PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207RC-Περιεργο προβλημα
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 18:23:37    Θέμα δημοσίευσης: 207RC-Περιεργο προβλημα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδω και αρκετο καιρο εχω ενα περιεργο προβλημα με το αυτοκινητο,οταν θελω να το τρεξω π.χ. 2η σχεση και τερμα γκαζι... 3η...4η η πιεση δεν ξεπερναει το 1bar,απωλεια πιεσης το αποκλειω γτ γτ σε στιγμιαιο πατημα παει μεχρι 1.4 το προβλημα ειναι στο παρατεταμενο πατημα...
Να τονισω πως εχω αλλαξει ν75,σκαστρα,βαλβιδα αναθυμιασεων... απο χρονισμο μου ειπαν πως ηταν οκ και μου αλλαξαν μονο τεντωτηρα αν και βλεπω long fuel trims apo 19.5%-20.3% καπου εδω πιστευω να ειναι και το προβλημα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 18:40:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν απ΄ότι καταλαβαίνω φοράς πρόγραμμα, γιατι το 1,4 δεν είναι μαμά πίεση.
Βλέπεις λιγότερη πίεση απ οτι έβλεπες παλιότερα στο μπαρόμετρο, ή τώρα έβαλες μπαρόμετρο και το παρατήρησες?
Γιατί το 1.4 είναι σίγουρα overboost, και όχι η σταθερή πίεση που παίζει κοντά στο 1 bar.
Αλλά ακόμη και overboost 1,4 να χεις, δεν νομίζω οτι προκειται να το δεις σε 1η, 2α και 3η. Παρα μόνο σε 4η και 5η, και είναι φυσιολογικό.
Πάντως τα fuel trims σου είναι σίγουρα εκτος ορίων, οπότε το χρόνισμα σου μάλλον έχει πάει περίπατο...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:04:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Καταρχήν απ΄ότι καταλαβαίνω φοράς πρόγραμμα, γιατι το 1,4 δεν είναι μαμά πίεση.
Βλέπεις λιγότερη πίεση απ οτι έβλεπες παλιότερα στο μπαρόμετρο, ή τώρα έβαλες μπαρόμετρο και το παρατήρησες?
Γιατί το 1.4 είναι σίγουρα overboost, και όχι η σταθερή πίεση που παίζει κοντά στο 1 bar.
Αλλά ακόμη και overboost 1,4 να χεις, δεν νομίζω οτι προκειται να το δεις σε 1η, 2α και 3η. Παρα μόνο σε 4η και 5η, και είναι φυσιολογικό.
Πάντως τα fuel trims σου είναι σίγουρα εκτος ορίων, οπότε το χρόνισμα σου μάλλον έχει πάει περίπατο...
H αληθεια ειναι πως δεν θυμαμαι με απολυτη σιγουρια σε τι πιεση δουλευε οταν εκανα το προγραμμα νομιζω 1,2 σταθερη,αλλα και παλι δεν περναει το 1bar,ξαφνικα επεσε πολυ σε επιδοσεις.
Για χρονισμα το πηγα προσφατα και μου ειπαν οτι ηταν οκ, εκτος και αν δεν ελεγθηκε οπως πρεπει..με κοροιδεψαν πιο απλα,μπορει καποιος να με προτεινει ενα συνεργειο εδω στα βορεια να ελεγξω το χρονισμο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Manavis207Gt (Giannis)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 14 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 370

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2011, 00:04:53    Θέμα δημοσίευσης: Re: 207RC-Περιεργο προβλημα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexis22 έγραψε:
Εδω και αρκετο καιρο εχω ενα περιεργο προβλημα με το αυτοκινητο,οταν θελω να το τρεξω π.χ. 2η σχεση και τερμα γκαζι... 3η...4η η πιεση δεν ξεπερναει το 1bar,απωλεια πιεσης το αποκλειω γτ γτ σε στιγμιαιο πατημα παει μεχρι 1.4 το προβλημα ειναι στο παρατεταμενο πατημα...
Να τονισω πως εχω αλλαξει ν75,σκαστρα,βαλβιδα αναθυμιασεων... απο χρονισμο μου ειπαν πως ηταν οκ και μου αλλαξαν μονο τεντωτηρα αν και βλεπω long fuel trims apo 19.5%-20.3% καπου εδω πιστευω να ειναι και το προβλημα....



