Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2012, 18:12:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mε λιγα λογια αν πας να αλλαξεις ολη την εξατμιση πας σε 60αρα γτ 54αρα τελεια κανεις δε θα σου κανει,υπαρχη φυσικα και η λυση σωληνες μεσαιο απο rc μεταχειρα
Αν αποφασισεις να κατσεις μαμα βγαλε απλα το τελικο σου και αν κανει βαβουρα αλλαξε το μεσαιο σου με ενα μεγαλο.Οπως εχει πει ο Θανασσης.Με μια μεγαλυτερη διαμετρο εκει που θα ξηλώσεις καζανι.πανω απο 130 ευρω δεν παει αυτο
Μην το βλεπει μονο τωρα και σε 2 χρονια να βαλεις προγραμμα π.χ. κανε οτιδιποτε περιφεριακο στο αμαξι αναλογα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stergios_ath (stergios) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 78 Τόπος: Ο.Χ.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2012, 17:52:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω για τις απαντησεις..δηλαδη για να πετυχω τη σωστοτερη ροηκοτητα και σχετικα λιγο παραπανω απο θορυβο rc(εχω βρει νομιζω καλο κουρμπαρο εξατμισα)να βαλω απο σπιραλ και πισω 60αρα με δυο μεσαια σε σειρα με ή χωρις τελικο?(εχω δει την περιπτωση περι ss αλλα υπερβαινει το μπατζετ μου).
ευχαριστω για τις απαντησεις σας και για το χρονο σας
Όλα είναι δρόμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2012, 18:14:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stergios_ath έγραψε: | ευχαριστω για τις απαντησεις..δηλαδη για να πετυχω τη σωστοτερη ροηκοτητα και σχετικα λιγο παραπανω απο θορυβο rc(εχω βρει νομιζω καλο κουρμπαρο εξατμισα)να βαλω απο σπιραλ και πισω 60αρα με δυο μεσαια σε σειρα με ή χωρις τελικο?(εχω δει την περιπτωση περι ss αλλα υπερβαινει το μπατζετ μου).
ευχαριστω για τις απαντησεις σας και για το χρονο σας |
Πρωτα σκεψου το μετα,αν θα βαλεις καταλυτη κατω ποτε.Αν βαλεις,δεν χωραει καταλυτης και 2 μεσαια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stergios_ath (stergios) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 30 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 78 Τόπος: Ο.Χ.
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2012, 19:00:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σου πω την αληθεια δεν νομιζω να μπει κατω ποτε..το θεμα μου ειναι αν ειναι καλυτερα με η χωρις τελικο(για την πατεντα του mechanic)και αν θα πετυχω το θεμιτο χαμηλο ηχο..
Όλα είναι δρόμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2012, 20:22:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιδι θα κάνω κ εγώ κάτι ανάλογο μπορείς να βάλεις ένα καζανακι τύπου τελικού μεγάλο στήν θέση του μεσαίου οπότε να περιορίσεις τον θόρυβο χωρίς τελικό που κόβει στα ψηλά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 15:57:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην μπερδευομαστε με το θεμα θορυβου κτλ...
στην ηρεμη και "ατμοσφαιρικη" οδηγηση το μπασο ελαχιστα ακουγεται γιατι πολυ απλα η τουρμπηνα αλλα και ο διπλος καταλυτης (εργοστασιακο DP)
ειναι αρκετα σαν "σιγαστηρες"...
Θορυβος/βαβουρα για καποιους
ηχος και απολαυση για καποιους αλλους ξεκιναει να εμφανιζεται οταν το πλακωνουμε το αμαξι και ζεσταινεται/διαστελεται η εξατμιση αλλα και φυσικα εχουμε μεγαλες ποσοτητες εκρηξεων στον κινητηρα που λογικο ειναι να κανουν την εμφανιση τους...
Τωρα επειδη σε ολα υπαρχει ενα value for money,
το ποιο "αθορυβο" αλλα και τιμιο ταυτοχρονα σεταπ ειναι στην εργοστασιακη εξατμιση του 150αριου ΤΗΡ σας.
Να βγαλετε το φελο και να τον αντικαταστησετε με μια oversize σωληνα που θα παει καρφι μεχρι την μαμα μπουκα σας.
