Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4(8v) 1999
Ένταξη: 06 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2011, 18:48:09 Θέμα δημοσίευσης: 306-Προβλημα λειτουργιας οταν ειναι κρυο. |
|
|
Καλησπέρα σε όλους!!!
Είμαι νέος στο club και θέλω να σας ευχαριστήσω που με δεχτήκατε αρχικά.Πριν απο 2 εβδομάδες έγινα κάτοχος ενός Pug 306 8v του 1999.Το αμάξι είναι σε καλούλα κατάσταση όμως θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα προβληματισμό και να ζητησω τη βοήθεια σας.
Όταν είναι κρύο το αμάξι, δουλεύει λιγο σαν τρικιλινδρο και μόλις ζεσταθεί στρώνει.Δεν έδωσα σημασία στην αρχή.Σκέφτηκα μήπως είναι η βαλβίδα ψυχρης ή ο Λ.Τελικά,έχω αλλάξει Λ,βαλβίδα ψυχρης,πολλαπλασιαστη,μπεκ αλλά δεν εχει στρώσει.
έχετε καμιά ιδεα τι μπορεί να φταίει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2011, 19:22:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα τα παραπάνω που λες οτι εχεις αλλάξει θα εχουν κοστίσει, τουλάχιστον σε καινούρια, τα μισά λεφτά απ' οσο πήρες μτχ το 306... Αν ηταν αποφαση του συνεργείου τότε να εισαι επιφυλακτικός μαζί του.
Στο προβλημά σου τώρα, το πιο απλό μιας και το αμαξι το πήρες ετσι ειναι να επιβεβαιώσεις οτι τα μπουζί που φοράς αντιστοιχούν στον προτεινόμενο από την peugeot βαθμο θερμότητας. Φαντάζομαι θα ταν το πρώτο πραγμα που κοιταξε το συνεργείο αλλά δεν ειδα να το αναφέρεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4(8v) 1999
Ένταξη: 06 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2011, 12:14:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα,
για καλή μου τύχη έχω γνωστο με ανταλλακτικα για γαλλικα με αποτέλεσμα να μην πληρώσω τίποτα.Μου έδωσε τα πράγματα και έκανα όλους τους ελάγχους.Και αυτό διότι λόγω κάποιου σοβαρου προβλήματος, ο μηχανικός μου είναι αδύνατον αυτή τη στιγμή να ελέγξει το αμάξι.
Όσονα αφορά τα μπουζί που είπες,δεν τα έχω αλλάξει.Τα έβγαλα και τα τσέκαρα.Το ένα απο αυτά ήταν άσπρο,σαν να μη δούλευε.Τα άλλα είχαν αυτό το μπρούτζινο χρώμα.Λόγω του μπουζί έφτασα στο σημείο να δοκιμάσω άλλο πολλαπλασιαστη και μπεκ(για να είμαι απόλυτα ειληκρινης).Τώρα,αν τα μπουζί που έχει πάνω δεν είναι τα σωστά,δεν το ξέρω αυτό καθώς έτσι πήρα το αμάξι.Ενδέχεται δηλαδή να μην είναι σωστά και να μου κάνει τέτοια ιστορία όταν είναι κρύο; πως μπορώ να βρω τι μπουζί πρέπει να φορά το αμάξι απο τη στιγμή που δεν έχω manual; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4(8v) 1999
Ένταξη: 06 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2011, 12:45:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόλις τώρα βρήκα μέσα απο το βιβλιο της EYQUEM τι μπουζί πρέπει να φορά και είναι τα σωστά.......
Καμιά ιδέα;
Δε μπορώ να καταλάβω......
Υπάρχει περίπτωση κάτι να γίνεται με καμιά βαλβίδα με αποτέλεσμα να μένει ανοιχτή και μόλις ζεσταθεί να διαστέλεται και να στρώνει(μια σκέψη έκανα.Μπορεί να είναι και βλακεία.Σόρυ); |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2011, 23:41:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε κάποιο διαγνωστικό το έβαλες να δις τις παραμέτρους
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4(8v) 1999
Ένταξη: 06 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2011, 13:10:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα!!
