PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2011, 15:19:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεκινα με τον Γκαγκασταθη και αν δεν βρεις,μετα ξερω κανα-δυο ακομα αν και κατα πασα πιθανοτητα θα βρεις ρε,δεν ειναι κανενα ιξωδες που δεν "περπαταει". Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 09:33:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο, το elf competition ειναι competition μονο στον τιτλο ή και στην πραξη?(δεν εχω κοιταξει σπεκς γι αυτο ρωτω)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 09:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε,οχι ακριβως...
Ημισυνθετικο ειναι,απλα εχει εξαιρετικο value for money και αλλαζωντας το καθε 5000 χλμ δεν θα εχεις ποτε προβλημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 12:16:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χθες οι γονείς μου πήγαν το 307 1,6 Auto για σέρβις (8 ετίας) στο επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας στην Κύπρο (Λευκωσία).
Τέλος πάντων αφού τους έπιασαν τον κώλο (500Ε) αφού το σέρβις 8ετίας θεωρείται μεγάλο (Service C), είχα πει στον πατέρα μου να μάθει τι ακριβώς λάδι βάζουν στα αυτοκίνητα διότι ποτέ ανέφεραν λεπτομέριες στην απόδειξη/τιμολόγιο του σέρβις.
Επειδή ο ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας της Peugeot ήταν ανέκαθεν και αντιπρόσωπος της Valvoline, ήξερα ότι μάλλον τα λάδια τους είναι Valvoline.
Αυτό που δεν περίμενα είναι να χρησιμοποιούν Ημι-Συνθετικό σκατόλαδο και όχι φουλ συνθετικό όπως προβλέπει η Peugeot και με ιξώδες 5W-40.
Ακόμη πιο ανυσυχητικό είναι να χρησιμοποιούν το ίδιο λάδι και στους THP κινητήρες!!!!
Συγκεκριμένα αυτό:
http://www.valvoline.be/index.asp?pageid=7744542d374c4540aa2aa0cfc0e3c8a0
Να πιστέψω ότι αυτό το λάδι το έχει εγκρίνει το εργοστάσιο για χρήση από τον επίσημο αντιπρόσωπο???
Φταίω να στείλω e-mail στην Peugeot για να τους κράξω? Rolling eyes Rolling eyes

Και κάτι άλλο. Το αυτοκίνητο κλείνει 8 χρόνια και το ATF στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχει αλλαχτεί ποτέ. Ξέρει κανείς να μας πει κάθε πόσο πρέπει να αλλάζεται??? Question


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 12:42:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάθε πότε αλλάζεις τα ημισυνθετικά ? Αν τα κρατάς πάνω από 10.000 χιλ. είναι πρόβλημα. Για το σασμάν καλό είναι να προγραμματίσεις να αλλάξεις τις βαλβολίνες το κόστος είναι μικρό μπροστά στα οφέλη.. Μην αγχώνεσαι δεν έχεις πρόβλημα πάντως ξέρουν τι κάνουν στις αντιπροσωπείες τουλάχιστον εκεί στην Κύπρο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 15:52:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:
Pughell έγραψε:
Γενικα αξιζει τα Elf/Total ή τα Castrol που σε ολες τις περιπτωσεις ειναι πρωτη τοποθετηση απο το εργοστασιο.
Απο εκει και περα βεβαια ο καθενας αποφασιζει τι βολευει την τσεπη του... Confused

δηλαδη
ELF EXCELLIUM FULL-TECH 0W30
ή
Total Quartz Energy 9000 0w30
ή
castrol edge 0w30

(ελφ και τοταλ τα ιδια ειναι?)

και απ τα 3 πιο πιστευεις ειναι το....καλυτερο?
ασχετως τιμης


+1




Οπως και πολλα +++ στον Στελαρα που εχει την ορεξη και καθεται και ασχολειται με το ολο θεμα Thumb Left
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 16:06:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GEMI έγραψε:
Μην αγχώνεσαι δεν έχεις πρόβλημα πάντως ξέρουν τι κάνουν στις αντιπροσωπείες τουλάχιστον εκεί στην Κύπρο.

