PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - rallye 16v Εκκεντοφόροι
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2011, 20:18:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,και μετα αντε να βρεις μερος να κρυφτεις οταν λες οτι εισαι περιπου 150-170 αλογα και σε παταει καποιος που δηλωνει ΦΠΕ... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ice-t (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 29 Μάρ 2011
Δημοσιεύσεις: 139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2011, 20:23:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αρxιδια ειναι αλλα δυστυχως δεν υπαρχει πια Maha της προκοπης... Rolling eyes

Οσες φορες μετρησαν σε Maha με διορθωτικο παραγοντα,παντα τα νουμερα που εβγαιναν σε αλλο δυναμομετρο ήταν περισσοτερα ή σε ελαχιστες περιπτωσεις ιδια με του Maha.
Και αυτο δεν το λεω μονον εγω αλλα ο μισος ιντερνετικος κοσμος της αυτοκινησης...


είναι μεγάλο θέμα τα του δυναμόμετρου. θα το συζητήσουμε κάποια στιγμή Wink


Η τσαπ του γιού!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2011, 20:28:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνω και επαυξανω αλλα οταν μου λες οτι στο συγκεκριμενο δυναμομετρο μετρατε 140-145 τα ΦΠΕ,τοτε για τι συγκριση να μιλησουμε ρε; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
manosempty 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


saxo vts 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 22:02:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Very happy καλησπερα! εχω περασει πολλα απογευματα διαβαζοντας τις συζητησεις και εμαθα πολλα τα οποια δε ηξερα! θα ηθελα να ρωτησω το εξης, εχω εκκεντροφορους pt 51, κεφαλη μαμα πλανισμενη το πολυ 3/10 και ανοιγμενες γυαλισμενες μονο οι εξαγωγες, φλατζα 206 σφυριλατα πιστονια, μαμα μπιελες. σκεφτομαι να κανω μια σαλατα με αυτα που θα βγαλει απο οτι υπολογιζω γυρω στα 12,5-12,6 συμπιεση. να το επιχειρισω? οι 51 θα δουλευουν σωστα σε αυτη τη συμπιεση? τι προβληματα θα εχω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 10:04:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να μη σε πάρω στο λαιμό μου,αλλά με
1. πλανισμένη κεφαλή
2. φλάντζα 206
3. σφυρήλατα πιστόνια

πας για μεγαλύτερη συμπίεση από αυτή που γράφεις!
Εδώ με μια φλάντζα 206 μόνο, από ότι γράφουν εδώ μέσα ,ήδη ανεβαίνει αρκετά... Cool



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 15:52:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παει για 12φευγα,και οχι,δεν θα δουλεψει σωστα μιας και θα ειναι σκασμενο απο συμπιεση που σημαινει οτι θα το παρεις στο χερι συντομα...
Με τα πραγματα που εχεις στα χερια σου εισαι για ΡΤ52 ή κατι παραπλησιο(Cat 715 ή 708) ή γενικα κατι που θα σου βγαλει μια λογικη πιεση στους θαλαμους καυσης και οχι εξωπραγματικη οπως θα βγει με αυτα που εχεις την συγκεκριμενη στιγμη στα χερια σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
manosempty 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


saxo vts 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 18:25:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω για τισ απαντησεις σας! Εκανα αυτες τις επιλογες γιατι ηθελα δυναμη στις χαμηλομεσεες με λιγο παραπανω συμπιεση.. αλλα πηρα τα πραγματα πριν λυσω το μοτερ ενω ειχα παρει το αμαξι ως επισκευασμενο μαμα κ βρηκα το καπακι σφαγμενο. τωρα για 52αρηδες δεν το σκεφτομαι γιατι απο οτι διαβαζω δουλευουν αρκετα ψηλα και χαλια λειτουργια χαμηλα.
με μαμα φλατζα θα γλιτωσω τιποτα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 20:34:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,με μαμα φλαντζα θα σωθει η κατασταση,απλα ψαξτε καλα το χρονισμα.
Μην καντε κανενα μοτερ με 220-230 psi και μετα αναρωτιεσαι γιατι καιει λαδι...

Ετσι και αλλιως τα σφυρηλατα δινουν πολυ μεγαλη ελευθερια χρονισματος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
manosempty 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


saxo vts 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 22:47:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να κατεβασω τα psi πρεπει να δωσω βραδυπορια στον εξαγωγης? το προβλημα εδω ειναι οτι δεν υπαρχει δυναμομετρο για να δω τι κερδιζω κ τι χανω.. τα μαμα μεταλα μπιελων αντεχουν? εννοειται οτι θα τα αλλαξω με καινουρια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 22:54:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι,προπορεια στον εξαγωγης.
Δυναμομετρο δεν χρειαζεται,ενα συμπιεσομετρο μονον χρειαζεται...

