PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σχόλια Δυναμομετρήσεων...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 34, 35, 36  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 15:36:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

otan Μετρηθηκε το αμαξι ειχα 54αρα εχεις κολλησει.
εμενα εβγαλε 148 θα ψαξω να βρω τη μετρηση ειχε κανει 2-3μετρησεις

ΚΑΙ ΣΟΥ ΞΑΝΑΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
το δικο μου ηταν αχρονιστο και με προβλημα χαμηλα γιατι το παραειχαμε κοψει λογω καταναλωσης με αποτελεσμα να κανει κοψιματα

το αμαξι ηταν πολυ πιο νευρικο χαμηλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 15:55:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



αυτη ειναι η συγκριτικη αλλαζοντας τις κλιμακες και ακομα και προσεχοντας τα PS και τα Hp να ερθουν στα ισα...

οπως ειπα πιο πανω , και ο βολβος εκραξε κατευθειαν ,του νικολα φουσκωνει πιο νωρις οπως σωστα ειπε και ο κολαρας
"Δες τις καμπυλες...
Στις 5000 του Νικου ειναι -30 αλογα απο το peak του ενω εσυ -40. "


αλλα στα τελειώματα στις 7500σαλ εσυ βολβε εισαι 147 αλογα και ο Νικολας 140..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 16:03:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
otan Μετρηθηκε το αμαξι ειχα 54αρα εχεις κολλησει.
εμενα εβγαλε 148 θα ψαξω να βρω τη μετρηση ειχε κανει 2-3μετρησεις

ΚΑΙ ΣΟΥ ΞΑΝΑΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
το δικο μου ηταν αχρονιστο και με προβλημα χαμηλα γιατι το παραειχαμε κοψει λογω καταναλωσης με αποτελεσμα να κανει κοψιματα

το αμαξι ηταν πολυ πιο νευρικο χαμηλα

Αμα στην μετρηση που postαρα ειχες 54αρα ρε,τοτε οι διαφορες προκυπτουν καθαρα απο χρονισμα,συμπιεση και φιλτρο αερος(σκουπα εσυ,βαρελι ο Νικος).

Το φασμα κατω απο τις 3000,αντε 4000,αστο αφου εσυ ηθελες αλλο προσανατολισμο,απο τις 4000 και πανω ομως εγινε σαν του Νικου ή οχι; Confused

Το λαθος χρονισμα φαινεται στο σημειο που βουταει μεταξυ 3000 και 3800.Εχεις καμια μετρηση μολις εβαλες το χρονισμα εκει που πρεπει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 16:10:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

eπισης τωρα που τα σκαλιζω στη μνημη ενας ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟΣ λογοσ που για μενα τοτε δε πηγαινε οπως ηθελα το αμαξι ειναι οτι 2-3 μερες πριν ειχα αλλαξει μεσσαιο. το παλιο εκανε θορυβο αλλα το αμαξι πηγαινε και καλυτερα. το καινουργιο μετα εστρωσε αλλα εκανε πανω απο 500χλμ για να συνελθει. θεωρω οτι δεν ειχε καν καπνισει ισως και εξου το μπουκωμα μεσσαες

χρονισμα δε ξερω ειλικρινα με το μαλ**α τοτε που ειχε βαλει χερι αν το χρονισε σωστα...

ουσιστικα εκτοτε δεν ασχοληθηκα ξανα με δυναμομετρα και νουμερα αφου ειδα οτι ψηλα το αμαξι δουλευε και οτι χρειαστηκε να διορθωσουμε ηταν μεσσαιες λογω καταναλωσης

αα επισης βενζινη ηταν απο βεροπουλο
και ειχα το φιλτροκουτι με την εισαγωγη acsport

κοινως εγω εδωσα το αμαξι τοτε στελιο να διορθωσει το κοψιμο αυτος ξεχασε να το διορθωσει και αντι αυτου πηγε και το δυναμομετρησε οποτε ηταν απλα για γελια η περιπτωση μας. Laughing
το κοψιμο φαινεται στις 3+ ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2011, 23:05:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μεσαιο δεν μπορει να κανει τετοια διαφορα ρε...
Το χρονισμα ναι,οπως και το φιλτρο αερος.