Ανέκδοτο????
Είχα δουλέψει στην αντιπροσωπεία της Citroen για 4 μήνες κάποτε και είδα πόσο "ξέρουν".
Δεν ξέρω τι κάνουν τώρα αλλά το 1996 ότι λάδι, αντιψυκτικό, υγρό φρένων, ΑΤF, LHM (λάδι για τις υδροπνευματικές αναρτήσεις) έλεγε το εργοστάσιο ότι ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ και να μην χρησιμοποιείται, οι οδηγίες της διεύθυνσης ήταν να χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!!! Shocked Shocked Shocked
Δεν υπάρχει κινητήρας 1,4 8v (75hp) σε Citroen στην Κύπρο που δεν έχει τρυπήσει το μπλοκ σε κάποια φάση από το αντιψυκτικό που βάζανε, ή μοντέλο με υδροπνευματική που δεν έχουν χαλάσει όλες οι τσιμούχες και σφαίρες της ανάρτησης από το LHM τους!!! Laughing Laughing Laughing Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vansak (ANTONIS)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 207 1.6 GT 2009

Ένταξη: 28 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 91

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2011, 20:49:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ξεκινα με τον Γκαγκασταθη και αν δεν βρεις,μετα ξερω κανα-δυο ακομα αν και κατα πασα πιθανοτητα θα βρεις ρε,δεν ειναι κανενα ιξωδες που δεν "περπαταει". Scratch


http://www.rpc.gr/product_search.jsp?action1=SEARCH&rpc_catId=002004&catId=40&extLang=

TOTAL 0W30 QUARTZ 9000 1L 27 €

...ευκαιρία !!!! Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2011, 13:01:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:
Pughell έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:

α και για να σε ξενερωσω Very happy
καπου ειχα δει οτι τα thp απο το εργοστασιο της peugeot φορανε TOTAL quartz ineo ecs 5w30 Shocked

Ναι,καλα,πως το θες; Laughing Laughing Laughing

Δεν με ξενερωνεις γιατι το manual των THP το εχω ξεψειρισει και ξερω πολυ καλα τι λεει. Cool
Και η πρωτη τοποθετηση ειναι 0-30... Rolling eyes

καποιος το ειχε ποσταρει εδω στο club
ψαχνω κανα 2ωρο και δεν το βρισκω Evil
αν θυμαμαι καλα ηταν απο την Τοταλ,οτι και καλα ειναι τα TOTAL quartz ineo ecs 5w30 αυτα που φοραει απο το εργοστασιο


Στελιο???? Very happy

http://www.total-fuel-economy-lubricants.com/#/light-vehicles-eco-efficiency

κανε κλικ στο First-fill Oil (αυτο που δειχνει πανω στο ασημι αμαξι)



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2011, 13:37:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

Και κάτι άλλο. Το αυτοκίνητο κλείνει 8 χρόνια και το ATF στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν έχει αλλαχτεί ποτέ. Ξέρει κανείς να μας πει κάθε πόσο πρέπει να αλλάζεται??? Question


Άλλαξέ το ΑΜΕΣΑ.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nmousios1985 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Απρ 2011
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Απρ 2011, 20:09:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα κ καλως σας βρήκα.Θέλω τη γνώμη σας.
Το rallάκι μου (106 16v) έχει 250.000 km.Τα τελευταία 70.000 km που είναι στα χέρια μου, χρησιμοποιούσα 5W40 shell helix ultra και Motorkote (αυτό που λέγεται τώρα super dynamic). Τα άλλαζα κάθε 7.000 km και δεν καίει σταγόνα από τα λάδια.Τώρα σκέφτομαι να τα αλλάξω..
Είμαι ανάμεσα σε TOTAL QUARTZ 7000 10W40 και σε MOTUL 8100X-CESS 5W40. Τι μου προτείνετε ανάμεσα σ'αυτα? Ισως κάποιο άλλο λάδι?¨Ολες οι γνώμες δεκτές.(μαζί με το λάδι που θα βάλω, θα προσθέσω και motor kote αλλα το αμερικάνικο αυτή τη φορά)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Απρ 2011, 21:58:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν χρειάζονται προσθετα λαδιού σε τόσο καλά λάδια, εξάλλου ιδέα δεν έχει κανείς πώς αντιδράν τα πρόσθετα αυτά με τα ήδη υπάρχοντα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
scorer (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen C2 1.6 VTS mk1

