Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 15:36:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
otan Μετρηθηκε το αμαξι ειχα 54αρα εχεις κολλησει.
εμενα εβγαλε 148 θα ψαξω να βρω τη μετρηση ειχε κανει 2-3μετρησεις
ΚΑΙ ΣΟΥ ΞΑΝΑΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
το δικο μου ηταν αχρονιστο και με προβλημα χαμηλα γιατι το παραειχαμε κοψει λογω καταναλωσης με αποτελεσμα να κανει κοψιματα
το αμαξι ηταν πολυ πιο νευρικο χαμηλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 15:55:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτη ειναι η συγκριτικη αλλαζοντας τις κλιμακες και ακομα και προσεχοντας τα PS και τα Hp να ερθουν στα ισα...
οπως ειπα πιο πανω , και ο βολβος εκραξε κατευθειαν ,του νικολα φουσκωνει πιο νωρις οπως σωστα ειπε και ο κολαρας
"Δες τις καμπυλες...
Στις 5000 του Νικου ειναι -30 αλογα απο το peak του ενω εσυ -40. "
αλλα στα τελειώματα στις 7500σαλ εσυ βολβε εισαι 147 αλογα και ο Νικολας 140..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 16:03:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | otan Μετρηθηκε το αμαξι ειχα 54αρα εχεις κολλησει.
εμενα εβγαλε 148 θα ψαξω να βρω τη μετρηση ειχε κανει 2-3μετρησεις
ΚΑΙ ΣΟΥ ΞΑΝΑΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
το δικο μου ηταν αχρονιστο και με προβλημα χαμηλα γιατι το παραειχαμε κοψει λογω καταναλωσης με αποτελεσμα να κανει κοψιματα
το αμαξι ηταν πολυ πιο νευρικο χαμηλα |
Αμα στην μετρηση που postαρα ειχες 54αρα ρε,τοτε οι διαφορες προκυπτουν καθαρα απο χρονισμα,συμπιεση και φιλτρο αερος(σκουπα εσυ,βαρελι ο Νικος).
Το φασμα κατω απο τις 3000,αντε 4000,αστο αφου εσυ ηθελες αλλο προσανατολισμο,απο τις 4000 και πανω ομως εγινε σαν του Νικου ή οχι;
Το λαθος χρονισμα φαινεται στο σημειο που βουταει μεταξυ 3000 και 3800.Εχεις καμια μετρηση μολις εβαλες το χρονισμα εκει που πρεπει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 16:10:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eπισης τωρα που τα σκαλιζω στη μνημη ενας ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟΣ λογοσ που για μενα τοτε δε πηγαινε οπως ηθελα το αμαξι ειναι οτι 2-3 μερες πριν ειχα αλλαξει μεσσαιο. το παλιο εκανε θορυβο αλλα το αμαξι πηγαινε και καλυτερα. το καινουργιο μετα εστρωσε αλλα εκανε πανω απο 500χλμ για να συνελθει. θεωρω οτι δεν ειχε καν καπνισει ισως και εξου το μπουκωμα μεσσαες
χρονισμα δε ξερω ειλικρινα με το μαλ**α τοτε που ειχε βαλει χερι αν το χρονισε σωστα...
ουσιστικα εκτοτε δεν ασχοληθηκα ξανα με δυναμομετρα και νουμερα αφου ειδα οτι ψηλα το αμαξι δουλευε και οτι χρειαστηκε να διορθωσουμε ηταν μεσσαιες λογω καταναλωσης
αα επισης βενζινη ηταν απο βεροπουλο
και ειχα το φιλτροκουτι με την εισαγωγη acsport
κοινως εγω εδωσα το αμαξι τοτε στελιο να διορθωσει το κοψιμο αυτος ξεχασε να το διορθωσει και αντι αυτου πηγε και το δυναμομετρησε οποτε ηταν απλα για γελια η περιπτωση μας.
το κοψιμο φαινεται στις 3+ ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 23:05:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μεσαιο δεν μπορει να κανει τετοια διαφορα ρε...
Το χρονισμα ναι,οπως και το φιλτρο αερος.
