Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2011, 20:18:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,και μετα αντε να βρεις μερος να κρυφτεις οταν λες οτι εισαι περιπου 150-170 αλογα και σε παταει καποιος που δηλωνει ΦΠΕ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ice-t (Πέτρος) Μέλος


Ένταξη: 29 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 139
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2011, 20:23:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αρxιδια ειναι αλλα δυστυχως δεν υπαρχει πια Maha της προκοπης...
Οσες φορες μετρησαν σε Maha με διορθωτικο παραγοντα,παντα τα νουμερα που εβγαιναν σε αλλο δυναμομετρο ήταν περισσοτερα ή σε ελαχιστες περιπτωσεις ιδια με του Maha.
Και αυτο δεν το λεω μονον εγω αλλα ο μισος ιντερνετικος κοσμος της αυτοκινησης... |
είναι μεγάλο θέμα τα του δυναμόμετρου. θα το συζητήσουμε κάποια στιγμή 
Η τσαπ του γιού! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2011, 20:28:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω και επαυξανω αλλα οταν μου λες οτι στο συγκεκριμενο δυναμομετρο μετρατε 140-145 τα ΦΠΕ,τοτε για τι συγκριση να μιλησουμε ρε;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosempty Μόλις έγραψα

saxo vts 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 22:02:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα! εχω περασει πολλα απογευματα διαβαζοντας τις συζητησεις και εμαθα πολλα τα οποια δε ηξερα! θα ηθελα να ρωτησω το εξης, εχω εκκεντροφορους pt 51, κεφαλη μαμα πλανισμενη το πολυ 3/10 και ανοιγμενες γυαλισμενες μονο οι εξαγωγες, φλατζα 206 σφυριλατα πιστονια, μαμα μπιελες. σκεφτομαι να κανω μια σαλατα με αυτα που θα βγαλει απο οτι υπολογιζω γυρω στα 12,5-12,6 συμπιεση. να το επιχειρισω? οι 51 θα δουλευουν σωστα σε αυτη τη συμπιεση? τι προβληματα θα εχω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 10:04:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να μη σε πάρω στο λαιμό μου,αλλά με
1. πλανισμένη κεφαλή
2. φλάντζα 206
3. σφυρήλατα πιστόνια
πας για μεγαλύτερη συμπίεση από αυτή που γράφεις!
Εδώ με μια φλάντζα 206 μόνο, από ότι γράφουν εδώ μέσα ,ήδη ανεβαίνει αρκετά... 
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 15:52:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παει για 12φευγα,και οχι,δεν θα δουλεψει σωστα μιας και θα ειναι σκασμενο απο συμπιεση που σημαινει οτι θα το παρεις στο χερι συντομα...
Με τα πραγματα που εχεις στα χερια σου εισαι για ΡΤ52 ή κατι παραπλησιο(Cat 715 ή 708) ή γενικα κατι που θα σου βγαλει μια λογικη πιεση στους θαλαμους καυσης και οχι εξωπραγματικη οπως θα βγει με αυτα που εχεις την συγκεκριμενη στιγμη στα χερια σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosempty Μόλις έγραψα

saxo vts 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 18:25:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω για τισ απαντησεις σας! Εκανα αυτες τις επιλογες γιατι ηθελα δυναμη στις χαμηλομεσεες με λιγο παραπανω συμπιεση.. αλλα πηρα τα πραγματα πριν λυσω το μοτερ ενω ειχα παρει το αμαξι ως επισκευασμενο μαμα κ βρηκα το καπακι σφαγμενο. τωρα για 52αρηδες δεν το σκεφτομαι γιατι απο οτι διαβαζω δουλευουν αρκετα ψηλα και χαλια λειτουργια χαμηλα.
με μαμα φλατζα θα γλιτωσω τιποτα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 20:34:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,με μαμα φλαντζα θα σωθει η κατασταση,απλα ψαξτε καλα το χρονισμα.
Μην καντε κανενα μοτερ με 220-230 psi και μετα αναρωτιεσαι γιατι καιει λαδι...
Ετσι και αλλιως τα σφυρηλατα δινουν πολυ μεγαλη ελευθερια χρονισματος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosempty Μόλις έγραψα

