PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306-Προβλημα λειτουργιας οταν ειναι κρυο.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.4(8v) 1999

Ένταξη: 06 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2011, 18:48:09    Θέμα δημοσίευσης: 306-Προβλημα λειτουργιας οταν ειναι κρυο. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους!!!
Είμαι νέος στο club και θέλω να σας ευχαριστήσω που με δεχτήκατε αρχικά.Πριν απο 2 εβδομάδες έγινα κάτοχος ενός Pug 306 8v του 1999.Το αμάξι είναι σε καλούλα κατάσταση όμως θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα προβληματισμό και να ζητησω τη βοήθεια σας.
Όταν είναι κρύο το αμάξι, δουλεύει λιγο σαν τρικιλινδρο και μόλις ζεσταθεί στρώνει.Δεν έδωσα σημασία στην αρχή.Σκέφτηκα μήπως είναι η βαλβίδα ψυχρης ή ο Λ.Τελικά,έχω αλλάξει Λ,βαλβίδα ψυχρης,πολλαπλασιαστη,μπεκ αλλά δεν εχει στρώσει.

έχετε καμιά ιδεα τι μπορεί να φταίει;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2011, 19:22:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολα τα παραπάνω που λες οτι εχεις αλλάξει θα εχουν κοστίσει, τουλάχιστον σε καινούρια, τα μισά λεφτά απ' οσο πήρες μτχ το 306... Αν ηταν αποφαση του συνεργείου τότε να εισαι επιφυλακτικός μαζί του.

Στο προβλημά σου τώρα, το πιο απλό μιας και το αμαξι το πήρες ετσι ειναι να επιβεβαιώσεις οτι τα μπουζί που φοράς αντιστοιχούν στον προτεινόμενο από την peugeot βαθμο θερμότητας. Φαντάζομαι θα ταν το πρώτο πραγμα που κοιταξε το συνεργείο αλλά δεν ειδα να το αναφέρεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.4(8v) 1999

Ένταξη: 06 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2011, 12:14:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα,

για καλή μου τύχη έχω γνωστο με ανταλλακτικα για γαλλικα με αποτέλεσμα να μην πληρώσω τίποτα.Μου έδωσε τα πράγματα και έκανα όλους τους ελάγχους.Και αυτό διότι λόγω κάποιου σοβαρου προβλήματος, ο μηχανικός μου είναι αδύνατον αυτή τη στιγμή να ελέγξει το αμάξι.
Όσονα αφορά τα μπουζί που είπες,δεν τα έχω αλλάξει.Τα έβγαλα και τα τσέκαρα.Το ένα απο αυτά ήταν άσπρο,σαν να μη δούλευε.Τα άλλα είχαν αυτό το μπρούτζινο χρώμα.Λόγω του μπουζί έφτασα στο σημείο να δοκιμάσω άλλο πολλαπλασιαστη και μπεκ(για να είμαι απόλυτα ειληκρινης).Τώρα,αν τα μπουζί που έχει πάνω δεν είναι τα σωστά,δεν το ξέρω αυτό καθώς έτσι πήρα το αμάξι.Ενδέχεται δηλαδή να μην είναι σωστά και να μου κάνει τέτοια ιστορία όταν είναι κρύο; πως μπορώ να βρω τι μπουζί πρέπει να φορά το αμάξι απο τη στιγμή που δεν έχω manual;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.4(8v) 1999

Ένταξη: 06 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2011, 12:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μόλις τώρα βρήκα μέσα απο το βιβλιο της EYQUEM τι μπουζί πρέπει να φορά και είναι τα σωστά.......
Καμιά ιδέα;

Δε μπορώ να καταλάβω......
Υπάρχει περίπτωση κάτι να γίνεται με καμιά βαλβίδα με αποτέλεσμα να μένει ανοιχτή και μόλις ζεσταθεί να διαστέλεται και να στρώνει(μια σκέψη έκανα.Μπορεί να είναι και βλακεία.Σόρυ);
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2011, 23:41:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε κάποιο διαγνωστικό το έβαλες να δις τις παραμέτρους


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.4(8v) 1999

Ένταξη: 06 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2011, 13:10:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα!!