Η αληθεια είναι πως δεν το έχω βάλει σε διαγνωστικό.Και αυτό γιατί κάτι έτυχε και δεν υπάρχει φράγκο να το κάνω.....
Η έκτακτη εισφορά με πήγε πίσω.Και αυτός είναι ο λογος που κάνω δοκιμές για να δω τι μπορεί να φταίει.Έχω τη δυνατοτητα να έχω ανταλλακτικα και να κανω δοκιμες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 23:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορείς αν θέλεις να έρθεις στο συνεργείο μου να το δούμε δωρεάν χωρίς να πληρώσεις για τη διάγνωση
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tnt_tuner (tnt) Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Δεκ 2011, 18:53:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα δεν ειπες κωστα.. το βρηκες το προβλημα ποιο ηταν?
μηπως ειναι τα μπουζοκαλοδια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4(8v) 1999
Ένταξη: 06 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιαν 2012, 23:04:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα φίλοι μου!!!!
Μετά απο μήνες απουσίας επέστρεψα!!
Λόγω προβλήματος υγείας που με ταλαιπώρησε(2 εγχειρήσεις..!) να μαι πάλι.
Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους απάντησαν αλλά και όσους διάβασαν το πρόβλημα μου,άσχετα αν δεν απάντησαν.
Μεγάλο ευχαριστώ ειδικά σε σένα Τηλέμαχε που προσφέρθηκες να με βοηθήσεις.
Θα περάσω κάποια στιγμή την άλλη εβδομάδα να σε δω και απο κοντά και να τα πούμε.
Δεν έκανα κάτι με το αμάξι λόγω του προβλήματος που είχα.Αλλά τώρα,αφού τελείωσα το σερβις του εαυτού μου, ήρθε η ώρα του αυτοκινήτου μου..
Ευχαριστώ και πάλι τους πάντες παιδιά!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tnt_tuner (tnt) Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Ιαν 2012, 21:32:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ειδαι καλα φιλε και περαστικσ να ειναι...
Σιδερενιος!!!!
Υγεια και τα σιδερα φτιαζνονται....[/u] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Φεβ 2012, 23:01:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περαστικά
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Φεβ 2012, 15:51:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.
Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...
ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2012, 09:11:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.
Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...
ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας? |
?? κανεις?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tnt_tuner (tnt) Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 03:54:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ποιο πιθανό να είναι θέμα μπουζί...
γιατί έβαλες ποιο ψυχρά??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 07:33:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.
Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...
ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας? |
Σου βγάζει κάτι στο διαγνωστικό?
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα σε 106.
Εμένα το check engine είναι μόνιμα αναμένο
Πιθανές αιτίες είναι ο λαμδα (εμπρος), πολλαπλασιαστης, μαπ sensor.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 19:52:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλαξε μπουζι.τσεκαρε βαλβιδα ψυχρης.να μυριζει λιγο βενζινη για το πρωτο λεπτο ειδικα σε που κρυα εινα λιγο λογικο.αλλα βαλε τα μπουζι της μανας του αν δεν ειναι 300 αλογα νιτρα κτλ.πολλαπλασιατης που ειπε το παιδι απο πανω αν ηταν θα ρεταρε συνεχεια και θα αναβε τσεκ λαμπακι.μαπ θα εκανε μπερδεματα στα ψηλα ειδικα.λαμδα μπορει αλλα το πρωτο που πρεπει να κανεις αλλαξε μπουζι για πολλους λογους πρωτον οταν βαζεις ψυχροτερα δεν εχεις σωστη θερμοκρασι στο θαλαμο καυσης δεν μπαινουν τα μπουζι σε θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου και μειωμενη αποδοση και αλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tnt_tuner (tnt) Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:45:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas207cc +1
πολλαπλασιαστής και μαπ λίγο απίθανο αλλά θα μπορούσε αν τραβάνε κάποιο ζόρι τα ίδια από το κρύο αλλά δν ξέρω αν προλαβαίνουν να ζεσταίνονται σε 10"..