saxo vts 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 22:47:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να κατεβασω τα psi πρεπει να δωσω βραδυπορια στον εξαγωγης? το προβλημα εδω ειναι οτι δεν υπαρχει δυναμομετρο για να δω τι κερδιζω κ τι χανω.. τα μαμα μεταλα μπιελων αντεχουν? εννοειται οτι θα τα αλλαξω με καινουρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 22:54:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι,προπορεια στον εξαγωγης.
Δυναμομετρο δεν χρειαζεται,ενα συμπιεσομετρο μονον χρειαζεται...
Τα μεταλλα των μπιελων αντεχουν για απροβληματιστη λειτουργια καπου στα 200-210-215 psi,απο εκει και πανω ξεκινανε τα προβληματα που αναλογα με την υπερβολη θα παρουσιασουν νωριτερα ή αργοτερα το προβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takos (Ηλιας) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 XN 1.6 16V
Ένταξη: 06 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 15:59:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας παιδια πριν απο λιγο καιρο τελειωσε η μετατροπη του 106 μου απο ενα ταπεινο 1,4 8V σε 1,6 16V και εχω αρχησει να ψαχνομαι για να βελτιωσω λιγο το μοτερακι... Λογο του οτι δεν εχω μεγαλο badget σκεφτομαι για μια ροικη στο καπακι, τριψιμο βαλβιδες, καινουρια ελατηρια βαλβιδων με εκκεντροφορους pt51, φλαντζα απο 206, προγραμμα και εξατμηση απο διχαλο και κατω 55αρα...τα πιστονια θα παραμηνουν μαμα...θελω γυρω στα 140-150 αλογα ακουω γνωμες και αν θα δουλεψει το πραγμα..ευχαριστω προκαταβολικα!!
Καλήτερα πεζάκιας παρά πρεζάκιας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 18:19:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takos έγραψε: | Γεια σας παιδια πριν απο λιγο καιρο τελειωσε η μετατροπη του 106 μου απο ενα ταπεινο 1,4 8V σε 1,6 16V και εχω αρχησει να ψαχνομαι για να βελτιωσω λιγο το μοτερακι... Λογο του οτι δεν εχω μεγαλο badget σκεφτομαι για μια ροικη στο καπακι, τριψιμο βαλβιδες, καινουρια ελατηρια βαλβιδων με εκκεντροφορους pt51, φλαντζα απο 206, προγραμμα και εξατμηση απο διχαλο και κατω 55αρα...τα πιστονια θα παραμηνουν μαμα...θελω γυρω στα 140-150 αλογα ακουω γνωμες και αν θα δουλεψει το πραγμα..ευχαριστω προκαταβολικα!! |
Θα σου έλεγα να μην κάνεις ροική. Υπάρχει ο κίνδυνος λάθους.
Έγω με το ίδιο σετ απ έχω σε μάχα 153 περίπου (149 πριν το πρόγραμμα). Υπάρχει και η δυναμομέτρηση μου στο σχετικό θέμα.
Βάλε τα ακόλουθα
Σκούπα
Χταπόδι 4-2-1
Φλάντζα 206
Εκκεντροφόρους ΡΤ 51
Πρόγραμμα από Etuners - τρίφυσο
Από εξάτμιση είμαι μαμά πέραν του χταποδιού και τελευταία αγωνιστικού καταλύτη.
Με το χταπόδι θα κερδίσεις αρκετά. Έβαλα το raceland εγώ
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 18:57:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπωε εχω πει ομως σε αλλο thread η raceland ευρωπης δυστηχος εκλεισε...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 19:02:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτός και είναι πολύ δουλεμένα, νομίζω οτι και νέα ελατήρια βαλβίδων δεν χρειάζεται να αλλάξεις..
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 21:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μακαρι να ειναι ιδιο και σε επιδώσεις.. δυστυχώς μεχρι να το δοκιμασεις ποτε δεν ξερεις... βεβαια ειναι ατσαλι , οποτε απο θεμα ροης υλικου και βαρους που γλυτωνεις απο το μαντεμι λεει... απλος δεν ξερουμε αν μηκη και διατομες ειναι σωστα-καλα..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takos (Ηλιας) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 XN 1.6 16V
Ένταξη: 06 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 21:34:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: | takos έγραψε: | Γεια σας παιδια πριν απο λιγο καιρο τελειωσε η μετατροπη του 106 μου απο ενα ταπεινο 1,4 8V σε 1,6 16V και εχω αρχησει να ψαχνομαι για να βελτιωσω λιγο το μοτερακι... Λογο του οτι δεν εχω μεγαλο badget σκεφτομαι για μια ροικη στο καπακι, τριψιμο βαλβιδες, καινουρια ελατηρια βαλβιδων με εκκεντροφορους pt51, φλαντζα απο 206, προγραμμα και εξατμηση απο διχαλο και κατω 55αρα...τα πιστονια θα παραμηνουν μαμα...θελω γυρω στα 140-150 αλογα ακουω γνωμες και αν θα δουλεψει το πραγμα..ευχαριστω προκαταβολικα!! |
Θα σου έλεγα να μην κάνεις ροική. Υπάρχει ο κίνδυνος λάθους.
Έγω με το ίδιο σετ απ έχω σε μάχα 153 περίπου (149 πριν το πρόγραμμα). Υπάρχει και η δυναμομέτρηση μου στο σχετικό θέμα.
Βάλε τα ακόλουθα
Σκούπα
Χταπόδι 4-2-1
Φλάντζα 206
Εκκεντροφόρους ΡΤ 51
Πρόγραμμα από Etuners - τρίφυσο
Από εξάτμιση είμαι μαμά πέραν του χταποδιού και τελευταία αγωνιστικού καταλύτη.
Με το χταπόδι θα κερδίσεις αρκετά. Έβαλα το raceland εγώ |
Ευχαριστω για το ενδιαφερον..Κοιτα να δεις το αμαξι φοραει σκουπα και εξατμηση μονο που η εξατμηση ειναι 48αρα και εχει μεσσαιο, αλλαγμενο καταλυτη και ενα τελικο group n...να αφησω δηλαδη την εξατμηση ως εχει (βγαζοντας βεβαια το μεσσαιο) και να ψαξω για χταποδι??
Καλήτερα πεζάκιας παρά πρεζάκιας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takos (Ηλιας) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 XN 1.6 16V
Ένταξη: 06 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 21:36:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Εκτός και είναι πολύ δουλεμένα, νομίζω οτι και νέα ελατήρια βαλβίδων δεν χρειάζεται να αλλάξεις.. |
Το μοτερ μου εχει 130000km δεν θα επρεπε να τα αλλαξω??
Καλήτερα πεζάκιας παρά πρεζάκιας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosempty Μόλις έγραψα