Η αληθεια είναι πως δεν το έχω βάλει σε διαγνωστικό.Και αυτό γιατί κάτι έτυχε και δεν υπάρχει φράγκο να το κάνω.....
Η έκτακτη εισφορά με πήγε πίσω.Και αυτός είναι ο λογος που κάνω δοκιμές για να δω τι μπορεί να φταίει.Έχω τη δυνατοτητα να έχω ανταλλακτικα και να κανω δοκιμες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 23:11:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορείς αν θέλεις να έρθεις στο συνεργείο μου να το δούμε δωρεάν χωρίς να πληρώσεις για τη διάγνωση


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
tnt_tuner (tnt)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Δεκ 2011, 18:53:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τελικα δεν ειπες κωστα.. το βρηκες το προβλημα ποιο ηταν?
μηπως ειναι τα μπουζοκαλοδια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas0304 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.4(8v) 1999

Ένταξη: 06 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιαν 2012, 23:04:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα φίλοι μου!!!!

Μετά απο μήνες απουσίας επέστρεψα!!

Λόγω προβλήματος υγείας που με ταλαιπώρησε(2 εγχειρήσεις..!) να μαι πάλι.

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους απάντησαν αλλά και όσους διάβασαν το πρόβλημα μου,άσχετα αν δεν απάντησαν.

Μεγάλο ευχαριστώ ειδικά σε σένα Τηλέμαχε που προσφέρθηκες να με βοηθήσεις.

Θα περάσω κάποια στιγμή την άλλη εβδομάδα να σε δω και απο κοντά και να τα πούμε.
Δεν έκανα κάτι με το αμάξι λόγω του προβλήματος που είχα.Αλλά τώρα,αφού τελείωσα το σερβις του εαυτού μου, ήρθε η ώρα του αυτοκινήτου μου..

Ευχαριστώ και πάλι τους πάντες παιδιά!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tnt_tuner (tnt)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Ιαν 2012, 21:32:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ειδαι καλα φιλε και περαστικσ να ειναι...
Σιδερενιος!!!!
Υγεια και τα σιδερα φτιαζνονται....[/u]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Φεβ 2012, 23:01:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

περαστικά


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Φεβ 2012, 15:51:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.

Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...

ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2012, 09:11:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.

Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...

ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας?


?? κανεις?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
tnt_tuner (tnt)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 03:54:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ποιο πιθανό να είναι θέμα μπουζί...
γιατί έβαλες ποιο ψυχρά???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 07:33:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.

Απο τοτε πουεβαλα τα Ψυχρωτερα μπουζι που πηραμε απο το γκρουπ buy , οταν το αμαξι ειναι κρυο και στις πολικες θερμοκρασιες που εχουμε θεσσαλονικη αυτο το διαστημα (εδω και 1 μηνα απο 2 μεχρι -3)
οταν το βαζω κρυο μπρος κανει σαν τρικυλυνδρο για 10-15 δευτερολεπτα και βρωμαει ο τοπος βενζινη...

ειναι λογο μπουζι? και ειναι λογικό? χανουν αναφλεξεις λογο ψυχρωτητας και ηδη χαμηλης θερμοκρασιας?


Σου βγάζει κάτι στο διαγνωστικό?
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα σε 106.
Εμένα το check engine είναι μόνιμα αναμένο
Πιθανές αιτίες είναι ο λαμδα (εμπρος), πολλαπλασιαστης, μαπ sensor.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 19:52:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αλλαξε μπουζι.τσεκαρε βαλβιδα ψυχρης.να μυριζει λιγο βενζινη για το πρωτο λεπτο ειδικα σε που κρυα εινα λιγο λογικο.αλλα βαλε τα μπουζι της μανας του αν δεν ειναι 300 αλογα νιτρα κτλ.πολλαπλασιατης που ειπε το παιδι απο πανω αν ηταν θα ρεταρε συνεχεια και θα αναβε τσεκ λαμπακι.μαπ θα εκανε μπερδεματα στα ψηλα ειδικα.λαμδα μπορει αλλα το πρωτο που πρεπει να κανεις αλλαξε μπουζι για πολλους λογους πρωτον οταν βαζεις ψυχροτερα δεν εχεις σωστη θερμοκρασι στο θαλαμο καυσης δεν μπαινουν τα μπουζι σε θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου και μειωμενη αποδοση και αλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tnt_tuner (tnt)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:45:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas207cc +1
πολλαπλασιαστής και μαπ λίγο απίθανο αλλά θα μπορούσε αν τραβάνε κάποιο ζόρι τα ίδια από το κρύο αλλά δν ξέρω αν προλαβαίνουν να ζεσταίνονται σε 10"..
αν είναι ο Λ σίγουρα θα σου έχει ανεβεί αισθητά και η κατανάλωση

