Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 00:33:58 Θέμα δημοσίευσης: DTA αγραφος σε σαξοραλλο 16ν |
|
|
Μετα απο μια κουβεντα που ειχα με τον Λεωνιδα 16ν και τον μηχανικο μουψπερι αγραφων, σκεφτομαι μηπως τοποθετησω αγραφο στο αγωνιστικο.
Ο μηχανικος που εχει στο δικο του αγωνιστικο αγραφο, μου λεει οτι το αυτοκινητο εχει μεταμορφωθει απο πλευρας αποκρισης, ομαλης λειτουργιας,ενω εχει κερδισει σε ιπποδυναμη και ροπη.
Εχει βαλει dta s40, ειναι το παλιοτερο μοντελο ενω το νεοτερο ειναι το s60.
Σκεφτομαι να βαλω S40 αφου πλεον μεταχειρισμενος κοστιζει 400-500 ευρω.
Εχει ασχοληθει κανεις με τετοιους εγκεφαλους?
Ειδε διαφορα?
Υπαρχει καποια καλυτερη προταση?
Μιλαω για αυτοκινητο κατηγοριας Ν με συμπιεση φιλτρο εξατμιση και εκκεντροφορους σιτροεν σπορτ γκρουπ Ν.
Αυτη τη στιγμη εχω εγκεφαλο σιτροεν σπορτ και γενικα μου δινει την εντυπωση οτι δουλευει πλουσιο .
ΥΓ. μη μου πειτε να βαλω προγραμμα κλπ ή να το αφησω οπως ειναι, αυτο ειναι αλλη υποθεση. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 08:17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υποψηφιε μαλαkα,μολις βγαλεις εκκεντροφορους και εγκεφαλο,τους θελουμε(στην αναλογη τιμη φυσικα)... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 18:20:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:09:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη...  |
Nαι το ξερω αυτο ρε'συ, αρα με την μαμα πλεξουδα δεν θα μπορω να χρησιμοποιησω ολες τις δυνατοτητες τυ εγκεφαλου?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:17:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λευτέρη αν λες για το σαξο του Τσέρτου, εφόσον ειναι Ν θα το χει κι αυτος με μαμα πλεξούδα οπότε μπορείς να περιμένεις ενα ιδιο αποτέλεσμα.
Είχα την εντύπωση (αν και η αληθεια ειναι πως δεν τα γνωρίζω αυτά σχεδόν καθολου) πως 9/10 άγραφους απαιτούν δική τους πλεξούδα κατι που οπως ειπε ο Στέλιος δεν επιτρέπεται στη Ν γι αυτο οσοι εχουν αλλo εγκεφαλο ειναι plug'n'play. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ) Μέλος

 106 rallye 1.6 16v
Ένταξη: 17 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: 8.000 rpm
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:18:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Pughell έγραψε: | Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη...  |
Nαι το ξερω αυτο ρε'συ, αρα με την μαμα πλεξουδα δεν θα μπορω να χρησιμοποιησω ολες τις δυνατοτητες τυ εγκεφαλου? |
οχι ρε λευτερη, μπορεις απλα θα πρεπει να φτιαξεις ανταπτορη πλεξουδα
που απο την μια μερια θα κουμωνει στον αγραφο και απο την αλλη στην μαμα φυσα της εργοστασιακης πλεξουδας.
www.stroked-up.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:41:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως ειπε και ο Λεω,ο ανταπτορας δεν ειναι προβλημα σε καμια περιπτωση,το προβλημα ειναι οτι ο εγκεφαλος που θα βαλεις θα πρεπει να συνεργαζεται με τους εργοστασιακους αισθητηρες,πραγμα που υπο προυποθεσεις μπορει να ειναι προβλημα αν ο εγκεφαλος δεν ειναι τοσο εξελιγμενος οσο χρειαζεται.
Btw,ο S40 ειναι για τον πoυτσο,ο S40 Pro ειναι καπως πιο εξελιγμενος αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα δεις την διαφορα που θα περιμενες απο τα 1000Ε που θα δωσεις...
Η οποια διαφορα που θα δεις θα ειναι απο την "καταπονηση" του μοτερ σου,οχι γιατι ο αγραφος ειναι μια συσκευη που θα καταφερει να βγαλει κρυμμενη δυναμη απο το μοτερ.
Δεν μιλαμε για κανενα Golf με K-Jetronic ή εστω και για κανεναν Renix σαν αυτο του Clio μου...
Αμα σου περισσευει το 1000αρικο και δεν ξερεις τι να το κανεις,αγορασε ενα cage της προκοπης,μην το σπαταλας σε αχρειαστες μαλακiες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 20:23:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το σαξο δε του λευτερη εχει obd I οποτε δε παιρνει σκαλισμα σειριακο...
λεφο να προτεινω κατι?
βγαλε τον σιτροεν σπορτ και βαλτον στου τσερτου...
ή παρε το αμαξι με τον εγκεφαλο σου και τον αγραφο του τσερτου και παμε να το μετρησουμε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 23:55:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θεμα ειναι οτι δεν μπορει να γινει αμεση αντιπαραθεση γιατι για να γινει κατι τετοιο,πρεπει να εχεις το μοτερ οπως ακριβως λεει η Citroen Sport(συμπιεση,χρονισμα,εγκεφαλος,εκκεντροφοροι Ν) και με το ιδιο ακριβως setup να δοκιμασεις τον αγραφο για να δεις τι ψαρια επιασες...