Το 19.5% και το 20.3% long fuel trims, πιστευω οτι η αντλια υψηλης δεν λειτουργει κανονικα , και ο εγκεφαλος δινει εντολη να δουλεψει στις τιμες που βλεπεις για να ανταπεξελθει......Οι κανονικες τιμες που πρεπει να βλεπεις ειναι -5% +5-7%.... Wink



Powered By POWER BOOST SERVICE
http://www.youtube.com/watch?v=IeW0EOscXMA
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2011, 20:25:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξη που το πήγες για χρόνισμα?
πριν το πάω για χρόνισμα το δικού ήταν στο 13,30~% long term fuel trims
το πάω για χρόνισμα ( για κακή μου τύχη δεν μπορούσα να είμαι παρών κατά τον χρονισμό)κ αμέσως μετά το χρόνισμα από τα πρώτα κιόλας χλμ χωρίς να έχουν σβήσει σφάλματα κλπ το long term έχει στα 2% κ η κάθοδος συνεχίστηκε μέχρι -18%long term.
όταν τους ρώτησα πόσο φευγάτος ήταν ο χρονισμός μου είπαν ότι ήταν οκ ούτε δόντι.κατά την εργασία του δήθεν χρονισμού αλλάχτηκε ο τενωντήρας κ το μουαγιέ!
οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με κουκουρούκου χρονισμό!


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Απρ 2011, 20:42:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis27 έγραψε:
Αλέξη που το πήγες για χρόνισμα?
πριν το πάω για χρόνισμα το δικού ήταν στο 13,30~% long term fuel trims
το πάω για χρόνισμα ( για κακή μου τύχη δεν μπορούσα να είμαι παρών κατά τον χρονισμό)κ αμέσως μετά το χρόνισμα από τα πρώτα κιόλας χλμ χωρίς να έχουν σβήσει σφάλματα κλπ το long term έχει στα 2% κ η κάθοδος συνεχίστηκε μέχρι -18%long term.
όταν τους ρώτησα πόσο φευγάτος ήταν ο χρονισμός μου είπαν ότι ήταν οκ ούτε δόντι.κατά την εργασία του δήθεν χρονισμού αλλάχτηκε ο τενωντήρας κ το μουαγιέ!
οπότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με κουκουρούκου χρονισμό!

το εκανα στην αντιπροσωπεια της Καβαλας,αλλα αλλαξα μονο τον τεντωτηρα ο οποιος ηταν για πεταμα,κακως δεν αλλαξα ολο το σετ χρονισμου,εσυ σε ποιον το εκανες,αν ειναι να παω και εγω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2011, 23:21:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και αυριο θα αφησω το αυτοκινητο για ελεγχο χρονισμου και αντικατασταση του σετ χρονισμου μηπως και λυθει το προβλημα..
Το long term fuel trim ειναι στο 17% και το short στο ρελαντι ειναι στο μηδεν (μωλις πατησω λιγο το γκαζι ανεβαινει γυρω στο 20%)
επιταχυνωντας μεχρι μεχρι τον κοφτη περιπου μετα τις 4000rpm κανει στιγμιαια κοψιματα σα να το περιοριζει κατι,οσο μου ειπαν τα παιδια που εκανα το προγραμμα κοβει αβανς..αυτο εχει να κανει με πιθανη απωλεια χρονισμο ή αντλια υψηλης αν και βλεπω πιεση καυσιμου περιπου 140bar.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2011, 23:27:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

προφανως εννοεις αλλαγη σετ αν δεν ειναι οκ απο χρονισμα...
αν και θα σου ελεγα να εισαι μπροστα γιατι πολλα γίνονται Confused



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2011, 23:27:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξανδρε, τα συμπτώματα που έχεις δείχνουν προς απώλεια χρονισμού.

