PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - αργεί να ξεκινήσει
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
206xtreme (Vassilis)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 124

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:32:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ήξερα ότι παίζει θέμα με τα ηλεκτρικά του κάθε οχήματος...Αλλά και πάλι μου φαίνεται παράλογο να έχει στάνταρ τάση 13.5.Σε ότι αυτοκίνητο έχει τύχει να δω βολτομετρο ήταν πάνω από 14.πράγμα που δε μου κάνει εντύπωση,αν σκεφτείς ότι όλοι οι εξωτερικοί φορτιστες μπαταριών λειτουργούν στα 14.4βολτ για φόρτιση.τώρα τι να πω,αν είστε σίγουροι για τα ηλεκτρικά του 106 τότε πασο από μένα...επειδή προσωπικα δε το ξέρω το αμάξι και τα ηλεκτρικά του,αλλά εχω δει με τα μάτια μου πάνω από 100 βολτομετρα σε διαφορετικά αυτοκίνητα και όλα δείχνανε πάνω από 14...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:59:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το saxo ανέφερα πραγματικο περιστατικό. Θα παω να μετρήσω το 206 σε λιγο να σας πω, εχει επισης καινούρια μπαταρία αλλά δεν μπορώ να κάνω αμπερομετρηση τέτοιας τάξης.

Με βολτόμετρο απλό ή πολύμετρο πέρνεις την τάση.

Η τιμή της τάση δεν ειναι το παν, η ιστορια ολη κρύβεται στο δυναμό αλλά ειναι αλλο μεγάλο κεφάλαιο αυτό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
groupN (Μπαμπης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 rallye 16v

Ένταξη: 18 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 252
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 16:26:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδη εμεινε λιγες μερες οπως ειπες στο συνεργειο το εκανε. επεσε λιγο η ταση. αμα περπατησει λιγο καιρο θα ξαναφορτωσει και θα εισαι οκ. αλλα να το αφηνεις λιγο πριν το γυρισεις για να παρει μπρος. ετσι πρεπει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 18:05:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Για να μηδενισουν τα οργανα, κοινως για να πάθει ηλεκτρικο κοκομπλοκο το 106 η τάση πρέπει να πέσει κάτω απο 8V! Κι αυτο θα γινει μονο με προβληματική μπαταρία την ώρα της μιζιάς! Tην ώρα την εχω χάσει κι εγώ πάντως στο σαξό 2 φορες και απο μπαταρία έμεινα μετά απο 8 μήνες οπότε θεωρώ οτι δεν ειναι σχετικό.

2. 206 με καινούρια μπαταρία
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.8V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14.2V
στην μιζιά: 11V

3. 106 με καινούρια μπαταρία και τσεκαρισμένο δυναμό με αμπερομετρηση:
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.7V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14V
στην μιζιά: 10.8V
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206xtreme (Vassilis)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 124

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 20:10:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
1. Για να μηδενισουν τα οργανα, κοινως για να πάθει ηλεκτρικο κοκομπλοκο το 106 η τάση πρέπει να πέσει κάτω απο 8V! Κι αυτο θα γινει μονο με προβληματική μπαταρία την ώρα της μιζιάς! Tην ώρα την εχω χάσει κι εγώ πάντως στο σαξό 2 φορες και απο μπαταρία έμεινα μετά απο 8 μήνες οπότε θεωρώ οτι δεν ειναι σχετικό.

2. 206 με καινούρια μπαταρία
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.8V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14.2V
στην μιζιά: 11V

3. 106 με καινούρια μπαταρία και τσεκαρισμένο δυναμό με αμπερομετρηση:
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.7V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14V
στην μιζιά: 10.8V


8 volt έχεις βραχυκυκλώσει στοιχείο... Και πάει άχρηστη η μπαταρία... Η κάθε μπαταρία απότελείται απο 6 στοιχεία σε σειρά... Με τάση κάθε στοιχείου από 2 μέχρι 2.2 βόλτ ανάλογα με τη μπαταρία (και συνήθως 2.1)... Μια μπαταρία πάει για πέταμα όταν δείχνει τάση 10.5 και κάτω....

Οι τιμές που αναφέρεις πιο πάνω για τα αυτοκίνητα μου κάνουν πολύ πιο λογικές... Και αμα υπάρχουν αποκλείσεις παίζει και το "σφάλμα" του οργάνου μέτρησης. Στο δικό μου με 3 βολτόμετρα βγάλαμε 3 διαφορετικές τάσεις στο ίδιο σημείο... Shocked Αλλά άμα είσαι από 14V και πάνω είναι πιο λογικό από το 13.5!!! Στη μιζιά μου κάνει εντύπωση γιατί εγώ δε πέφτω κάτω από 12.2 αλλά αυτό μπορεί να εξηγηθεί εύκολα λόγω του οτι έχω περισσότερες από μια μπαταρίες οπότε η ζήτηση ρεύματος έρχεται από κάθε μια ξεχωριστά και όχι συνολικά από μια...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 22:18:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι τιμές θεωρώ οτι ειναι ιδανικές, εφοσον το δυναμό ειναι λειτουργικό και η μπαταρία καινούρια. Μια ανοχή -0,5V νομίζω ειναι φυσιολογική.

