Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
206xtreme (Vassilis) Μέλος


Ένταξη: 30 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 124
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:32:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ήξερα ότι παίζει θέμα με τα ηλεκτρικά του κάθε οχήματος...Αλλά και πάλι μου φαίνεται παράλογο να έχει στάνταρ τάση 13.5.Σε ότι αυτοκίνητο έχει τύχει να δω βολτομετρο ήταν πάνω από 14.πράγμα που δε μου κάνει εντύπωση,αν σκεφτείς ότι όλοι οι εξωτερικοί φορτιστες μπαταριών λειτουργούν στα 14.4βολτ για φόρτιση.τώρα τι να πω,αν είστε σίγουροι για τα ηλεκτρικά του 106 τότε πασο από μένα...επειδή προσωπικα δε το ξέρω το αμάξι και τα ηλεκτρικά του,αλλά εχω δει με τα μάτια μου πάνω από 100 βολτομετρα σε διαφορετικά αυτοκίνητα και όλα δείχνανε πάνω από 14...
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το saxo ανέφερα πραγματικο περιστατικό. Θα παω να μετρήσω το 206 σε λιγο να σας πω, εχει επισης καινούρια μπαταρία αλλά δεν μπορώ να κάνω αμπερομετρηση τέτοιας τάξης.
Με βολτόμετρο απλό ή πολύμετρο πέρνεις την τάση.
Η τιμή της τάση δεν ειναι το παν, η ιστορια ολη κρύβεται στο δυναμό αλλά ειναι αλλο μεγάλο κεφάλαιο αυτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 16:26:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδη εμεινε λιγες μερες οπως ειπες στο συνεργειο το εκανε. επεσε λιγο η ταση. αμα περπατησει λιγο καιρο θα ξαναφορτωσει και θα εισαι οκ. αλλα να το αφηνεις λιγο πριν το γυρισεις για να παρει μπρος. ετσι πρεπει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 18:05:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1. Για να μηδενισουν τα οργανα, κοινως για να πάθει ηλεκτρικο κοκομπλοκο το 106 η τάση πρέπει να πέσει κάτω απο 8V! Κι αυτο θα γινει μονο με προβληματική μπαταρία την ώρα της μιζιάς! Tην ώρα την εχω χάσει κι εγώ πάντως στο σαξό 2 φορες και απο μπαταρία έμεινα μετά απο 8 μήνες οπότε θεωρώ οτι δεν ειναι σχετικό.
2. 206 με καινούρια μπαταρία
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.8V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14.2V
στην μιζιά: 11V
3. 106 με καινούρια μπαταρία και τσεκαρισμένο δυναμό με αμπερομετρηση:
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.7V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14V
στην μιζιά: 10.8V |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xtreme (Vassilis) Μέλος


Ένταξη: 30 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 124
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 20:10:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | 1. Για να μηδενισουν τα οργανα, κοινως για να πάθει ηλεκτρικο κοκομπλοκο το 106 η τάση πρέπει να πέσει κάτω απο 8V! Κι αυτο θα γινει μονο με προβληματική μπαταρία την ώρα της μιζιάς! Tην ώρα την εχω χάσει κι εγώ πάντως στο σαξό 2 φορες και απο μπαταρία έμεινα μετά απο 8 μήνες οπότε θεωρώ οτι δεν ειναι σχετικό.
2. 206 με καινούρια μπαταρία
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.8V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14.2V
στην μιζιά: 11V
3. 106 με καινούρια μπαταρία και τσεκαρισμένο δυναμό με αμπερομετρηση:
τάση σβηστο για 10 ωρες: 12.7V
τάση αναμμένο 5 λεπτά: 14V
στην μιζιά: 10.8V |
8 volt έχεις βραχυκυκλώσει στοιχείο... Και πάει άχρηστη η μπαταρία... Η κάθε μπαταρία απότελείται απο 6 στοιχεία σε σειρά... Με τάση κάθε στοιχείου από 2 μέχρι 2.2 βόλτ ανάλογα με τη μπαταρία (και συνήθως 2.1)... Μια μπαταρία πάει για πέταμα όταν δείχνει τάση 10.5 και κάτω....
Οι τιμές που αναφέρεις πιο πάνω για τα αυτοκίνητα μου κάνουν πολύ πιο λογικές... Και αμα υπάρχουν αποκλείσεις παίζει και το "σφάλμα" του οργάνου μέτρησης. Στο δικό μου με 3 βολτόμετρα βγάλαμε 3 διαφορετικές τάσεις στο ίδιο σημείο... Αλλά άμα είσαι από 14V και πάνω είναι πιο λογικό από το 13.5!!! Στη μιζιά μου κάνει εντύπωση γιατί εγώ δε πέφτω κάτω από 12.2 αλλά αυτό μπορεί να εξηγηθεί εύκολα λόγω του οτι έχω περισσότερες από μια μπαταρίες οπότε η ζήτηση ρεύματος έρχεται από κάθε μια ξεχωριστά και όχι συνολικά από μια...
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 22:18:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι τιμές θεωρώ οτι ειναι ιδανικές, εφοσον το δυναμό ειναι λειτουργικό και η μπαταρία καινούρια. Μια ανοχή -0,5V νομίζω ειναι φυσιολογική.
Εσύ μόνο τον πυκνωτή που θα χεις σίγουρα και μουφα μπαταρία να ειχες παίζεις σε αλλο ταμπλώ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 23:04:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην σκατε τζαμπα,το παιδι αλλαξε πριν λιγες μερες σασμαν οποτε κατα πασα πιθανοτητα καπου κατι δεν εγινε καλα με τον αισθητηρα στροφαλου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xtreme (Vassilis) Μέλος


