Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 18:23:37 Θέμα δημοσίευσης: 207RC-Περιεργο προβλημα |
|
|
Εδω και αρκετο καιρο εχω ενα περιεργο προβλημα με το αυτοκινητο,οταν θελω να το τρεξω π.χ. 2η σχεση και τερμα γκαζι... 3η...4η η πιεση δεν ξεπερναει το 1bar,απωλεια πιεσης το αποκλειω γτ γτ σε στιγμιαιο πατημα παει μεχρι 1.4 το προβλημα ειναι στο παρατεταμενο πατημα...
Να τονισω πως εχω αλλαξει ν75,σκαστρα,βαλβιδα αναθυμιασεων... απο χρονισμο μου ειπαν πως ηταν οκ και μου αλλαξαν μονο τεντωτηρα αν και βλεπω long fuel trims apo 19.5%-20.3% καπου εδω πιστευω να ειναι και το προβλημα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 18:40:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν απ΄ότι καταλαβαίνω φοράς πρόγραμμα, γιατι το 1,4 δεν είναι μαμά πίεση.
Βλέπεις λιγότερη πίεση απ οτι έβλεπες παλιότερα στο μπαρόμετρο, ή τώρα έβαλες μπαρόμετρο και το παρατήρησες?
Γιατί το 1.4 είναι σίγουρα overboost, και όχι η σταθερή πίεση που παίζει κοντά στο 1 bar.
Αλλά ακόμη και overboost 1,4 να χεις, δεν νομίζω οτι προκειται να το δεις σε 1η, 2α και 3η. Παρα μόνο σε 4η και 5η, και είναι φυσιολογικό.
Πάντως τα fuel trims σου είναι σίγουρα εκτος ορίων, οπότε το χρόνισμα σου μάλλον έχει πάει περίπατο...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:04:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Καταρχήν απ΄ότι καταλαβαίνω φοράς πρόγραμμα, γιατι το 1,4 δεν είναι μαμά πίεση.
Βλέπεις λιγότερη πίεση απ οτι έβλεπες παλιότερα στο μπαρόμετρο, ή τώρα έβαλες μπαρόμετρο και το παρατήρησες?
Γιατί το 1.4 είναι σίγουρα overboost, και όχι η σταθερή πίεση που παίζει κοντά στο 1 bar.
Αλλά ακόμη και overboost 1,4 να χεις, δεν νομίζω οτι προκειται να το δεις σε 1η, 2α και 3η. Παρα μόνο σε 4η και 5η, και είναι φυσιολογικό.
Πάντως τα fuel trims σου είναι σίγουρα εκτος ορίων, οπότε το χρόνισμα σου μάλλον έχει πάει περίπατο... | H αληθεια ειναι πως δεν θυμαμαι με απολυτη σιγουρια σε τι πιεση δουλευε οταν εκανα το προγραμμα νομιζω 1,2 σταθερη,αλλα και παλι δεν περναει το 1bar,ξαφνικα επεσε πολυ σε επιδοσεις.
Για χρονισμα το πηγα προσφατα και μου ειπαν οτι ηταν οκ, εκτος και αν δεν ελεγθηκε οπως πρεπει..με κοροιδεψαν πιο απλα,μπορει καποιος να με προτεινει ενα συνεργειο εδω στα βορεια να ελεγξω το χρονισμο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Manavis207Gt (Giannis) Φανατικό μέλος


Ένταξη: 14 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 370
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2011, 00:04:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: 207RC-Περιεργο προβλημα |
|
|
Alexis22 έγραψε: | Εδω και αρκετο καιρο εχω ενα περιεργο προβλημα με το αυτοκινητο,οταν θελω να το τρεξω π.χ. 2η σχεση και τερμα γκαζι... 3η...4η η πιεση δεν ξεπερναει το 1bar,απωλεια πιεσης το αποκλειω γτ γτ σε στιγμιαιο πατημα παει μεχρι 1.4 το προβλημα ειναι στο παρατεταμενο πατημα...
Να τονισω πως εχω αλλαξει ν75,σκαστρα,βαλβιδα αναθυμιασεων... απο χρονισμο μου ειπαν πως ηταν οκ και μου αλλαξαν μονο τεντωτηρα αν και βλεπω long fuel trims apo 19.5%-20.3% καπου εδω πιστευω να ειναι και το προβλημα.... |
Το 19.5% και το 20.3% long fuel trims, πιστευω οτι η αντλια υψηλης δεν λειτουργει κανονικα , και ο εγκεφαλος δινει εντολη να δουλεψει στις τιμες που βλεπεις για να ανταπεξελθει......Οι κανονικες τιμες που πρεπει να βλεπεις ειναι -5% +5-7%.... 
Powered By POWER BOOST SERVICE
http://www.youtube.com/watch?v=IeW0EOscXMA |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2011, 20:25:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξη που το πήγες για χρόνισμα?