Ένταξη: 18 Απρ 2011
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2011, 01:01:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδια και καλως σας βρηκα!Δεν βρηκα καποιο τοπκ παρουσιασης των νεων μελων οποτε καλωσορησα απο εδω!! Very happy

Λοιπον ειμαι κατοχος C2 VTS (Σκουπα-εξατμιση (ολοσωμη-full) )

Ηθελα καποιες συμβουλες για λαδια απο τους γνωστες του ειδους.Σιγουρα αυτο που ρωταω μαλλον θα εχει απαντηθει εδω η εστω θα χει βγει μια αποψη-συμπερασμα αλλα δυστυχως το θεμα ειναι οτι φευγω σε λιγες μερες για Πασχα και θελω να δω τι λαδια να βαλω.Λοιπον εχω ηδη βαλει μια φορα τα Motul 300v Chrono 10w40 στο C2 μου,τα εχω τα λαδια εδω και 6000 χλμ..και ετοιμαζομαι να τα ξαναβαλω τα χω παρει ηδη!.ΑΛΛΑ...διαβασα πολλα πραματα σε αλλα φορουμς οτι τα 300v ειναι ΜΟΝΟ για αγωνιστικη χρηση και δεν πρεπει να μπαινουνε σε αμαξια παραγωγης..διοτι δεν εχουνε καποια προσθετα-προδιαγραφες που πρεπει να χει το λαδι...με λιγα λογια φοβαμαι μηπως με το 300v κανω καθημερινα ζημια στο αμαξι μου!Η αποψη του μηχανικου ειναι οτι εφοσον δεν σου δημιουργει προβλημα κρατησετα και οτι ειναι κορυφαιο λαδι κτλπ κτλπ.

Ποια η γνωμη σας για το 300v κανει να μπαινει σε αμαξακια σαν τα δικα μας ή τα καταστρεφει?Και αν ναι καθε ποτε αλλαγη?Γιατι ακουσα οτι μετα απο πολυ λιγα χλμ χανεις τις ιδιοτητες του !

Να πω πως θελω να βρω ενα λαδι να το βαζω παντα να μην κανω πειραματα και να το βαζω παντα χειμωνα-καλοκαιρι.Ειναι το 300v αυτο...?Η χρηση που κανω στο αμαξι ειναι 99% μεσα στη πολη...κανονικη παιζω αναμεσα σε 2000-3500 στροφες αλλα με αποτομα πατηματα δεξιου ποδιου (λογω καγκουρισματος Smile )..και 1-2 φορες την βδομαδα ανοιγω το αμαξι για 1-2 ταχυτητες μεχρι 7200 στροφες..Αυτη ειναι η χρηση που του κανω. Αν μου κανει το 300v τοτε...καθε ποτε αλλαγη? ή καθε ποσους μηνες? (κανω 700χλμ τον μηνα περιπου)

Σας ευχαριστω πολυ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
scorer (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen C2 1.6 VTS mk1

Ένταξη: 18 Απρ 2011
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Απρ 2011, 17:16:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης ξεχασα να πω πως εχω 75000χλμ..εστειλα και μηνυμα στην μοτυλ μου απαντησανε πως να βαζω αφοβα 300v αλλα να το αλλαζω καθε 5000-6000 χιλιομετρα.Τι λετε?