Γενικα μλκιστηκατε ολοι μαζι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 00:12:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342
Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 03:38:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342
Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi?  |
αμέτρητα tsi έχουν σπάσει και μάλιστα χωρίς ζόρι (2 παραδείγματα απο το κοντινό μου περιβάλλον), με τα σέρβις τους κανονικά. Ακόμη, έλεγαν στην αρχή ότι το κιβώτιο δεν αντέχει ροπή περισσότερη από 25 κιλά, ως εκ τούτου δε βελτιώνονται, και έχουν γμηθεί να βγάζουν δύναμη, ενώ εμείς @@ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 16:56:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342
Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi?  |
Έτσι! κοντρόκουτα....αμάξια για τον έλληνα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 18:52:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosm3 έγραψε: | ironman02 έγραψε: | http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342
Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi?  |
αμέτρητα tsi έχουν σπάσει και μάλιστα χωρίς ζόρι (2 παραδείγματα απο το κοντινό μου περιβάλλον), με τα σέρβις τους κανονικά. Ακόμη, έλεγαν στην αρχή ότι το κιβώτιο δεν αντέχει ροπή περισσότερη από 25 κιλά, ως εκ τούτου δε βελτιώνονται, και έχουν γμηθεί να βγάζουν δύναμη, ενώ εμείς @@  |
το δικο σου @@@@@@@@...τα αλλα βγαζουν... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 21:02:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | manosm3 έγραψε: | ironman02 έγραψε: | http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342
Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi?  |
αμέτρητα tsi έχουν σπάσει και μάλιστα χωρίς ζόρι (2 παραδείγματα απο το κοντινό μου περιβάλλον), με τα σέρβις τους κανονικά. Ακόμη, έλεγαν στην αρχή ότι το κιβώτιο δεν αντέχει ροπή περισσότερη από 25 κιλά, ως εκ τούτου δε βελτιώνονται, και έχουν γμηθεί να βγάζουν δύναμη, ενώ εμείς @@  |
το δικο σου @@@@@@@@...τα αλλα βγαζουν...  |
γι αυτο σε ραβει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stelouni 207cc (stella) Μόλις έγραψα

 207cc (2008)
Ένταξη: 06 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2012, 19:19:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=484266#484266
To αμάξι δουλέυει στο 1 Οver kai 0,8 σταθερή. Στήν πρώτη χαρτογράφηση δούλεψε στο 1,2 Οver με 0,9 σταθερή και πραγματικά ήταν υπέροχο αλλά έβγαζε συνεχώς depolution system faulty οπότε επιλέξαμε την προαναφερόμενη χαρτογράφηση ! Νομίζω πώς το CC δέν έχει την ίδια τουρμπίνα με το Gt - Leman κτλπ σωστά? Νόμιζα πώς το cc φοράει μικρότερη τουρμπίνα απότι το Gt. Μου είπανε πώς παραπάνω απο την πίεση που σήκωσα ο εγκέφαλος δέν την δέχετε και ότι το TOP της πίεσης είναι 1 over με 0,8 σταθερή.... ισχύει?
Run What you Bring ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2012, 20:48:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stelouni 207cc έγραψε: | Αυτ/το..........: Peugeot 207 CC
Μοτερ...........: 1.6 turbo
Εκκ/ροι.........: MAMA
Εισαγωγή......: φίλτρο ελευθέρας & σκάστρα ενισχυμένη απο S3
Εξαγωγή.......: 60άρη τελικό
Προγραμμα...: ApPower
Μετρηση......: Maha Dynoexelixis
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/418554_3153533391018_1045669590_3083031_407429114_n.jpg
To αμάξι δουλέυει στο 1 Οver kai 0,8 σταθερή. Στήν πρώτη χαρτογράφηση δούλεψε στο 1,2 Οver με 0,9 σταθερή και πραγματικά ήταν υπέροχο αλλά έβγαζε συνεχώς depolution system faulty οπότε επιλέξαμε την προαναφερόμενη χαρτογράφηση ! Νομίζω πώς το CC δέν έχει την ίδια τουρμπίνα με το Gt - Leman κτλπ σωστά? Νόμιζα πώς το cc φοράει μικρότερη τουρμπίνα απότι το Gt. Μου είπανε πώς παραπάνω απο την πίεση που σήκωσα ο εγκέφαλος δέν την δέχετε και ότι το TOP της πίεσης είναι 1 over με 0,8 σταθερή.... ισχύει? |
Όχι δεν ισχύει...
