Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
thodwrhs (thodwrhs) Τρελλαμένο μέλος

 2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967
Ένταξη: 19 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 678 Τόπος: πατρα-ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 17:39:04 Θέμα δημοσίευσης: υγρα κυκλωματος ψυξης |
|
|
εχω να αλλαξω παραφλου ενα χρονο...εχουμε καποια επωνυμα τα οποια να εχουν και μια α λιπαντικη ιδιοτητα κατι?τι γινεται?
τι προτεινεται τι εχετε δοκιμασει?
γιατι κατι ακουσα οτι πρεπει να τα αλλαζουμε μια φορα τον χρονο.ισχυει?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kourlis (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 03 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 221 Τόπος: Κολωνός - Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 18:45:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπερβολή είναι ρε Θοδωρή μια φορά το χρόνο...
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 19:23:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάθε 4ετία αλλάζονται συνήθως.
Μέχρι τότε συμπλήρωση αν χρειάζεται.
Επίσης τα valeo ξέρω πως είναι καλά για τα περισσότερα πεζώ αλλά και γενικότερα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Driver ///M στις Πεμ 24 Νοέ 2011, 22:42:36, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 19:36:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Repsol Anticongelante Puro ανά 2-3 χρόνια μαζί με θερμοστάτη κ είσαι μιά χαρά !
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1036 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 19:50:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Repsol wrc Anticongelante Puro ανά 2-3 χρόνια μαζί με θερμοστάτη κ είσαι μιά χαρά ! |
Άν έχει και την λέξη wrc ακόμα καλύτερα!!!!
Υ.Γ. βγαίνει ακόμα?
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 20:13:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
athanas έγραψε: | Υ.Γ. βγαίνει ακόμα? |
Γιατί όχι? Το καλοκαίρι το είχε ο χαραλαμπάκης πάντως 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 21:32:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τιμή πόσο πάει περίπου; 4λιτρο είναι;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 21:39:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Και τιμή πόσο πάει περίπου; 4λιτρο είναι; |
Η τιμή του είναι 8-9 €/λτ και έρχεται σε συσκευασία του 1λτ. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεπεράσεται την αναλογία 1/1( για 1 λτ PURO --> 1 lt απεσταγμένο νερό). Το προϊόν αυτό έχει εξερετικές ιδιότητες απαγωγής θερμότητας ( όπου είναι ακόμη καλύτερες όταν πρόκειται για αλουμινένια μπλοκ). Κατά την κυκλοφορία του αφήνει στα κινούμενα μέρη της αντλίας νερού ένα λιπαντικό φιλμ. Το χρησιμοποιώ από το 2006 με αλλαγές κάθε χρόνο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thodwrhs (thodwrhs) Τρελλαμένο μέλος

 2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967
Ένταξη: 19 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 678 Τόπος: πατρα-ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Νοέ 2011, 21:41:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν ειναι υεπρβολη τοτε οκ γιατι τα χω αλλαξει περυσι για αυτο ρωταω....
αν ειναι οταν ειναι η ωρα τους θα βαλω αυτα που ειπατε τα ρεπσολ ευχαριστω για τις απαντησεις 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2011, 17:34:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο αλλο φορουμ διαβασα-εμαθα οτι καλυτερα να βαζουμε αντιψυκτικο που το αναμιγνυουμε με απεσταγμενο, οπως σωστα λενε τα παιδια παραπανω.
Το παραφλου ειναι ετοιμο στη μιξη, αλλα καλυτερα αποτελεσματα εχουμε με το αντιψυκτικο.
Εμενα το υγρο ψυξης εχει γινει καφε πλεον, μαλλον απο σκουριες και εχω 2 χρονια να το αλλαξω.
Οποτε λεω να δοκιμασω κι εγω το reψωλ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Απρ 2013, 10:26:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To Valeo το φοράω στο Clio. Μιά χαρά είναι όσον αφορά την απόδοση.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Απρ 2013, 23:22:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | To Valeo το φοράω στο Clio. Μιά χαρά είναι όσον αφορά την απόδοση. |
Eυχαριστώ για το feedback.
Tελικά πήρα τα total glacelf τα οποία υπύρχαν σε δυο εκδόσεις, κόκκινα συμπυκνωμενα και μπλε μη συμπυκνωμένα.
Πήρα τα κόκκινα τελικά (τα οποια είναι με την πιστοποιηση g12) και θα τα βάλω 1:1 (μέχρι 1:2 μπαίνουν).