Και κατι αλλο που ισως εχει σχεση με λαδια αλλα ισως και οχι.Σε πρωινη εκκινηση ή οταν ειναι κρυο το αμαξι και εχει και θερμοκρασια κρυο εξω...ακουγεται ενας θορυβος τακ-τακ στον "ρυθμο" που δουλευει το μοτερ.Μαλλον ωστηρια..και μολις το αμαξι ζεσταθει πληρως ο ηχος σταδιακα φευγει και μολις ζεσταθει εντελως φευγει εντελως!Οτι λαδι εχω δοκιμασει το κανει (εχω δοκιμασει castrol magnatec 10w40 και Motul 300v 10w40).Φιλοι μου με c2 δοκιμασανε και 5w40 και το κανε παλι το ιδιο πραμα! τσακ τσακ τα ωστηρια οταν ητανε κρυο και μεχρι να ζεσταθει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nickterc (Nikos)
Μέλος
Μέλος


206 RC

Ένταξη: 24 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2011, 15:54:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τα Esso Ultron 5w-40 χεις κανεις αποψη?Η για τα Esso γενικως..?


One mans fun is anothers hell...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LIONHEART 
Μέλος
Μέλος


PEUGEOT 206 1.6 GTI

Ένταξη: 24 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 159
Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Μάϊ 2011, 12:45:43    Θέμα δημοσίευσης: GTI Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά λοιπόν επειδή θα πάω και εγώ μέσα στην εβδομάδα για αλλαγή λαδιών-βαλβολίνες τελικα το motul 300v chrono 10w40 αξίζουν??

Να πώ κιόλας αν έχει σχέση οτι σχεδόν όλες οι αποστάσεις που κάνω είναι το πολύ μισάωρες και αυτό με πίεση σχετικά...!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Μάϊ 2011, 18:10:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πεταμένα λεφτά! Βάλε Τοταλ 10W40 Q9000 και με ότι σου περισσέψει κράτα το για την επόμενη αλλαγή.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Μάϊ 2011, 18:28:46    Θέμα δημοσίευσης: Re: GTI Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

LIONHEART έγραψε:

Να πώ κιόλας αν έχει σχέση οτι σχεδόν όλες οι αποστάσεις που κάνω είναι το πολύ μισάωρες και αυτό με πίεση σχετικά...!!!

Δηλαδη το σκιζεις με κρυα λαδια?
Αυτο καταλαβα?!?
Εκει , ο,τι κ να βαλεις...δεν κανει τιποτα Laughing , ακομα κ το 0w40 θελει το χρονο του.


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Μάϊ 2011, 23:37:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το δικό μου τι θα θεωρούσατε ως ιδανικότερο; 1,4 8v, με χταπόδι, σκούπα, αλλαγμένο καταλύτη και εξάτμιση. Γενικά θα έλεγα δεν το σκίζω, ας όψεται η βενζίνη γαρ Laughing Laughing , αλλά πού και πού ρίχνω κανά ξερόγκαζο και ανεβάζω ψηλά στροφές. Και αλλαγή κάθε πότε; Έχω ακούσει ανά 7500, ανά 10000 μέγιστο κτλ. Η Motul (την οποία μελετάτε πολλοί) και καλά, αναφέρει αυτό ως το "σωστό" http://www.motul.com/gr/en/products/52?f[application]=139&f[engine_type]=26&f[range]=25&f[viscosity]=34


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LIONHEART 
Μέλος
Μέλος


PEUGEOT 206 1.6 GTI

Ένταξη: 24 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 159
Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάϊ 2011, 03:47:27    Θέμα δημοσίευσης: Re: GTI Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Octane έγραψε:
LIONHEART έγραψε:

Να πώ κιόλας αν έχει σχέση οτι σχεδόν όλες οι αποστάσεις που κάνω είναι το πολύ μισάωρες και αυτό με πίεση σχετικά...!!!

Δηλαδη το σκιζεις με κρυα λαδια?
Αυτο καταλαβα?!?
Εκει , ο,τι κ να βαλεις...δεν κανει τιποτα Laughing , ακομα κ το 0w40 θελει το χρονο του.


Όχι βασικά περιμένω κάνα 5αλεπτο γενικά πάω σιγά για κάνα 10 λεπτο το πολύ μέχρι να πάρει θερμοκρασία βασικα ε και απο κει και πέρα άλλες φορές χαλαρά και άλλες το πιέζω... Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 113 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2956s (PHP: 49% - SQL: 51%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on