Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 11:38:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...
Αν περασουμε στα τουρμπατα,η VAG εχει ανετα τα σκηπτρα οσο αφορα την αποδοση αλλα και τις δυνατοτητες.  |
μ αρεσει που τα λες με κωδικους
λες και τα ξερω απ εξω
ο κ20 ειναι o 2.0 απο s 2000 honda ?
Τον F4R της Renault τον φορουσαν τα διλιτρα clio?
και τον τουρμπο το megane?
οσο για τους VAG δεν εχουν πολλα προβληματα αξιοπιστιας?
παρολα αυτα ενταξει 4-5 κινητηρες βρισκεις καλυτερους κι εσυ
ενα που θυμαμαι ακομη ειναι οτι οταν τα evo ειχανε 320 αλογα απο το εργοστασιο,οι αλλοι κατασκευαστες δεν ξεπερνουσαν τα 250
καπου μεσα-τελη του 90
μπορει και να κανω λαθος... 
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 11:58:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανενα Evo δεν ειχε ποτε πανω απο 300 αλογα λογο νομοθεσιας Ιαπωνιας.
Επισης μην ξεχνας οτι οι προδιαγραφες καυσαεριων στην Ιαπωνια ειναι παραπλησιες με αυτες που ειχε η Ευρωπη πριν...τον Β παγκοσμιο.
Ο Κ20 ειναι απο το ταπερ.
Ο F4R προερχεται απο τα Clio RS που μεταγενεστερα τουρμπιστηκε και μπηκε στα Megane RS.
Περι προβληματων VAG,τουλαχιστον στα 2λιτρα,οχι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:11:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Κανενα Evo δεν ειχε ποτε πανω απο 300 αλογα λογο νομοθεσιας Ιαπωνιας. |
στα χαρτια
γιατι στο δυναμομετρο ειχανε παραπανω απο 300
Pughell έγραψε: | Επισης μην ξεχνας οτι οι προδιαγραφες καυσαεριων στην Ιαπωνια ειναι παραπλησιες με αυτες που ειχε η Ευρωπη πριν...τον Β παγκοσμιο.
| ναι αλλά αφου τα πουλουσανε και στην ευρωπη
ητανε και μεσα στα τοτε πλαισια ρυπων την ευρωπης
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:25:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποτε ειδες εσυ Evo(μεχρι την 6η γενια) να πουλιεται στην Ευρωπη ρε;
Μονον στην Κυπρο κυκλοφορουσαν.
Οσο αφορα την πραγματικη τους αποδοση,δεν διαφωνω,απλα και τοτε υπηρχαν αντιστοιχα ευρωπαικα μοντελα με παραπλησιες προδιαγραφες και ακομα χαμηλοτερες εκπομπες καυσαεριων(που παντα ηταν και το μεγαλο προβλμα για τους ευρωπαιους). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:34:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: | Pughell έγραψε: | Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο...
Αν περασουμε στα τουρμπατα,η VAG εχει ανετα τα σκηπτρα οσο αφορα την αποδοση αλλα και τις δυνατοτητες.  |
μ αρεσει που τα λες με κωδικους
λες και τα ξερω απ εξω
ο κ20 ειναι o 2.0 απο s 2000 honda ?
Τον F4R της Renault τον φορουσαν τα διλιτρα clio?
και τον τουρμπο το megane?
οσο για τους VAG δεν εχουν πολλα προβληματα αξιοπιστιας?
παρολα αυτα ενταξει 4-5 κινητηρες βρισκεις καλυτερους κι εσυ
ενα που θυμαμαι ακομη ειναι οτι οταν τα evo ειχανε 320 αλογα απο το εργοστασιο,οι αλλοι κατασκευαστες δεν ξεπερνουσαν τα 250
καπου μεσα-τελη του 90
μπορει και να κανω λαθος...  |
Αλεκανδρε μην μπερδευεσαι με τις ιπποδυναμεις.
2λιτρο με τουρμπιναρα που κατω απ'τις 3.500 να κοιμαται δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να φτιαχτει , ενω τα περισσοτερα (αν οχι ολα) τα evo , με κλειστο μοτερ κ ΦΠΕ μονο αξιοπιστα δεν μπορουσαν να χαρακτηριστουν.
Απο την αλλη τα VAG , με κλειστο μοτερ κ big turbo , ηταν πολυ πιο αξιοπιστα , με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας.
(Βεβαια οχι τελειως αντιπροσωπευτικο , μιας κ εκεινη την εποχη ηταν 1.8 , ενω εσυ ζητησες διλιτρο) .
Για διλιτρο mid 90's , ριξε μια ματια σε SR20DE/SR20DET κ SR20VE/VET... .
Για να μην παμε κ πιο κατω σε κυβικα , που εκει κ αν εκαναν το μοτερακι του καθε evo να μοιαζει με αρχαιολογια
2ZZ-GE , SR16VE (μαγεία) , το οποιο ακολουθουσαν τα διαφορα v-tec , κ τα ακομα πιο παλια 4A-GE/4A-GZE.

etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:41:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το 5αρι δεν το διεθεταν στην ευρωπη?
το εξαρι που ειναι και το πιο δυνατο νομιζω, το ειχανε-ειχαμε
ε αυτο δεν ειχε πανω απο 300 αλογα?
και ειχε βγει καπου το 1999
πιο αλλο ευρωπαικο ειχε τοτε τοσα αλογα με αυτες τιπ προδιαγραφες ρυπων? 
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:48:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"??  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:51:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 5αρι εβγαζε 280 αλογα κατα δηλωση.
Στην Ελλαδα δεν νομιζω οτι το εφεραν επισημα,παντως σιγουρα εφεραν το 6αρι...
Και δεν ειναι και τιποτα φοβερο οταν στις αρχες των 90ies Lancia,Ford αλλα και αλλοι κατασκευαστες εβγαζαν ηδη 200-220 αλογα απο τα μοτερ τους.
Δηλαδη 10 χρονια μετα για 50-60 αλογα δεν ειναι μεγαλη υποθεση...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 12:52:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"??  |
Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!)
Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε .
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 13:01:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: |
Αλεκανδρε μην μπερδευεσαι με τις ιπποδυναμεις.
2λιτρο με τουρμπιναρα που κατω απ'τις 3.500 να κοιμαται δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να φτιαχτει , ενω τα περισσοτερα (αν οχι ολα) τα evo , με κλειστο μοτερ κ ΦΠΕ μονο αξιοπιστα δεν μπορουσαν να χαρακτηριστουν.
Απο την αλλη τα VAG , με κλειστο μοτερ κ big turbo , ηταν πολυ πιο αξιοπιστα , με πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα λειτουργιας.
(Βεβαια οχι τελειως αντιπροσωπευτικο , μιας κ εκεινη την εποχη ηταν 1.8 , ενω εσυ ζητησες διλιτρο) .
Για διλιτρο mid 90's , ριξε μια ματια σε SR20DE/SR20DET κ SR20VE/VET... .
Για να μην παμε κ πιο κατω σε κυβικα , που εκει κ αν εκαναν το μοτερακι του καθε evo να μοιαζει με αρχαιολογια
2ZZ-GE , SR16VE (μαγεία) , το οποιο ακολουθουσαν τα διαφορα v-tec , κ τα ακομα πιο παλια 4A-GE/4A-GZE.
 |
αλλος με κωδικους
πες τα "ελληνικα" να καταλαβουμε
συμφωνω οτι δεν ειναι δυσκολο να βγαλεις αλογα απο μεγαλη τουρμπινα
αλλά γιατι δεν το εκαναν και αλλοι κατασκευαστες αυτο?
ξερω μεγαλη κουβεντα
ριτορικα ρωτησα
οσο για τον 1,8 20V ενταξει αυτος εχει αφησει εποχη
τον ξερουμε 
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 13:20:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
αλλος με κωδικους
πες τα "ελληνικα" να καταλαβουμε
συμφωνω οτι δεν ειναι δυσκολο να βγαλεις αλογα απο μεγαλη τουρμπινα
αλλά γιατι δεν το εκαναν και αλλοι κατασκευαστες αυτο?
ξερω μεγαλη κουβεντα
ριτορικα ρωτησα
οσο για τον 1,8 20V ενταξει αυτος εχει αφησει εποχη
τον ξερουμε  |
Τα μοτερακια που σου λεω , ειναι γνωστα απο Nissan Silvia S13 , S14 , S15 , 180sx , 200sx , κατι engine swap σε Sunny κ γενικοτερα πολλα μοτερακια εισαγωγης που βλεπεις σε βελτιωμενα στην Ελλαδα
Επισης , μοτερ celica gt-four , καθως κ μαυροκαπακο κ ασημοκαπακο διαφορων corolla AE86 , μια δεκαετια πισω απο τα evo (οκ , τελειως διαφορετικο μοτερ , αλλα τι να κανεις? Η καθε εταιρια αποφασιζει κατι διαφορετικο , η τεχνολογια που χρησιμοποιει ομως δεν ειναι δυσκολο να κριθει)
Τα 2.3/2.5 απο Μ3 Ε30 ειναι επισης διαμαντια , ενω μοτερουκλα ηταν κ το πεντακυλινδρο 2.0 20vt του Fiat Coupe (το οποιο ομως δεν ηταν κ κανενα τεχνολογικο επιτευγμα...οπως ακριβως κ των εβο...) .
Τελοσπαντων , παραξεφυγαμε απο το θεμα 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 13:28:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Octane έγραψε: | Ghost Dog έγραψε: | Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"??  |
Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!)
Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε . |
Παλιο-ευθειακηδες......
Σε ευχαριστω πολυ αγορινα!!!
Θα σε δουμε καθολου??
Θα κατεβεις μεσα στο Πασχα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 14:34:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Octane έγραψε: | Ghost Dog έγραψε: | Γιατι τοση "αλογο-λαγνια"??  |
Ελα ντε...
Αφου του λεμε οτι δεν εχει να κανει με το "ποσα αλογα" , αλλα αυτος εκει(!!!)
