PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

DTA αγραφος σε σαξοραλλο 16ν
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 00:33:58    Θέμα δημοσίευσης: DTA αγραφος σε σαξοραλλο 16ν Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετα απο μια κουβεντα που ειχα με τον Λεωνιδα 16ν και τον μηχανικο μουψπερι αγραφων, σκεφτομαι μηπως τοποθετησω αγραφο στο αγωνιστικο.
Ο μηχανικος που εχει στο δικο του αγωνιστικο αγραφο, μου λεει οτι το αυτοκινητο εχει μεταμορφωθει απο πλευρας αποκρισης, ομαλης λειτουργιας,ενω εχει κερδισει σε ιπποδυναμη και ροπη.
Εχει βαλει dta s40, ειναι το παλιοτερο μοντελο ενω το νεοτερο ειναι το s60.
Σκεφτομαι να βαλω S40 αφου πλεον μεταχειρισμενος κοστιζει 400-500 ευρω.
Εχει ασχοληθει κανεις με τετοιους εγκεφαλους?
Ειδε διαφορα?
Υπαρχει καποια καλυτερη προταση?
Μιλαω για αυτοκινητο κατηγοριας Ν με συμπιεση φιλτρο εξατμιση και εκκεντροφορους σιτροεν σπορτ γκρουπ Ν.
Αυτη τη στιγμη εχω εγκεφαλο σιτροεν σπορτ και γενικα μου δινει την εντυπωση οτι δουλευει πλουσιο .

ΥΓ. μη μου πειτε να βαλω προγραμμα κλπ ή να το αφησω οπως ειναι, αυτο ειναι αλλη υποθεση. Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 08:17:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υποψηφιε μαλαkα,μολις βγαλεις εκκεντροφορους και εγκεφαλο,τους θελουμε(στην αναλογη τιμη φυσικα)...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 10:32:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποιο ακριβός αλλά PnP

http://www.dp-engineering.nl/EN/products/electronics/standalone/vems_pnp/vemspnp_nfx3plug.php


http://www.dp-engineering.nl/EN/products/electronics/standalone/vems_pnp/


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 18:20:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:09:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη... Rolling eyes

Nαι το ξερω αυτο ρε'συ, αρα με την μαμα πλεξουδα δεν θα μπορω να χρησιμοποιησω ολες τις δυνατοτητες τυ εγκεφαλου?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:17:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λευτέρη αν λες για το σαξο του Τσέρτου, εφόσον ειναι Ν θα το χει κι αυτος με μαμα πλεξούδα οπότε μπορείς να περιμένεις ενα ιδιο αποτέλεσμα.

Είχα την εντύπωση (αν και η αληθεια ειναι πως δεν τα γνωρίζω αυτά σχεδόν καθολου) πως 9/10 άγραφους απαιτούν δική τους πλεξούδα κατι που οπως ειπε ο Στέλιος δεν επιτρέπεται στη Ν γι αυτο οσοι εχουν αλλo εγκεφαλο ειναι plug'n'play.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 1.6 16v

Ένταξη: 17 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: 8.000 rpm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:18:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Pughell έγραψε:
Α,και κατι που λογικα ξερεις αλλα το ξεχνας...
Λογικα θυμασαι οτι αν σου ζητηθει σε τεχνικο ελεγχο,θα πρεπει να μπορει να παρει μπροστα και με τον μαμα εγκεφαλο ως Ν/2,που σημαινει οτι η πλεξουδα πρεπει να μεινει ανεπαφη... Rolling eyes

Nαι το ξερω αυτο ρε'συ, αρα με την μαμα πλεξουδα δεν θα μπορω να χρησιμοποιησω ολες τις δυνατοτητες τυ εγκεφαλου?


