Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Η ανάρτηση σου εδώ και τώρα! |
Έχω εργοστασιακή ανάρτηση...οπότε...τι να λέμε τώρα? |
|
31% |
[ 80 ] |
Έχω αλλάξει μόνο ελατήρια...όλα μια χαρά & χαμηλώμενο & τρένο! |
|
6% |
[ 17 ] |
Έχω αλλάξει μόνο ελατήρια...αλλά κοπανάει το άτιμο, αλλά είναι τρένο! |
|
7% |
[ 20 ] |
Έχω αλλάξει μόνο αμορτισέρ...θεωρώ ότι είναι καλή λύση! |
|
4% |
[ 12 ] |
Έχω αλλάξει ελατήρια & αμορτισέρ...αλλά κοπάνει, χάνει σε άνεση! |
|
16% |
[ 41 ] |
Έχω αλλάξει ελατήρια & αμορτισέρ...δεν κοπάνει & δεν έχασε σε άνεση! |
|
8% |
[ 22 ] |
Έχω αλλάξει ελατήρια & αμορτισέρ...κοπάνει κάπου-κάπου αλλά δεν έχει χάσει την Γαλλική άνεση! |
|
9% |
[ 25 ] |
Έχω εργοστασιακή ανάρτηση...και την εμπιστεύομαι....τι χαμηλώματα και ιστορίες...?? |
|
10% |
[ 27 ] |
Δεν έχω άποψη, δεν με αγγίζει...το αναρτησιακό! |
|
3% |
[ 9 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 253 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 23:44:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμμ! Βρήκα τί θα βάλω μετά τα De Carbon! Τα αμορτισέρ του RC. Αν ταιριάζουν φυσικά, διαφορετικά πάλι De Carbon θα βάλω.
Pughell, με 3ποντα H&R και δεν το συζητάω τα Ντεκαρμπόνια να τερματίζουν , αλλίμονο. Αυτό το έπαθα με τα Monroe Reflex και αν δεν τα έβγαζα έγκαιρα δεν θα ήμουν εδώ σήμερα. Ίδια συμπεριφορά με τα Monroe έχουν και τα Sachs Advantage που έβαλε ο Νίκ που οδήγησε το 206 μου και μπορεί να σας πει πώς πάει. Μου άρεσαν τόσο πολύ που φοβάμαι ότι θα απογοητευτώ εάν βάλω ακριβά αμορτισέρ (θα κλαίω τα λεφτάκια μου). Το αμάξι δεν είναι βράχος αλλά δεν οδηγώ και σε πίστα. Σε στροφιλίκι δεν το συζητάω, πάω με όλα χωρίς κανένα πρόβλημα. Μία μικρή υστέρηση στο rebound σε διαμήκεις ανωμαλίες μετά τα ...όσια δεν μου δημιουργεί πρόβλημα ουσίας. Και το ότι κοπανάνε με λίγα χιλιόμετρα το χαλαλίζω για την αποζημίωση που μου δίνουν όταν ανεβάζω τους ρυθμούς. Με 160-170Ε (ακρίβηναν 5-10Ε) δεν βρίσκεις αμορτισέρ ούτε για καροτσάκι. Και γι αυτό γουστάρω τα αμορτισέρ του RC, γιατί κοστίζουν το πολύ 200Ε. Και λογικά θα είναι ακόμη καλύτερα από τα De Carbon.
Σαν τα καινούρια μου γυαλιά: αντί να πληρώσω σκελετό Armani στα 130Ε, πήρα Vogue με 70Ε που είναι ακριβώς ο ίδιος σκελετός (από χειρουργικό ατσάλι). Κοροϊδίστικα λεφτά έχω χρόνια να πληρώσω κι αν μου τύχει θα στεναχωρηθώ πολύ, δεν το "φυσάω" το παραδάκι. Την ψάχνω πάντα κι όταν δεν ξέρω ρωτάω κάποιον αξιόπιστο που ξέρει.
Αναζητώ την Τίμια Ποιότητα... και συνήθως την βρίσκω.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούλ 2003, 00:11:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γειά σου Μίλτο οικονόμε....