αν είναι ο Λ σίγουρα θα σου έχει ανεβεί αισθητά και η κατανάλωση
μπουζί ιριδίου βάλτε άφοβα... αλλά γιατί άλλης θερμοκρασίας? τ
αυτά πρέπει να γίνονται μόνο όταν χρειάζονται και πάντα με υπολογισμούς και ποτέ στο περίπου....
greenpug106 γιατί λες "Πιθανές αιτίες"?
δεν έχεις διαβάσει πια ακριβώς βλάβη είναι?
ο εγκέφαλος δεν κρατάει σφάλματα περίπου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 07:59:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tnt_tuner έγραψε: | greenpug106 γιατί λες "Πιθανές αιτίες"?
δεν έχεις διαβάσει πια ακριβώς βλάβη είναι?
ο εγκέφαλος δεν κρατάει σφάλματα περίπου.... |
Διάβασε εδώ φίλε
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=24460
Βάζωντας το στο διαγνωστικό φίλου μας έβγαλε
P0170 - Richness regulation - Permanent fault
P0300 - Undetermined missfiring - Intermittent fault
P0121 - [1,b,1,21] Please refer to relevant technical manual - Intermittent fault.
Όταν καθαρίσαμε στο διαγνωστικό τα σφάλματα το check engine δεν έσβησε
Μετά από εισήγηση του Salex παράγγειλα Λαμδα και περιμένω να έρθει.
Και με τα λεγόμενα σου αυτό πρέπει να είναι από ότι καταλαμβαίνω?
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 13:25:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρωτον ο λαμδα ελενχεται με ενα πολυμετρο.αυτη ειναι η σωστη διαδικασια.ο εγκεφαλος σου λεει οτι εχεις πλουσιο μιγμα μπορει να οφειλεται σε βαλβιδα ψυχρης.ο λαμδα επισης καμμια φορα με καθαρισμα ξεκκολαει επειδη στις οπεσ του πιανει μακα που εμποδιζει να διαβαζει σωστα.ο εγκεφαλος μπορει να σου βαγαλει λαμδα και να μην φταει ο λαμδα απλα να διαβαζει υπερβολικες τιμες κατα την κριση του εγκεφαλου αλλα να δουλευει κανονικα.η σωστη διαδικασια πριν αλλαχτει κατι ειναι ο ελενχος με πολυμετρο.μετρας λαμδα στο ρελαντι με ενα πολυμετρο την ταση παροχης και το σημα του.επισης μετρας και λαμδα με ζεστο αμαξι.για ψυχρης στους 80 βαθμους πρεπει να διαβαζεις 292-326Ω και οσο ζεστανεται να πεφτει η αντισταση του.για λαμδα στορελαντι το αμαξι ενωνεις το προμπ του πολυμετρου το αρνητικο σε γειωση το αλλο στο σημα του λαμδα και πρεπει να παιζει απο 0,1-1volt σενεχως οχι σταθερο πχ στο 0,45 αλλα να ανεβακατεβαινει στο ρελαντι με ζεστο αμαξι συνεχεια 0,1 0,9 0,7 πανω κατω συνεχεια.η σειρα ειναι πρωτα ψυχρης μετα λαμδα.αν αυτα ειναι καλα και το αμαξι ρεταρει δηλαδη ενας κυλινδρος δεν δουλευει ελενχεις αναφλεξη μπουζι πολλαπλασιαστες κτλ.μετα μπεκ αν κατουραει καπποιο μετα συμπιεση και τελος μαπ παλι με πολυμετρο πρεπι να εχει ταση τροφοδοσιασ 5volt με κουμπωμενο η ταση πρεπει να ειναι 0,1-5v στο πaτα γκαζι.ετσι ελενχουμε μετα αλλαζουμε.αλλα στα συνεργεια ουτε σεμιναρια κανουν οι περισοτεροι ουτε καθονται να μετρανε αλλαγμα σιγα εκεινοι το πληρωνουν?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 08:46:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κώστα ευχαριστω για τις χρήσιμες πληροφορίες!
Θα τα δω με το μηχανικό μου.
Δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις ούτε και εξοπλισμό.
Θα γράψω όταν έχω νέα
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|