Φυσιολογικό είναι να σου κάνει τρελλά πυράκια, αφού οι εκκεντροφόροι βρίσκονται σε εντελώς διαφορετική θέση από εκείνη που θα έπρεπε να έχουν.
Όταν ο χρονισμός πάει περίπατο, τίποτα δεν δουλεύει σωστά στον κινητήρα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιούν 2011, 10:17:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Αλέξανδρε, τα συμπτώματα που έχεις δείχνουν προς απώλεια χρονισμού.

Φυσιολογικό είναι να σου κάνει τρελλά πυράκια, αφού οι εκκεντροφόροι βρίσκονται σε εντελώς διαφορετική θέση από εκείνη που θα έπρεπε να έχουν.
Όταν ο χρονισμός πάει περίπατο, τίποτα δεν δουλεύει σωστά στον κινητήρα.

Πριν λιγο πηρα το αυτοκινητο και φαινεται οτι εστρωσε,το περιεργο ειναι οτι δεν εδειχνε φευγατος ο χρονισμος,οπως και την προηγουμενη φορα απλα τωρα λυθηκε και δεθηκε αλλαζωντας το μουαγιε.
Τo fuel trim ειναι στο 14.1% μετα απο μια μικρη βολτα που το εκανα,θελω να πιστευω οτι θα πεσει και αλλο...
Αν καταλαβα καλα ειχε χασει τη θεση του ο στροφαλος ως προς τους εκκεντροφορους και απο τη στιγμη που δεν υπαρχει καποια ασφαλεια ή σφηνα εκει δεν αποκλειεται να ξανα συμβει το ιδιο προβλημα,δεν ξερω κατα ποσο στεκει αυτο που λεω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Αύγ 2011, 22:40:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν λιγο στο φαναρι παρατηρησα οτι βγαζει μπλε καπνο,πηγα σπιτι και εβγαλα φιλτρο και σωληνωσεις απο ι/c για να ελεγξω την τουρμπινα η αληθεια ειναι οτι η φτερωτη μου φανηκε λιγο περιεργη και ενω ημουν σχεδον σιγουρος οτι καταφερα να την καταστρεψω,λεω να βγαλω και τα μπουζι να δω τι παιζει και απο εκει...ολα φαινοταν ενταξει μεχρι που στον 3ο κυλινδρο μωλις βγηκε το μπουζι εβγαινε και καπνος...ειναι τοσο σοβαρο αυτο οσο νομιζω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 08:41:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξ, καλό είναι να μετρήσεις τη συμπίεση των κυλίνδρων σου στο πλησιέστερο συνεργείο.
Μπλε καπνός από την εξάτμιση σημαίνει ότι καίγεται και μεγάλη ποσότητα λάδι μαζί τη βενζίνη.

Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.

Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα.

Από τη στιγμή που το χρόνισμα είναι στη θέση του και τα fuel trims παραμένουν υψηλά, καλό είναι να κάνεις ένα καθάρισμα στα μπεκ σου γιατί
το +15% σημαίνει ότι ψεκάζουν 15% λιγότερο και ο εγκέφαλος αποζημιώνει
αυξάνοντας τη διάρκεια ψεκασμού κατά 15%..


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2011, 11:05:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Αλεξ, καλό είναι να μετρήσεις τη συμπίεση των κυλίνδρων σου στο πλησιέστερο συνεργείο.
Μπλε καπνός από την εξάτμιση σημαίνει ότι καίγεται και μεγάλη ποσότητα λάδι μαζί τη βενζίνη.

Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.

Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα.

Από τη στιγμή που το χρόνισμα είναι στη θέση του και τα fuel trims παραμένουν υψηλά, καλό είναι να κάνεις ένα καθάρισμα στα μπεκ σου γιατί
το +15% σημαίνει ότι ψεκάζουν 15% λιγότερο και ο εγκέφαλος αποζημιώνει
αυξάνοντας τη διάρκεια ψεκασμού κατά 15%..