Για να δούμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Απρ 2013, 11:20:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρεπει να βαλεις τουλαχιστον το 33% σε Glacelf Auto Supra.και μη ξεπερνας το 70%σε Glacelf Auto Supra,διαλυομενο με απιονισμενο νερο μονο.το καλυτερο θα ειναι το 50% δηλαδη 50-50 νερο-Glacelf Auto Supra |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Απρ 2013, 14:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vasilisalessia έγραψε: | πρεπει να βαλεις τουλαχιστον το 33% σε Glacelf Auto Supra.και μη ξεπερνας το 70%σε Glacelf Auto Supra,διαλυομενο με απιονισμενο νερο μονο.το καλυτερο θα ειναι το 50% δηλαδη 50-50 νερο-Glacelf Auto Supra |
Έτσι.
1:1 θα τα βάλω για τη μέγιστη προστασία. Κι εσύ αυτά χρησιμοποιείς Βασίλη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Απρ 2013, 15:06:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω θα βαλώ η αυτο που σου εγραψα παραπανω της τοταλ η το μοτουλ που εγραψα παλι παραπανω που ειναι ηδη ετοιμο.αλλα κοστιζει λιγο παραπανω.
το αλλαξα 1μιση χρονο πριν με το πρασινο της πεζω.αλλα θα το ξαναλλαξω σε κανα μηνα.το βαλεο ειχανε βαλει.
βαλε το 1-1.καλα θα κανεις.και θα δεις και διαφορα στη θερμοκρασια.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Απρ 2013, 16:49:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον.μια ανανεωση.περι υγρου ψυγειου.μιλησα με το μηχανικο μου για το υγρο ψυγειου και μου ειπε οτι το κοκκινο ειναι πολυ υψηλοτερων προδιαγραφων απο το πρασινο.και ειναι για κινητηρες αλουμινιου η με μερη αλουμινιου.αλλα.για οποιον(οπως εγω)του βαζανε το πρασινο..αν θελει να βαλει το κοκκινο πρεπει να κανει μια διαδικασια πριν.για να μην ερθουνε σε επαφη τα δυο διαφορετικου τυπου υγρα.θα πρεπει να βγαλει το υγρα(πρασινα δηλαδη παλια).
μετα βαζει και ξεπλενει το κυκλωμα με απλο νερο απιονισμενο.
μετα βαζει μοοοονο νερο και κανει καποιες μικρες αποστασεις για μια εβδομαδα περιπου για να καθαρισει ακομα λιγο.και μετα πεταει το νερο με το καταλοιπα του πρασινου και βαζει μονο κοκκινο.
αυτη ειναι η σωστη διαδικασια.και αυτος ετσι το αλλαζει.
απλα το κοκκινο g12 ειναι κλασης ανωτερο απο το πρασινο.θελει ομως διαδικασια.αλλα μου ειπε και το πρασινο αν το αλλαζεις ανα δυο χρονια και το προτεινει ο κατασκευαστης εισαι καλυμενος.το κοκκινο ειναι ΚΑΙ σαν ενα ειδος "βελτιωσης" του κινητηρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2013, 15:32:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω μια απορία.
Αν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης, υπάρχει περίπτωση ακόμα και 4 μήνες μετά να κατεβαίνει λιγάκι η στάθμη του δοχείου διαστολής?
Η αυτό συμβαίνει μόνο το πρώτο διάστημα?
Ρωτάω γιατί παρατηρώ μερικές φορές ότι λείπουν γύρω στα 100-200ml παραφλού, αλλά όχι σε τακτά διαστήματα.
Ας πούμε 1 μήνα ολόκληρο το καλοκαίρι δεν κατέβηκε σταγόνα, αλλά από την προηγούμενη βδομάδα κατέβηκε γύρω στα 150ml.
Το ιδιο είχε συμβεί και πριν κανα 2μηνο και μετά τίποτα.
Είναι φυσιολογική η απώλεια αυτή, μπορεί να οφείλεται σε κακή εξαέρωση, ή έχω κανα θέμα με φλάτζα (πάλι)? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2013, 16:41:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M έγραψε: | Έχω μια απορία.
Αν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης, υπάρχει περίπτωση ακόμα και 4 μήνες μετά να κατεβαίνει λιγάκι η στάθμη του δοχείου διαστολής?
Η αυτό συμβαίνει μόνο το πρώτο διάστημα?
Ρωτάω γιατί παρατηρώ μερικές φορές ότι λείπουν γύρω στα 100-200ml παραφλού, αλλά όχι σε τακτά διαστήματα.