Μαζί σου....
Τελικά σκέφτομαι να σε προσλάβω σαν οικονομικό σύμβουλο, συμφέρεις...!!!
Όσο για τα αμορτισέρ του RC, μήπως πρέπει να αρχίσουμε να κινούμαστε ομαδικώς, μήπως και πετύχουμε καμιά κλαμπίσια τιμή;;;
Να ξέρεται πάντως οτι με έχετε βάλει στη πρίζα και από νέο χρόνο μάλλον θα πάω να τα φορέσω...!!!
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιούλ 2003, 10:13:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Ασε που αυτά τα στενά ελατήρια μου δίνουν στα νεύρα |
Γιατι δηλαδη σου την δινουν στα νευρα Οδηγησες καμια φορα με στενα Εγω απο τοτε που τα εβαλα με εχει βολεψει αρκετα.Και δεν τρωει τα αμορτισερ λογο του οτι ειναι περισοτερες οι λιμπρες και συνεργαζετε καλυτερα με το αμορτισερ και το ρυθμιζω αναλογα με το τι θελω στο αμαξι.Το θες υποστροφικο?συκωνεις ελαφρος την μουρη.Το θες λιγο υπερστροφηκο?κατεβαζεις λιγο μπροστα οσο να γλυστραει το πισω μερος και να βαζει μουρη μεσα.
Εχετε κολλησει ολοι με τα αμορτισερ του RC.Μακαρι να μην βγω ψευτης αλλα πιστευω οτι ουτε αυτα θα αντεξουν για τον εξης απλο λογο.Ειναι για βολτισιο αμαξι.Βεβαια δεν λεω να βαλεις μια καθαροαιμη αναρτηση βλεπε PROFLEX.Απλα η AFTERMARKET ειναι λιγο καλυτερες απο τις μαμα και αντεχουν περισοτερο.Πιστευω οτι τα αμορτισερ σας τα τρωτε λογο λιγον λιμπρων στα ελατηρια.Κοιτατε μονο να βαλετε ποιο σκληρα αμορτισερ χωρις να βλεπετε το α και το ω σε μια αναρτηση το οποιο ειναι το ελλατηριο.βαζετε βαζετε λεφτα σε τετοιου ειδους αμορτισερ με το σκεπτικο οτι ειναι φτηνα οπως λετε.Ναι ειναι φτηνα σε αγορα αλλα μολις που αντεχουν..Μετα τα ξαναφτυνουν και αντε ξανα να βρειτε με λιγα λεφτα αλλη αναρτηση.Λιγα απο δω λιγα απο εκει μαζευονται μαζευονται και αν το καλοσκεφτη κανεις με αυτα τα λεφτα που δινετε μακροπροθεσμα θα μπορουσατε να τα δωσετε απο την αρχη να βαλετε κατι καλο και να μην ασχωληθητε ξανα.
Ειστε στο σταδιο ακριβως που ειμουνα εγω.Εβαζα εβαζα και ολο προβληματα ειχα.Μου τα λεγανε αλλα δεν καταλαβαινα.Μεχρι που ακουσα καποιους που τα ειχανε περασει και αυτοι στο παρελθον και βρικα την υγεια μου.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούλ 2003, 01:12:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Να ξέρεται πάντως οτι με έχετε βάλει στη πρίζα και από νέο χρόνο μάλλον θα πάω να τα φορέσω...!!! |
Μέχρι τότε θα μάθεις από πρώτο χέρι εντυπώσεις. Αν τελικά φοριούνται θα τα βάλει ο Πάνος και θα μας πει. Και αν μας τα πει καλά (δηλ. θα το οδηγήσω το GT...), που λογικά θα μας τα πει, τα βάζω με τα λεφτά που θα έχω μαζέψει στο εν τω μεταξύ. Κάτσε μην προλάβω και τον Πάνο...