Απο συμπιεση ειναι ενταξει το μετρησα πριν λιγο,αφου δοκιμασα και τον τροπο με το δεικτη λαδιου και εβγαζε αναθυμιασεις....καπνο δεν βγαζει σχεδον καθολου,αλλα μου μυριζει παραφλου ο κινητηρας οταν δουλευει,μαλλον ειμαστε για φλαντζα κεφαλης.
Σχετικα με τα fuel trims,οπως αναφερω και πιο πανω το προβλημα λυθηκε και την τελευταια φορα ηταν γυρω στο +7% μου φαινεται αρκετο και παλι,αλλα προληπτικα θα καθαρισω και τα μπεκ.
Απο τα μπουζι δεν μπορει να φανει αν υπαρχει προβλημα?παντως και τα 4 ειναι σε πολυ καλη κατασταση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 09:26:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιο περιεργο προβλημα δεν γινεται..απο προχθες το αυτοκινητο δεν δουλευει καθολου μου βγαζει τα μπουζι καταμαυρα απο επικαθησεις αιθαλης,εβαλα καινουριο μπουζι και με το πρωτο μιζαρισμα εβγαινε μαυρο http://img200.imageshack.us/img200/3759/47888002.jpg
στο διαγνωστικο δειχνει φτωχο μιγμα,αλλα η φθορα των μπουζι δειχνει οτι ειναι απο πλουσιο μιγμα.
Εχει γινει τηλεφορτωση,δοκιμαστηκαν μπουζι κ πολλαπλασιαστες,αλλα και στο διαγνωστικο δεν δειχνει προβλημα σε καποιον αισθητηρα..
Τι μπορω να κανω σ αυτη την περιπτωση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 10:29:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 10:40:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?

Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 11:10:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexis22 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?

Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη...

Bασικά την πίεση υψηλης την βλέπουν ευκολα απο το διαγνωστικό, οποτε σίγουρα θα την έχουν τσεκάρει...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2012, 08:38:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Alexis22 έγραψε:
makis106 έγραψε:
Έχει ελεγχθεί πίεση υψηλής? Έχεις καθαρίσει μπεκ? Σε τι κατασταση βρίσκεται η εισαγωγή απο καπνα?

Μπεκ και εισαγωγη ειχα καθαρισει οταν εγινε επισκευη,πιεση υψηλης δεν ξερω πως μπορω να ελεγξω,οπως μου ειπαν κατι με τον ψεκασμο γινεται Map ,λ ή καπου εχω μια μικρη διαροη στην εισαγωγη...

Bασικά την πίεση υψηλης την βλέπουν ευκολα απο το διαγνωστικό, οποτε σίγουρα θα την έχουν τσεκάρει...

Kαποια ακρη βγηκε,αλλα το θεμα ειναι απο που ξεκιναει,συμφωνα με τα λεγομενα μηχανικου κ ηλεκτρολογου ριχνει πολυ βενζινη με αποτελεσμα να βραχυκυκλωνει μπουζι,η βλαβη που μου βγαζει ειναι p1340 και την βγαζει μονο οταν σηκωνει πιεση... Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Άπορος (Προγραμματισμένος)
Μέλος
Μέλος


207 rallye

Ένταξη: 15 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 130

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2012, 09:04:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Ο πιο γρηγορος τρόπος να δεις αν χάνεις συμπίεση από κάποιο κύλινδρο είναι να τραβήξεις τον δείκτη του λαδιού την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας.
Αν σου ρουφάει το δάκτυλο προς τα μέσα τότε έχεις υποπίεση και όλα είναι καλά. Αν σου βγάζει αναθυμιάσεις προς τα έξω τότε έχεις χάσει συμπίεση και πρέπει να κοιτάξεις ποιός κύλινδρος έχει το πρόβλημα.

Alexis22 έγραψε:
Απο συμπιεση ειναι ενταξει το μετρησα πριν λιγο,αφου δοκιμασα και τον τροπο με το δεικτη λαδιου και εβγαζε αναθυμιασεις...

Question Scratch Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2012, 18:52:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το παλικάρι έχει τάπες στις πίσω αναθυμιάσεις τότε αυτό δεν ισχύει.

Αν πάλι όλα είναι στην εργοστασιακή τους θέση τότε ίσως κάτι να παίζει με τη συμπίεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1436s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on