας για φτιαχτό ώστε να μην ξανά ασχοληθείς με αυτό το θέμα!
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 18:51:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.
Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο); |
Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά.
Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 18:57:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tasos_vl έγραψε: |
ααα!! και ενα ακομα θεμα ηταν οτι δεν ανεβαζε θερμοκρασια στις αρχες (μετα την αλλαγη μοτερ) επαιζε στους 70 καθοταν ρελαντι και ανεβαζε 85 με 90, ξεκινουσα και επεφτε στους 70!!! χεχχχεχεχε αυτο σταματισε ομως |
Me too, από την πρώτη μέρα που το έχω πάρει λειτουργεί κάπως έτσι. Τους 70βαθμούς τους έχει για πρωινό. Δουλεύει κανονικά 85-90 απλώς αν πάω πορεία ή αν πατήσω λίγο πέφτει για πλάκα.
Εσένα πως σταμάτησε δηλαδή, άλλαξες θερμοστάτη ή απλά έστρωσε?
Sorry για το off topic.
-> Και κάτι για on topic, το μόνο που δεν έχει τσεκάρει ο φίλος λοιπόν είναι η αντεπίστροφη βαλβίδα αναθ. καυσίμου. Κάτι μου λέει ότι θα είναι το επόμενο στη λίστα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tasos_vl (Tasos) Νέος χρήστης

 207 rallye facelift
Ένταξη: 23 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 62 Τόπος: Out of space!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 19:05:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | tasos_vl έγραψε: |
ααα!! και ενα ακομα θεμα ηταν οτι δεν ανεβαζε θερμοκρασια στις αρχες (μετα την αλλαγη μοτερ) επαιζε στους 70 καθοταν ρελαντι και ανεβαζε 85 με 90, ξεκινουσα και επεφτε στους 70!!! χεχχχεχεχε αυτο σταματισε ομως |
Me too, από την πρώτη μέρα που το έχω πάρει λειτουργεί κάπως έτσι. Τους 70βαθμούς τους έχει για πρωινό. Δουλεύει κανονικά 85-90 απλώς αν πάω πορεία ή αν πατήσω λίγο πέφτει για πλάκα.
Εσένα πως σταμάτησε δηλαδή, άλλαξες θερμοστάτη ή απλά έστρωσε?
Sorry για το off topic.
-> Και κάτι για on topic, το μόνο που δεν έχει τσεκάρει ο φίλος λοιπόν είναι η αντεπίστροφη βαλβίδα αναθ. καυσίμου. Κάτι μου λέει ότι θα είναι το επόμενο στη λίστα. |
περιπου 10 φορες να το εκανε στην αρχη και μετα εστρωσε... και μηλαμε για ταξιδι 2 ωρες με 130 και καλοκαιρι.... και επισης καπιες φορες οταν φουλαρω δεν ανεβενει τερμα πανω ο δικτης καυσιμων... παντος αυτα τα 207 με 150 και 177 σε κρατανε σε αγωνια για το επομενο προβλημα χεχεχεχε
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 19:30:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | salex έγραψε: | και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.
Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο); |
Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά.
Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ. |
Δεν το κάνετε πιο λιανά και για εμάς που δεν το κατέχουμε το θέμα με το γρανάζι;
Εκτός και αν πείτε κάτι πρέπει να μας σκοτώσετε οπότε πάσο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 19:55:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | SαλιγκαρAKIS έγραψε: | salex έγραψε: | και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.
Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο); |
Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά.
Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ. |
Δεν το κάνετε πιο λιανά και για εμάς που δεν το κατέχουμε το θέμα με το γρανάζι;
Εκτός και αν πείτε κάτι πρέπει να μας σκοτώσετε οπότε πάσο  |
Εχει καποια σημαδια τα οποια πρεπει να ειναι σε καποια συγκεκριμενη θεση..
http://i29.photobucket.com/albums/c283/yarismania/2.jpg
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18143&postdays=0&postorder=asc&start=20 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 20:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | salex έγραψε: | και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.
Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο); |
Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά.
Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ. |
Όταν χρονιζαν το δικό μου, το έβλεπα και μου το έλεγαν κιόλας, οτι μπορει να έχουμε κανει τη διαδικασία πολλές φορές, αλλα καθε φορά διαβάζουμε τη διαδικασία χρονίσματος που δίνει η Peugeot στο λαπτοπ μας, προς αποφυγή λάθους. στη διαδικασία αυτη περιλαμβάνεται και ο έλεγχος γραναζιού μεταβλητού. κάποιοι μάλλον βαριούνται! Γι αυτο λεω οτι πρέπει να είσαι απο πάνω τους, αλλα δυστυχώς δεν εχει ο καθένας αυτη τη δυνατότητα, την πληροφόρηση και τις γνώσεις...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 23:37:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.
Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.
Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 23:49:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.
Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.
Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%. |
Ρε συ Στέλιο ούτε στο ServiceBox δεν αναφέρεται συγκεκριμένη θέση στο γρανάζι μεταβλητού επάνω στον εκκεντροφόρο. Το μόνο που αναφέρει είναι να μην το γυρίσεις ανάποδα για να έρθει στην αρχική του θέση. Πώς γίνεται λοιπόν, χωρίς σημάδι να το βάλεις σε λάθος θέση; Όπως και να είναι το γρανάζι αν πάρει λάδι θα στρίψει. Ή κάνω λάθος; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|