Πουλάω τα Ντεκαρμπόνια μου σε τιμή ευκαιρίας.. Θέλει κανείς;;
Βλέπεις με οικονομικές αγορές εύκολα μαζεύεις λίγα λεφτά για να κρατιέσαι σε φόρμα... Φαντάζεσαι να μαζέψω λεφτά για Bilstein; Ohhh, Bilstein? Last Year....!! Μ' αρέσουν δεν μ'αρέσουν θα τα τρώω μέχρι να σκάσουν. Δεν ξαναβρίσκεις εύκολα 450-500Ε για να ξαναδοκιμάζεις άλλη μάρκα αν δεν σου βγει καλή αυτή που πήρες. Αν και πιστεύω ότι τα ρυθμιζόμενα Koni στα λεφτά αυτά (ίσως και λίγο λιγότερα) είναι πιο σίγουρη αγορά. Κάπου θα την βρεις τη ρύθμισή σου, δεν μπορεί!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούλ 2003, 16:17:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μίλτο μου,κάθε φορά που σε διαβάζω με βάζεις σε σκέψεις.Πάνω που άρχισα να σκέφτομαι τη λύση των bilstein ως την επόμενη επιλογή μου ως την επικρατέστερη για διάφορους λόγους,μου έκοψες τα φτερά,έτσι απλά.Βρε μπας ,λέω,μπας και βγούνε μάπα;Και μετά πώς να ξεφορτωθεί κανείς τόσο ακριβά αμορτισέρ αν δεν μείνει ικανοποιημένος...
Φίλοι μου,το αυτοκίνητο του Μίλτου πάει πολύ καλά με τα De Carbon Comfort.Τα έχουμε εξάλλου γράψει και οι δύο αλλού.Οι σκέψεις του όμως για το αν τελικά αξίζει να βάζουμε κάτι ακριβό που ίσως δεν μας ικανοποιήσει είναι πολύ σωστές.Προσωπικά ,σκέφτηκα την ακριβή λύση των bilstein για την πλήρη εξάληψη των ταλαντώσεων του εμπρός άξονα.Τα έχω οδηγήσει με μανίσια ελατήρια σε δίλιτρο ενός εξάδερφου και το πρόβλημα περέμενε σε πολύ μικρότερο βαθμό,ακόμα λιγότερο και από του Μίλτου.Αξίζει όμως ο κόπος να τα πληρώσει κανείς όσο 3 τετράδες De Carbon και αποτέλεσμα να μην δει;
Θα μου πείτε γιατί κόλλησα στις ... τις ταλαντώσεις;Γιατί πολύ απλά με ενοχλούν,καθότι κάνω συχνά ταξίδια και οι ελληνικοί δρόμοι δεν είναι και οι καλύτεροι που υπάρχουν.Πειράζει εξάλλου να είμαστε τελειομανείς με τα αυτοκίνητά μας;
Περιμένω από όλους σας την άποψή σας,όχι μόνο σχετικά με τα αμορτισέρ,αλλά και για τις ταλαντώσεις.Βρε μπας και μόνο στο δικό μου είναι τόσο έντονες ή μήπως άρχισα να ...γερνάω και να είναι η ιδέα μου .
ΥΓ.Τίποτα ποιό σκληρό σε De Carbon υπάρχει Μίλτο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 07:17:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο σου είπα και από κοντά εχθές και θα τα πω κι εδώ για όλους.
Βρήκα αμορτισέρ της Record (100% Γαλλικά) και αυτοδιαφημίζονται σαν ανταγωνιστικά αλλά δυνατότερα από De Carbon. Τα άνοιξα και τα έβαλα στον πάγκο. Αρχική εντύπωση πάγκου: Τα Maxigaz είναι σκληρότερα από De Carbon και έχουν αισθητά δυνατότερο rebound (ανεβαίνουν πιο αργά και με μεγαλύτερη αντίσταση) πράγμα που σημαίνει εξαφάνιση των ταλαντώσεων στις διαμήκεις ανωμαλίες. Υπάρχουν και τα σπορ ονόματι Record SP. Και επιπλέον βγαίνουν ξεχωριστά για τα 1.1-1.4-1.6 8V και ξεχωριστά για τα 1.6 16V-CC-GTi. Τα έχει ήδη υπάρχων συνεργάτης μας και τα επιπλέον βρήκα και σε γνωστό μεγαλοεισαγωγέα γαλλικών ανταλλακτικών. Από τιμές; Είπαμε ανταγωνιστικά της De Carbon...
