PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τέλος τα Evo για τη Mitsubishi;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 11:38:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...

Αν περασουμε στα τουρμπατα,η VAG εχει ανετα τα σκηπτρα οσο αφορα την αποδοση αλλα και τις δυνατοτητες. Wink


μ αρεσει που τα λες με κωδικους
λες και τα ξερω απ εξω Very happy

ο κ20 ειναι o 2.0 απο s 2000 honda ?

Τον F4R της Renault τον φορουσαν τα διλιτρα clio?
και τον τουρμπο το megane?

οσο για τους VAG δεν εχουν πολλα προβληματα αξιοπιστιας?

παρολα αυτα ενταξει 4-5 κινητηρες βρισκεις καλυτερους κι εσυ

ενα που θυμαμαι ακομη ειναι οτι οταν τα evo ειχανε 320 αλογα απο το εργοστασιο,οι αλλοι κατασκευαστες δεν ξεπερνουσαν τα 250
καπου μεσα-τελη του 90
μπορει και να κανω λαθος... Confused



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 11:58:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανενα Evo δεν ειχε ποτε πανω απο 300 αλογα λογο νομοθεσιας Ιαπωνιας. Wink
Επισης μην ξεχνας οτι οι προδιαγραφες καυσαεριων στην Ιαπωνια ειναι παραπλησιες με αυτες που ειχε η Ευρωπη πριν...τον Β παγκοσμιο. Laughing

Ο Κ20 ειναι απο το ταπερ.
Ο F4R προερχεται απο τα Clio RS που μεταγενεστερα τουρμπιστηκε και μπηκε στα Megane RS.
Περι προβληματων VAG,τουλαχιστον στα 2λιτρα,οχι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:11:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Κανενα Evo δεν ειχε ποτε πανω απο 300 αλογα λογο νομοθεσιας Ιαπωνιας. Wink

στα χαρτια
γιατι στο δυναμομετρο ειχανε παραπανω απο 300

Pughell έγραψε:
Επισης μην ξεχνας οτι οι προδιαγραφες καυσαεριων στην Ιαπωνια ειναι παραπλησιες με αυτες που ειχε η Ευρωπη πριν...τον Β παγκοσμιο. Laughing
ναι αλλά αφου τα πουλουσανε και στην ευρωπη
ητανε και μεσα στα τοτε πλαισια ρυπων την ευρωπης



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:25:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποτε ειδες εσυ Evo(μεχρι την 6η γενια) να πουλιεται στην Ευρωπη ρε; Laughing
Μονον στην Κυπρο κυκλοφορουσαν. Wink

Οσο αφορα την πραγματικη τους αποδοση,δεν διαφωνω,απλα και τοτε υπηρχαν αντιστοιχα ευρωπαικα μοντελα με παραπλησιες προδιαγραφες και ακομα χαμηλοτερες εκπομπες καυσαεριων(που παντα ηταν και το μεγαλο προβλμα για τους ευρωπαιους).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:34:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:
Pughell έγραψε:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...

Αν περασουμε στα τουρμπατα,η VAG εχει ανετα τα σκηπτρα οσο αφορα την αποδοση αλλα και τις δυνατοτητες. Wink


μ αρεσει που τα λες με κωδικους
λες και τα ξερω απ εξω Very happy

ο κ20 ειναι o 2.0 απο s 2000 honda ?

Τον F4R της Renault τον φορουσαν τα διλιτρα clio?
και τον τουρμπο το megane?

οσο για τους VAG δεν εχουν πολλα προβληματα αξιοπιστιας?

παρολα αυτα ενταξει 4-5 κινητηρες βρισκεις καλυτερους κι εσυ

ενα που θυμαμαι ακομη ειναι οτι οταν τα evo ειχανε 320 αλογα απο το εργοστασιο,οι αλλοι κατασκευαστες δεν ξεπερνουσαν τα 250
καπου μεσα-τελη του 90
μπορει και να κανω λαθος... Confused

Αλεκανδρε μην μπερδευεσαι με τις ιπποδυναμεις.
2λιτρο με τουρμπιναρα που κατω απ'τις 3.500 να κοιμαται δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να φτιαχτει , ενω τα περισσοτερα (αν οχι ολα) τα evo , με κλειστο μοτερ κ ΦΠΕ μονο αξιοπιστα δεν μπορουσαν να χαρακτηριστουν.
Απο την αλλη τα VAG , με κλειστο μοτερ κ big turbo , ηταν πολυ πιο αξιοπιστα , με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας.
(Βεβαια οχι τελειως αντιπροσωπευτικο , μιας κ εκεινη την εποχη ηταν 1.8 , ενω εσυ ζητησες διλιτρο) .


Για διλιτρο mid 90's , ριξε μια ματια σε SR20DE/SR20DET κ SR20VE/VET... .


Για να μην παμε κ πιο κατω σε κυβικα , που εκει κ αν εκαναν το μοτερακι του καθε evo να μοιαζει με αρχαιολογια Wink
2ZZ-GE , SR16VE (μαγεία) , το οποιο ακολουθουσαν τα διαφορα v-tec , κ τα ακομα πιο παλια 4A-GE/4A-GZE.


