Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2011, 15:19:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεκινα με τον Γκαγκασταθη και αν δεν βρεις,μετα ξερω κανα-δυο ακομα αν και κατα πασα πιθανοτητα θα βρεις ρε,δεν ειναι κανενα ιξωδες που δεν "περπαταει".  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 09:33:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο, το elf competition ειναι competition μονο στον τιτλο ή και στην πραξη?(δεν εχω κοιταξει σπεκς γι αυτο ρωτω) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 09:37:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε,οχι ακριβως...
Ημισυνθετικο ειναι,απλα εχει εξαιρετικο value for money και αλλαζωντας το καθε 5000 χλμ δεν θα εχεις ποτε προβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 12:16:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χθες οι γονείς μου πήγαν το 307 1,6 Auto για σέρβις (8 ετίας) στο επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας στην Κύπρο (Λευκωσία).
Τέλος πάντων αφού τους έπιασαν τον κώλο (500Ε) αφού το σέρβις 8ετίας θεωρείται μεγάλο (Service C), είχα πει στον πατέρα μου να μάθει τι ακριβώς λάδι βάζουν στα αυτοκίνητα διότι ποτέ ανέφεραν λεπτομέριες στην απόδειξη/τιμολόγιο του σέρβις.
Επειδή ο ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας της Peugeot ήταν ανέκαθεν και αντιπρόσωπος της Valvoline, ήξερα ότι μάλλον τα λάδια τους είναι Valvoline.
Αυτό που δεν περίμενα είναι να χρησιμοποιούν Ημι-Συνθετικό σκατόλαδο και όχι φουλ συνθετικό όπως προβλέπει η Peugeot και με ιξώδες 5W-40.
Ακόμη πιο ανυσυχητικό είναι να χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι και στους THP κινητήρες!!!!
Συγκεκριμένα αυτό:
http://www.valvoline.be/index.asp?pageid=7744542d374c4540aa2aa0cfc0e3c8a0
Να πιστέψω ότι αυτό το λάδι το έχει εγκρίνει το εργοστάσιο για χρήση από τον επίσημο αντιπρόσωπο???
Φταίω να στείλω e-mail στην Peugeot για να τους κράξω?
Και κάτι άλλο. Το αυτοκίνητο κλείνει 8 χρόνια και το ATF στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχει αλλαχτεί ποτέ. Ξέρει κανείς να μας πει κάθε πόσο πρέπει να αλλάζεται??? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 12:42:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάθε πότε αλλάζεις τα ημισυνθετικά ? Αν τα κρατάς πάνω από 10.000 χιλ. είναι πρόβλημα. Για το σασμάν καλό είναι να προγραμματίσεις να αλλάξεις τις βαλβολίνες το κόστος είναι μικρό μπροστά στα οφέλη.. Μην αγχώνεσαι δεν έχεις πρόβλημα πάντως ξέρουν τι κάνουν στις αντιπροσωπείες τουλάχιστον εκεί στην Κύπρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 15:52:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | Pughell έγραψε: | Γενικα αξιζει τα Elf/Total ή τα Castrol που σε ολες τις περιπτωσεις ειναι πρωτη τοποθετηση απο το εργοστασιο.
Απο εκει και περα βεβαια ο καθενας αποφασιζει τι βολευει την τσεπη του...  |
δηλαδη
ELF EXCELLIUM FULL-TECH 0W30
ή
Total Quartz Energy 9000 0w30
ή
castrol edge 0w30
(ελφ και τοταλ τα ιδια ειναι?)
και απ τα 3 πιο πιστευεις ειναι το....καλυτερο?
ασχετως τιμης |
+1
Οπως και πολλα +++ στον Στελαρα που εχει την ορεξη και καθεται και ασχολειται με το ολο θεμα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 16:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GEMI έγραψε: | Μην αγχώνεσαι δεν έχεις πρόβλημα πάντως ξέρουν τι κάνουν στις αντιπροσωπείες τουλάχιστον εκεί στην Κύπρο. |
Ανέκδοτο????
Είχα δουλέψει στην αντιπροσωπεία της Citroen για 4 μήνες κάποτε και είδα πόσο "ξέρουν".
Δεν ξέρω τι κάνουν τώρα αλλά το 1996 ότι λάδι, αντιψυκτικό, υγρό φρένων, ΑΤF, LHM (λάδι για τις υδροπνευματικές αναρτήσεις) έλεγε το εργοστάσιο ότι ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ και να μην χρησιμοποιείται, οι οδηγίες της διεύθυνσης ήταν να χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!!!
Δεν υπάρχει κινητήρας 1,4 8v (75hp) σε Citroen στην Κύπρο που δεν έχει τρυπήσει το μπλοκ σε κάποια φάση από το αντιψυκτικό που βάζανε, ή μοντέλο με υδροπνευματική που δεν έχουν χαλάσει όλες οι τσιμούχες και σφαίρες της ανάρτησης από το LHM τους!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vansak (ANTONIS) Νέος χρήστης