Ρίξτε μια ματιά: http://www.record-france.fr/hten/
Με τρώει... Να τα πάρω; Νίκο θέλεις τα Ντεκαρμπόνια μου μισοτιμής;
Φτηνά αμορτισέρ και παίζεις. Όλο και κάτι θα κάτσει.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 08:20:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν μετά από πολύ ψάξιμο, για το τι είναι καλύτερο για το αμάξι μου, να βάλω σε θέμα ανάρτησης, κατέληξα, ότι το καλύτερο από θέμα απόδοσης & αξιοπιστίας, είναι τα έτοιμα ΚΙΤ αμορτισέρ-ελατήρια, που βγάζουν κάποιες μάρκες.
Επειδή και στα κιτ υπάρχουν πανάκριβες λύσεις αλλά και φτηνές λύσεις, πρέπει κάποιος να το ψάξει για να βρεί κάτι σχετικά φτηνό και (θεωρώ) σίγουρα αξιόπιστο. Εγώ έβαλα ΚΙΤ πάνω στο αμάξι μου και η διαφορά που είδα ήταν τεράστια!!! Δεν κοπανάει μέσα στην πολύ, σταθερό και άνετο στα ταξίδια, βράχος στις στροφές!!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KOUVENTIASTOS Μόλις έγραψα

206 XS 1.4
Ένταξη: 18 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 10:07:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Miltellas"]αμορτισέρ της Record (100% Γαλλικά) και αυτοδιαφημίζονται σαν ανταγωνιστικά αλλά δυνατότερα από De Carbon. [/quote]
ΓΙΑ ΤΑ RECORD ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΞΕΡΩ. ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΜΕΝΑ (206 1,4 ΧS). ΟΧΙ ΠΟΛΙ ΣΚΛΗΡΑ, ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΜΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΧΕ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ VIDDEN 3,5 CM.
ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΗΤΑΝ ΦΥΤΙΛΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.... ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΧΕΡΑ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KOUVENTIASTOS Μόλις έγραψα

206 XS 1.4
Ένταξη: 18 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 11:04:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="pezomania"]Λοιπόν μετά από πολύ ψάξιμο, για το τι είναι καλύτερο για το αμάξι μου, να βάλω σε θέμα ανάρτησης, κατέληξα, ότι το καλύτερο από θέμα απόδοσης & αξιοπιστίας, είναι τα έτοιμα ΚΙΤ αμορτισέρ-ελατήρια, που βγάζουν κάποιες μάρκες.
Επειδή και στα κιτ υπάρχουν πανάκριβες λύσεις αλλά και φτηνές λύσεις, πρέπει κάποιος να το ψάξει για να βρεί κάτι σχετικά φτηνό και (θεωρώ) σίγουρα αξιόπιστο. Εγώ έβαλα ΚΙΤ πάνω στο αμάξι μου και η διαφορά που είδα ήταν τεράστια!!! Δεν κοπανάει μέσα στην πολύ, σταθερό και άνετο στα ταξίδια, βράχος στις στροφές!!!![/quote]
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΤΑ...
ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ DECARBON ME VIDDEN 5.5 CM ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΣΕΤ ΤΗΣ ΑΡΕΧ ΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ/ΕΛΑΤΗΡΙΑ 3,5 CM.
TO AYTOKINHTO ΗΤΑΝ KAI ΠΑΛΙ ΚΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ. ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΥΠΟΣΤΡΟΦΙΚΟ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 25000 ΧΜ ΤΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΝΕΡΟ... ΒΟΥΤΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΑΦΕΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟ - ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ (ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.......) ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΡΙΦΤΕΡΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.....!!!
ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΙ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 11:05:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KOUVENTIASTOS έγραψε: | Miltellas έγραψε: | αμορτισέρ της Record (100% Γαλλικά) και αυτοδιαφημίζονται σαν ανταγωνιστικά αλλά δυνατότερα από De Carbon. |
ΓΙΑ ΤΑ RECORD ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΞΕΡΩ. ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΜΕΝΑ (206 1,4 ΧS). ΟΧΙ ΠΟΛΙ ΣΚΛΗΡΑ, ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΜΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΧΕ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ VIDDEN 3,5 CM.
ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΗΤΑΝ ΦΥΤΙΛΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.... ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΧΕΡΑ.... |
Ακριβώς ίδια αποτελέσματα, για τα εν λόγω αμορτισέρ και από έναν φίλο μου, που τα χρησιμοποίησε σε saxo VTS.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 16:33:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο αν ψηνεσαι να πουλησεις τα αμορτισερ σου, εδω ειμαι εγω.. Ποσο περιπου ειναι το μισοτιμης? 70-80Ε?
Αλλα τα πισω θα αντεξουν (?) γιατι ειμαι -6εκ.. Μπροστα ειμαι ΟΚ.. -3.5 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 17:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ελατήρια είναι καθοριστικής σημασίας για την αποτελεσματικότητα αλλά και την μακροζωία των αμορτισέρ. Για τα Vidden δεν έχω ιδέα αλλά μπορώ να πω για τα πολύ γνωστά της Ventura. Τα μαμά σκάσανε 1 μήνα αφότου έβαλα τα ελατήρια. Τα Monroe Reflex καθάρισαν μετα από 2 μήνες αφού όμως από την αρχή είχαν κακό rebound (όπως και τα μαμά). Η επόμενη κίνηση ήταν De Carbon αλλά επειδή θεωρούσα αποκλειστικά υπεύθυνα τα Ventura για την υπερβολικά πρόωρη καταστροφή των αμορτισέρ άλλαξα και τα ελατήρια και έβαλα 3ποντα της H&R. Ο συνδυασμός τους με τα De Carbon έχω αναλύσει άπειρες φορές πόσο με ικανοποίησαν. Οι πρώτοι έξι μήνες βγήκαν με τα De Carbon άθικτα. Τον Μάιο άλλαξα τα μπροστινά με δύο καινούρια ύστερα από μία άτυχη στιγμή σε πεζοδρόμιο.
Αυτή την στιγμή 1+1 παρενέργειες ψάχνω να εξαλείψω: 1) Το κοπάνημα στα λίγα-μέτρια χιλιόμετρα στις εγκάρσιες ανωμαλίες και +1) Κάποια υστέρηση -όχι επικίνδυνη- στο rebound στα πάρα πολλά χαω (που δεν κόπτομαι κιόλας καθότι σε επαρχιακούς δρόμους δεν αναπτύσσω πάνω από ..όσια χαω)
Πιστεύω ότι με τα Record θα εξαλειφθούν αυτές οι παρενέργειες. Υπ'όψιν ότι βγαίνουν σε πολλές εκδόσεις. Οι εκδόσεις για 1.4 είναι διαφορετικές από τις αντίστοιχες για 1.6 16V και 2.0. Η Record βγάζει τέσσερις σειρές αμορτισέρ: 1) Μαμίσια σειρά που είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομα, 2) Νορμάλ σειρά ονόματι Super που είναι πιο ενισχυμένα από τα μαμίσια, 3) Ενισχυμένη σειρά ονόματι Maxigaz που είναι πολύ ενισχυμένα αμορτισέρ και 4) Σπορ σειρά ονόματι SP που είναι αυτό που δηλώνει.
Για μας είναι ό,τι πρέπει τα Maxigaz και τα SP. Τα τελευταία είναι άμεσα ανταγωνιστικά των De Carbon Performance που δυστυχώς δεν εδεήσαμε να δούμε στην αγορά για μας. Δεν ξέρω όμως τιμή και σύντομα θα ξέρω γιατί θα κάνω κίνηση.