Και να βαλετε ενα μικρο σε μηκος ελευθερας πισω απο το μαμα μεσαιο.
(λεπτομεριες εχω αναφερει σε παλαιοτερα μου ποστ)
Αυτο το σεταπ αν γινει σωστα ειναι προκλητικα υσηχο, σε σημειο που να ακουγεται λιγοτερο απο μια εξατμιση απο RC.
Αλλα, οπως συνεχεια αναφερω και θελω να το ξερετε καλα,
την ηδια πατεντα να ζητησετε απο 3 εξατμισαδες
3 διαφορετικες παραλαγες θα δειτε...
Θα μου πεις οκ δεν χαθηκε ο κοσμος...
Ναι σιγουρα καθως τετοια σχεδια κατασκευης ειναι m@lakia proof δυσκολα θα κανουν λαθος... (δεν μιλαμε για καποια προφυσιατη κατασκευη).
Απλα το θεμα ειναι το εξης:
ολες αυτες οι πατεντες βασιζονται στην εκμεταλευση και βελτιωση ην δυνατο κατα 100%
των διαθεσιμων πραγματων που εχουμε (ωστε να μην ανεβασουμε παραλογα το κοστος)
Οποτε και αυτο ειναι το μειονεκτημα τους,
πως οταν η θεωρια δεν γινεται σωστα πραξη
το αποτελεσμα ειναι υποδαιστερο των προσδοκιων...
Βεβαια να μη χαλιεστε ηδιαιτερα,
και αυτο γιατι η μαμα 150αρα εξατμιση εχει τετοια χαλια (για τις αναγκες αυτου του μοτερ)
που θελει προσπαθεια για να μη βγει καλο αποτελεσμα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 16:30:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση μιας κ εχω σκοπό για τουρμπίνα ρσ κούλερ κ όλα τα σχετικά είναι υπερβολή να κάνω τα εξής?
Dp 63.5 με κατ κάτω 200 euro 4 hjs ένα μεγάλο καζανακι τύπου τελικού μετά τον κατ με σωληνα έως πίσω 60 ή 63.5 χωρίς τελικό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2012, 05:20:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για σετ απ μεχρι τουρμπηνας RC το ποιο "σαφε" σεναριο
(δηλαδη με το μικροτερο δυνατο ρισκο να κανει κατι λαθος ή του κεφαλιου του ο εξατμισας)
ειναι να βαλεις 60αρι DP κουρμπαριστο σωστα (χωρις να γινει καλαμακι του φραππε στις κουρμπες, η να εχει εσωτερικα τις ρυτηδες της γωγω σαπουντζακη απο το κουρμπαρισμα...)
Στη συνεχεια θα βαλεις ενα καλο ροηκα 60αρι σπιραλ
και στη συνεχεια (ο Στελιος εχει βρει κατι καλυτερο σε καταλυτη)
θα βαλεις 100αρη με πανω απο 110 χηλιοστα διαμετρο που να αντεχει στους 1300 βαθμους και high flow συμετρικο χωνι μπροστα και νορμαλ κολεκτορ πισω...
Στη συνεχεια βρες ενα μεσαιο απο 206 RC και βαλτο οχι ποιο μακρια απο 10 ποντους (οκ + - 5) απο την εξοδο του καταλυτη,
η αντεγραψε το αλλα με διπλασιο βαρος μονωσης και high flow διατρητο.
Στη συνεχεια στις 2 απανωτες κουρμπες καντερ οσο ποιο ομαλες γινονται με 60αρα εννοειται σωληνα και στο τελος και το λιγοτερο για 40 ποντους θα βαλεις μια 63αρα σωληνα που θα καταληξει σε μπουκα σχεδιου της αρεσκιας σου, αλλα προσεχε τη γωνια προσεγγισης των αεριων για να μη δημιουργησεις αντιθλιψη στις ψηλες στροφες.