Ένταξη: 30 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 124
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 01:09:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Οι τιμές θεωρώ οτι ειναι ιδανικές, εφοσον το δυναμό ειναι λειτουργικό και η μπαταρία καινούρια. Μια ανοχή -0,5V νομίζω ειναι φυσιολογική.
Εσύ μόνο τον πυκνωτή που θα χεις σίγουρα και μουφα μπαταρία να ειχες παίζεις σε αλλο ταμπλώ.  |
ΠΥΚΝΩΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ???? ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ!!!! ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΕΙ!!! Μακριά απο τους πυκνωτές!!!! Μεγαλύτερη απάτη στο θέμα ρεύμα δεν υπάρχει!!!!!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 06:13:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μην σκατε τζαμπα,το παιδι αλλαξε πριν λιγες μερες σασμαν οποτε κατα πασα πιθανοτητα καπου κατι δεν εγινε καλα με τον αισθητηρα στροφαλου.  |
Στέλιο που ακριβώς βρίσκεται αυτός?
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 07:22:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβως στο σημειο που ενωνεται το σασμαν με το μπλοκ,στην περιφερεια του βολαν για να καταλαβεις.
Ειναι ο αισθητηρας που διαβαζει τα δοντακια του βολαν.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 09:35:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο τι εννοεις οτι δεν εγινε κατι καλα με το ματι?οπως βγανει ετσι μπαινει και να θες λαθος δε κανεις.χαλαει ευκολα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Μάϊ 2011, 20:41:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορει να επιασε βρωμια ρε ή να μην κουμπωσε σωστα.
Ο αισθητηρας στροφαλου ειναι λιγο περιεργο πραγμα...
Απαξ και παρει μπροστα το μοτερ,μετα δεν τρεχει τιποτα.Μεχρι να παρει ομως,σου βγαζει την Παναγια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 16:04:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάω σε λίγο στον ηλεκτρολόγο.
Τελευταία μου σβήνει το κατράν σαν οδηγώ.
Δηλαδή πέφτουν οι δείκτες και σβήνει τελείως σαν να μην πέρνει ρεύμα.
Όταν του δώσω καμιά καρπαζιά επανέρχεται.
Θα μετρήσω την τάση της μπαταρίας και μάλλον θα βάλουμε καινούργια 
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 18:31:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά η μπαταρία δεν ήταν καλή όπως λέχθηκε.
Είδαμε την τάση τόσο κατά το μιζάρισμα, όσο κατά το ρελαντί αλλά και κατά το παλάρισμα. Το έβλεπε με μηχανάκι με λαμπάκια έτσι δεν ξέρω τιμές.
Επίσης το σύρμα που έρχεται από το δύναμο δεν είχε καλή επαφή. Αυτό μάλλον προκλήθηκε κατά την αλλαγή του σασμάν. Το διορθώσαμε και αυτό. τώρα ξεκινάει με την πρώτη. Το θέμα με το κατράν θα δείξει αλλά μάλλον αυτό έφταιγε.
85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:01:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: | 85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες |
55ευρω το 2006 ΑCDelco 44Ah... μέχρι σήμερα 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:05:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
70ε πριν λιγες μερες EXIDE 62αρα.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:12:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: |
85 ευρώ για 55 AH μπαταρία.
Η παλιά πάλι από τον ίδιο άντεξε 2 χρόνια και 8 μήνες |
Πολλά λεφτά, μικρή διάρκεια.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 19:14:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε, τότε... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2011, 21:30:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να πω μπορεί η κακή επαφή με το δύναμο να έφαγε την μπαταρία γρηγορότερα. Το ότι έχει συναγερμό το αυτοκίνητο συντείνει καθόλου?
85 ευρώ μου πήρε για όλη την εργασία.
Δούλεψε 30 - 40 λεπτά.
Αφαιρέσαμε και την σκούπα για να έχει καλύτερη πρόσβαση στο σύρμα του δυνάμου.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2011, 00:06:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν το δυναμό υπολειτουργεί ή τελοσπάντων δε φορτίζει επαρκώς τη μπαταρία, τότε το μοτέρ και όλα τα άλλα περιφεριακά (φώτα, ήχος κλπ) ουσιαστικά την "ξελιγώνουν" τη μπαταρία. Οι μπαταρίες μολύβδου μπορούν μεν να δώσουν μεγάλες εντάσεις ρεύματος αλλά άπαξ και πάθουν βαθειά εκφόρτηση, μετά είναι για πέταμα.
Οπότε, ναι, είναι λογικό να χρειάστηκε κ η μπαταρία αλλαγή.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|