Υ.Γ. Χρονια πολλα παιδαρε . |
Παλιο-ευθειακηδες......
Σε ευχαριστω πολυ αγορινα!!!
Θα σε δουμε καθολου??
Θα κατεβεις μεσα στο Πασχα? |
Επεσε πμ για να μην ειμαστε offtopic

etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 14:47:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο... |
Όχι και απαρχαιωμένος!
Octane έγραψε: |
Τα μοτερακια που σου λεω , ειναι γνωστα απο Nissan Silvia S13 , S14 , S15 , 180sx , 200sx , κατι engine swap σε Sunny κ γενικοτερα πολλα μοτερακια εισαγωγης που βλεπεις σε βελτιωμενα στην Ελλαδα: |
Πράγματι, αυτά το μοτέρ ήταν και είναι ακόμα και σήμερα διαμάντια και τέρατα αντοχής (σε τερατώδεις βελτιώσεις κιόλας). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 14:56:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gulik έγραψε: | Pughell έγραψε: | Σε ατμοσφαιρα ο Κ20,μακραν ενα απο τα καλυτερα μοτερ παραγωγης.
Εξισου εξαιρετικος,αν και καπως απαρχαιωμενος,ο F4R της Renault ο οποιος ομως σε τουρμπατη εκδοση αποτελει ενα πολυ καλο και ομοιογενες συνολο... |
Όχι και απαρχαιωμένος!
|
Δυστυχως απαρχαιωμενος...
Οι ριζες του ειναι στα F7,μοτερ τελη της δεκαετιας του 80...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 17:41:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο οποίος F7 εξελίχθηκε σε F4R, ενώ πιο πάνω είπαμε και για μοτέρ των S13 που είναι πράγματι ακριβώς ως είχαν και την δεκαετία του '80!
Τέλος πάντων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2011, 22:23:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειπα οτι δεν εξελιχθηκε σε F4 αλλα καποια βασικα μειονεκτηματα του,παρεμειναν...
Ειμαι Renaultακιας αλλα τι να πω,οτι ο F4R ειναι τεχνολογικα εξελιγμενο διαμαντι;
Αφου απο το 1999 που πρωτοπαρουσιαστηκε,το μονο που αλλαξε ηταν ο μεταβλητος του που απο δυο φασεων εγινε τριων και μικρες διαφορες σε περιφερειακα και σωθικα.
Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι ειναι κακο μοτερ,το αντιθετο μαλιστα,απλα δεν ειναι "φρεσκος".
Και το μεγαλυτερο του μειονεκτημα ειναι το βαρος του.
Τα S13 ετσι και αλλιως εχουν σταματησει εδω και χρονια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
king207cc (vangelis) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 207cc 1.6T (2009)
Ένταξη: 10 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1997 Τόπος: gotham city
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2011, 13:45:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως δείχνουν τα πράγματα δυστυχώς η Mitsubishi θα σταματήσει την παραγωγή του Lancer Evo X λόγω ρύπων. Η αγγλική Mitsubishi ανακοίνωσε σήμερα ότι μειώνει τις τιμές του Evo X αλλά δεν αναφέρει τίποτα σχετικά τον αντικαταστάτη του που λογικά τον περιμέναμε μέσα στο 2012 ή 2013.
Το δελτίο τύπου αναφέρει ότι η Mitsubishi θέλει να τονώσει τις πωλήσεις του Evo X του οποίου η αρχική τιμή πλέον στην Αγγλία ανέρχεται στα £29,699 (€34.189).
Ο αντικαταστάτης του ίσως βγει στη παραγωγή ως υβριδικό μοντέλο γύρω στο 2015 και ίσως υπάρχει και μια υβριδική plug-in έκδοση του.
Ο Osamu Masuko, πρόεδρος και CEO της Mitsubishi Motors Corporation δήλωσε:
Αναγνωρίζουμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουνε ευθύνη ώστε να αναλάβουν ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών. Στόχος μας είναι να κατέχουμε ηγετική θέση παγκοσμίως στη μείωση των εκπομπών CO2 σε παγκόσμια κλίμακα.
Η παραγωγή της τρέχουσας γενιάς του Lancer Evolution X συνεχίζεται όπως έχει προγραμματιστεί. Σε ότι αφορά τον διάδοχο του, το feedback των αγορών και οι περιορισμοί θα είναι αυτοί που θα μας δείξουν τι ακριβώς θα κάνουμε ώστε να αποφασίσουμε σχετικά για την αρχιτεκτονική του και το μηχανικό του μέρος. Καθώς οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της αγοράς αλλάζουν, η Mitsubishi εξετάζει το ενδεχόμενο να μην ακολουθήσει την ίδια ιδέα για το επόμενο Lancer Evolution, όπως έχει ακολουθήσει μέχρι στιγμής, αλλά να βρει μια διαφορετική κατεύθυνση για το επόμενο Evo. Η νέα κατεύθυνση, οι τεχνολογίες που εμπλέκονται και τα αντίστοιχα προϊόντα θα γίνουν γνωστά στο μέλλον.”
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|