Υπαρχουν και αλλοι καλυτεροι συνδιασμοι, αλλα αυτος ειναι ο ποιο απλος κατασκευαστικα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2012, 11:00:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | (ο Στελιος εχει βρει κατι καλυτερο σε καταλυτη)
θα βαλεις 100αρη με πανω απο 110 χηλιοστα διαμετρο που να αντεχει στους 1300 βαθμους και high flow συμετρικο χωνι μπροστα και νορμαλ κολεκτορ πισω.. |
για πες δυο λογια για τον καταλυτη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RaLLaKiaSGT (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 30 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 19:10:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδες προχτες εβαλα χειροποιητη εξατμιση 63.5mm απο σπιραλ και πισω. Ζητησα να ειναι σχεδον αθορυβη και ετσι και εγινε. εχει ενα πολυ μικρο ψαρωτικο μπασο ηχο και τπτ παραπανω. επισης εβαλα και ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι (ετοιμαζομαι για προγραμματακι) και ενω περιμενα οτι για αρχη θα πηγαινει χειροτερα το αμαξι επειδη ακομα δεν εχω βαλει προγραμμα εχω την αισθηση οτι πηγαινει καλυτερα. ισως και να ειναι το ψυχολογικο τι να πω.

My 207 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 22:27:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο την ωρα που θα βγαλεις το φελο (εργοστασιακη εξαμτιση των ΤΗΡ 150 και 156)
σχεδον οτι και να βαλεις σιγουρα θα πηγαινει καλυτερα.
Η διαφορα εγκειται στο "ποσο" καλυτερα παει το αμαξι
σε αποκριση γκαζιου, δυναμη ψηλα
και φυσικα ταυτοχρονα ποση μειωση καταναλωσης θα εχεις ανεξαρτητως οδηγησης  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 11:29:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το φελό? ΧαΧα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RaLLaKiaSGT (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 30 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 20:39:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω Θαναση για την επιβεβαιωση γιατι λεω δε μπορει να κανω τοσο λαθος και να πηγαινει χειροτερα αντι καλυτερα ειδικα οταν ειναι εμφανης η διαφορα προς το καλυτερο και το επιβεβαιωνει και ο κολλητος μ που ηταν μεσα.
My 207 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2012, 01:46:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τασο καλοριζηκη.. το καζανακι τι μέγεθος έχει? Άντε κ με πρόγραμμα κ θα πετάει!! 
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pol Νέος χρήστης

207 gt
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: n.penteli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Απρ 2012, 18:35:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να ρωτησω κατι απο focus st κανει το down pipe στο 207 gt
kap pol |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Απρ 2012, 19:39:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι κατα 99%.αλλα γιατι να το κανεις αυτο???τι εχει το downpipe του st που το θες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tommy7 Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 stg+-
Ένταξη: 30 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2012, 11:36:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα!!
Αύριο το πρωί θα πάω να αλλάξω το μαμά Dp και θα βάλω χειροποίητο 63,5.
διότι ήμουν μόνο από σπυράλ και πίσω..το αμάξι έχει προγραμμα κ.λ.π , απλά σκέφτομαι για αρχή να μην βάλω καθόλου καταλύτη!από θέμα θορύβου,υπάρχει κάποιος που το έχει δοκιμάσει ??έχω και μεσαίο καζάνι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2012, 12:19:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βγάζοντας εντελώς τον μαμά καταλύτη θα αυξηθεί σίγουρα ο θόρυβος (όχι τρελά όμως). Απλώς μετά θα χρειαστεί να πάς στο προγραμματιστή σου να περάσει το decat για να μην βγουν λαμπάκια.
Από απόδοση σε συνδιασμό με το πιο ελεύθερο dp θα δεις διαφορά αλλά όχι τεράστια, με το cat back κερδίζεις περισσότερο (ειδικά αν έχεις το 150άρι). Απλώς τώρα θα μπορέσεις να παίξεις με περισσότερες πιέσεις, κάτι που με το μαμά dp θα ήταν επικίνδυνο και συνεπώς συνολικά θα έχεις κέρδος.
Θα πρέπει όμως να έχεις γερά πνευμόνια γιατί τα καυσαέρια (ειδικά οι επιβλαβής ουσίες) θα μυρίζουν πολύ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tommy7 Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 stg+-
Ένταξη: 30 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2012, 13:44:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,το 150αρι έχω..Δηλαδή η μυρωδιά θα είναι αισθητή μέσα στην καμπίνα???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Απρ 2012, 13:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tommy7 έγραψε: | Ναι,το 150αρι έχω..Δηλαδή η μυρωδιά θα είναι αισθητή μέσα στην καμπίνα???? |
Θα είναι αισθητή και στους γύρω σου._
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|