Γενικα μλκιστηκατε ολοι μαζι... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 00:12:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342

Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi? Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 03:38:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ironman02 έγραψε:
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342

Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi? Smile


αμέτρητα tsi έχουν σπάσει και μάλιστα χωρίς ζόρι (2 παραδείγματα απο το κοντινό μου περιβάλλον), με τα σέρβις τους κανονικά. Ακόμη, έλεγαν στην αρχή ότι το κιβώτιο δεν αντέχει ροπή περισσότερη από 25 κιλά, ως εκ τούτου δε βελτιώνονται, και έχουν γμηθεί να βγάζουν δύναμη, ενώ εμείς @@ Evil


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 16:56:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ironman02 έγραψε:
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342

Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi? Smile


Έτσι! κοντρόκουτα....αμάξια για τον έλληνα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 18:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

manosm3 έγραψε:
ironman02 έγραψε:
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342

Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi? Smile


αμέτρητα tsi έχουν σπάσει και μάλιστα χωρίς ζόρι (2 παραδείγματα απο το κοντινό μου περιβάλλον), με τα σέρβις τους κανονικά. Ακόμη, έλεγαν στην αρχή ότι το κιβώτιο δεν αντέχει ροπή περισσότερη από 25 κιλά, ως εκ τούτου δε βελτιώνονται, και έχουν γμηθεί να βγάζουν δύναμη, ενώ εμείς @@ Evil



το δικο σου @@@@@@@@...τα αλλα βγαζουν... Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 21:02:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

saikoe_39 έγραψε:
manosm3 έγραψε:
ironman02 έγραψε:
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=342

Από 150 στα 223! Και με καμπύλη απίστευτη.. Απλά εντυπωσιακό! Πήρε 73 άλογα πάνω και συνεχίζει μέχρι κόφτη ασταμάτητα. Μα τι τουρμπίνες έχουν αυτά τα tsi? Smile


αμέτρητα tsi έχουν σπάσει και μάλιστα χωρίς ζόρι (2 παραδείγματα απο το κοντινό μου περιβάλλον), με τα σέρβις τους κανονικά. Ακόμη, έλεγαν στην αρχή ότι το κιβώτιο δεν αντέχει ροπή περισσότερη από 25 κιλά, ως εκ τούτου δε βελτιώνονται, και έχουν γμηθεί να βγάζουν δύναμη, ενώ εμείς @@ Evil



το δικο σου @@@@@@@@...τα αλλα βγαζουν... Razz


γι αυτο σε ραβει Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
stelouni 207cc (stella)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207cc (2008)

Ένταξη: 06 Μάρ 2012
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2012, 19:19:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=484266#484266

To αμάξι δουλέυει στο 1 Οver kai 0,8 σταθερή. Στήν πρώτη χαρτογράφηση δούλεψε στο 1,2 Οver με 0,9 σταθερή και πραγματικά ήταν υπέροχο αλλά έβγαζε συνεχώς depolution system faulty οπότε επιλέξαμε την προαναφερόμενη χαρτογράφηση ! Νομίζω πώς το CC δέν έχει την ίδια τουρμπίνα με το Gt - Leman κτλπ σωστά? Νόμιζα πώς το cc φοράει μικρότερη τουρμπίνα απότι το Gt. Μου είπανε πώς παραπάνω απο την πίεση που σήκωσα ο εγκέφαλος δέν την δέχετε και ότι το TOP της πίεσης είναι 1 over με 0,8 σταθερή.... ισχύει?


Run What you Bring !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάρ 2012, 20:48:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stelouni 207cc έγραψε:
Αυτ/το..........: Peugeot 207 CC
Μοτερ...........: 1.6 turbo
Εκκ/ροι.........: MAMA
Εισαγωγή......: φίλτρο ελευθέρας & σκάστρα ενισχυμένη απο S3
Εξαγωγή.......: 60άρη τελικό
Προγραμμα...: ApPower
Μετρηση......: Maha Dynoexelixis

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/418554_3153533391018_1045669590_3083031_407429114_n.jpg

To αμάξι δουλέυει στο 1 Οver kai 0,8 σταθερή. Στήν πρώτη χαρτογράφηση δούλεψε στο 1,2 Οver με 0,9 σταθερή και πραγματικά ήταν υπέροχο αλλά έβγαζε συνεχώς depolution system faulty οπότε επιλέξαμε την προαναφερόμενη χαρτογράφηση ! Νομίζω πώς το CC δέν έχει την ίδια τουρμπίνα με το Gt - Leman κτλπ σωστά? Νόμιζα πώς το cc φοράει μικρότερη τουρμπίνα απότι το Gt. Μου είπανε πώς παραπάνω απο την πίεση που σήκωσα ο εγκέφαλος δέν την δέχετε και ότι το TOP της πίεσης είναι 1 over με 0,8 σταθερή.... ισχύει?