Ας πούμε 1 μήνα ολόκληρο το καλοκαίρι δεν κατέβηκε σταγόνα, αλλά από την προηγούμενη βδομάδα κατέβηκε γύρω στα 150ml.
Το ιδιο είχε συμβεί και πριν κανα 2μηνο και μετά τίποτα.
Είναι φυσιολογική η απώλεια αυτή, μπορεί να οφείλεται σε κακή εξαέρωση, ή έχω κανα θέμα με φλάτζα (πάλι)? |
Αρη,την ιδια απορια εχω κι εγω εδω και λιγο καιρο...μετα απο σπασμενο κολαρο στο 106 μου,συμπληρωσα κανονικα παραφλου και εκανα εξαερωση,μετα απο καποιο διαστημα(πανω απο διμημνο) ειχε παει στο min συμπληρωνω,αλλα αυτη τη φορα,μου φανηκε πως ειχα υψηλοτερη θερμοκρασια(ηδη απο την τελευταια φορα που συμπληρωσα),πριν κατι μερες χρειαστηκε παλι συμπληρωμα ε,απο 'κεινη τη μερα δεν ανεβαζει ευκολα θερμοκρασια και ακομη και στην κινηση δυσκολα θα φτασει στη μεση...ειμαι πολυ μπερδεμενος,για το αν ολα αυτα ειναι φυσιολογικα
Υ.Γ
Τα λαδια μου ειναι πεντακαθαρα,οπως και τα υγρα του ψυγειου!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Σεπ 2013, 16:55:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Driver ///M έγραψε: | Έχω μια απορία.
Αν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης, υπάρχει περίπτωση ακόμα και 4 μήνες μετά να κατεβαίνει λιγάκι η στάθμη του δοχείου διαστολής?
Η αυτό συμβαίνει μόνο το πρώτο διάστημα?
Ρωτάω γιατί παρατηρώ μερικές φορές ότι λείπουν γύρω στα 100-200ml παραφλού, αλλά όχι σε τακτά διαστήματα.
Ας πούμε 1 μήνα ολόκληρο το καλοκαίρι δεν κατέβηκε σταγόνα, αλλά από την προηγούμενη βδομάδα κατέβηκε γύρω στα 150ml.
Το ιδιο είχε συμβεί και πριν κανα 2μηνο και μετά τίποτα.
Είναι φυσιολογική η απώλεια αυτή, μπορεί να οφείλεται σε κακή εξαέρωση, ή έχω κανα θέμα με φλάτζα (πάλι)? |
Αρη,την ιδια απορια εχω κι εγω εδω και λιγο καιρο...μετα απο σπασμενο κολαρο στο 106 μου,συμπληρωσα κανονικα παραφλου και εκανα εξαερωση,μετα απο καποιο διαστημα(πανω απο διμημνο) ειχε παει στο min συμπληρωνω,αλλα αυτη τη φορα,μου φανηκε πως ειχα υψηλοτερη θερμοκρασια(ηδη απο την τελευταια φορα που συμπληρωσα),πριν κατι μερες χρειαστηκε παλι συμπληρωμα ε,απο 'κεινη τη μερα δεν ανεβαζει ευκολα θερμοκρασια και ακομη και στην κινηση δυσκολα θα φτασει στη μεση...ειμαι πολυ μπερδεμενος,για το αν ολα αυτα ειναι φυσιολογικα
Υ.Γ
Τα λαδια μου ειναι πεντακαθαρα,οπως και τα υγρα του ψυγειου! |
Kι εμένα είναι.
Εγώ φοβάμαι μήπως τυχόν μπαίνει νερό λόγω της φλάτζας στον κύλινδρο-πιστόνι και το καίει, γι'αυτό έχω την μικρή αυτή απώλεια.
Απλά αν ήταν έτσι θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχω σε μόνιμη βάση απώλεια, όχι όποτε το θυμηθεί.
Βέβαια δεν ξέρω, μπορεί να είναι αρχή ακόμα και μετά να γίνεται σε σταθερή βάση, οπότε προς το παρόν απλά το παρακολουθώ και συμπληρώνω μέχρι τη μέση υγρά.
Επίσης κανα ιδιαίτερο τρέμουλο στο ρελαντί δεν βλέπω όταν το βάζω μπρος, μπορεί καμια φορά να πέσει και να ξανανέβει στιγμιαία αλλά τίποτε άλλο.
Οι λεγόμενες αρρυθμίες όταν το βάζεις μπροστά κι έχεις θέμα με τη φλάτζα, έτσι είναι ή πιο έντονες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|