πριν το πάω για χρόνισμα το δικού ήταν στο 13,30~% long term fuel trims
το πάω για χρόνισμα ( για κακή μου τύχη δεν μπορούσα να είμαι παρών κατά τον χρονισμό)κ αμέσως μετά το χρόνισμα από τα πρώτα κιόλας χλμ χωρίς να έχουν σβήσει σφάλματα κλπ το long term έχει στα 2% κ η κάθοδος συνεχίστηκε μέχρι -18%long term.
όταν τους ρώτησα πόσο φευγάτος ήταν ο χρονισμός μου είπαν ότι ήταν οκ ούτε δόντι.κατά την εργασία του δήθεν χρονισμού αλλάχτηκε ο τενωντήρας κ το μουαγιέ!
οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με κουκουρούκου χρονισμό!
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2011, 20:42:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | Αλέξη που το πήγες για χρόνισμα?
πριν το πάω για χρόνισμα το δικού ήταν στο 13,30~% long term fuel trims
το πάω για χρόνισμα ( για κακή μου τύχη δεν μπορούσα να είμαι παρών κατά τον χρονισμό)κ αμέσως μετά το χρόνισμα από τα πρώτα κιόλας χλμ χωρίς να έχουν σβήσει σφάλματα κλπ το long term έχει στα 2% κ η κάθοδος συνεχίστηκε μέχρι -18%long term.
όταν τους ρώτησα πόσο φευγάτος ήταν ο χρονισμός μου είπαν ότι ήταν οκ ούτε δόντι.κατά την εργασία του δήθεν χρονισμού αλλάχτηκε ο τενωντήρας κ το μουαγιέ!
οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με κουκουρούκου χρονισμό! |
το εκανα στην αντιπροσωπεια της Καβαλας,αλλα αλλαξα μονο τον τεντωτηρα ο οποιος ηταν για πεταμα,κακως δεν αλλαξα ολο το σετ χρονισμου,εσυ σε ποιον το εκανες,αν ειναι να παω και εγω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2011, 23:21:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και αυριο θα αφησω το αυτοκινητο για ελεγχο χρονισμου και αντικατασταση του σετ χρονισμου μηπως και λυθει το προβλημα..
Το long term fuel trim ειναι στο 17% και το short στο ρελαντι ειναι στο μηδεν (μωλις πατησω λιγο το γκαζι ανεβαινει γυρω στο 20%)
επιταχυνωντας μεχρι μεχρι τον κοφτη περιπου μετα τις 4000rpm κανει στιγμιαια κοψιματα σα να το περιοριζει κατι,οσο μου ειπαν τα παιδια που εκανα το προγραμμα κοβει αβανς..αυτο εχει να κανει με πιθανη απωλεια χρονισμο ή αντλια υψηλης αν και βλεπω πιεση καυσιμου περιπου 140bar. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2011, 23:27:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προφανως εννοεις αλλαγη σετ αν δεν ειναι οκ απο χρονισμα...
αν και θα σου ελεγα να εισαι μπροστα γιατι πολλα γίνονται 
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2011, 23:27:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξανδρε, τα συμπτώματα που έχεις δείχνουν προς απώλεια χρονισμού.
Φυσιολογικό είναι να σου κάνει τρελλά πυράκια, αφού οι εκκεντροφόροι βρίσκονται σε εντελώς διαφορετική θέση από εκείνη που θα έπρεπε να έχουν.
Όταν ο χρονισμός πάει περίπατο, τίποτα δεν δουλεύει σωστά στον κινητήρα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 10:17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Αλέξανδρε, τα συμπτώματα που έχεις δείχνουν προς απώλεια χρονισμού.
Φυσιολογικό είναι να σου κάνει τρελλά πυράκια, αφού οι εκκεντροφόροι βρίσκονται σε εντελώς διαφορετική θέση από εκείνη που θα έπρεπε να έχουν.
Όταν ο χρονισμός πάει περίπατο, τίποτα δεν δουλεύει σωστά στον κινητήρα. |
Πριν λιγο πηρα το αυτοκινητο και φαινεται οτι εστρωσε,το περιεργο ειναι οτι δεν εδειχνε φευγατος ο χρονισμος,οπως και την προηγουμενη φορα απλα τωρα λυθηκε και δεθηκε αλλαζωντας το μουαγιε.
Τo fuel trim ειναι στο 14.1% μετα απο μια μικρη βολτα που το εκανα,θελω να πιστευω οτι θα πεσει και αλλο...
Αν καταλαβα καλα ειχε χασει τη θεση του ο στροφαλος ως προς τους εκκεντροφορους και απο τη στιγμη που δεν υπαρχει καποια ασφαλεια ή σφηνα εκει δεν αποκλειεται να ξανα συμβει το ιδιο προβλημα,δεν ξερω κατα ποσο στεκει αυτο που λεω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Αύγ 2011, 22:40:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν λιγο στο φαναρι παρατηρησα οτι βγαζει μπλε καπνο,πηγα σπιτι και εβγαλα φιλτρο και σωληνωσεις απο ι/c για να ελεγξω την τουρμπινα η αληθεια ειναι οτι η φτερωτη μου φανηκε λιγο περιεργη και ενω ημουν σχεδον σιγουρος οτι καταφερα να την καταστρεψω,λεω να βγαλω και τα μπουζι να δω τι παιζει και απο εκει...ολα φαινοταν ενταξει μεχρι που στον 3ο κυλινδρο μωλις βγηκε το μπουζι εβγαινε και καπνος...ειναι τοσο σοβαρο αυτο οσο νομιζω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 08:41:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλεξ, καλό είναι να μετρήσεις τη συμπίεση των κυλίνδρων σου στο πλησιέστερο συνεργείο.