Όχι δεν ισχύει...
τα cc gt kai rallye έχουν ακριβως ίδια τουρμπίνα
μεγαλυτερη είναι μόνο του RC



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stelouni 207cc (stella)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207cc (2008)

Ένταξη: 06 Μάρ 2012
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 10:04:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas207rc έγραψε:
stelouni 207cc έγραψε:
Αυτ/το..........: Peugeot 207 CC
Μοτερ...........: 1.6 turbo
Εκκ/ροι.........: MAMA
Εισαγωγή......: φίλτρο ελευθέρας & σκάστρα ενισχυμένη απο S3
Εξαγωγή.......: 60άρη τελικό
Προγραμμα...: ApPower
Μετρηση......: Maha Dynoexelixis

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/418554_3153533391018_1045669590_3083031_407429114_n.jpg

To αμάξι δουλέυει στο 1 Οver kai 0,8 σταθερή. Στήν πρώτη χαρτογράφηση δούλεψε στο 1,2 Οver με 0,9 σταθερή και πραγματικά ήταν υπέροχο αλλά έβγαζε συνεχώς depolution system faulty οπότε επιλέξαμε την προαναφερόμενη χαρτογράφηση ! Νομίζω πώς το CC δέν έχει την ίδια τουρμπίνα με το Gt - Leman κτλπ σωστά? Νόμιζα πώς το cc φοράει μικρότερη τουρμπίνα απότι το Gt. Μου είπανε πώς παραπάνω απο την πίεση που σήκωσα ο εγκέφαλος δέν την δέχετε και ότι το TOP της πίεσης είναι 1 over με 0,8 σταθερή.... ισχύει?

Όχι δεν ισχύει...
τα cc gt kai rallye έχουν ακριβως ίδια τουρμπίνα
μεγαλυτερη είναι μόνο του RC



Καλημέρα και τότε γιατί απο την peugeot μου είπαν πώς δέν μπορεί να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση ?? :/


Run What you Bring !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT secret project

Ένταξη: 02 Αύγ 2011
Δημοσιεύσεις: 656
Τόπος: ΒΟΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 11:35:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί τόσα ξέρουν τόσα λένε!!!
Μπορείς άνετα να δουλέψεις και 1.4 χωρίς προβλήματα!!



Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2012, 19:45:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stelouni 207cc έγραψε:

Καλημέρα και τότε γιατί απο την peugeot μου είπαν πώς δέν μπορεί να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση ?? :/


Και τί ακριβώς περίμενες να σου απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση;
Για την Peugeot δεν υφίστανται βελτιώσεις.
Σιγά μη σου λέγανε και ποιά είναι τα διαθέσιμα στάδια βελτίωσης και ποιές εταιρείες διαθέτουν προγράμματα για αυτό..


Οι απαντησεις που παίρνεις είναι αντίστοιχες των ερωτήσεων που κάνεις.
Garbage in, garbage out!


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
stelouni 207cc (stella)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207cc (2008)

Ένταξη: 06 Μάρ 2012
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:33:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
stelouni 207cc έγραψε:

Καλημέρα και τότε γιατί απο την peugeot μου είπαν πώς δέν μπορεί να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση ?? :/


Και τί ακριβώς περίμενες να σου απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση;
Για την Peugeot δεν υφίστανται βελτιώσεις.
Σιγά μη σου λέγανε και ποιά είναι τα διαθέσιμα στάδια βελτίωσης και ποιές εταιρείες διαθέτουν προγράμματα για αυτό..


Οι απαντησεις που παίρνεις είναι αντίστοιχες των ερωτήσεων που κάνεις.
Garbage in, garbage out!

κ τοτε γιατι οταν πηγα για προγραμμα,με το που σηκωσα 1.1 οβερ κ 1 σταθερη το αμαξι εμπαινε σε safe mode????
κ αφου καναμε μπολικες δοκιμες κατασταλαξαμε να το βαλουμε να δουλευει,1 οβερ κ 0,8 σταθερο γτ μονο εκει δν εμπαινε το αμαξι σε safe mode!


Run What you Bring !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:47:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stelouni 207cc έγραψε:
salex έγραψε:
stelouni 207cc έγραψε:

Καλημέρα και τότε γιατί απο την peugeot μου είπαν πώς δέν μπορεί να σηκώσει μεγαλύτερη πίεση ?? :/


Και τί ακριβώς περίμενες να σου απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση;
Για την Peugeot δεν υφίστανται βελτιώσεις.
Σιγά μη σου λέγανε και ποιά είναι τα διαθέσιμα στάδια βελτίωσης και ποιές εταιρείες διαθέτουν προγράμματα για αυτό..