τα cc gt kai rallye έχουν ακριβως ίδια τουρμπίνα
μεγαλυτερη είναι μόνο του RC
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stelouni 207cc (stella) Μόλις έγραψα

 207cc (2008)
Ένταξη: 06 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 10:04:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas207rc έγραψε: | stelouni 207cc έγραψε: | Αυτ/το..........: Peugeot 207 CC
Μοτερ...........: 1.6 turbo
Εκκ/ροι.........: MAMA
Εισαγωγή......: φίλτρο ελευθέρας & σκάστρα ενισχυμένη απο S3
Εξαγωγή.......: 60άρη τελικό
Προγραμμα...: ApPower
Μετρηση......: Maha Dynoexelixis
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/418554_3153533391018_1045669590_3083031_407429114_n.jpg
To αμάξι δουλέυει στο 1 Οver kai 0,8 σταθερή. Στήν πρώτη χαρτογράφηση δούλεψε στο 1,2 Οver με 0,9 σταθερή και πραγματικά ήταν υπέροχο αλλά έβγαζε συνεχώς depolution system faulty οπότε επιλέξαμε την προαναφερόμενη χαρτογράφηση ! Νομίζω πώς το CC δέν έχει την ίδια τουρμπίνα με το Gt - Leman κτλπ σωστά? Νόμιζα πώς το cc φοράει μικρότερη τουρμπίνα απότι το Gt. Μου είπανε πώς παραπάνω απο την πίεση που σήκωσα ο εγκέφαλος δέν την δέχετε και ότι το TOP της πίεσης είναι 1 over με 0,8 σταθερή.... ισχύει? |
Όχι δεν ισχύει...
τα cc gt kai rallye έχουν ακριβως ίδια τουρμπίνα
μεγαλυτερη είναι μόνο του RC |
Καλημέρα και τότε γιατί απο την peugeot μου είπαν πώς δέν μπορεί να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση ?? :/
Run What you Bring ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 GT secret project
Ένταξη: 02 Αύγ 2011 Δημοσιεύσεις: 656 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 19:45:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stelouni 207cc έγραψε: |
Καλημέρα και τότε γιατί απο την peugeot μου είπαν πώς δέν μπορεί να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση ?? :/ |
Και τί ακριβώς περίμενες να σου απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση;
Για την Peugeot δεν υφίστανται βελτιώσεις.
Σιγά μη σου λέγανε και ποιά είναι τα διαθέσιμα στάδια βελτίωσης και ποιές εταιρείες διαθέτουν προγράμματα για αυτό..
Οι απαντησεις που παίρνεις είναι αντίστοιχες των ερωτήσεων που κάνεις.
Garbage in, garbage out!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stelouni 207cc (stella) Μόλις έγραψα

 207cc (2008)
Ένταξη: 06 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:33:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | stelouni 207cc έγραψε: |
Καλημέρα και τότε γιατί απο την peugeot μου είπαν πώς δέν μπορεί να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση ?? :/ |
Και τί ακριβώς περίμενες να σου απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση;
Για την Peugeot δεν υφίστανται βελτιώσεις.
Σιγά μη σου λέγανε και ποιά είναι τα διαθέσιμα στάδια βελτίωσης και ποιές εταιρείες διαθέτουν προγράμματα για αυτό..
Οι απαντησεις που παίρνεις είναι αντίστοιχες των ερωτήσεων που κάνεις.
Garbage in, garbage out! |
κ τοτε γιατι οταν πηγα για προγραμμα,με το που σηκωσα 1.1 οβερ κ 1 σταθερη το αμαξι εμπαινε σε safe mode????
κ αφου καναμε μπολικες δοκιμες κατασταλαξαμε να το βαλουμε να δουλευει,1 οβερ κ 0,8 σταθερο γτ μονο εκει δν εμπαινε το αμαξι σε safe mode!
Run What you Bring ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:47:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stelouni 207cc έγραψε: | salex έγραψε: | stelouni 207cc έγραψε: |
Καλημέρα και τότε γιατί απο την peugeot μου είπαν πώς δέν μπορεί να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση ?? :/ |
Και τί ακριβώς περίμενες να σου απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση;
Για την Peugeot δεν υφίστανται βελτιώσεις.
Σιγά μη σου λέγανε και ποιά είναι τα διαθέσιμα στάδια βελτίωσης και ποιές εταιρείες διαθέτουν προγράμματα για αυτό..
Οι απαντησεις που παίρνεις είναι αντίστοιχες των ερωτήσεων που κάνεις.