Μπλε καπνός από την εξάτμιση σημαίνει ότι καίγεται και μεγάλη ποσότητα λάδι μαζί τη βενζίνη.
Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.
Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα.
Από τη στιγμή που το χρόνισμα είναι στη θέση του και τα fuel trims παραμένουν υψηλά, καλό είναι να κάνεις ένα καθάρισμα στα μπεκ σου γιατί
το +15% σημαίνει ότι ψεκάζουν 15% λιγότερο και ο εγκέφαλος αποζημιώνει
αυξάνοντας τη διάρκεια ψεκασμού κατά 15%..
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 11:05:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Αλεξ, καλό είναι να μετρήσεις τη συμπίεση των κυλίνδρων σου στο πλησιέστερο συνεργείο.
Μπλε καπνός από την εξάτμιση σημαίνει ότι καίγεται και μεγάλη ποσότητα λάδι μαζί τη βενζίνη.
Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.
Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα.
Από τη στιγμή που το χρόνισμα είναι στη θέση του και τα fuel trims παραμένουν υψηλά, καλό είναι να κάνεις ένα καθάρισμα στα μπεκ σου γιατί
το +15% σημαίνει ότι ψεκάζουν 15% λιγότερο και ο εγκέφαλος αποζημιώνει
αυξάνοντας τη διάρκεια ψεκασμού κατά 15%.. |
Απο συμπιεση ειναι ενταξει το μετρησα πριν λιγο,αφου δοκιμασα και τον τροπο με το δεικτη λαδιου και εβγαζε αναθυμιασεις....καπνο δεν βγαζει σχεδον καθολου,αλλα μου μυριζει παραφλου ο κινητηρας οταν δουλευει,μαλλον ειμαστε για φλαντζα κεφαλης.
Σχετικα με τα fuel trims,οπως αναφερω και πιο πανω το προβλημα λυθηκε και την τελευταια φορα ηταν γυρω στο +7% μου φαινεται αρκετο και παλι,αλλα προληπτικα θα καθαρισω και τα μπεκ.
Απο τα μπουζι δεν μπορει να φανει αν υπαρχει προβλημα?παντως και τα 4 ειναι σε πολυ καλη κατασταση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 09:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιο περιεργο προβλημα δεν γινεται..απο προχθες το αυτοκινητο δεν δουλευει καθολου μου βγαζει τα μπουζι καταμαυρα απο επικαθησεις αιθαλης,εβαλα καινουριο μπουζι και με το πρωτο μιζαρισμα εβγαινε μαυρο http://img200.imageshack.us/img200/3759/47888002.jpg
στο διαγνωστικο δειχνει φτωχο μιγμα,αλλα η φθορα των μπουζι δειχνει οτι ειναι απο πλουσιο μιγμα.
Εχει γινει τηλεφορτωση,δοκιμαστηκαν μπουζι κ πολλαπλασιαστες,αλλα και στο διαγνωστικο δεν δειχνει προβλημα σε καποιον αισθητηρα..
Τι μπορω να κανω σ αυτη την περιπτωση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 10:29:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 10:40:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα? |
Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 11:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexis22 έγραψε: | makis106 έγραψε: | Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα? |
Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη... |
Bασικά την πίεση υψηλης την βλέπουν ευκολα απο το διαγνωστικό, οποτε σίγουρα θα την έχουν τσεκάρει...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2012, 08:38:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Alexis22 έγραψε: | makis106 έγραψε: | Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα? |
Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη... |
Bασικά την πίεση υψηλης την βλέπουν ευκολα απο το διαγνωστικό, οποτε σίγουρα θα την έχουν τσεκάρει... |
Kαποια ακρη βγηκε,αλλα το θεμα ειναι απο που ξεκιναει,συμφωνα με τα λεγομενα μηχανικου κ ηλεκτρολογου ριχνει πολυ βενζινη με αποτελεσμα να βραχυκυκλωνει μπουζι,η βλαβη που μου βγαζει ειναι p1340 και την βγαζει μονο οταν σηκωνει πιεση...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Άπορος (Προγραμματισμένος) Μέλος

 207 rallye
Ένταξη: 15 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 130
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2012, 09:04:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.
Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα. |
Alexis22 έγραψε: | Απο συμπιεση ειναι ενταξει το μετρησα πριν λιγο,αφου δοκιμασα και τον τροπο με το δεικτη λαδιου και εβγαζε αναθυμιασεις... |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2012, 18:52:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το παλικάρι έχει τάπες στις πίσω αναθυμιάσεις τότε αυτό δεν ισχύει.
Αν πάλι όλα είναι στην εργοστασιακή τους θέση τότε ίσως κάτι να παίζει με τη συμπίεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|