Εσύ μόνο τον πυκνωτή που θα χεις σίγουρα και μουφα μπαταρία να ειχες παίζεις σε αλλο ταμπλώ. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 23:04:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην σκατε τζαμπα,το παιδι αλλαξε πριν λιγες μερες σασμαν οποτε κατα πασα πιθανοτητα καπου κατι δεν εγινε καλα με τον αισθητηρα στροφαλου. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
206xtreme (Vassilis)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 124

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 01:09:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Οι τιμές θεωρώ οτι ειναι ιδανικές, εφοσον το δυναμό ειναι λειτουργικό και η μπαταρία καινούρια. Μια ανοχή -0,5V νομίζω ειναι φυσιολογική.

Εσύ μόνο τον πυκνωτή που θα χεις σίγουρα και μουφα μπαταρία να ειχες παίζεις σε αλλο ταμπλώ. Wink


ΠΥΚΝΩΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ???? ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ!!!! ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΕΙ!!! Μακριά απο τους πυκνωτές!!!! Μεγαλύτερη απάτη στο θέμα ρεύμα δεν υπάρχει!!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 06:13:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μην σκατε τζαμπα,το παιδι αλλαξε πριν λιγες μερες σασμαν οποτε κατα πασα πιθανοτητα καπου κατι δεν εγινε καλα με τον αισθητηρα στροφαλου. Wink


Στέλιο που ακριβώς βρίσκεται αυτός?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 07:22:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβως στο σημειο που ενωνεται το σασμαν με το μπλοκ,στην περιφερεια του βολαν για να καταλαβεις.
Ειναι ο αισθητηρας που διαβαζει τα δοντακια του βολαν. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 09:35:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο τι εννοεις οτι δεν εγινε κατι καλα με το ματι?οπως βγανει ετσι μπαινει και να θες λαθος δε κανεις.χαλαει ευκολα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 20:41:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει να επιασε βρωμια ρε ή να μην κουμπωσε σωστα.
Ο αισθητηρας στροφαλου ειναι λιγο περιεργο πραγμα...
Απαξ και παρει μπροστα το μοτερ,μετα δεν τρεχει τιποτα.Μεχρι να παρει ομως,σου βγαζει την Παναγια. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 16:04:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάω σε λίγο στον ηλεκτρολόγο.
Τελευταία μου σβήνει το κατράν σαν οδηγώ.
Δηλαδή πέφτουν οι δείκτες και σβήνει τελείως σαν να μην πέρνει ρεύμα.
Όταν του δώσω καμιά καρπαζιά επανέρχεται.

Θα μετρήσω την τάση της μπαταρίας και μάλλον θα βάλουμε καινούργια Smile


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 18:31:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά η μπαταρία δεν ήταν καλή όπως λέχθηκε.

Είδαμε την τάση τόσο κατά το μιζάρισμα, όσο κατά το ρελαντί αλλά και κατά το παλάρισμα. Το έβλεπε με μηχανάκι με λαμπάκια έτσι δεν ξέρω τιμές.

Επίσης το σύρμα που έρχεται από το δύναμο δεν είχε καλή επαφή. Αυτό μάλλον προκλήθηκε κατά την αλλαγή του σασμάν. Το διορθώσαμε και αυτό. τώρα ξεκινάει με την πρώτη. Το θέμα με το κατράν θα δείξει αλλά μάλλον αυτό έφταιγε.

85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:01:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες


55ευρω το 2006 ΑCDelco 44Ah... μέχρι σήμερα Laughing


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:05:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

70ε πριν λιγες μερες EXIDE 62αρα.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:12:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:


85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες



Πολλά λεφτά, μικρή διάρκεια.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:14:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε, τότε... Rolling eyes Laughing Laughing Laughing


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 21:30:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πω μπορεί η κακή επαφή με το δύναμο να έφαγε την μπαταρία γρηγορότερα. Το ότι έχει συναγερμό το αυτοκίνητο συντείνει καθόλου?

85 ευρώ μου πήρε για όλη την εργασία.
Δούλεψε 30 - 40 λεπτά.
Αφαιρέσαμε και την σκούπα για να έχει καλύτερη πρόσβαση στο σύρμα του δυνάμου.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 00:06:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν το δυναμό υπολειτουργεί ή τελοσπάντων δε φορτίζει επαρκώς τη μπαταρία, τότε το μοτέρ και όλα τα άλλα περιφεριακά (φώτα, ήχος κλπ) ουσιαστικά την "ξελιγώνουν" τη μπαταρία. Οι μπαταρίες μολύβδου μπορούν μεν να δώσουν μεγάλες εντάσεις ρεύματος αλλά άπαξ και πάθουν βαθειά εκφόρτηση, μετά είναι για πέταμα.

Οπότε, ναι, είναι λογικό να χρειάστηκε κ η μπαταρία αλλαγή.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1231s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on