Τα μεταλλα των μπιελων αντεχουν για απροβληματιστη λειτουργια καπου στα 200-210-215 psi,απο εκει και πανω ξεκινανε τα προβληματα που αναλογα με την υπερβολη θα παρουσιασουν νωριτερα ή αργοτερα το προβλημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
takos (Ηλιας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 XN 1.6 16V

Ένταξη: 06 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 15:59:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδια πριν απο λιγο καιρο τελειωσε η μετατροπη του 106 μου απο ενα ταπεινο 1,4 8V σε 1,6 16V και εχω αρχησει να ψαχνομαι για να βελτιωσω λιγο το μοτερακι... Λογο του οτι δεν εχω μεγαλο badget σκεφτομαι για μια ροικη στο καπακι, τριψιμο βαλβιδες, καινουρια ελατηρια βαλβιδων με εκκεντροφορους pt51, φλαντζα απο 206, προγραμμα και εξατμηση απο διχαλο και κατω 55αρα...τα πιστονια θα παραμηνουν μαμα...θελω γυρω στα 140-150 αλογα ακουω γνωμες και αν θα δουλεψει το πραγμα..ευχαριστω προκαταβολικα!!


Καλήτερα πεζάκιας παρά πρεζάκιας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 18:19:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

takos έγραψε:
Γεια σας παιδια πριν απο λιγο καιρο τελειωσε η μετατροπη του 106 μου απο ενα ταπεινο 1,4 8V σε 1,6 16V και εχω αρχησει να ψαχνομαι για να βελτιωσω λιγο το μοτερακι... Λογο του οτι δεν εχω μεγαλο badget σκεφτομαι για μια ροικη στο καπακι, τριψιμο βαλβιδες, καινουρια ελατηρια βαλβιδων με εκκεντροφορους pt51, φλαντζα απο 206, προγραμμα και εξατμηση απο διχαλο και κατω 55αρα...τα πιστονια θα παραμηνουν μαμα...θελω γυρω στα 140-150 αλογα ακουω γνωμες και αν θα δουλεψει το πραγμα..ευχαριστω προκαταβολικα!!


Θα σου έλεγα να μην κάνεις ροική. Υπάρχει ο κίνδυνος λάθους.

Έγω με το ίδιο σετ απ έχω σε μάχα 153 περίπου (149 πριν το πρόγραμμα). Υπάρχει και η δυναμομέτρηση μου στο σχετικό θέμα.

Βάλε τα ακόλουθα
Σκούπα
Χταπόδι 4-2-1
Φλάντζα 206
Εκκεντροφόρους ΡΤ 51
Πρόγραμμα από Etuners - τρίφυσο
Από εξάτμιση είμαι μαμά πέραν του χταποδιού και τελευταία αγωνιστικού καταλύτη.

Με το χταπόδι θα κερδίσεις αρκετά. Έβαλα το raceland εγώ


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 18:57:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οπωε εχω πει ομως σε αλλο thread η raceland ευρωπης δυστηχος εκλεισε...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 19:02:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκτός και είναι πολύ δουλεμένα, νομίζω οτι και νέα ελατήρια βαλβίδων δεν χρειάζεται να αλλάξεις..



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 21:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
οπωε εχω πει ομως σε αλλο thread η raceland ευρωπης δυστηχος εκλεισε...


Αυτό φαίνεται παρόμοιο

http://www.ebay.co.uk/itm/PEUGEOT-106-1-6-16V-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-RACE-MANIFOLD-1997-2003-/140647920852?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bf44f4d4

Μόνο 29 στερλίνες παράδοση στην Ελλάδα


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 21:30:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
AlienHack έγραψε:
οπωε εχω πει ομως σε αλλο thread η raceland ευρωπης δυστηχος εκλεισε...


Αυτό φαίνεται παρόμοιο

http://www.ebay.co.uk/itm/PEUGEOT-106-1-6-16V-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-RACE-MANIFOLD-1997-2003-/140647920852?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bf44f4d4

Μόνο 29 στερλίνες παράδοση στην Ελλάδα


μακαρι να ειναι ιδιο και σε επιδώσεις.. Confused δυστυχώς μεχρι να το δοκιμασεις ποτε δεν ξερεις... βεβαια ειναι ατσαλι , οποτε απο θεμα ροης υλικου και βαρους που γλυτωνεις απο το μαντεμι λεει... απλος δεν ξερουμε αν μηκη και διατομες ειναι σωστα-καλα..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
takos (Ηλιας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 XN 1.6 16V