οχι ρε λευτερη, μπορεις απλα θα πρεπει να φτιαξεις ανταπτορη πλεξουδα
που απο την μια μερια θα κουμωνει στον αγραφο και απο την αλλη στην μαμα φυσα της εργοστασιακης πλεξουδας.


www.stroked-up.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:41:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως ειπε και ο Λεω,ο ανταπτορας δεν ειναι προβλημα σε καμια περιπτωση,το προβλημα ειναι οτι ο εγκεφαλος που θα βαλεις θα πρεπει να συνεργαζεται με τους εργοστασιακους αισθητηρες,πραγμα που υπο προυποθεσεις μπορει να ειναι προβλημα αν ο εγκεφαλος δεν ειναι τοσο εξελιγμενος οσο χρειαζεται.

Btw,ο S40 ειναι για τον πoυτσο,ο S40 Pro ειναι καπως πιο εξελιγμενος αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα δεις την διαφορα που θα περιμενες απο τα 1000Ε που θα δωσεις...
Η οποια διαφορα που θα δεις θα ειναι απο την "καταπονηση" του μοτερ σου,οχι γιατι ο αγραφος ειναι μια συσκευη που θα καταφερει να βγαλει κρυμμενη δυναμη απο το μοτερ.
Δεν μιλαμε για κανενα Golf με K-Jetronic ή εστω και για κανεναν Renix σαν αυτο του Clio μου...

Αμα σου περισσευει το 1000αρικο και δεν ξερεις τι να το κανεις,αγορασε ενα cage της προκοπης,μην το σπαταλας σε αχρειαστες μαλακiες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 20:23:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το σαξο δε του λευτερη εχει obd I οποτε δε παιρνει σκαλισμα σειριακο...

λεφο να προτεινω κατι?
βγαλε τον σιτροεν σπορτ και βαλτον στου τσερτου...
ή παρε το αμαξι με τον εγκεφαλο σου και τον αγραφο του τσερτου και παμε να το μετρησουμε Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 23:55:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορει να γινει αμεση αντιπαραθεση γιατι για να γινει κατι τετοιο,πρεπει να εχεις το μοτερ οπως ακριβως λεει η Citroen Sport(συμπιεση,χρονισμα,εγκεφαλος,εκκεντροφοροι Ν) και με το ιδιο ακριβως setup να δοκιμασεις τον αγραφο για να δεις τι ψαρια επιασες...

Φυσικα δεν το βλεπεις μονον στο δυναμομετρο,εχεις μαζι σου και εναν wideband μαζι με ενα πυρομετρο για να βλεπεις τι μλκιες εχεις κανει με τον αγραφο και ποσο εχεις ξεφυγει απο το safe setup και τεινεις προς την μαλακiα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 00:57:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο το κειτζ εχει δρομολογηθει και θα γινει λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχε ο το μπλε του Ζαχου.
Γιαννη για του Τσερτου λεω.
Υποτιθεται οτι το μοτερ ειναι σωστα χρονισμενο γιαυτο εβγαλε και σχεδον 137 αλογα.
Τακη καλη ιδεα αυτο που λες, ισως ετσι δουμε αν κερδιζουμε κατι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 01:03:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το συζηταω καν οτι ο σιτροεν σπορτ ειναι η πιο ασφαλης επιλογη.
Ειναι ακριβως ιδιος με τον πεζοσπορισιο?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 01:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ψαξου για ton link ton μικρο 700 ευρο περιπου καινουριος +80ε ηλεκτρονικη.


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 03:56:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.car.gr/parts/view/2093978/ αυτον εχω βρει


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 03:59:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυ καλη τιμη.


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 08:29:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Στελιο το κειτζ εχει δρομολογηθει και θα γινει λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχε ο το μπλε του Ζαχου.

Αμα κανεις χειροποιητο,θα εισαι μλκας...
Ν2 εισαι,το οριο σου ειναι τοσο χαμηλα που εχεις παααρα πολυ δρομο ακομα μεχρι να το πλησιασεις.
Παρε ενα χρωμομολυβδενιο OMP που ειναι με την μιση δουλεια σχεδον ετοιμη.

Lef205 έγραψε:
Υποτιθεται οτι το μοτερ ειναι σωστα χρονισμενο γιαυτο εβγαλε και σχεδον 137 αλογα.

Το σωστα,ειναι κατι πολυ σχετικο για τον καθενα...