Laughing


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:41:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το 5αρι δεν το διεθεταν στην ευρωπη?

το εξαρι που ειναι και το πιο δυνατο νομιζω, το ειχανε-ειχαμε
ε αυτο δεν ειχε πανω απο 300 αλογα?
και ειχε βγει καπου το 1999
πιο αλλο ευρωπαικο ειχε τοτε τοσα αλογα με αυτες τιπ προδιαγραφες ρυπων? Confused



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? Rolling eyes Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:51:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 5αρι εβγαζε 280 αλογα κατα δηλωση.
Στην Ελλαδα δεν νομιζω οτι το εφεραν επισημα,παντως σιγουρα εφεραν το 6αρι...

Και δεν ειναι και τιποτα φοβερο οταν στις αρχες των 90ies Lancia,Ford αλλα και αλλοι κατασκευαστες εβγαζαν ηδη 200-220 αλογα απο τα μοτερ τους.
Δηλαδη 10 χρονια μετα για 50-60 αλογα δεν ειναι μεγαλη υποθεση... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:52:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? Rolling eyes Rolling eyes

Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!) Laughing

Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε Cool .


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 13:01:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Octane έγραψε:

Αλεκανδρε μην μπερδευεσαι με τις ιπποδυναμεις.
2λιτρο με τουρμπιναρα που κατω απ'τις 3.500 να κοιμαται δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να φτιαχτει , ενω τα περισσοτερα (αν οχι ολα) τα evo , με κλειστο μοτερ κ ΦΠΕ μονο αξιοπιστα δεν μπορουσαν να χαρακτηριστουν.
Απο την αλλη τα VAG , με κλειστο μοτερ κ big turbo , ηταν πολυ πιο αξιοπιστα , με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας.
(Βεβαια οχι τελειως αντιπροσωπευτικο , μιας κ εκεινη την εποχη ηταν 1.8 , ενω εσυ ζητησες διλιτρο) .


Για διλιτρο mid 90's , ριξε μια ματια σε SR20DE/SR20DET κ SR20VE/VET... .


Για να μην παμε κ πιο κατω σε κυβικα , που εκει κ αν εκαναν το μοτερακι του καθε evo να μοιαζει με αρχαιολογια Wink
2ZZ-GE , SR16VE (μαγεία) , το οποιο ακολουθουσαν τα διαφορα v-tec , κ τα ακομα πιο παλια 4A-GE/4A-GZE.


Laughing

αλλος με κωδικους Smile
πες τα "ελληνικα" να καταλαβουμε Very happy
συμφωνω οτι δεν ειναι δυσκολο να βγαλεις αλογα απο μεγαλη τουρμπινα
αλλά γιατι δεν το εκαναν και αλλοι κατασκευαστες αυτο?
ξερω μεγαλη κουβεντα
ριτορικα ρωτησα
οσο για τον 1,8 20V ενταξει αυτος εχει αφησει εποχη
τον ξερουμε Cool



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 13:20:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros 207 Rallye έγραψε:

αλλος με κωδικους Smile
πες τα "ελληνικα" να καταλαβουμε Very happy
συμφωνω οτι δεν ειναι δυσκολο να βγαλεις αλογα απο μεγαλη τουρμπινα
αλλά γιατι δεν το εκαναν και αλλοι κατασκευαστες αυτο?
ξερω μεγαλη κουβεντα
ριτορικα ρωτησα
οσο για τον 1,8 20V ενταξει αυτος εχει αφησει εποχη
τον ξερουμε Cool

Laughing Laughing Laughing

Τα μοτερακια που σου λεω , ειναι γνωστα απο Nissan Silvia S13 , S14 , S15 , 180sx , 200sx , κατι engine swap σε Sunny κ γενικοτερα πολλα μοτερακια εισαγωγης που βλεπεις σε βελτιωμενα στην Ελλαδα Wink

Επισης , μοτερ celica gt-four , καθως κ μαυροκαπακο κ ασημοκαπακο διαφορων corolla AE86 , μια δεκαετια πισω απο τα evo Wink (οκ , τελειως διαφορετικο μοτερ , αλλα τι να κανεις? Η καθε εταιρια αποφασιζει κατι διαφορετικο , η τεχνολογια που χρησιμοποιει ομως δεν ειναι δυσκολο να κριθει) Wink

Τα 2.3/2.5 απο Μ3 Ε30 ειναι επισης διαμαντια Wink , ενω μοτερουκλα ηταν κ το πεντακυλινδρο 2.0 20vt του Fiat Coupe (το οποιο ομως δεν ηταν κ κανενα τεχνολογικο επιτευγμα...οπως ακριβως κ των εβο...) .

Τελοσπαντων , παραξεφυγαμε απο το θεμα Embarassed


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 13:28:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Octane έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? Rolling eyes Rolling eyes

Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!) Laughing

Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε Cool .