Άρα όταν λέμε ότι τα Record δεν άντεξαν πάνω από χρόνο για ποιά έκδοση μιλάμε;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KOUVENTIASTOS Μόλις έγραψα

206 XS 1.4
Ένταξη: 18 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 18:37:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Miltellas"]
Άρα όταν λέμε ότι τα Record δεν άντεξαν πάνω από χρόνο για ποιά έκδοση μιλάμε;[/quote]
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΩ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2003, 21:26:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Μιλτο αν ψηνεσαι να πουλησεις τα αμορτισερ σου, εδω ειμαι εγω.. Ποσο περιπου ειναι το μισοτιμης? 70-80Ε? |
ΑΑΑΑΑΛΤ!!!Κάτω τα χέρια μέχρι νεωτέρας ...διαταγής...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2003, 08:11:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, ο φίλος μου φόραγε τα Record SP, με 5οντα ελατήρια VIDEN. Μέσα σε μερικούς μήνες, άρχισαν να μαλακόνουν (αλλά χωρίς το αμάξι να πλέει!!). Τώρα μετά από 40.000χλμ, το αμάξι είναι βάρκα στο γυαλό
Τώρα όσο αφορά τα ΚΙΤ, το συγκεκριμένο ΚΙΤ της APEX, είναι μαλακό, γιατί έχει κατασκευαστή για τους Ελληνικούς δρόμους. Αν κάποιος θέλει APEX υπάρχει και άλλη μία έκδοση του ΚΙΤ (δεν θυμάμαι τον κωδικό του), που είναι πιο σκληρό και για πιο extreme πελάτες της!!!
Πάντως με ένα ΚΙΤ, θεωρώ ότι έχεις πιο πολλές πιθανότητες, πρώτα να αλλάξεις αμάξι & μετά να χρειαστούν ξανά άλλαγμα τα αμορτισέρ.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2003, 09:05:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει περίπτωση τα αμορτισέρ του RC να κάνουν και για το 1.1lt;
Λέμε τώρα! Πιστεύω πως είναι σε πολύ καλή τιμή και για να κρατάνε 180 αλογάκια κάτι θα ξέρουν που τα βάλανε.Δεν νομίζω να είναι άρπα κόλλα φάση. 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2003, 10:47:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Υπάρχει περίπτωση τα αμορτισέρ του RC να κάνουν και για το 1.1lt;
Λέμε τώρα! Πιστεύω πως είναι σε πολύ καλή τιμή και για να κρατάνε 180 αλογάκια κάτι θα ξέρουν που τα βάλανε.Δεν νομίζω να είναι άρπα κόλλα φάση.  |
Με το σκεπτικο αυτο και το 106 το MAXI τα αμορτισερ που φοραει που ΔΕΝ ειναι αζωτου και απο την στιγμη που κραταει 220+ αλογα θα ειναι καλη φαση.Ελα ομως που εχει ΑΛΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ αλλες αποστασεις απο τις βασεις που πιανουν τα αμορτισερ και αλλες αποσβεσεις λογο γεωμετριας αναρτησης.......Βρε για συνελθετε λεω γω και σταματηστε να ονειροβατητε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2003, 10:54:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Xμμμμμ, έχω την αίσθηση ότι βρήκα τι θα κάνω!
Αυτή την εποχή η Peugeot Sport έχει βγάλει στο σφυρί κάποια κομμάτια από την Peugeot - Prost!
θα πάρω μια τετράδα αμορτισέρ από το μονοθέσιο και θα τα βάλω στο δικό μου!!! Και φοβερό κράτημα θα έχω, και φοβερο χαμήλωμα και τα πάντα!
Νίκο ψήνεσαι;;;
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2003, 11:08:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τασο μεσα ειμαι.Εγω θελω την κρεμαγιερα και την πισω αεροτομη.Λογικα θα καθετε στο δικο μου.Τι λες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KOUVENTIASTOS Μόλις έγραψα

206 XS 1.4
Ένταξη: 18 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούλ 2003, 11:50:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="KOUVENTIASTOS"][quote="Miltellas"]
Άρα όταν λέμε ότι τα Record δεν άντεξαν πάνω από χρόνο για ποιά έκδοση μιλάμε;[/quote]
ΜΙΛΤΟ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΑ RECORD ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ.... ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΙΤΡΙΝΟ-ΜΑΥΡΟ (ΑΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ...)
ΝΙΚΟΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|