saxo vts 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2012, 20:00:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα εδεσα το μοτερ στα χρονισα στα μαμα σημαδια και στο συμπιεσομετρο εδειξε 210 psi. Πηρε αμεσως μπροστα με το μαμα προγραμα κ κραταει κανονικα ρελαντι με κατι μικρα σκαμπανευασματα. δεν αλλαξα ομως ελατηρια στα πιστονια γιατι ειδα στους κυλινδους που τα εβαλα οτι ειχαν λιγο παραπανω κενο απο καινουρια κ ειπα να μη μπω κ σε αλλο εξοδο.. το προβλημα μου ειναι οτι μεχρι τισ 3000 στροφες τα καυσαερια ειναι καθαρα απο εκει κ πανω πεταει ντουμανια τη λαδουρα.. πιεση απ τις αναθυμιασεις δεν εχω ουτε απ τον δειχτη λαδιου, ειναι σταθερη ειτε στο ρελαντι ειτε με στροφες το δοκιμασα με τη φλογα ενος αναπτηρα. ολα αυτα στα 20 λεπτα που δουλεψε μεχρι να κανω εξαερωση στο ψυγειο γιατι μετα εβγαλα τον εγκεφαλο για να τον στειλω να μου βαλουν μια κονσερβα για τους 51. τωρα με τρωει γιατι καιει λαδια.. μηπως ειναι τα λαδια του δεσιματος; αλλα γιατι δε μου τα βγαζει στο ρελαντι μηπως τα κραταει ο καταλητης κ με τις στροφες τα πεταει? εχω αγχωθει.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2012, 20:18:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν μπορώ να το στηρίξω γιατι δεν εχω τις γνώσεις, αλλά έχω ακούσει ότι απ οταν δεσεις το μοτερ παίζει να καψει στην αρχή καποια μικρή ποσότητα, αν και απ' οσο θυμάμαι αυτο δεν ισχύει αν εχεις λύση μονο την κεφαλή.
Επίσης, τι λάδι βάζεις? Αν πχ βαζεις κανα 5w40 ή 0w40 ειναι λογικό να στο καίει, οχι βεβαια σε βαθμό που να βγάζει καπνους η εξάτμιση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|