Lef205 έγραψε:
Δεν το συζηταω καν οτι ο σιτροεν σπορτ ειναι η πιο ασφαλης επιλογη.
Ειναι ακριβως ιδιος με τον πεζοσπορισιο?

Οχι,καμια εντελως σχεση.
Ο Γιωργος(Καρτακης) ειχε τετοιο προγραμμα στα χερια του και δεν εχει καμια επαφη με το mini gr A της PS.
Καταρχην το συγκεκριμενο προγραμμα κοβει αβανς στον κοφτη,οχι καυσιμο.

Αμα θες να βγαλεις δυναμη απο το πουθενα,δεδομενου οτι το μπλοκ σου ειναι blue printed μεχρι εκει που δεν παιρνει,αρχισε να ασχολεισαι με τα του πανω τμηματος,δηλαδη γυαλισματα,καθαρισματα,κλπ,κλπ.
Και πριν πει κανενας οτι δεν επιτρεπονται γυαλισματα,κλπ,επειδη ακριβως εχω την ομολογκασιον στα χερια μου και εφτιαξα κεφαλη για Ν2,μια χαρα μπορεις να γυαλισεις με το χερακι σου τους αυλους και να εισαι εντος προδιαγραφων της ομολογκασιον.
Επισης εχει ατελειες χυτευσης και η πλαστικη εισαγωγη,εχει μπιχλα/μουργα και διαφορα άλλα πραγματα που σαν Ν εχει νοημα να ασχοληθεις,παιρνωντας φυσικα τριχες απο δυναμη...

Γενικα,το να φτιαξεις καλο Ν μοτερ δεν θελει πολλα χρηματα,θελει πολυ προσωπικη δουλεια,ομως ευτυχως το κοστολογιο μενει χαμηλα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 15:02:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο dta θα σου προτεινα να μη μπλεξεις με την s σειρα τους καθως εχουν ακουστει πολλα οχι καλα για δαυτους...απο dta θα σου προτεινα τον p8 pro ειναι λιγο παλιοτερο μοντελο αλλα εχει εξαιρετικες δυνατοτητες...
οσων αφορα την πλεξουδα κανενας εγγεφαλος δεν εχει εξολοκληρου δικη του πλεξουδα.Στους περισσοτερους δινεται φυσα με πλεξουδακι ενος μετρου και το συνδεεις στην μαμα πλεξουδα οποτε η μαμα φυσα μενει ανεπαφη.


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 15:42:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

na τονισω εδω οτι το παρταλι εβγαλε 137 στο μαχα σπατα την εποχη που ειχε τα χοντρα προβληματα το μαχα και εβγαζε μαμα αμαξια 10+% κατω απο ονομαστικη ισχυ... με χαρτινο φιλτρο και εξατμιση με καταλυτη σιτροεν σπορτ...

εχω σοβαρες αμφιβολιες αν θα δειξει παραπανω αλογα ο γραφος.
αν ομως δειξει ποιος τον ακουει τον αλλο...

και σορυ στελιο αλλα αν δειξει παραπανω αλογα ο αγραφος να το γαμησω και το χρονισμα και τη μουργα στο κωλο μου. εσυ κατσε γυαλιζε και το φιλτροκουτι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 21:33:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οσο εδειξαν παραπανω αλογα οι αγραφοι σε μοτερ mini gr A,τοσο θα δειξει και στο gr N... Whistling

Οσο για αποδοση Ν μοτερ,σε Ιταλια τα top N οριακα ξεπερνανε τα 135 οποτε βγαλε συμπερασμα... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2012, 21:47:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω ξερω οτι εχουν μετρηθει Ν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ με αγραφο και τα παντα ολα στα 147 στον ανδριανακη και 144 στο μαχα στα καλα του πριν χρονια
και αυτες ειναι μετρησεις δικων μας ανθρωπων οχι μαιμουδιαρηδων που 150αριζουν με βενζινες εκκεντρα και μαλ***ες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,353s (PHP: 66% - SQL: 34%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on