μπουζί ιριδίου βάλτε άφοβα... αλλά γιατί άλλης θερμοκρασίας? τ
αυτά πρέπει να γίνονται μόνο όταν χρειάζονται και πάντα με υπολογισμούς και ποτέ στο περίπου....

greenpug106 γιατί λες "Πιθανές αιτίες"?
δεν έχεις διαβάσει πια ακριβώς βλάβη είναι?
ο εγκέφαλος δεν κρατάει σφάλματα περίπου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 07:59:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tnt_tuner έγραψε:
greenpug106 γιατί λες "Πιθανές αιτίες"?
δεν έχεις διαβάσει πια ακριβώς βλάβη είναι?
ο εγκέφαλος δεν κρατάει σφάλματα περίπου....


Διάβασε εδώ φίλε

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=24460

Βάζωντας το στο διαγνωστικό φίλου μας έβγαλε
P0170 - Richness regulation - Permanent fault
P0300 - Undetermined missfiring - Intermittent fault
P0121 - [1,b,1,21] Please refer to relevant technical manual - Intermittent fault.

Όταν καθαρίσαμε στο διαγνωστικό τα σφάλματα το check engine δεν έσβησε

Μετά από εισήγηση του Salex παράγγειλα Λαμδα και περιμένω να έρθει.
Και με τα λεγόμενα σου αυτό πρέπει να είναι από ότι καταλαμβαίνω?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 13:25:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πρωτον ο λαμδα ελενχεται με ενα πολυμετρο.αυτη ειναι η σωστη διαδικασια.ο εγκεφαλος σου λεει οτι εχεις πλουσιο μιγμα μπορει να οφειλεται σε βαλβιδα ψυχρης.ο λαμδα επισης καμμια φορα με καθαρισμα ξεκκολαει επειδη στις οπεσ του πιανει μακα που εμποδιζει να διαβαζει σωστα.ο εγκεφαλος μπορει να σου βαγαλει λαμδα και να μην φταει ο λαμδα απλα να διαβαζει υπερβολικες τιμες κατα την κριση του εγκεφαλου αλλα να δουλευει κανονικα.η σωστη διαδικασια πριν αλλαχτει κατι ειναι ο ελενχος με πολυμετρο.μετρας λαμδα στο ρελαντι με ενα πολυμετρο την ταση παροχης και το σημα του.επισης μετρας και λαμδα με ζεστο αμαξι.για ψυχρης στους 80 βαθμους πρεπει να διαβαζεις 292-326Ω και οσο ζεστανεται να πεφτει η αντισταση του.για λαμδα στορελαντι το αμαξι ενωνεις το προμπ του πολυμετρου το αρνητικο σε γειωση το αλλο στο σημα του λαμδα και πρεπει να παιζει απο 0,1-1volt σενεχως οχι σταθερο πχ στο 0,45 αλλα να ανεβακατεβαινει στο ρελαντι με ζεστο αμαξι συνεχεια 0,1 0,9 0,7 πανω κατω συνεχεια.η σειρα ειναι πρωτα ψυχρης μετα λαμδα.αν αυτα ειναι καλα και το αμαξι ρεταρει δηλαδη ενας κυλινδρος δεν δουλευει ελενχεις αναφλεξη μπουζι πολλαπλασιαστες κτλ.μετα μπεκ αν κατουραει καπποιο μετα συμπιεση και τελος μαπ παλι με πολυμετρο πρεπι να εχει ταση τροφοδοσιασ 5volt με κουμπωμενο η ταση πρεπει να ειναι 0,1-5v στο πaτα γκαζι.ετσι ελενχουμε μετα αλλαζουμε.αλλα στα συνεργεια ουτε σεμιναρια κανουν οι περισοτεροι ουτε καθονται να μετρανε αλλαγμα σιγα εκεινοι το πληρωνουν??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 08:46:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κώστα ευχαριστω για τις χρήσιμες πληροφορίες!

Θα τα δω με το μηχανικό μου.
Δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις ούτε και εξοπλισμό.
Θα γράψω όταν έχω νέα


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1323s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on