Φυσικα δεν το βλεπεις μονον στο δυναμομετρο,εχεις μαζι σου και εναν wideband μαζι με ενα πυρομετρο για να βλεπεις τι μλκιες εχεις κανει με τον αγραφο και ποσο εχεις ξεφυγει απο το safe setup και τεινεις προς την μαλακiα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 00:57:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο το κειτζ εχει δρομολογηθει και θα γινει λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχε ο το μπλε του Ζαχου.
Γιαννη για του Τσερτου λεω.
Υποτιθεται οτι το μοτερ ειναι σωστα χρονισμενο γιαυτο εβγαλε και σχεδον 137 αλογα.
Τακη καλη ιδεα αυτο που λες, ισως ετσι δουμε αν κερδιζουμε κατι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 01:03:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν το συζηταω καν οτι ο σιτροεν σπορτ ειναι η πιο ασφαλης επιλογη.
Ειναι ακριβως ιδιος με τον πεζοσπορισιο?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 01:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ψαξου για ton link ton μικρο 700 ευρο περιπου καινουριος +80ε ηλεκτρονικη.
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 03:59:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ καλη τιμη.
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 08:29:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Στελιο το κειτζ εχει δρομολογηθει και θα γινει λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχε ο το μπλε του Ζαχου.
|
Αμα κανεις χειροποιητο,θα εισαι μλκας...
Ν2 εισαι,το οριο σου ειναι τοσο χαμηλα που εχεις παααρα πολυ δρομο ακομα μεχρι να το πλησιασεις.
Παρε ενα χρωμομολυβδενιο OMP που ειναι με την μιση δουλεια σχεδον ετοιμη.
Lef205 έγραψε: | Υποτιθεται οτι το μοτερ ειναι σωστα χρονισμενο γιαυτο εβγαλε και σχεδον 137 αλογα. |
Το σωστα,ειναι κατι πολυ σχετικο για τον καθενα...
Lef205 έγραψε: | Δεν το συζηταω καν οτι ο σιτροεν σπορτ ειναι η πιο ασφαλης επιλογη.
Ειναι ακριβως ιδιος με τον πεζοσπορισιο? |
Οχι,καμια εντελως σχεση.
Ο Γιωργος(Καρτακης) ειχε τετοιο προγραμμα στα χερια του και δεν εχει καμια επαφη με το mini gr A της PS.
Καταρχην το συγκεκριμενο προγραμμα κοβει αβανς στον κοφτη,οχι καυσιμο.
Αμα θες να βγαλεις δυναμη απο το πουθενα,δεδομενου οτι το μπλοκ σου ειναι blue printed μεχρι εκει που δεν παιρνει,αρχισε να ασχολεισαι με τα του πανω τμηματος,δηλαδη γυαλισματα,καθαρισματα,κλπ,κλπ.
Και πριν πει κανενας οτι δεν επιτρεπονται γυαλισματα,κλπ,επειδη ακριβως εχω την ομολογκασιον στα χερια μου και εφτιαξα κεφαλη για Ν2,μια χαρα μπορεις να γυαλισεις με το χερακι σου τους αυλους και να εισαι εντος προδιαγραφων της ομολογκασιον.
Επισης εχει ατελειες χυτευσης και η πλαστικη εισαγωγη,εχει μπιχλα/μουργα και διαφορα άλλα πραγματα που σαν Ν εχει νοημα να ασχοληθεις,παιρνωντας φυσικα τριχες απο δυναμη...
Γενικα,το να φτιαξεις καλο Ν μοτερ δεν θελει πολλα χρηματα,θελει πολυ προσωπικη δουλεια,ομως ευτυχως το κοστολογιο μενει χαμηλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 15:02:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο dta θα σου προτεινα να μη μπλεξεις με την s σειρα τους καθως εχουν ακουστει πολλα οχι καλα για δαυτους...απο dta θα σου προτεινα τον p8 pro ειναι λιγο παλιοτερο μοντελο αλλα εχει εξαιρετικες δυνατοτητες...
οσων αφορα την πλεξουδα κανενας εγγεφαλος δεν εχει εξολοκληρου δικη του πλεξουδα.Στους περισσοτερους δινεται φυσα με πλεξουδακι ενος μετρου και το συνδεεις στην μαμα πλεξουδα οποτε η μαμα φυσα μενει ανεπαφη.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 15:42:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
na τονισω εδω οτι το παρταλι εβγαλε 137 στο μαχα σπατα την εποχη που ειχε τα χοντρα προβληματα το μαχα και εβγαζε μαμα αμαξια 10+% κατω απο ονομαστικη ισχυ... με χαρτινο φιλτρο και εξατμιση με καταλυτη σιτροεν σπορτ...
εχω σοβαρες αμφιβολιες αν θα δειξει παραπανω αλογα ο γραφος.
αν ομως δειξει ποιος τον ακουει τον αλλο...
και σορυ στελιο αλλα αν δειξει παραπανω αλογα ο αγραφος να το γαμησω και το χρονισμα και τη μουργα στο κωλο μου. εσυ κατσε γυαλιζε και το φιλτροκουτι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 21:33:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσο εδειξαν παραπανω αλογα οι αγραφοι σε μοτερ mini gr A,τοσο θα δειξει και στο gr N...
Οσο για αποδοση Ν μοτερ,σε Ιταλια τα top N οριακα ξεπερνανε τα 135 οποτε βγαλε συμπερασμα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 21:47:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ξερω οτι εχουν μετρηθει Ν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ με αγραφο και τα παντα ολα στα 147 στον ανδριανακη και 144 στο μαχα στα καλα του πριν χρονια
και αυτες ειναι μετρησεις δικων μας ανθρωπων οχι μαιμουδιαρηδων που 150αριζουν με βενζινες εκκεντρα και μαλ***ες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|