Garbage in, garbage out! |
κ τοτε γιατι οταν πηγα για προγραμμα,με το που σηκωσα 1.1 οβερ κ 1 σταθερη το αμαξι εμπαινε σε safe mode????
κ αφου καναμε μπολικες δοκιμες κατασταλαξαμε να το βαλουμε να δουλευει,1 οβερ κ 0,8 σταθερο γτ μονο εκει δν εμπαινε το αμαξι σε safe mode! |
Γιατί όποιος δε ξέρει πασάρει το μπαλάκι 

Έχει επεξεργασθεί από τον/την reselie-206 στις Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:48:16, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι προφανως αυτος που ρυθμιζε ηταν...
Οι προγραμματιστες ειναι σαν τους μαγειρες..μπορει να φτιαχνουν το ιδιο φαγητο,ομως αλλοι το κανουν πιο νοστιμο 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 17:23:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εργοστασιακό πρόγραμμα έχει δικλίδα ασφαλείας για την πίεση(κόφτη πίεσης) στο 1.25/.30bar και αν αυτή η τιμή ξεπεραστεί μπαίνει σε safe mode, για την ακρίβεια πετάει ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY στο ταμπλό και γίνεται ατμόσφαιρα. Ενώ στο διαγνωστικό διαβάζεις σφάλμα που αντιστοιχεί σε ένδειξη υψηλής πίεσης.
Για να ξεπεράσεις ή να φλερτάρεις με αυτές τις τιμές πίεσης πρέπει ο προγραμματιστής είτε να μετακινήσει τη δικλίδα ασφαλείας είτε να την καταργήσει εντελώς. Ειδάλλως θα πρέπει να κρατήσει λίγο το over και φυσικά να γνωρίζει πως να καλιμπράρει σωστά τη πίεση χωρίς να του ξεφεύγει.
Στο δικό μου πχ έχω μέγιστη πίεση 1.2bar και καμιά φορά βλέπω ελάχιστα παραπάνω αλλά χωρίς να μπαίνει safe mode, ενώ φυσικά όλες οι δικλίδες ασφαλείας είναι στη θέση τους.
Προφανώς σε εσένα δούλεψε σωστά για λίγη ώρα γιατί έτυχε και όταν φούσκωσε μια καλή πέταξε σφάλμα γιατί πάτησε το κόφτη πίεσης. Τόσος κόσμος έχει πιέσεις πολύ πάνω από 1bar, οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stelouni 207cc (stella) Μόλις έγραψα

 207cc (2008)
Ένταξη: 06 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 13:32:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | Το εργοστασιακό πρόγραμμα έχει δικλίδα ασφαλείας για την πίεση(κόφτη πίεσης) στο 1.25/.30bar και αν αυτή η τιμή ξεπεραστεί μπαίνει σε safe mode, για την ακρίβεια πετάει ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY στο ταμπλό και γίνεται ατμόσφαιρα. Ενώ στο διαγνωστικό διαβάζεις σφάλμα που αντιστοιχεί σε ένδειξη υψηλής πίεσης.
Για να ξεπεράσεις ή να φλερτάρεις με αυτές τις τιμές πίεσης πρέπει ο προγραμματιστής είτε να μετακινήσει τη δικλίδα ασφαλείας είτε να την καταργήσει εντελώς. Ειδάλλως θα πρέπει να κρατήσει λίγο το over και φυσικά να γνωρίζει πως να καλιμπράρει σωστά τη πίεση χωρίς να του ξεφεύγει.
Στο δικό μου πχ έχω μέγιστη πίεση 1.2bar και καμιά φορά βλέπω ελάχιστα παραπάνω αλλά χωρίς να μπαίνει safe mode, ενώ φυσικά όλες οι δικλίδες ασφαλείας είναι στη θέση τους.
Προφανώς σε εσένα δούλεψε σωστά για λίγη ώρα γιατί έτυχε και όταν φούσκωσε μια καλή πέταξε σφάλμα γιατί πάτησε το κόφτη πίεσης. Τόσος κόσμος έχει πιέσεις πολύ πάνω από 1bar, οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία. |
Σε ευχαριστώ ήσουν σαφέστατος!!!! Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να μεταθερθεί η δικλίδα ασφαλείας ή να καταργηθεί και άν καταργηθεί τί επικινδυνότητα υπάρχει?
Run What you Bring ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|