peugeot 207 1.6 GT 2009
Ένταξη: 28 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 91
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2011, 13:01:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | Pughell έγραψε: | alexandros 207 Rallye έγραψε: |
α και για να σε ξενερωσω
καπου ειχα δει οτι τα thp απο το εργοστασιο της peugeot φορανε TOTAL quartz ineo ecs 5w30  |
Ναι,καλα,πως το θες;
Δεν με ξενερωνεις γιατι το manual των THP το εχω ξεψειρισει και ξερω πολυ καλα τι λεει.
Και η πρωτη τοποθετηση ειναι 0-30...
|
καποιος το ειχε ποσταρει εδω στο club
ψαχνω κανα 2ωρο και δεν το βρισκω
αν θυμαμαι καλα ηταν απο την Τοταλ,οτι και καλα ειναι τα TOTAL quartz ineo ecs 5w30 αυτα που φοραει απο το εργοστασιο
|
Στελιο????
http://www.total-fuel-economy-lubricants.com/#/light-vehicles-eco-efficiency
κανε κλικ στο First-fill Oil (αυτο που δειχνει πανω στο ασημι αμαξι)
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2011, 13:37:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: |
Και κάτι άλλο. Το αυτοκίνητο κλείνει 8 χρόνια και το ATF στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχει αλλαχτεί ποτέ. Ξέρει κανείς να μας πει κάθε πόσο πρέπει να αλλάζεται???  |
Άλλαξέ το ΑΜΕΣΑ.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nmousios1985 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 09 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Απρ 2011, 20:09:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα κ καλως σας βρήκα.Θέλω τη γνώμη σας.
Το rallάκι μου (106 16v) έχει 250.000 km.Τα τελευταία 70.000 km που είναι στα χέρια μου, χρησιμοποιούσα 5W40 shell helix ultra και Motorkote (αυτό που λέγεται τώρα super dynamic). Τα άλλαζα κάθε 7.000 km και δεν καίει σταγόνα από τα λάδια.Τώρα σκέφτομαι να τα αλλάξω..
Είμαι ανάμεσα σε TOTAL QUARTZ 7000 10W40 και σε MOTUL 8100X-CESS 5W40. Τι μου προτείνετε ανάμεσα σ'αυτα? Ισως κάποιο άλλο λάδι?¨Ολες οι γνώμες δεκτές.(μαζί με το λάδι που θα βάλω, θα προσθέσω και motor kote αλλα το αμερικάνικο αυτή τη φορά) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Απρ 2011, 21:58:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν χρειάζονται προσθετα λαδιού σε τόσο καλά λάδια, εξάλλου ιδέα δεν έχει κανείς πώς αντιδράν τα πρόσθετα αυτά με τα ήδη υπάρχοντα.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scorer (Nikos) Μόλις έγραψα

Citroen C2 1.6 VTS mk1
Ένταξη: 18 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2011, 01:01:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας παιδια και καλως σας βρηκα!Δεν βρηκα καποιο τοπκ παρουσιασης των νεων μελων οποτε καλωσορησα απο εδω!!
Λοιπον ειμαι κατοχος C2 VTS (Σκουπα-εξατμιση (ολοσωμη-full) )
Ηθελα καποιες συμβουλες για λαδια απο τους γνωστες του ειδους.Σιγουρα αυτο που ρωταω μαλλον θα εχει απαντηθει εδω η εστω θα χει βγει μια αποψη-συμπερασμα αλλα δυστυχως το θεμα ειναι οτι φευγω σε λιγες μερες για Πασχα και θελω να δω τι λαδια να βαλω.Λοιπον εχω ηδη βαλει μια φορα τα Motul 300v Chrono 10w40 στο C2 μου,τα εχω τα λαδια εδω και 6000 χλμ..και ετοιμαζομαι να τα ξαναβαλω τα χω παρει ηδη!.ΑΛΛΑ...διαβασα πολλα πραματα σε αλλα φορουμς οτι τα 300v ειναι ΜΟΝΟ για αγωνιστικη χρηση και δεν πρεπει να μπαινουνε σε αμαξια παραγωγης..διοτι δεν εχουνε καποια προσθετα-προδιαγραφες που πρεπει να χει το λαδι...με λιγα λογια φοβαμαι μηπως με το 300v κανω καθημερινα ζημια στο αμαξι μου!Η αποψη του μηχανικου ειναι οτι εφοσον δεν σου δημιουργει προβλημα κρατησετα και οτι ειναι κορυφαιο λαδι κτλπ κτλπ.
Ποια η γνωμη σας για το 300v κανει να μπαινει σε αμαξακια σαν τα δικα μας ή τα καταστρεφει?Και αν ναι καθε ποτε αλλαγη?Γιατι ακουσα οτι μετα απο πολυ λιγα χλμ χανεις τις ιδιοτητες του !
Να πω πως θελω να βρω ενα λαδι να το βαζω παντα να μην κανω πειραματα και να το βαζω παντα χειμωνα-καλοκαιρι.Ειναι το 300v αυτο...?Η χρηση που κανω στο αμαξι ειναι 99% μεσα στη πολη...κανονικη παιζω αναμεσα σε 2000-3500 στροφες αλλα με αποτομα πατηματα δεξιου ποδιου (λογω καγκουρισματος )..και 1-2 φορες την βδομαδα ανοιγω το αμαξι για 1-2 ταχυτητες μεχρι 7200 στροφες..Αυτη ειναι η χρηση που του κανω. Αν μου κανει το 300v τοτε...καθε ποτε αλλαγη? ή καθε ποσους μηνες? (κανω 700χλμ τον μηνα περιπου)
Σας ευχαριστω πολυ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scorer (Nikos) Μόλις έγραψα