Ένταξη: 06 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 21:34:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
takos έγραψε:
Γεια σας παιδια πριν απο λιγο καιρο τελειωσε η μετατροπη του 106 μου απο ενα ταπεινο 1,4 8V σε 1,6 16V και εχω αρχησει να ψαχνομαι για να βελτιωσω λιγο το μοτερακι... Λογο του οτι δεν εχω μεγαλο badget σκεφτομαι για μια ροικη στο καπακι, τριψιμο βαλβιδες, καινουρια ελατηρια βαλβιδων με εκκεντροφορους pt51, φλαντζα απο 206, προγραμμα και εξατμηση απο διχαλο και κατω 55αρα...τα πιστονια θα παραμηνουν μαμα...θελω γυρω στα 140-150 αλογα ακουω γνωμες και αν θα δουλεψει το πραγμα..ευχαριστω προκαταβολικα!!


Θα σου έλεγα να μην κάνεις ροική. Υπάρχει ο κίνδυνος λάθους.

Έγω με το ίδιο σετ απ έχω σε μάχα 153 περίπου (149 πριν το πρόγραμμα). Υπάρχει και η δυναμομέτρηση μου στο σχετικό θέμα.

Βάλε τα ακόλουθα
Σκούπα
Χταπόδι 4-2-1
Φλάντζα 206
Εκκεντροφόρους ΡΤ 51
Πρόγραμμα από Etuners - τρίφυσο
Από εξάτμιση είμαι μαμά πέραν του χταποδιού και τελευταία αγωνιστικού καταλύτη.

Με το χταπόδι θα κερδίσεις αρκετά. Έβαλα το raceland εγώ


Ευχαριστω για το ενδιαφερον..Κοιτα να δεις το αμαξι φοραει σκουπα και εξατμηση μονο που η εξατμηση ειναι 48αρα και εχει μεσσαιο, αλλαγμενο καταλυτη και ενα τελικο group n...να αφησω δηλαδη την εξατμηση ως εχει (βγαζοντας βεβαια το μεσσαιο) και να ψαξω για χταποδι??


Καλήτερα πεζάκιας παρά πρεζάκιας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
takos (Ηλιας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 XN 1.6 16V

Ένταξη: 06 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιαν 2012, 21:36:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Εκτός και είναι πολύ δουλεμένα, νομίζω οτι και νέα ελατήρια βαλβίδων δεν χρειάζεται να αλλάξεις..


Το μοτερ μου εχει 130000km δεν θα επρεπε να τα αλλαξω??


Καλήτερα πεζάκιας παρά πρεζάκιας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
manosempty 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


saxo vts 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2012, 20:00:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα εδεσα το μοτερ στα χρονισα στα μαμα σημαδια και στο συμπιεσομετρο εδειξε 210 psi. Πηρε αμεσως μπροστα με το μαμα προγραμα κ κραταει κανονικα ρελαντι με κατι μικρα σκαμπανευασματα. δεν αλλαξα ομως ελατηρια στα πιστονια γιατι ειδα στους κυλινδους που τα εβαλα οτι ειχαν λιγο παραπανω κενο απο καινουρια κ ειπα να μη μπω κ σε αλλο εξοδο.. το προβλημα μου ειναι οτι μεχρι τισ 3000 στροφες τα καυσαερια ειναι καθαρα απο εκει κ πανω πεταει ντουμανια τη λαδουρα.. πιεση απ τις αναθυμιασεις δεν εχω ουτε απ τον δειχτη λαδιου, ειναι σταθερη ειτε στο ρελαντι ειτε με στροφες το δοκιμασα με τη φλογα ενος αναπτηρα. ολα αυτα στα 20 λεπτα που δουλεψε μεχρι να κανω εξαερωση στο ψυγειο γιατι μετα εβγαλα τον εγκεφαλο για να τον στειλω να μου βαλουν μια κονσερβα για τους 51. τωρα με τρωει γιατι καιει λαδια.. μηπως ειναι τα λαδια του δεσιματος; αλλα γιατι δε μου τα βγαζει στο ρελαντι μηπως τα κραταει ο καταλητης κ με τις στροφες τα πεταει? εχω αγχωθει..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2012, 20:18:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν μπορώ να το στηρίξω γιατι δεν εχω τις γνώσεις, αλλά έχω ακούσει ότι απ οταν δεσεις το μοτερ παίζει να καψει στην αρχή καποια μικρή ποσότητα, αν και απ' οσο θυμάμαι αυτο δεν ισχύει αν εχεις λύση μονο την κεφαλή.

Επίσης, τι λάδι βάζεις? Αν πχ βαζεις κανα 5w40 ή 0w40 ειναι λογικό να στο καίει, οχι βεβαια σε βαθμό που να βγάζει καπνους η εξάτμιση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Επόμενη
Σελίδα 21 από 23

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2604s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on