Παλιο-ευθειακηδες...... Laughing Laughing Laughing

Σε ευχαριστω πολυ αγορινα!!! Very happy
Θα σε δουμε καθολου??
Θα κατεβεις μεσα στο Πασχα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 14:34:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:
Octane έγραψε:
Ghost Dog έγραψε:
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"?? Rolling eyes Rolling eyes

Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!) Laughing

Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε Cool .

Παλιο-ευθειακηδες...... Laughing Laughing Laughing

Σε ευχαριστω πολυ αγορινα!!! Very happy
Θα σε δουμε καθολου??
Θα κατεβεις μεσα στο Πασχα?

Επεσε πμ για να μην ειμαστε offtopic Razz
Cool


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 14:47:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...


Όχι και απαρχαιωμένος! Mad

Octane έγραψε:

Τα μοτερακια που σου λεω , ειναι γνωστα απο Nissan Silvia S13 , S14 , S15 , 180sx , 200sx , κατι engine swap σε Sunny κ γενικοτερα πολλα μοτερακια εισαγωγης που βλεπεις σε βελτιωμενα στην Ελλαδα:


Πράγματι, αυτά το μοτέρ ήταν και είναι ακόμα και σήμερα διαμάντια και τέρατα αντοχής (σε τερατώδεις βελτιώσεις κιόλας).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 14:56:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gulik έγραψε:
Pughell έγραψε:
Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...


Όχι και απαρχαιωμένος! Mad

Δυστυχως απαρχαιωμενος... Sad
Οι ριζες του ειναι στα F7,μοτερ τελη της δεκαετιας του 80... Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 17:41:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο οποίος F7 εξελίχθηκε σε F4R, ενώ πιο πάνω είπαμε και για μοτέρ των S13 που είναι πράγματι ακριβώς ως είχαν και την δεκαετία του '80! Scratch

Τέλος πάντων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 22:23:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειπα οτι δεν εξελιχθηκε σε F4 αλλα καποια βασικα μειονεκτηματα του,παρεμειναν... Wink
Ειμαι Renaultακιας αλλα τι να πω,οτι ο F4R ειναι τεχνολογικα εξελιγμενο διαμαντι;
Αφου απο το 1999 που πρωτοπαρουσιαστηκε,το μονο που αλλαξε ηταν ο μεταβλητος του που απο δυο φασεων εγινε τριων και μικρες διαφορες σε περιφερειακα και σωθικα.
Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι ειναι κακο μοτερ,το αντιθετο μαλιστα,απλα δεν ειναι "φρεσκος".
Και το μεγαλυτερο του μειονεκτημα ειναι το βαρος του. Sad

Τα S13 ετσι και αλλιως εχουν σταματησει εδω και χρονια. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
king207cc (vangelis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207cc 1.6T (2009)

Ένταξη: 10 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1997
Τόπος: gotham city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2011, 13:45:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως δείχνουν τα πράγματα δυστυχώς η Mitsubishi θα σταματήσει την παραγωγή του Lancer Evo X λόγω ρύπων. Η αγγλική Mitsubishi ανακοίνωσε σήμερα ότι μειώνει τις τιμές του Evo X αλλά δεν αναφέρει τίποτα σχετικά τον αντικαταστάτη του που λογικά τον περιμέναμε μέσα στο 2012 ή 2013.

Το δελτίο τύπου αναφέρει ότι η Mitsubishi θέλει να τονώσει τις πωλήσεις του Evo X του οποίου η αρχική τιμή πλέον στην Αγγλία ανέρχεται στα £29,699 (€34.189).

Ο αντικαταστάτης του ίσως βγει στη παραγωγή ως υβριδικό μοντέλο γύρω στο 2015 και ίσως υπάρχει και μια υβριδική plug-in έκδοση του.

Ο Osamu Masuko, πρόεδρος και CEO της Mitsubishi Motors Corporation δήλωσε:

Αναγνωρίζουμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουνε ευθύνη ώστε να αναλάβουν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών. Στόχος μας είναι να κατέχουμε ηγετική θέση παγκοσμίως στη μείωση των εκπομπών CO2 σε παγκόσμια κλίμακα.

Η παραγωγή της τρέχουσας γενιάς του Lancer Evolution X συνεχίζεται όπως έχει προγραμματιστεί. Σε ότι αφορά τον διάδοχο του, το feedback των αγορών και οι περιορισμοί θα είναι αυτοί που θα μας δείξουν τι ακριβώς θα κάνουμε ώστε να αποφασίσουμε σχετικά για την αρχιτεκτονική του και το μηχανικό του μέρος. Καθώς οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της αγοράς αλλάζουν, η Mitsubishi εξετάζει το ενδεχόμενο να μην ακολουθήσει την ίδια ιδέα για το επόμενο Lancer Evolution, όπως έχει ακολουθήσει μέχρι στιγμής, αλλά να βρει μια διαφορετική κατεύθυνση για το επόμενο Evo. Η νέα κατεύθυνση, οι τεχνολογίες που εμπλέκονται και τα αντίστοιχα προϊόντα θα γίνουν γνωστά στο μέλλον.”


1491263 569803449762728 1642393627 o
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1738s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on