Οι απαντησεις που παίρνεις είναι αντίστοιχες των ερωτήσεων που κάνεις.
Garbage in, garbage out!

κ τοτε γιατι οταν πηγα για προγραμμα,με το που σηκωσα 1.1 οβερ κ 1 σταθερη το αμαξι εμπαινε σε safe mode????
κ αφου καναμε μπολικες δοκιμες κατασταλαξαμε να το βαλουμε να δουλευει,1 οβερ κ 0,8 σταθερο γτ μονο εκει δν εμπαινε το αμαξι σε safe mode!


Γιατί όποιος δε ξέρει πασάρει το μπαλάκι Very happy




Έχει επεξεργασθεί από τον/την reselie-206 στις Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:48:16, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι προφανως αυτος που ρυθμιζε ηταν... Rolling eyes
Οι προγραμματιστες ειναι σαν τους μαγειρες..μπορει να φτιαχνουν το ιδιο φαγητο,ομως αλλοι το κανουν πιο νοστιμο Laughing Laughing


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάρ 2012, 17:23:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το εργοστασιακό πρόγραμμα έχει δικλίδα ασφαλείας για την πίεση(κόφτη πίεσης) στο 1.25/.30bar και αν αυτή η τιμή ξεπεραστεί μπαίνει σε safe mode, για την ακρίβεια πετάει ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY στο ταμπλό και γίνεται ατμόσφαιρα. Ενώ στο διαγνωστικό διαβάζεις σφάλμα που αντιστοιχεί σε ένδειξη υψηλής πίεσης.

Για να ξεπεράσεις ή να φλερτάρεις με αυτές τις τιμές πίεσης πρέπει ο προγραμματιστής είτε να μετακινήσει τη δικλίδα ασφαλείας είτε να την καταργήσει εντελώς. Ειδάλλως θα πρέπει να κρατήσει λίγο το over και φυσικά να γνωρίζει πως να καλιμπράρει σωστά τη πίεση χωρίς να του ξεφεύγει.

Στο δικό μου πχ έχω μέγιστη πίεση 1.2bar και καμιά φορά βλέπω ελάχιστα παραπάνω αλλά χωρίς να μπαίνει safe mode, ενώ φυσικά όλες οι δικλίδες ασφαλείας είναι στη θέση τους.

Προφανώς σε εσένα δούλεψε σωστά για λίγη ώρα γιατί έτυχε και όταν φούσκωσε μια καλή πέταξε σφάλμα γιατί πάτησε το κόφτη πίεσης. Τόσος κόσμος έχει πιέσεις πολύ πάνω από 1bar, οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stelouni 207cc (stella)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207cc (2008)

Ένταξη: 06 Μάρ 2012
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 13:32:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Το εργοστασιακό πρόγραμμα έχει δικλίδα ασφαλείας για την πίεση(κόφτη πίεσης) στο 1.25/.30bar και αν αυτή η τιμή ξεπεραστεί μπαίνει σε safe mode, για την ακρίβεια πετάει ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY στο ταμπλό και γίνεται ατμόσφαιρα. Ενώ στο διαγνωστικό διαβάζεις σφάλμα που αντιστοιχεί σε ένδειξη υψηλής πίεσης.

Για να ξεπεράσεις ή να φλερτάρεις με αυτές τις τιμές πίεσης πρέπει ο προγραμματιστής είτε να μετακινήσει τη δικλίδα ασφαλείας είτε να την καταργήσει εντελώς. Ειδάλλως θα πρέπει να κρατήσει λίγο το over και φυσικά να γνωρίζει πως να καλιμπράρει σωστά τη πίεση χωρίς να του ξεφεύγει.

Στο δικό μου πχ έχω μέγιστη πίεση 1.2bar και καμιά φορά βλέπω ελάχιστα παραπάνω αλλά χωρίς να μπαίνει safe mode, ενώ φυσικά όλες οι δικλίδες ασφαλείας είναι στη θέση τους.

Προφανώς σε εσένα δούλεψε σωστά για λίγη ώρα γιατί έτυχε και όταν φούσκωσε μια καλή πέταξε σφάλμα γιατί πάτησε το κόφτη πίεσης. Τόσος κόσμος έχει πιέσεις πολύ πάνω από 1bar, οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία.


Σε ευχαριστώ ήσουν σαφέστατος!!!! Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να μεταθερθεί η δικλίδα ασφαλείας ή να καταργηθεί και άν καταργηθεί τί επικινδυνότητα υπάρχει?


Run What you Bring !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 34, 35, 36  Επόμενη
Σελίδα 30 από 36

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2268s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on