Citroen C2 1.6 VTS mk1
Ένταξη: 18 Απρ 2011 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2011, 17:16:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επισης ξεχασα να πω πως εχω 75000χλμ..εστειλα και μηνυμα στην μοτυλ μου απαντησανε πως να βαζω αφοβα 300v αλλα να το αλλαζω καθε 5000-6000 χιλιομετρα.Τι λετε?
Και κατι αλλο που ισως εχει σχεση με λαδια αλλα ισως και οχι.Σε πρωινη εκκινηση ή οταν ειναι κρυο το αμαξι και εχει και θερμοκρασια κρυο εξω...ακουγεται ενας θορυβος τακ-τακ στον "ρυθμο" που δουλευει το μοτερ.Μαλλον ωστηρια..και μολις το αμαξι ζεσταθει πληρως ο ηχος σταδιακα φευγει και μολις ζεσταθει εντελως φευγει εντελως!Οτι λαδι εχω δοκιμασει το κανει (εχω δοκιμασει castrol magnatec 10w40 και Motul 300v 10w40).Φιλοι μου με c2 δοκιμασανε και 5w40 και το κανε παλι το ιδιο πραμα! τσακ τσακ τα ωστηρια οταν ητανε κρυο και μεχρι να ζεσταθει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nickterc (Nikos) Μέλος

 206 RC
Ένταξη: 24 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 137
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2011, 15:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τα Esso Ultron 5w-40 χεις κανεις αποψη?Η για τα Esso γενικως..?
One mans fun is anothers hell... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONHEART Μέλος

 PEUGEOT 206 1.6 GTI
Ένταξη: 24 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 159 Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Μάϊ 2011, 12:45:43 Θέμα δημοσίευσης: GTI |
|
|
Καλησπέρα παιδιά λοιπόν επειδή θα πάω και εγώ μέσα στην εβδομάδα για αλλαγή λαδιών-βαλβολίνες τελικα το motul 300v chrono 10w40 αξίζουν??
Να πώ κιόλας αν έχει σχέση οτι σχεδόν όλες οι αποστάσεις που κάνω είναι το πολύ μισάωρες και αυτό με πίεση σχετικά...!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Μάϊ 2011, 18:10:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πεταμένα λεφτά! Βάλε Τοταλ 10W40 Q9000 και με ότι σου περισσέψει κράτα το για την επόμενη αλλαγή.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Μάϊ 2011, 18:28:46 Θέμα δημοσίευσης: Re: GTI |
|
|
LIONHEART έγραψε: |
Να πώ κιόλας αν έχει σχέση οτι σχεδόν όλες οι αποστάσεις που κάνω είναι το πολύ μισάωρες και αυτό με πίεση σχετικά...!!! |
Δηλαδη το σκιζεις με κρυα λαδια?
Αυτο καταλαβα?!?
Εκει , ο,τι κ να βαλεις...δεν κανει τιποτα , ακομα κ το 0w40 θελει το χρονο του.
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Μάϊ 2011, 23:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το δικό μου τι θα θεωρούσατε ως ιδανικότερο; 1,4 8v, με χταπόδι, σκούπα, αλλαγμένο καταλύτη και εξάτμιση. Γενικά θα έλεγα δεν το σκίζω, ας όψεται η βενζίνη γαρ , αλλά πού και πού ρίχνω κανά ξερόγκαζο και ανεβάζω ψηλά στροφές. Και αλλαγή κάθε πότε; Έχω ακούσει ανά 7500, ανά 10000 μέγιστο κτλ. Η Motul (την οποία μελετάτε πολλοί) και καλά, αναφέρει αυτό ως το "σωστό" http://www.motul.com/gr/en/products/52?f[application]=139&f[engine_type]=26&f[range]=25&f[viscosity]=34
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONHEART Μέλος

 PEUGEOT 206 1.6 GTI
Ένταξη: 24 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 159 Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 03:47:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: GTI |
|
|
Octane έγραψε: | LIONHEART έγραψε: |
Να πώ κιόλας αν έχει σχέση οτι σχεδόν όλες οι αποστάσεις που κάνω είναι το πολύ μισάωρες και αυτό με πίεση σχετικά...!!! |
Δηλαδη το σκιζεις με κρυα λαδια?
Αυτο καταλαβα?!?
Εκει , ο,τι κ να βαλεις...δεν κανει τιποτα , ακομα κ το 0w40 θελει το χρονο του. |
Όχι βασικά περιμένω κάνα 5αλεπτο γενικά πάω σιγά για κάνα 10 λεπτο το πολύ μέχρι να πάρει θερμοκρασία βασικα ε και απο κει και πέρα άλλες φορές χαλαρά και άλλες το πιέζω... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|